Hier heb je hemwrote:Qlimax - Temple of Light, en dan bij de intro van Da Tweekaz duizenden bad-eendjes met een LED lampje er in naar beneden gooien. Kijk nu ook al uit naar de Temple of Ducks DJ Tool
View on YouTube
Hier heb je hemwrote:Qlimax - Temple of Light, en dan bij de intro van Da Tweekaz duizenden bad-eendjes met een LED lampje er in naar beneden gooien. Kijk nu ook al uit naar de Temple of Ducks DJ Tool
Best aanstekelijkwrote:Hier heb je hemwrote:Qlimax - Temple of Light, en dan bij de intro van Da Tweekaz duizenden bad-eendjes met een LED lampje er in naar beneden gooien. Kijk nu ook al uit naar de Temple of Ducks DJ Tool![]()
View on YouTube
Kun je hem niet even in HQ posten?wrote:Hee een qlimax anthem. niet verkeerd
ja staat nu op yt q ze accountwrote:Kun je hem niet even in HQ posten?wrote:Hee een qlimax anthem. niet verkeerd
Is altijd erna pas. Vorig jaar werd project one wel voor de ticketsale bekend gemaakt. Wie weet ook een bepaald act vooraf gaand.wrote:Oke ik overweeg om hier heen te gaan. Wordt de line up voor of na ticketsale bekend gemaakt?
Dit dacht ik dus ook. En dan ook nog in een eindshow ipv door de desbetreffende artiest zelf.wrote:Anthem is toch ook best redelijk vroeg he? 3 maand op voorhand, ik kan me niet meer herinneren dat ze zo vroeg met het anthem naar buiten komen.
Ga naar www.qlimax.nl en schrijf je in voor de pre-registratiewrote:Gaan er voor Qlimax ook weer pre-sale vouchers beschikbaar komen? Wil er dit jaar graag bij zijn en wil eigenlijk niet stressen op de 16de
Dat heb ik natuurlijk al gedaan!wrote:Ga naar http://www.qlimax.nl en schrijf je in voor de pre-registratiewrote:Gaan er voor Qlimax ook weer pre-sale vouchers beschikbaar komen? Wil er dit jaar graag bij zijn en wil eigenlijk niet stressen op de 16de
Ik heb een mail gestuurd of ik er een mocht maar nog niks ontvangenwrote:Gaan er voor Qlimax ook weer pre-sale vouchers beschikbaar komen? Wil er dit jaar graag bij zijn en wil eigenlijk niet stressen op de 16de