Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Nou ben iig blij dat ik mn tickets al had, wat een shitshow >.<
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 23 days ago
Fuckkkk.. iemand 1 kaartje over?
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
had ze gelukkig ook al binnen...
Uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken 13:03 in de wachtrij gegaan en sta er nog steeds in
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
2x er doorheen gekomen, maar zoals vele geen kaarten kunnen bestellen. ook na te blijven proberen haha
gelukkig al wel een kaartje voor mijzelf kunnen halen met de presale
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Danny Phantom wrote:had ze gelukkig ook al binnen...
Uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken 13:03 in de wachtrij gegaan en sta er nog steeds in
haha ik ook, lang leve de presale :D
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Blijft apart. Sta je gewoon om 13.00 uur precies in de rij en alsnog geen kaartje kunnen bemachtigen...
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik ben er ook niet doorheen gekomen. Dus, iemand kaartje(s) over, graag :)
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
ruudveindhoven wrote:
Rickzel wrote:Volgens een duitser was het na 9 minuten al uitverkocht

https://i.imgur.com/9YlGAOU.jpg

Ja klopt , kreeg hetzelfde bericht om 13.09. Doorgekomen en geen tickets beschikbaar :/

EDIT 13.18 : Gewoon blijven proberen en ineens konden we tickets kopen , volgens mij een mankementje aan de kant van Q-Dance?
Lekker dan, ik was er net eindelijk doorheen.. uitverkocht... ik probeer het opnieuw op mijn telefoon en browser..
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Uitverkocht.
Hardtraxxer
last seen Dec 2024
Vanaf 13:03 in de wachtrij en om 13:42 het officiele bericht dat het is uitverkocht
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Krijg nu "het evenement is uitverkocht" als je uit de wachtrij komt. Dus het is helemaal klaar nu.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Na Return of HHZ ga ik nu ook dit missen :cry: :cry:
Stond om half 12 (!), tegen beter weten in, al op 2 pc's en totaal 4 verschillende browsers te wachten. Toch geen kaartje kunnen bemachtigen. En ticketswap staat natuurlijk meteen weer vol.

Heel toevallig iemand hier die aan mij 1 kaartje wil verkopen voor een normale prijs?
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Toch triest dat mensen die al jaren via Q hun tickets kopen, tegenwoordig steeds vaker zonder kaarten zitten, en anderen er elke keer maar zonder problemen door heen komen, en het soms ook nog gaan doorverkopen...
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
kegel77w wrote:Toch triest dat mensen die al jaren via Q hun tickets kopen, tegenwoordig steeds vaker zonder kaarten zitten, en anderen er elke keer maar zonder problemen door heen komen, en het soms ook nog gaan doorverkopen...
Ben het met je eens dat het doorverkopen triest is, maar ik word wel een beetje moe van dat gejank elk jaar dat mensen geen kaarten hebben. Er is voor Qlimax al jaren een pre-sale waardoor je met minimale moeite aan kaarten kan komen. Als je het dan op de zaterdag laat aankomen neem je een (onnodig) risico, Q-dance heeft de 'echte fans' genoeg tijd gegeven om aan kaarten te komen.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Daar sluit ik me bij aan.

Overigens is het niet slim om om 13:03 pas in de wachtrij te gaan. Er is al een aanzienlijk minder groot aantal kaarten beschikbaar door die pre-sale plus het feit dat 'wie het eerst komt het eerst maalt'..
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
DJ JellyBean wrote:
kegel77w wrote:Toch triest dat mensen die al jaren via Q hun tickets kopen, tegenwoordig steeds vaker zonder kaarten zitten, en anderen er elke keer maar zonder problemen door heen komen, en het soms ook nog gaan doorverkopen...
Ben het met je eens dat het doorverkopen triest is, maar ik word wel een beetje moe van dat gejank elk jaar dat mensen geen kaarten hebben. Er is voor Qlimax al jaren een pre-sale waardoor je met minimale moeite aan kaarten kan komen. Als je het dan op de zaterdag laat aankomen neem je een (onnodig) risico, Q-dance heeft de 'echte fans' genoeg tijd gegeven om aan kaarten te komen.
Ben het hier niet met je eens. Heb zowel hier als op Facebook verschillende mensen met een PB benaderd en gevraagd om een pre-sale code. Ik kreeg telkens geen reactie, of de reactie dat de code al vergeven was.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
geert3ssen wrote:Ben het hier niet met je eens. Heb zowel hier als op Facebook verschillende mensen met een PB benaderd en gevraagd om een pre-sale code. Ik kreeg telkens geen reactie, of de reactie dat de code al vergeven was.
Hij doelt op het feit dat je je zelf hiervoor in had kunnen schrijven i guess
J
Hardtraxxer
last seen Nov 2024
geert3ssen wrote:
DJ JellyBean wrote:
Ben het hier niet met je eens. Heb zowel hier als op Facebook verschillende mensen met een PB benaderd en gevraagd om een pre-sale code. Ik kreeg telkens geen reactie, of de reactie dat de code al vergeven was.
Maar dat is dan toch jouw fout? Dan had je jezelf maar moeten inschrijven voor de pre-sale.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
DJ JellyBean wrote:
Niet iedereen die zich aanmeld voor een pre-sale code krijgt deze, dat heb ik aan den lijve ondervonden. Ik had gewoon geregistreerd, maar geen code ontvangen. Gelukkig een vriend van me wel.
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Wat ben ik blij dat ik een presale code had. :clap: En anders had gelukkig mijn vriendin ook wel. Zin in Qlimax!
Hardtraxxer
last seen Dec 2024
STVK wrote:Daar sluit ik me bij aan.

Overigens is het niet slim om om 13:03 pas in de wachtrij te gaan. Er is al een aanzienlijk minder groot aantal kaarten beschikbaar door die pre-sale plus het feit dat 'wie het eerst komt het eerst maalt'..
Nee klopt had ook al kaarten indien ik ze nog nodig had was ik er om stipt 13:00... was benieuwd hoe dramatisch het weer zou gaan dit jaar

Het doorverkopen is inderdaad triest en moet inderdaad wat aan gedaan worden
Sowieso het percentage waarmee je mag doorverkopen een bepaalde tijd een stuk lager houden.
Zo is het voor doorverkopers minder aantrekkelijk en kunnen de gevalletjes 'een vriend en ik hebben voor de zekerheid beide kaarten gekocht dus hebben nu dubbel' makkelijk worden opgelost
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
DJ JellyBean wrote: Maar dat is dan toch jouw fout? Dan had je jezelf maar moeten inschrijven voor de pre-sale.
Zoals hierboven gezegd kreeg niet iedereen die code dus.
En vrienden van mij hadden zich niet ingeschreven.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
wat mij trouwens ook opviel: als je voor 13:00 de ticketpagina open had staan, stond daar zo'n timertje dat afliep. mijn ipad liep 45 seconde voor op mijn pc en stond dus eerder in de wachtrij. ipad was dan ook de eerste de op de verkooppagina kwam.
J
Hardtraxxer
last seen Nov 2024
geert3ssen wrote:
DJ JellyBean wrote: Maar dat is dan toch jouw fout? Dan had je jezelf maar moeten inschrijven voor de pre-sale.
Zoals hierboven gezegd kreeg niet iedereen die code dus.
En vrienden van mij hadden zich niet ingeschreven.
Dan nog vind ik het erg makkelijk afgedaan. Ik schrijf mezelf ook altijd met een paar verschillende emailadressen in, dan heb je de volle zekerheid op kaarten. Maar goed, ik hoop voor jou dat je alsnog een ticket weet te bemachtigen.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Danny Phantom wrote:Zo is het voor doorverkopers minder aantrekkelijk en kunnen de gevalletjes 'een vriend en ik hebben voor de zekerheid beide kaarten gekocht dus hebben nu dubbel' makkelijk worden opgelost
Dat is waar, maar dat kun je nooit uit de wereld helpen. Ticketswap is ook gewoon een organisatie die leeft van het winst maken. Zij maken meer winst als mensen hun kaarten verkopen voor hogere prijzen.

Ik zag net onder een Q-Dance post dat iemand stelde dat de kaarten gekoppeld moesten worden aan je bsn-nummer :lol:
Dat is weer het uiterste, waarbij je niet eens van je kaartje af komt mocht je verhinderd zijn..