Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
RoyAPO wrote:
NightFly013 wrote:Gaan er voor Qlimax ook weer pre-sale vouchers beschikbaar komen? Wil er dit jaar graag bij zijn en wil eigenlijk niet stressen op de 16de xd
Ik heb een mail gestuurd of ik er een mocht maar nog niks ontvangen :(
Als je de mail leest komt dat ook pas op 11 september
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik zag op Facebook dus voorbij komen dat sommige mensen al een pre sale code hadden. Proberen kan geen kwaad

Via de pre registratie kan je er max 2 kopen
Hardtraxxer
72 posts member since 2010
last seen Sep 2025
Jordy wrote: Iemand die toevallig weet hoeveel tickets je kunt kopen via pre-registratie? Gewoon 4 of wordt dit dan ook beperkt tot 2 ofzo?
Je mag er inderdaad maar 2 kopen, stond in de mail die ik had gekregen.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Hier ook al enkele dagen geleden pre-sale code ontvangen, en ook vele van onze groep. De mail kwam bij mij wel in ongewenst terecht. :/ Dus daar misschien even controleren?
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 16 days ago
Grim wrote:Hier ook al enkele dagen geleden pre-sale code ontvangen, en ook vele van onze groep. De mail kwam bij mij wel in ongewenst terecht. :/ Dus daar misschien even controleren?
Ik heb zojuist nog een email gestuurd en hoop dat ik er een krijg. Heb in totaal 4 tickets nodig.
Is het de moeite om een VIP ticket aan te schaffen?

Als iemand een code over heeft, je weet hoe de PM knop werkt. THX :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Headhunterz staat hier, geheel onverwachts.

Image
Screenshot uit z'n insta story.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
inb4 troll
Hardtraxx Veteran
makrooy wrote:inb4 troll
Nog niet eens aan gedacht. :lol:
Dat zou eigenlijk wel grappig zijn. Moet hem toch wel opgevallen zijn :')
A
Ik ook PM met code bitte!!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Joey wrote:
makrooy wrote:inb4 troll
Nog niet eens aan gedacht. :lol:
Dat zou eigenlijk wel grappig zijn. Moet hem toch wel opgevallen zijn :')
Heady is wel heel erg van de subtiele hints dus mss ook wel met opzet
Hardtraxxer
87 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Of, en misschien zeg ik wel productie-technisch iets heel fout, hij geeft daarmee aan dat het de climax van de track is? En gewoon voor de grap een q neer gezet?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Joey wrote:Headhunterz staat hier, geheel onverwachts.

Image
Screenshot uit z'n insta story.
waar kun je zijn insta story eigenlijk zien, of moet je daarvoor een account hebben?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
makrooy wrote:waar kun je zijn insta story eigenlijk zien, of moet je daarvoor een account hebben?
Op zijn profiel en dan linksboven op zijn avatar klikken met dat roze randje.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 hours ago
Bij mij in de mail staat niet dat je maar 2 tickets per persoon kunt kopen. Wel dat er maar een beperkt aantal tickets beschikbaar is.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Overweeg dit jaar te gaan, maar is Qlimax nou echt hét feest waar je moet zijn geweest of is het het Mekka der Dagjesmensen gevuld met om drugs vragende, in merch gehulde pelgrims en bierdrinkende Nederlanders die je aankijken als je uit je pan gaat?
Last edited by kingxxl on 29 Aug 2017 16:55, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik vind Hardbass meer dagjesvolk hebben dan Qlimax.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
kingxxl wrote:Overweeg dit jaar te gaan, maar is Qlimax nou echt hét feest waar je moet zijn geweest of is het het Mekka der Dagjesmensen gevuld met om drugs vragende pelgrims en bierdrinkende Nederlanders die je aankijken als je uit je pan gaat?
Dat eerste.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
fflkkr wrote:
kingxxl wrote:Overweeg dit jaar te gaan, maar is Qlimax nou echt hét feest waar je moet zijn geweest of is het het Mekka der Dagjesmensen gevuld met om drugs vragende pelgrims en bierdrinkende Nederlanders die je aankijken als je uit je pan gaat?
Dat eerste.
Zou eerder zeggen beide.
Hardtraxx Veteran
Pommer wrote:
fflkkr wrote:
Dat eerste.
Zou eerder zeggen beide.
Een combinatie idd. Laten we zeggen dat je 60-70% van de keren dat je een random iemand aanspreekt je krijgt te horen "I don't speak Dutch" oid.
A
Gewoon met een groep gaan, merk je der niks van
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Anonymous wrote:Gewoon met een groep gaan, merk je der niks van
Dit inderdaad, 3 keer geweest en heb zelf nooit iets gemerkt van wat hier bovenstaat.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Toen ik alleen Qlimax ging wel meegemaakt. In een groep gegaan en geen last van gehad.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Afgelopen editie voor de eerste keer geweest en dat is die 80 euro echt wel waard! Show waar je u tegen zegt en alleen maar de beste artiesten (vorige editie althans), dus absoluut het feest waar je geweest moet zijn imo! :D
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ik ben alleen in 2012 en afgelopen jaar qlimax geweest. Editie van 2012 viel een beetje tegen imo. Setjes van technoboy en b-front heel gaaf maar de rest viel een beetje tegen. Verder vond ik de show dat jaar beetje tegen vallen. Wel vet dat de stage zoveel veranderde, maar het was zo vreemd om de zaal binnen te komen en 80% van de stage al te zien ipv van dat doek en de hele openingsshow.
Vorig jaar daarentegen... die show. De line-up. Alles klopte gewoon en ik heb het idee dat dit jaar misschien nog zelfs beter wordt.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik vond editie van 2015 (Equilibrium) een beetje tegenvallen na mijn eerste Qlimax in 2014. Stagedesign en show waren matig en het witte licht op ooghoogte in combinatie met een enorm slaapgebrek waren niet erg bevorderlijk voor mijn ervaring. Vorig jaar heeft dat zeker weer helemaal recht getrokken, genoten van begin tot einde. (L)