Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Gratis geld

Image
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
makrooy wrote:Hij krijgt veel haat, maar ik vind villain oprecht een goeie mc.
Ik ging wel helemaal stuk om het feit dat hij 1 meter hoog leeg door de hoge DJ boot. :lol: :lol:
Sjoerdb wrote:
Onthafloorx wrote:Zesde keer Qlimax en zoals altijd weer met het zelfde gevoel naar huis, leuk feestje, maar meer ook niet. :P Ik blijf me toch altijd irriteren aan het dagjesvolk en buitenlanders die als een megool staan te hakken/dansen of hoe je het ook wilt noemen.

Verder genoeg genietmomentjes.
Phuture Noize
Whose plan is it.
Warphole :drool: :drool:
Shiverz
Set DBSTF

Minder momentje oordop verloren, gelukkig verzekering maar best wel zuur want ik had ze nog geen jaar. :(
Wat maakt het jou uit hoe andere mensen dansen? Toch mooi dat ze het naar hun zin hebben
Ik irriteer me er gewoon aan, kan er ook niks aan doen.
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Steffnov wrote:Villain gaat nog wel, Ruffian is de keren dat ik hem heb gezien echt een droeftoeter eerste klas die denkt dat het feest om hem draait ipv de DJs en de muziek. Dieptepunt was nog wel de millennium stage op Fantasy Island 2015, waar hij vdk de halve muziek zat te verneuken.

Nee, doe mij maar gewoon geen MC, stuk beter.
Inderdaad geen MC, als ik setjes van andere genres hoor waarbij er nooit een MC wordt gebruikt luistert het een stuk makkelijker weg
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik zou volgend jaar de Tweekaz weer boeken en dan zonder MC én zonder DJ. Gewoon een uurtje nodeloos pep en bier hengsten
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ben ik de enige die vrijwel altijd de MC op een of andere manier wegfiltert en hem niet hoort? :lol:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 17 days ago
RoyAPO wrote:Ben ik de enige die vrijwel altijd de MC op een of andere manier wegfiltert en hem niet hoort? :lol:
Nope dat doe ik ook, heel vreemd :lol:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Gewoon een half uurtje pauze. Kan de apparatuur voor de volgende DJ op het gemak worden klaargezet en kletst het publiek even bij.
Donateur
last seen Aug 2024
Of van het hele Gelredome 1 grote stage maken en dan 10 DJ's met aanhang in een hokje van 2bij2 proppen. Weten ze ook is hoe dat is!!!
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Tomyio wrote:
Steffnov wrote:Villain gaat nog wel, Ruffian is de keren dat ik hem heb gezien echt een droeftoeter eerste klas die denkt dat het feest om hem draait ipv de DJs en de muziek. Dieptepunt was nog wel de millennium stage op Fantasy Island 2015, waar hij vdk de halve muziek zat te verneuken.

Nee, doe mij maar gewoon geen MC, stuk beter.
Inderdaad geen MC, als ik setjes van andere genres hoor waarbij er nooit een MC wordt gebruikt luistert het een stuk makkelijker weg
Nadeel is vaak wel dat de DJ's zelf door de microfoons heen gaan lopen bleren, of in ieder geval bij EDM is dat zo.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Wat me wel opviel is dat Frequencerz weer gewoon een melodie van Two steps from hell hebben gejat. Vorig jaar was het Heart of Courage, een aantal jaar daarvoor hebben ze het Dragon Age Inquisition melodietje gejat en nu hebben ze dit nummer gejat.

View on YouTube @ 3:25

View on YouTube @ 3:30

Klinkt verder ook niet verkeerd of zo. Maar kom op, doe effe een bronvermelding of zo.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wat maakt dat nou uit? Ze hebben niet zelf gezegd dat de track van hen is, tracklists waren al lange en breed door luisteraars opgesteld. Moeten ze dan bij elk nieuw nummer gelijk zeggen "Ja dat hebben we daar en daar op gebaseerd" binnen een dag nadat ze ze gedraaid hebben? :')
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Nee, maar ik vind het wel gewoon ontzettend gemakkelijk en niet passen bij een duo dat op dit niveau meedraait en verder is het gewoon wel erg toevallig dat ze beide keren met een nummer van Two Steps from Hell openen.
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Spalken wrote:Nee, maar ik vind het wel gewoon ontzettend gemakkelijk en niet passen bij een duo dat op dit niveau meedraait en verder is het gewoon wel erg toevallig dat ze beide keren met een nummer van Two Steps from Hell openen.
Het lijkt mij dat zij het dan zelf vet vinden en er een stuk inspiratie uit halen? Zo zie ik het in ieder geval.
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
RoyAPO wrote:Ben ik de enige die vrijwel altijd de MC op een of andere manier wegfiltert en hem niet hoort? :lol:
Dit heb ik ook. :P

Was weer een machtig mooie editie! Zit voor mij redelijk op 1 lijn als ik het vergelijk met vorig jaar. Vind alleen dat ze wat meer met de stage hadden kunnen doen. +1 voor N-Vitral als afsluiter, gruwelijk. Had alleen wel het idee dat hij zich wat inhield ten opzichte van andere feestjes. Zal Q dit hebben bepaald?
Last edited by Dyland on 20 Nov 2017 18:14, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Kon trouwens echt merken dat het aantal Nederlanders dit jaar lager was dan ooit, die extreme hype na vorig jaar heeft toch echt veel buut'nlanders getrokken denk ik. Denk dat dat de reden ook was dat de vloer grotendeels zo "rustig" (vergeleken met andere jaren) was
Donateur
last seen Aug 2024
Je merkte ook goed het omslagpunt zeg, voor 3en kon je niemand aanspreken zonder een vreemde taal te hanteren. Daarna was dat volk ineens allemaal pleite :lol:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
TiMOTHYb wrote:Je merkte ook goed het omslagpunt zeg, voor 3en kon je niemand aanspreken zonder een vreemde taal te hanteren. Daarna was dat volk ineens allemaal pleite :lol:
Haha ik zeg ook altijd hoop dat het snel 03.00 uur is. Ineens is er dan spontaan ruimte op de dansvloer. :woot:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Onthafloorx wrote:
TiMOTHYb wrote:Je merkte ook goed het omslagpunt zeg, voor 3en kon je niemand aanspreken zonder een vreemde taal te hanteren. Daarna was dat volk ineens allemaal pleite :lol:
Haha ik zeg ook altijd hoop dat het snel 03.00 uur is. Ineens is er dan spontaan ruimte op de dansvloer. :woot:
Dat merkte je dit jaar wel echt veel beter dan voorgaande jaren. Bij Da Tweekaz liep de vloer aardig leeg, alleen het kwam ook nooit meer terug. Tijdens TnT flikkerde iemand naast mij al om omdat die ladder zat was, en kon niet rechtop staan. Tijdens Frequencerz gingen we met zijn allen even goed los, krijg ik een tik van een chagrijnige kut dwerg met een mondkapje op dat ik rustig moest doen, dikke lul, tikt Miss chagrijn mij ook nog aan een halve minuut later. Na een minuut zijn ze zelf gelukkig stapje terug gegaan. Zelf stonden ze maar beetje chagrijnig vooruit te kijken met de handen over elkaar.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Mijn grootste wtf momentje was wel een of andere strontbezopen buitenlander in de catacomben die ineens z'n lul uit de broek trok en tegen een ton aan begon te pissen. Ben wel echt klaar met dat volk als ik heel eerlijk ben. Werd ook aangestaard door allemaal volk omdat ik als enige nog losging bij N-vitral.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Ik snap het ook gewoon niet zo goed. Waarom zijn het altijd de Fransen/Italianen/andere buitenlanders die zo ram van de kaart gaan?
Je zou toch zeggen dat alleen de grootste hardstyle liefhebbers uit het buitenland helemaal naar Nederland zouden komen voor zoveel geld? En dat zij dan ook echt voor de muziek komen en misschien nog wel het hardste losgaan aangezien ze veel minder gewend zijn dan wij Nederlanders.
Het zou denk ik logischer zijn om juist veel Nederlanders van de kaart te zien aangezien wij al zoveel feesten gewend zijn dat het minder zonde is om een feest zo voor jezelf te verpesten.
Donateur
last seen Aug 2024
Heel simpel: te weinig ervaring om een goede inschatting te maken. Vaak gecombineerd met een lange reis en weinig slaap vooraf.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 hours ago
Ik heb op de heenweg ook bussen klem zien staan in het gras op een parkeerplaats langs de snelweg. Kon helaas de kentekens niet zien, maar de mensen die er naast stonden zagen er niet echt Nederlands uit. Ook vet lullig als je 12 uur gereisd hebt en een paar kilometer voor Arnhem strandt op een parkeerplaats omdat de buschauffeur een beetje ongeduldig werd. xd
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
geert3ssen wrote:Je zou toch zeggen dat alleen de grootste hardstyle liefhebbers uit het buitenland helemaal naar Nederland zouden komen
En jij denkt dat ze allemaal braaf een middagdutje doen als ze 10+ uur in een bus moeten zitten helemaal hyped om het feest? Die reis is al bijna een feest op zich voor ze...
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Rickzel wrote:Kon trouwens echt merken dat het aantal Nederlanders dit jaar lager was dan ooit, die extreme hype na vorig jaar heeft toch echt veel buut'nlanders getrokken denk ik. Denk dat dat de reden ook was dat de vloer grotendeels zo "rustig" (vergeleken met andere jaren) was
Eens, maar vond ook dat het drugs gehalte ontzettend hoog was. Het blijft niet meer bij een pilletje, gingen gewoon een paar lijntjes en zelfs een spuit !