Je weet dat dit Qlimax (overwegend melodieus) is, en niet Qapital (raw). De laatste keer dat er met Uptempo werd afgesloten vertrok de helft van het volk.wrote:Ik zou liever iemand als N-vitral als afsluiter zien. Op Qapital brak hij echt de hele tent af. Vond dat hij ook lekker met tempo speelde in z'n set, begon met hardstyle en eindigde met 200bpm+ uptempo.
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Godverdomme Bastiaan. Wat een geweld dit. Beter dit als afsluiter ja! Met bijbehorende ketamine after op de tribune. Na die avond geen enkel I.Q. punt meer over.
-
FHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
Ik heb Q-dance per e-mail gevraagd hoe laat die mailtjes worden verzonden, maar zij kunnen daar "helaas nog niks over zeggen".wrote:Alle e-mails worden waarschijnlijk verspreid verzonden, meen ik me te herinneren van Defqon. Dus niet schrikken als iemand anders wel al een e-mail heeftwrote:Iemand enig idee hoelaat die mailtjes ongeveer worden verzonden? ik heb die dag stage en wil rond die tijd natuurlijk beschikbaar zijn voor die mail
Gewoon ff hun socials in de gaten houden, ja togwrote:Ik heb Q-dance per e-mail gevraagd hoe laat die mailtjes worden verzonden, maar zij kunnen daar "helaas nog niks over zeggen".wrote:Alle e-mails worden waarschijnlijk verspreid verzonden, meen ik me te herinneren van Defqon. Dus niet schrikken als iemand anders wel al een e-mail heeftwrote:Iemand enig idee hoelaat die mailtjes ongeveer worden verzonden? ik heb die dag stage en wil rond die tijd natuurlijk beschikbaar zijn voor die mail
Iedereen zo an de stress om die pre-sales, gewoon ff je mail in de gaten houden en anders poging twee bij de officiele kaartverkoop. Zo moeilijk is dat toch niet...
12-1 uur zal hij wel komen met de link.
KALM! Zolang jij hem niet hebt, heeft niemand anders hem.
KALM! Zolang jij hem niet hebt, heeft niemand anders hem.
wrote:Zolang jij hem niet hebt, heeft niemand anders hem.
En er is altijd nog de normale kaartverkoop. Als je een beetje oplet ga je echt wel kaarten regelen
dat gestress altijd 
Ik vind het wel vreemd dat Q-Dance niet naar buiten brengt hoe laat de verkoop start. Nu zit je wat te wachten op een mail die binnen een half uur kan komen, maar dat kan ook zo maar 3 uur duren. Met Thunderdome met die pre-registration verkoop werd de tijd wel gecommuniceerd.
Wat zitten jullie nou te miepen over die kaartenwrote:Ik vind het wel vreemd dat Q-Dance niet naar buiten brengt hoe laat de verkoop start. Nu zit je wat te wachten op een mail die binnen een half uur kan komen, maar dat kan ook zo maar 3 uur duren. Met Thunderdome met die pre-registration verkoop werd de tijd wel gecommuniceerd.
Nou ja miepen. Ik vind het wel fijn als ik weet hoe laat de verkoop is. Daarbij denk ik dat er zich meer mensen hebben geregistreerd dan dat er daadwerkelijk beschikbaar is voor deze verkoop.
Ga er maar van uit dat de verkoop rond een uur of 8 vanavond zal zijn. Net zoals bij Thunderdome.wrote:Nou ja miepen. Ik vind het wel fijn als ik weet hoe laat de verkoop is. Daarbij denk ik dat er zich meer mensen hebben geregistreerd dan dat er daadwerkelijk beschikbaar is voor deze verkoop.
Het exacte tijdstip zal vast in t mailtje staan.
Het zal onwaarschijnlijk zijn dat je meteen kaarten kunt kopen zodra je de mail heb.
Het hebben van de mail is geen garantie op kaarten vanavond
Dat valt wel mee, combinatie van wat er in de eerdere mail staat van Q dance en logisch nadenkenwrote:Nondeju wat weet jij veel altijd
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik heb 'm 
Heb hem binnen. Kan meteen kaarten halen en het is nu 14:00.wrote:Ga er maar van uit dat de verkoop rond een uur of 8 vanavond zal zijn. Net zoals bij Thunderdome.wrote:Nou ja miepen. Ik vind het wel fijn als ik weet hoe laat de verkoop is. Daarbij denk ik dat er zich meer mensen hebben geregistreerd dan dat er daadwerkelijk beschikbaar is voor deze verkoop.
Het exacte tijdstip zal vast in t mailtje staan.
Het zal onwaarschijnlijk zijn dat je meteen kaarten kunt kopen zodra je de mail heb.
Het hebben van de mail is geen garantie op kaarten vanavond
Edit ik zat er naastwrote:Dat valt wel mee, combinatie van wat er in de eerdere mail staat van Q dance en logisch nadenkenwrote:Nondeju wat weet jij veel altijd
Tickets binnen
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Kaartjes te koop. 150,- p.s.
Zooo kaartjes binnen
Geen wachtrij gezien, prima geregeld zoals gewoonlijk.
Blijft toch wel luxe elk jaar die presale codes voor Defqon en Qlimax
Blijft toch wel luxe elk jaar die presale codes voor Defqon en Qlimax
Last edited by Rickzel on 11 Sep 2017 14:19, edited 1 time in total.
Ik heb nog een code extra over als iemand 'm wilt. 
EDIT: nu niet meer.
EDIT: nu niet meer.
Last edited by Flake on 11 Sep 2017 14:19, edited 1 time in total.