Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 16:10 

Hardtraxx Veteran

Gratis geld

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 17:47 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Hij krijgt veel haat, maar ik vind villain oprecht een goeie mc.

Ik ging wel helemaal stuk om het feit dat hij 1 meter hoog leeg door de hoge DJ boot. :lol: :lol:

Sjoerdb schreef:
Onthafloorx schreef:
Zesde keer Qlimax en zoals altijd weer met het zelfde gevoel naar huis, leuk feestje, maar meer ook niet. :P Ik blijf me toch altijd irriteren aan het dagjesvolk en buitenlanders die als een megool staan te hakken/dansen of hoe je het ook wilt noemen.

Verder genoeg genietmomentjes.
Phuture Noize
Whose plan is it.
Warphole :drool: :drool:
Shiverz
Set DBSTF

Minder momentje oordop verloren, gelukkig verzekering maar best wel zuur want ik had ze nog geen jaar. :(

Wat maakt het jou uit hoe andere mensen dansen? Toch mooi dat ze het naar hun zin hebben

Ik irriteer me er gewoon aan, kan er ook niks aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 17:51 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Villain gaat nog wel, Ruffian is de keren dat ik hem heb gezien echt een droeftoeter eerste klas die denkt dat het feest om hem draait ipv de DJs en de muziek. Dieptepunt was nog wel de millennium stage op Fantasy Island 2015, waar hij vdk de halve muziek zat te verneuken.

Nee, doe mij maar gewoon geen MC, stuk beter.

Inderdaad geen MC, als ik setjes van andere genres hoor waarbij er nooit een MC wordt gebruikt luistert het een stuk makkelijker weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 17:59 

Donateur

Ik zou volgend jaar de Tweekaz weer boeken en dan zonder MC én zonder DJ. Gewoon een uurtje nodeloos pep en bier hengsten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:01 

Hardtraxx Veteran

Ben ik de enige die vrijwel altijd de MC op een of andere manier wegfiltert en hem niet hoort? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:02 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Ben ik de enige die vrijwel altijd de MC op een of andere manier wegfiltert en hem niet hoort? :lol:

Nope dat doe ik ook, heel vreemd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:03 

Hardtraxx Veteran

Gewoon een half uurtje pauze. Kan de apparatuur voor de volgende DJ op het gemak worden klaargezet en kletst het publiek even bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:31 

Donateur

Of van het hele Gelredome 1 grote stage maken en dan 10 DJ's met aanhang in een hokje van 2bij2 proppen. Weten ze ook is hoe dat is!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:38 

Hardtraxxer

Tomyio schreef:
Steffnov schreef:
Villain gaat nog wel, Ruffian is de keren dat ik hem heb gezien echt een droeftoeter eerste klas die denkt dat het feest om hem draait ipv de DJs en de muziek. Dieptepunt was nog wel de millennium stage op Fantasy Island 2015, waar hij vdk de halve muziek zat te verneuken.

Nee, doe mij maar gewoon geen MC, stuk beter.

Inderdaad geen MC, als ik setjes van andere genres hoor waarbij er nooit een MC wordt gebruikt luistert het een stuk makkelijker weg

Nadeel is vaak wel dat de DJ's zelf door de microfoons heen gaan lopen bleren, of in ieder geval bij EDM is dat zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:53 

Hardtraxxer

Wat me wel opviel is dat Frequencerz weer gewoon een melodie van Two steps from hell hebben gejat. Vorig jaar was het Heart of Courage, een aantal jaar daarvoor hebben ze het Dragon Age Inquisition melodietje gejat en nu hebben ze dit nummer gejat.

@ 3:25

@ 3:30

Klinkt verder ook niet verkeerd of zo. Maar kom op, doe effe een bronvermelding of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:55 

Hardtraxx Veteran

Wat maakt dat nou uit? Ze hebben niet zelf gezegd dat de track van hen is, tracklists waren al lange en breed door luisteraars opgesteld. Moeten ze dan bij elk nieuw nummer gelijk zeggen "Ja dat hebben we daar en daar op gebaseerd" binnen een dag nadat ze ze gedraaid hebben? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:02 

Hardtraxxer

Nee, maar ik vind het wel gewoon ontzettend gemakkelijk en niet passen bij een duo dat op dit niveau meedraait en verder is het gewoon wel erg toevallig dat ze beide keren met een nummer van Two Steps from Hell openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:10 

Hardtraxxer

Spalken schreef:
Nee, maar ik vind het wel gewoon ontzettend gemakkelijk en niet passen bij een duo dat op dit niveau meedraait en verder is het gewoon wel erg toevallig dat ze beide keren met een nummer van Two Steps from Hell openen.

Het lijkt mij dat zij het dan zelf vet vinden en er een stuk inspiratie uit halen? Zo zie ik het in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:11 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:

Dit heb ik ook. :P

Was weer een machtig mooie editie! Zit voor mij redelijk op 1 lijn als ik het vergelijk met vorig jaar. Vind alleen dat ze wat meer met de stage hadden kunnen doen. +1 voor N-Vitral als afsluiter, gruwelijk. Had alleen wel het idee dat hij zich wat inhield ten opzichte van andere feestjes. Zal Q dit hebben bepaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:12 

Hardtraxx Veteran

Kon trouwens echt merken dat het aantal Nederlanders dit jaar lager was dan ooit, die extreme hype na vorig jaar heeft toch echt veel buut'nlanders getrokken denk ik. Denk dat dat de reden ook was dat de vloer grotendeels zo "rustig" (vergeleken met andere jaren) was
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:15 

Donateur

Je merkte ook goed het omslagpunt zeg, voor 3en kon je niemand aanspreken zonder een vreemde taal te hanteren. Daarna was dat volk ineens allemaal pleite :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:19 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Je merkte ook goed het omslagpunt zeg, voor 3en kon je niemand aanspreken zonder een vreemde taal te hanteren. Daarna was dat volk ineens allemaal pleite :lol:

Haha ik zeg ook altijd hoop dat het snel 03.00 uur is. Ineens is er dan spontaan ruimte op de dansvloer. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:24 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
TiMOTHYb schreef:

Haha ik zeg ook altijd hoop dat het snel 03.00 uur is. Ineens is er dan spontaan ruimte op de dansvloer. :woot:

Dat merkte je dit jaar wel echt veel beter dan voorgaande jaren. Bij Da Tweekaz liep de vloer aardig leeg, alleen het kwam ook nooit meer terug. Tijdens TnT flikkerde iemand naast mij al om omdat die ladder zat was, en kon niet rechtop staan. Tijdens Frequencerz gingen we met zijn allen even goed los, krijg ik een tik van een chagrijnige kut dwerg met een mondkapje op dat ik rustig moest doen, dikke lul, tikt Miss chagrijn mij ook nog aan een halve minuut later. Na een minuut zijn ze zelf gelukkig stapje terug gegaan. Zelf stonden ze maar beetje chagrijnig vooruit te kijken met de handen over elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:35 

Hardtraxxer

Mijn grootste wtf momentje was wel een of andere strontbezopen buitenlander in de catacomben die ineens z'n lul uit de broek trok en tegen een ton aan begon te pissen. Ben wel echt klaar met dat volk als ik heel eerlijk ben. Werd ook aangestaard door allemaal volk omdat ik als enige nog losging bij N-vitral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 20:12 

Hardtraxxer

Ik snap het ook gewoon niet zo goed. Waarom zijn het altijd de Fransen/Italianen/andere buitenlanders die zo ram van de kaart gaan?
Je zou toch zeggen dat alleen de grootste hardstyle liefhebbers uit het buitenland helemaal naar Nederland zouden komen voor zoveel geld? En dat zij dan ook echt voor de muziek komen en misschien nog wel het hardste losgaan aangezien ze veel minder gewend zijn dan wij Nederlanders.
Het zou denk ik logischer zijn om juist veel Nederlanders van de kaart te zien aangezien wij al zoveel feesten gewend zijn dat het minder zonde is om een feest zo voor jezelf te verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 20:14 

Donateur

Heel simpel: te weinig ervaring om een goede inschatting te maken. Vaak gecombineerd met een lange reis en weinig slaap vooraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 20:25 

Hardtraxx Veteran

Ik heb op de heenweg ook bussen klem zien staan in het gras op een parkeerplaats langs de snelweg. Kon helaas de kentekens niet zien, maar de mensen die er naast stonden zagen er niet echt Nederlands uit. Ook vet lullig als je 12 uur gereisd hebt en een paar kilometer voor Arnhem strandt op een parkeerplaats omdat de buschauffeur een beetje ongeduldig werd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 20:29 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Je zou toch zeggen dat alleen de grootste hardstyle liefhebbers uit het buitenland helemaal naar Nederland zouden komen

En jij denkt dat ze allemaal braaf een middagdutje doen als ze 10+ uur in een bus moeten zitten helemaal hyped om het feest? Die reis is al bijna een feest op zich voor ze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 20:33 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 20:35 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kon trouwens echt merken dat het aantal Nederlanders dit jaar lager was dan ooit, die extreme hype na vorig jaar heeft toch echt veel buut'nlanders getrokken denk ik. Denk dat dat de reden ook was dat de vloer grotendeels zo "rustig" (vergeleken met andere jaren) was

Eens, maar vond ook dat het drugs gehalte ontzettend hoog was. Het blijft niet meer bij een pilletje, gingen gewoon een paar lijntjes en zelfs een spuit !
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten