Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ben iig blij dat ik mn tickets al had, wat een shitshow >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuckkkk.. iemand 1 kaartje over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

had ze gelukkig ook al binnen...
Uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken 13:03 in de wachtrij gegaan en sta er nog steeds in
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:29 
 
Hardtraxxer

2x er doorheen gekomen, maar zoals vele geen kaarten kunnen bestellen. ook na te blijven proberen haha
gelukkig al wel een kaartje voor mijzelf kunnen halen met de presale
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
had ze gelukkig ook al binnen...
Uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken 13:03 in de wachtrij gegaan en sta er nog steeds in

haha ik ook, lang leve de presale :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijft apart. Sta je gewoon om 13.00 uur precies in de rij en alsnog geen kaartje kunnen bemachtigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook niet doorheen gekomen. Dus, iemand kaartje(s) over, graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:33 
 
Hardtraxxer

ruudveindhoven schreef:
Rickzel schreef:
Volgens een duitser was het na 9 minuten al uitverkocht

https://i.imgur.com/9YlGAOU.jpg



Ja klopt , kreeg hetzelfde bericht om 13.09. Doorgekomen en geen tickets beschikbaar :/

EDIT 13.18 : Gewoon blijven proberen en ineens konden we tickets kopen , volgens mij een mankementje aan de kant van Q-Dance?


Lekker dan, ik was er net eindelijk doorheen.. uitverkocht... ik probeer het opnieuw op mijn telefoon en browser..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf 13:03 in de wachtrij en om 13:42 het officiele bericht dat het is uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg nu "het evenement is uitverkocht" als je uit de wachtrij komt. Dus het is helemaal klaar nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na Return of HHZ ga ik nu ook dit missen :cry: :cry:
Stond om half 12 (!), tegen beter weten in, al op 2 pc's en totaal 4 verschillende browsers te wachten. Toch geen kaartje kunnen bemachtigen. En ticketswap staat natuurlijk meteen weer vol.

Heel toevallig iemand hier die aan mij 1 kaartje wil verkopen voor een normale prijs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch triest dat mensen die al jaren via Q hun tickets kopen, tegenwoordig steeds vaker zonder kaarten zitten, en anderen er elke keer maar zonder problemen door heen komen, en het soms ook nog gaan doorverkopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:55 
 
Hardtraxxer

kegel77w schreef:
Toch triest dat mensen die al jaren via Q hun tickets kopen, tegenwoordig steeds vaker zonder kaarten zitten, en anderen er elke keer maar zonder problemen door heen komen, en het soms ook nog gaan doorverkopen...


Ben het met je eens dat het doorverkopen triest is, maar ik word wel een beetje moe van dat gejank elk jaar dat mensen geen kaarten hebben. Er is voor Qlimax al jaren een pre-sale waardoor je met minimale moeite aan kaarten kan komen. Als je het dan op de zaterdag laat aankomen neem je een (onnodig) risico, Q-dance heeft de 'echte fans' genoeg tijd gegeven om aan kaarten te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar sluit ik me bij aan.

Overigens is het niet slim om om 13:03 pas in de wachtrij te gaan. Er is al een aanzienlijk minder groot aantal kaarten beschikbaar door die pre-sale plus het feit dat 'wie het eerst komt het eerst maalt'..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
kegel77w schreef:
Toch triest dat mensen die al jaren via Q hun tickets kopen, tegenwoordig steeds vaker zonder kaarten zitten, en anderen er elke keer maar zonder problemen door heen komen, en het soms ook nog gaan doorverkopen...


Ben het met je eens dat het doorverkopen triest is, maar ik word wel een beetje moe van dat gejank elk jaar dat mensen geen kaarten hebben. Er is voor Qlimax al jaren een pre-sale waardoor je met minimale moeite aan kaarten kan komen. Als je het dan op de zaterdag laat aankomen neem je een (onnodig) risico, Q-dance heeft de 'echte fans' genoeg tijd gegeven om aan kaarten te komen.


Ben het hier niet met je eens. Heb zowel hier als op Facebook verschillende mensen met een PB benaderd en gevraagd om een pre-sale code. Ik kreeg telkens geen reactie, of de reactie dat de code al vergeven was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ben het hier niet met je eens. Heb zowel hier als op Facebook verschillende mensen met een PB benaderd en gevraagd om een pre-sale code. Ik kreeg telkens geen reactie, of de reactie dat de code al vergeven was.


Hij doelt op het feit dat je je zelf hiervoor in had kunnen schrijven i guess
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:01 
 
Hardtraxxer

geert3ssen schreef:
DJ JellyBean schreef:
kegel77w schreef:
Toch triest dat mensen die al jaren via Q hun tickets kopen, tegenwoordig steeds vaker zonder kaarten zitten, en anderen er elke keer maar zonder problemen door heen komen, en het soms ook nog gaan doorverkopen...


Ben het met je eens dat het doorverkopen triest is, maar ik word wel een beetje moe van dat gejank elk jaar dat mensen geen kaarten hebben. Er is voor Qlimax al jaren een pre-sale waardoor je met minimale moeite aan kaarten kan komen. Als je het dan op de zaterdag laat aankomen neem je een (onnodig) risico, Q-dance heeft de 'echte fans' genoeg tijd gegeven om aan kaarten te komen.


Ben het hier niet met je eens. Heb zowel hier als op Facebook verschillende mensen met een PB benaderd en gevraagd om een pre-sale code. Ik kreeg telkens geen reactie, of de reactie dat de code al vergeven was.


Maar dat is dan toch jouw fout? Dan had je jezelf maar moeten inschrijven voor de pre-sale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
kegel77w schreef:
Toch triest dat mensen die al jaren via Q hun tickets kopen, tegenwoordig steeds vaker zonder kaarten zitten, en anderen er elke keer maar zonder problemen door heen komen, en het soms ook nog gaan doorverkopen...


Ben het met je eens dat het doorverkopen triest is, maar ik word wel een beetje moe van dat gejank elk jaar dat mensen geen kaarten hebben. Er is voor Qlimax al jaren een pre-sale waardoor je met minimale moeite aan kaarten kan komen. Als je het dan op de zaterdag laat aankomen neem je een (onnodig) risico, Q-dance heeft de 'echte fans' genoeg tijd gegeven om aan kaarten te komen.


Niet iedereen die zich aanmeld voor een pre-sale code krijgt deze, dat heb ik aan den lijve ondervonden. Ik had gewoon geregistreerd, maar geen code ontvangen. Gelukkig een vriend van me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:05 
 
Hardtraxxer

Wat ben ik blij dat ik een presale code had. :clap: En anders had gelukkig mijn vriendin ook wel. Zin in Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Daar sluit ik me bij aan.

Overigens is het niet slim om om 13:03 pas in de wachtrij te gaan. Er is al een aanzienlijk minder groot aantal kaarten beschikbaar door die pre-sale plus het feit dat 'wie het eerst komt het eerst maalt'..


Nee klopt had ook al kaarten indien ik ze nog nodig had was ik er om stipt 13:00... was benieuwd hoe dramatisch het weer zou gaan dit jaar

Het doorverkopen is inderdaad triest en moet inderdaad wat aan gedaan worden
Sowieso het percentage waarmee je mag doorverkopen een bepaalde tijd een stuk lager houden.
Zo is het voor doorverkopers minder aantrekkelijk en kunnen de gevalletjes 'een vriend en ik hebben voor de zekerheid beide kaarten gekocht dus hebben nu dubbel' makkelijk worden opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Maar dat is dan toch jouw fout? Dan had je jezelf maar moeten inschrijven voor de pre-sale.


Zoals hierboven gezegd kreeg niet iedereen die code dus.
En vrienden van mij hadden zich niet ingeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:13 
 
Hardtraxxer

wat mij trouwens ook opviel: als je voor 13:00 de ticketpagina open had staan, stond daar zo'n timertje dat afliep. mijn ipad liep 45 seconde voor op mijn pc en stond dus eerder in de wachtrij. ipad was dan ook de eerste de op de verkooppagina kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:17 
 
Hardtraxxer

geert3ssen schreef:
DJ JellyBean schreef:
Maar dat is dan toch jouw fout? Dan had je jezelf maar moeten inschrijven voor de pre-sale.


Zoals hierboven gezegd kreeg niet iedereen die code dus.
En vrienden van mij hadden zich niet ingeschreven.


Dan nog vind ik het erg makkelijk afgedaan. Ik schrijf mezelf ook altijd met een paar verschillende emailadressen in, dan heb je de volle zekerheid op kaarten. Maar goed, ik hoop voor jou dat je alsnog een ticket weet te bemachtigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Zo is het voor doorverkopers minder aantrekkelijk en kunnen de gevalletjes 'een vriend en ik hebben voor de zekerheid beide kaarten gekocht dus hebben nu dubbel' makkelijk worden opgelost


Dat is waar, maar dat kun je nooit uit de wereld helpen. Ticketswap is ook gewoon een organisatie die leeft van het winst maken. Zij maken meer winst als mensen hun kaarten verkopen voor hogere prijzen.

Ik zag net onder een Q-Dance post dat iemand stelde dat de kaarten gekoppeld moesten worden aan je bsn-nummer :lol:
Dat is weer het uiterste, waarbij je niet eens van je kaartje af komt mocht je verhinderd zijn..
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten