Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 01:26 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar voor het eerst geweest, omdat ik het een keer moest meemaken. En het is echt gewoon uniek om mee te maken. Ik twijfel wel om dit jaar te gaan, omdat ik bamg ben dat het vorig jaar niet kan overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 08:17 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ik ben alleen in 2012 en afgelopen jaar qlimax geweest. Editie van 2012 viel een beetje tegen imo. Setjes van technoboy en b-front heel gaaf maar de rest viel een beetje tegen. Verder vond ik de show dat jaar beetje tegen vallen. Wel vet dat de stage zoveel veranderde, maar het was zo vreemd om de zaal binnen te komen en 80% van de stage al te zien ipv van dat doek en de hele openingsshow.
Vorig jaar daarentegen... die show. De line-up. Alles klopte gewoon en ik heb het idee dat dit jaar misschien nog zelfs beter wordt.

2012 en 1017 waren ook mijn enige edities maar in 2012 was dat echt wel dik. Met die disco bal achtig kristal wat opeens rond 12u naar buiten kwam. In 2012 veranderde ook bijna elk uur de stage wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 09:15 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
2012 en 1017 waren ook mijn enige edities maar in 2012 was dat echt wel dik. Met die disco bal achtig kristal wat opeens rond 12u naar buiten kwam. In 2012 veranderde ook bijna elk uur de stage wel.

De herinneringen. Destijds traden HendriQ II en Qoenraad nog live op in het Gaelredome dat in die tijd diende om de ongelovigen buiten de deur te houden.

kinderachtig ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 09:23 

Hardtraxx Newbie

Jordy schreef:
Bij mij in de mail staat niet dat je maar 2 tickets per persoon kunt kopen. Wel dat er maar een beperkt aantal tickets beschikbaar is.

Het staat niet in die e-mail, maar in de nieuwsbrief:
Citaat:
Tijdens de pre-registratie sale heb je de mogelijkheid om met je code 2 tickets aan te schaffen. Indien je Qlimax met meer personen wilt bezoeken, dienen zij zich ook te pre-registreren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 09:35 

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Vorig jaar voor het eerst geweest, omdat ik het een keer moest meemaken. En het is echt gewoon uniek om mee te maken. Ik twijfel wel om dit jaar te gaan, omdat ik bamg ben dat het vorig jaar niet kan overtreffen.

Zelfde dilemma. Vorig jaar was zo bizar vet, kan me bijna niet voorstellen dat ze dit jaar kunnen overtreffen. Koop kaartje, en dan wacht ik even de line-up af :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 09:36 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
RTM93 schreef:

De herinneringen. Destijds traden HendriQ II en Qoenraad nog live op in het Gaelredome dat in die tijd diende om de ongelovigen buiten de deur te houden.

kinderachtig ja

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 09:40 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Chroman schreef:

Zelfde dilemma. Vorig jaar was zo bizar vet, kan me bijna niet voorstellen dat ze dit jaar kunnen overtreffen. Koop kaartje, en dan wacht ik even de line-up af :whistle:

Want als het vorig jaar niet overtreft kan je geen goed feest hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 09:44 

Hardtraxx Veteran

Ik denk niet dat je met de gedachte moet gaan of ze vorig jaar kunnen overtreffen, want dat was zowel qua show als line-up/setjes echt een heel goede editie. Meer de gedachte of Q-Dance weer een vette show kan neerzetten, en daarop zal het antwoord altijd ja zijn. Line-up nog even afwachten, maar er zal altijd wel 1 of 2 artiesten tussen zitten die je niet zoveel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 10:55 

Hardtraxxer

Als ze die verhoging richting de DJ booth maar weghalen, was een van de weinige minpunten van vorig jaar :woot: laat mij die DJ maar tekeer zien gaan ipv een berg mense! Snap uberhaupt niet waarom daarvoor gekozen was
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 10:59 

Hardtraxx Veteran

Stefke knul, das een prima line up

Alleen ben ik niet zo gek van TNT, dan ben ik echt bang voor de hoeveelheid psy kicks die je dan moet horen >.<

(1 of 2 kan ik wel handelen maar zij hebben echt een berg gemaakt toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 11:27 

Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Vorig jaar gaat het sowieso niet overtreffen. Die hele hype rondom P1, hoe die stage vervolgens werd onthuld en qua setjes was echt kwaliteit imo. Zitten altijd artiesten bij die je persoonlijk wat minder aanspreekt maar vorig jaar alsnog wel genoten van Coone ^^

Ik zet mijn geld trouwens in op deze volgorde:
TNT
D-Block & S-te-Fan
Audiotricz
Wildstylez
Headhunterz
Bioweapon LIVE / Atmozfears
Noisecontrollers
B-Front
Adaro
Miss K8

Waar kan ik tekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 11:28 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Ik zou dit jaar overigens Adaro erg graag op Qlimax zien. Die 3 nieuwe platen van hem zouden erg vet zijn met die show er omheen :loving: maar wat een contrast haha, in 2015 was dat Adaro vs. Zatox echt de meest belabberde set imo

Als Zatox erbij betrokken wordt, dan weet je van tevoren al dat het kut gaat worden. Als ik een DJ niet kan pruimen is het Zatox wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 11:32 

Hardtraxx Veteran

Van mij hoeft Adaro dus echt (nog) niet he. Van mij mag Warface er wel staan voor de hardcore act. Even hard afsluiten heb ik geen problemen mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 13:19 

Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
Als Zatox erbij betrokken wordt, dan weet je van tevoren al dat het kut gaat worden. Als ik een DJ niet kan pruimen is het Zatox wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:05 

Hardtraxxer

B-Frontliner zou ik wel vet vinden op Qlimax. Set zoals Hard Bass 2015. Dat is dan echt smullen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:21 

Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:
B-Frontliner zou ik wel vet vinden op Qlimax. Set zoals Hard Bass 015. Dat is dan echt smullen. :drool:

Maarja Q zal Frontliner er niet snel meer neerzetten lijkt me. Ook niet als B-Frontliner :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:38 

Hardtraxx Newbie

Vraagje, dit word me eerste jaar Qlimax dus weet nog niet helemaal hoe dit werkt.met het pre registeren hoeveel tickets kan je halen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:40 

Hardtraxx Veteran

Soundwave schreef:
Vraagje, dit word me eerste jaar Qlimax dus weet nog niet helemaal hoe dit werkt.met het pre registeren hoeveel tickets kan je halen dan?

als het goed is 2 kaarten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:41 

Hardtraxxer

Citaat:
Dankjewel voor je e-mail. Iedereen kan zich registreren voor de presale via http://qlimax.nl/
Op 11 september krijg je de presale code via de mail en die dag begint de presale.
Je kan 2 tickets per presale code kopen, dus ik raad je aan om met genoeg mensen in te schrijven voor de presale.

Q-dance

Ik zeg vervolgens dat er bepaalde mensen al pre-sales codes gekregen....en krijg vervolgens dit antwoord.

Citaat:
Bedankt voor je e-mail. Dit kan niet, alle presale codes worden op 11 september vrijgegeven.

Q-dance

:innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 21:59 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat er een ouderwetse poets gebakken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 23:24 

Hardtraxx Veteran

Geef mij Peacock in Concert maar gewoon als afsluiter. Wat ongelooflijk geniaal zou dat zijn :loving:. Gaat natuurlijk niet gebeuren maar dromen mag altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 08:36 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Geef mij Peacock in Concert maar gewoon als afsluiter. Wat ongelooflijk geniaal zou dat zijn :loving:. Gaat natuurlijk niet gebeuren maar dromen mag altijd

Partyraiser kon ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 09:47 

Hardtraxxer

Wie o wie is er nog zoekende naar een Headhunterz ticket? Onze groep heeft 1 ticket over i.v.m. een afhaker. Nu willen wij ook naar Qlimax en zouden graag een Headhunterz ticket willen ruilen voor een Qlimax VIP ticket. Aangezien je met de pre-sale max 2 tickets kan bestellen zou een helpende hand erg fijn zijn!

Bij interesse graag PB! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 21:57 

Hardtraxx Veteran

Pfff 90% van de bezoekers wisten niet wat ze moesten doen toen Partyraiser begon te droaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 21:59 

Hardtraxxer

haha een kaartje van 59 euro willen ruilen voor een kaartje van 105, we blijven toch nederlanders hé
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten