Iedereen die er bij Qlimax 2010 bij was weet dat dat een heel erg slecht plan is iddwrote:Nee op de eerste en op de tweede persoonlijk ook neewrote:Dan komt de vraag weer, krijgen we dit jaar dan een podium in het midden?
Lijkt me op zich best gaaf als afwisseling.
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Midden van de zaal slimmerd, niet de lange kant van de tribunewrote:Iedereen die er bij Qlimax 2010 bij was weet dat dat een heel erg slecht plan is iddwrote:Nee op de eerste en op de tweede persoonlijk ook neewrote:Dan komt de vraag weer, krijgen we dit jaar dan een podium in het midden?
Lijkt me op zich best gaaf als afwisseling.wat een kale bedoeling was dat podium toen
Lange zijde was echt het kutste dat ik ooit heb meegemaakt (op dat Sylence gebeuren na dan)
In het midden net als op Qapital is een leuk idee, maar het massale gevoel wordt helemaal weggenomen. Ik vind het wel vet altijd dat je duizenden mensen dezelfde richting op hebt. Ook geluidskwaliteit en drukte op zo’n stage per meter vaak totaal verschillend.
Waarom zou het überhaupt anders moeten dan? als er nou 1 productie ieder jaar vernieuwend is zonder dit soort fratsen..
In het midden net als op Qapital is een leuk idee, maar het massale gevoel wordt helemaal weggenomen. Ik vind het wel vet altijd dat je duizenden mensen dezelfde richting op hebt. Ook geluidskwaliteit en drukte op zo’n stage per meter vaak totaal verschillend.
Waarom zou het überhaupt anders moeten dan? als er nou 1 productie ieder jaar vernieuwend is zonder dit soort fratsen..
Net de aftermovie van vorig jaar terug gekeken, instant kippenvel!
Zo benieuwd waar ze dit jaar mee afkomen. 
Is hetzelfde als bij Decibel....was ook 3x niks!wrote:Iedereen die er bij Qlimax 2010 bij was weet dat dat een heel erg slecht plan is iddwrote:Nee op de eerste en op de tweede persoonlijk ook neewrote:Dan komt de vraag weer, krijgen we dit jaar dan een podium in het midden?
Lijkt me op zich best gaaf als afwisseling.wat een kale bedoeling was dat podium toen
Dus NEE en NEE idd
Vind dat ook totaal niet passen voor Qlimax.
Idd, dat gevoel wanneer je binnenkomt via de tribunes en naar beneden kijkt op die mensenmassa ligt mij 4x beter 
Haha gvd, jij bent er altijd wel weer om me op m'n fails te wijzen. Ogen weer ouderwets in m'n reet zittenwrote: Midden van de zaal slimmerd, niet de lange kant van de tribune
In oktober ja. Zullen wel na het Heady feest even een week concentreren op Qlimax voor het bekendmaken van de line-up.wrote:Wanneer werd vorig jaar de Lineup bekend gemaakt? Dat was in Oktober toch?
Ik heb het vaker gezegd, maar een Qlimax editie zonder line-up aankondiging (m.u.v. anthem aankondiging; of zelfs dat niet) zou ook héél vet zijn 
Gaat nooit gebeuren maar goed
Last edited by STVK on 19 Sep 2017 15:56, edited 1 time in total.
Je maakt het in je hoofd toch altijd vetter dan dat Q het kan maken, dus denk dat je dan alleen maar teleurstelling hebt als je "ZATOX" hoort o.i.d
Als je in oktober al de line-up hebt kun je je iig er op instellen welke stukken je wat minder gaat vinden haha
Als je in oktober al de line-up hebt kun je je iig er op instellen welke stukken je wat minder gaat vinden haha
Last edited by Rickzel on 19 Sep 2017 15:55, edited 1 time in total.
wrote:Haha gvd, jij bent er altijd wel weer om me op m'n fails te wijzen. Ogen weer ouderwets in m'n reet zittenwrote: Midden van de zaal slimmerd, niet de lange kant van de tribune
Helaas wel ja.. Zatox met z'n album zal er dit jaar wel weer staan though 
Nou moet ik zeggen dat datgene wat ik van zn album beluisterd heb niet eens zo heel beroerd is. Maw, best wel interessant.
Vind zelf niet dat een organisatie dit kan maken als je €81 voor een kaartje betaalt. Ik zou het zelf dan ook echt erg kut vinden als ze dat doen. Ik wil wel graag weten waar ik mijn geld voor neerleg. Dat ze een timetable niet bekend maken kan ik me dan wel in vinden, zeker als er maar 1 area is.wrote:Ik heb het vaker gezegd, maar een Qlimax editie zonder line-up aankondiging (m.u.v. anthem aankondiging; of zelfs dat niet) zou ook héél vet zijn
Begin hier nu al aardig zin in te krijgen. Het zal van vorig jaar niet overtroffen worden, maar met een paar leuke namen en een gave show ben ik al gauw tevreden 
Zegt gelukkig niet zo veel meer.wrote:Helaas wel ja.. Zatox met z'n album zal er dit jaar wel weer staan though
Ja eens met Ramon, bij een feest als X-Qlusive Holland zou je dit idee wel kunnen doorvoeren imo.wrote:Vind zelf niet dat een organisatie dit kan maken als je €81 voor een kaartje betaalt. Ik zou het zelf dan ook echt erg kut vinden als ze dat doen. Ik wil wel graag weten waar ik mijn geld voor neerleg. Dat ze een timetable niet bekend maken kan ik me dan wel in vinden, zeker als er maar 1 area is.wrote:Ik heb het vaker gezegd, maar een Qlimax editie zonder line-up aankondiging (m.u.v. anthem aankondiging; of zelfs dat niet) zou ook héél vet zijn
Als ze niks bekendmaken, zet jij je kaartje op Ticketswap?wrote:Vind zelf niet dat een organisatie dit kan maken als je €81 voor een kaartje betaalt. Ik zou het zelf dan ook echt erg kut vinden als ze dat doen. Ik wil wel graag weten waar ik mijn geld voor neerleg. Dat ze een timetable niet bekend maken kan ik me dan wel in vinden, zeker als er maar 1 area is.wrote:Ik heb het vaker gezegd, maar een Qlimax editie zonder line-up aankondiging (m.u.v. anthem aankondiging; of zelfs dat niet) zou ook héél vet zijn
Geef dan maar aan mij, ik betaal wel!wrote:Als ze niks bekendmaken, zet jij je kaartje op Ticketswap?wrote:Vind zelf niet dat een organisatie dit kan maken als je €81 voor een kaartje betaalt. Ik zou het zelf dan ook echt erg kut vinden als ze dat doen. Ik wil wel graag weten waar ik mijn geld voor neerleg. Dat ze een timetable niet bekend maken kan ik me dan wel in vinden, zeker als er maar 1 area is.wrote:Ik heb het vaker gezegd, maar een Qlimax editie zonder line-up aankondiging (m.u.v. anthem aankondiging; of zelfs dat niet) zou ook héél vet zijn
Als ze toch die verplichte Italiaan willen neerzetten kunnen ze dan niet clockartz doenwrote:Helaas wel ja.. Zatox met z'n album zal er dit jaar wel weer staan though
Of Mind Dimensionwrote:Als ze toch die verplichte Italiaan willen neerzetten kunnen ze dan niet clockartz doenwrote:Helaas wel ja.. Zatox met z'n album zal er dit jaar wel weer staan though(erg onwaarschijnlijk though)