Gratis geld

Ik ging wel helemaal stuk om het feit dat hij 1 meter hoog leeg door de hoge DJ boot.wrote:Hij krijgt veel haat, maar ik vind villain oprecht een goeie mc.
Ik irriteer me er gewoon aan, kan er ook niks aan doen.wrote:Wat maakt het jou uit hoe andere mensen dansen? Toch mooi dat ze het naar hun zin hebbenwrote:Zesde keer Qlimax en zoals altijd weer met het zelfde gevoel naar huis, leuk feestje, maar meer ook niet.Ik blijf me toch altijd irriteren aan het dagjesvolk en buitenlanders die als een megool staan te hakken/dansen of hoe je het ook wilt noemen.
Verder genoeg genietmomentjes.
Phuture Noize
Whose plan is it.
Warphole![]()
![]()
Shiverz
Set DBSTF
Minder momentje oordop verloren, gelukkig verzekering maar best wel zuur want ik had ze nog geen jaar.
Inderdaad geen MC, als ik setjes van andere genres hoor waarbij er nooit een MC wordt gebruikt luistert het een stuk makkelijker wegwrote:Villain gaat nog wel, Ruffian is de keren dat ik hem heb gezien echt een droeftoeter eerste klas die denkt dat het feest om hem draait ipv de DJs en de muziek. Dieptepunt was nog wel de millennium stage op Fantasy Island 2015, waar hij vdk de halve muziek zat te verneuken.
Nee, doe mij maar gewoon geen MC, stuk beter.
Nope dat doe ik ook, heel vreemdwrote:Ben ik de enige die vrijwel altijd de MC op een of andere manier wegfiltert en hem niet hoort?
Nadeel is vaak wel dat de DJ's zelf door de microfoons heen gaan lopen bleren, of in ieder geval bij EDM is dat zo.wrote:Inderdaad geen MC, als ik setjes van andere genres hoor waarbij er nooit een MC wordt gebruikt luistert het een stuk makkelijker wegwrote:Villain gaat nog wel, Ruffian is de keren dat ik hem heb gezien echt een droeftoeter eerste klas die denkt dat het feest om hem draait ipv de DJs en de muziek. Dieptepunt was nog wel de millennium stage op Fantasy Island 2015, waar hij vdk de halve muziek zat te verneuken.
Nee, doe mij maar gewoon geen MC, stuk beter.
Het lijkt mij dat zij het dan zelf vet vinden en er een stuk inspiratie uit halen? Zo zie ik het in ieder geval.wrote:Nee, maar ik vind het wel gewoon ontzettend gemakkelijk en niet passen bij een duo dat op dit niveau meedraait en verder is het gewoon wel erg toevallig dat ze beide keren met een nummer van Two Steps from Hell openen.
Dit heb ik ook.wrote:Ben ik de enige die vrijwel altijd de MC op een of andere manier wegfiltert en hem niet hoort?
Haha ik zeg ook altijd hoop dat het snel 03.00 uur is. Ineens is er dan spontaan ruimte op de dansvloer.wrote:Je merkte ook goed het omslagpunt zeg, voor 3en kon je niemand aanspreken zonder een vreemde taal te hanteren. Daarna was dat volk ineens allemaal pleite
Dat merkte je dit jaar wel echt veel beter dan voorgaande jaren. Bij Da Tweekaz liep de vloer aardig leeg, alleen het kwam ook nooit meer terug. Tijdens TnT flikkerde iemand naast mij al om omdat die ladder zat was, en kon niet rechtop staan. Tijdens Frequencerz gingen we met zijn allen even goed los, krijg ik een tik van een chagrijnige kut dwerg met een mondkapje op dat ik rustig moest doen, dikke lul, tikt Miss chagrijn mij ook nog aan een halve minuut later. Na een minuut zijn ze zelf gelukkig stapje terug gegaan. Zelf stonden ze maar beetje chagrijnig vooruit te kijken met de handen over elkaar.wrote:Haha ik zeg ook altijd hoop dat het snel 03.00 uur is. Ineens is er dan spontaan ruimte op de dansvloer.wrote:Je merkte ook goed het omslagpunt zeg, voor 3en kon je niemand aanspreken zonder een vreemde taal te hanteren. Daarna was dat volk ineens allemaal pleite
En jij denkt dat ze allemaal braaf een middagdutje doen als ze 10+ uur in een bus moeten zitten helemaal hyped om het feest? Die reis is al bijna een feest op zich voor ze...wrote:Je zou toch zeggen dat alleen de grootste hardstyle liefhebbers uit het buitenland helemaal naar Nederland zouden komen
Eens, maar vond ook dat het drugs gehalte ontzettend hoog was. Het blijft niet meer bij een pilletje, gingen gewoon een paar lijntjes en zelfs een spuit !wrote:Kon trouwens echt merken dat het aantal Nederlanders dit jaar lager was dan ooit, die extreme hype na vorig jaar heeft toch echt veel buut'nlanders getrokken denk ik. Denk dat dat de reden ook was dat de vloer grotendeels zo "rustig" (vergeleken met andere jaren) was