Precies, liever gewoon Peacock!wrote:Als ze dan weer op hun niveau van hun eerste album komen, is MM zo slecht nog niet. Maar alsnog zie ik het liever niet gebeuren
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nee doe dan maar een b2b set hoor. Genieten 
Minus militia b2b Peacock b2b Noisekick BAMwrote:Nee doe dan maar een b2b set hoor. Genieten
Waar kan ik tekenen.wrote:Minus militia b2b Peacock b2b Noisekick BAMwrote:Nee doe dan maar een b2b set hoor. Genieten
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022

Kan de legendarische Poephark hier een stage bij ontwerpen? 
Hahahahha wtf. Alles wordt gewoon in de zeik genomen door hem haha. Tegenwoordig kan alles in de hardstyle scène dus waarom niet! 
Al zo'n 10 jaar luister ik hardstyle, en nog nooit op Qlimax geweest. Zo maar 's een keer kaarten proberen te regelen, en dit jaar maar s gaan!
Enn? Mensen al in paniek dat ze geen kaarten krijgen?
Uit nieuwsgierigheid ook maar ff de wachtrij in gegaan, kijken of het drama is of niet
Uit nieuwsgierigheid ook maar ff de wachtrij in gegaan, kijken of het drama is of niet
-
RHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Ben zowel op mijn telefoon als pc nog niet voorbij de wachtrij.
Ook al zeggen ze dat het niet moet, de drang om te F5en is hoog
Met return of headhunterz maakte het geen zak uit of je refreshte. Mijn interner explorer die ik gebruikte om te refreshen kwam er eerder door dan Chrome die ik vanaf het begin aan had staan.
Zeker niet doen! dan sta je weer achteraan.wrote:Ben zowel op mijn telefoon als pc nog niet voorbij de wachtrij.
-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Ik ben er doorheen
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2024
Ben er doorheen op mijn telefoon die ik wel steeds ververs, staat alleen dat er al geen kaarten meer zin als ik ze aanvink
Ik heb nu precies hetzelfde, al uitverkocht dus.
-
RHardtraxx Newbie
- last seen Nov 2024
lol oke kreeg dus de melding dat het er geen kaarten meer waren, maar gewoon 36x proberen en dan kom je er doorheen

-
RHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2015
- last seen Oct 2021
Ja klopt , kreeg hetzelfde bericht om 13.09. Doorgekomen en geen tickets beschikbaar
EDIT 13.18 : Gewoon blijven proberen en ineens konden we tickets kopen , volgens mij een mankementje aan de kant van Q-Dance?
Last edited by ruudveindhoven on 16 Sep 2017 13:22, edited 1 time in total.