Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
joostmakaay wrote:haha een kaartje van 59 euro willen ruilen voor een kaartje van 105, we blijven toch nederlanders hé
:lol:
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
joostmakaay wrote:haha een kaartje van 59 euro willen ruilen voor een kaartje van 105, we blijven toch nederlanders hé
Diegene kan zo een aanbetaling krijgen hoor. :thumbup: Begrijp mij niet verkeerd maar het is totaal niet mijn intentie om winst te maken op een ticket. :thumbsup:
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Zamble wrote:Pfff 90% van de bezoekers wisten niet wat ze moesten doen toen Partyraiser begon te droaien :lol:
Daarom hoop ik ook echt niet op een DT of iets in die trend. Graag zou ik een Nosferatu zien, maar nog veel liever een Promo, ook al acht ik die kans klein aangezien hij al op Qlimax 2006 stond.
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
D-block & S-Te-Fan zou de meest verdiende naam zijn oo dit feest. Laatste keer was 2010 en nu ze weer heerlijk op de weg terug zijn met het aankomende album :loving:

Hopelijk zoiets:
TnT openen
Sound Rush
Allstvrs
D-Block & S-te-fan
Headhunterz
Wildstylez
Devin Wild & Sub Zero Project
B-Front
Dr Peacock in Concert
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Ik stap ook maar weer eens op de trein dit jaar. Laatste editie was 2011. Sound Rush, NC, Phuture Noize, B-Front zou mooi zijn.
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Iemand enig idee hoelaat die mailtjes ongeveer worden verzonden? ik heb die dag stage en wil rond die tijd natuurlijk beschikbaar zijn voor die mail
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Image

Hopen dat dit waar is
Last edited by Pannenkoek on 07 Sep 2017 09:47, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
Zatox en Code Black ook thuis laten, en dan kan er weinig meer fout gaan voor mij.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Jordy wrote:Zatox en Code Black ook thuis laten, en dan kan er weinig meer fout gaan voor mij.
Dave Revan 'Schreeuwlelijk Speciaal' mc-set :cool:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
ft John Jengelsohn
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Deze reactie wordt op YouTube geplaatst onder Mind Dimension - Terror Chorus :lol:

Image
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Voluerunt wrote:Iemand enig idee hoelaat die mailtjes ongeveer worden verzonden? ik heb die dag stage en wil rond die tijd natuurlijk beschikbaar zijn voor die mail
Alle e-mails worden waarschijnlijk verspreid verzonden, meen ik me te herinneren van Defqon. Dus niet schrikken als iemand anders wel al een e-mail heeft
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Zamble wrote:Deze reactie wordt op YouTube geplaatst onder Mind Dimension - Terror Chorus :lol:

Image
Haha een mind dimension op qlimax :lol: wtf denkt zo iemand.
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
Hekzitter wrote:
Zamble wrote:Deze reactie wordt op YouTube geplaatst onder Mind Dimension - Terror Chorus :lol:

Image
Haha een mind dimension op qlimax :lol: wtf denkt zo iemand.
Net zoals de verschillende mensen die dachten dat Caine op Qlimax zou staan... ik snap echt niet dat je zo dom kan zijn
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Een RR, Warface of zelfs Delete zou ik dan wel een 10% kans geven.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Roan wrote:Delete
Roan wrote:10% kans
Misschien als hij niet bij MWD zou zitten en net zo populair was, maar nu denk ik nog geen 1% kans dat je hier een Delete gaat zien ;)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Berekening aub!!!1
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Joey wrote:Berekening aub!!!1
Dit is het internet, hier mogen we toch naar hartenlust getallen uit ons aarswerk trekken?
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Als Q ballen heeft/toont zie ik RR echt ooit nog wel eens op Qlimax staan. Recente tracks als Lose it, America en Paralyzed en iets oudere als Choppin' bodies, Piece of Shit, Watch Yourself, Cross of Blood, Failure en Accumulated filth misstaan imo niet bij een afsluitende set :)
Last edited by STVK on 07 Sep 2017 16:01, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
STVK wrote:Als Q ballen heeft/toont zie ik RR echt ooit nog wel eens op Qlimax staan. Recente tracks als Watch Yourself, America en Paralyzed en iets oudere als Choppin' bodies, Piece of Shit, Cross of Blood, Failure en Accumulated filth misstaan imo niet bij een afsluitende set :)
Helemaal mee eens, echter ben ik bang dat je die tracks niet zal horen. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik blijf er bij dat Radical als laatste act ipv een hardcore act perfect zou zijn. Ff dat standje harder dan bv Freqyenverz/B-Front en half uurtje hardcore tracks er bij pakken. Zou ik voor tekenen :)
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Ben benieuwd hoe zijn nieuwe album gaat worden, maar Radical als afsluiter hier zou inderdaad erg vet zijn.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Ik zou liever iemand als N-vitral als afsluiter zien. Op Qapital brak hij echt de hele tent af. Vond dat hij ook lekker met tempo speelde in z'n set, begon met hardstyle en eindigde met 200bpm+ uptempo.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
OF of of Dj Peacock!
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Doe maar dirk jan dj