Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Nuracore wrote:
Rickzel wrote:Kon trouwens echt merken dat het aantal Nederlanders dit jaar lager was dan ooit, die extreme hype na vorig jaar heeft toch echt veel buut'nlanders getrokken denk ik. Denk dat dat de reden ook was dat de vloer grotendeels zo "rustig" (vergeleken met andere jaren) was
Eens, maar vond ook dat het drugs gehalte ontzettend hoog was. Het blijft niet meer bij een pilletje, gingen gewoon een paar lijntjes en zelfs een spuit !
Vond het buitenlandersgehalte ook (te) hoog net zoals het vdk-gehalte. Maar een spuit, serieus? Dat heb ik nog nooit op een feest gezien. :sick:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik heb me geen seconden gestoord aan het volk om me heen btw, kon het alleen wel merken inderdaad! Ik vind dat enthousiasme (vooral in het begin wanneer iedereen nog redelijk fris is :P) altijd super mooi aan die buitenlanders. Mensen die zo blij zijn dat ze er eindelijk staan enzo.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Pedaalemre wrote:
makrooy wrote:Hij krijgt veel haat, maar ik vind villain oprecht een goeie mc.
Dit. Begrijp het zelf ook nooit dat mensen zweren bij Ruffian. Wat een wartaal die vent uitsloeg, niks voor mij.
En al die idioten die elk jaar weer smeken om ruffian te zien op qlimax verdienen ook n klap
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Ik heb echt niet veel gemerkt van buitenlanders, moet ik er meer op gaan letten ofso?
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
makrooy wrote:moet ik er meer op gaan letten ofso?
Doe jezelf een plezier en doe dat vooral niet xd
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Nuracore wrote:
Rickzel wrote:Kon trouwens echt merken dat het aantal Nederlanders dit jaar lager was dan ooit, die extreme hype na vorig jaar heeft toch echt veel buut'nlanders getrokken denk ik. Denk dat dat de reden ook was dat de vloer grotendeels zo "rustig" (vergeleken met andere jaren) was
Eens, maar vond ook dat het drugs gehalte ontzettend hoog was. Het blijft niet meer bij een pilletje, gingen gewoon een paar lijntjes en zelfs een spuit !
Maar dat vdk gehalte is niet alleen op Qlimax hoor. 2 weken terug op RR ook weer verbaasd staan kijken, en dan ga ik niet eens beginnen over Supremacy...
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Blijf er bij dat dat jaren geleden veel erger was. De echte enorme VDK koppen zijn echt een stuk minder aanwezig als toen ik de eerste paar jaren naar feesten ging 2010/2011...

Ze zijn er nog, maar niet meer zoveel. (in mijn beleving)
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Mooiste moment van de avond was dat Phuture Noize Chaos & Order draaide, wat een plaat! :thumbsup:
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
Ik was serieus nog geen 5 minuten in de zaal en er kwam al zo'n halve zool met de vraag of hij een beetje druggies kon buyen. Heel snel aanmaken. Was overigens m'n 3e Qlimax maar wel de minste. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon een super vet feest blijft om te bezoeken. :thumbsup:

En Rickzel, 3 weekenden op rij elkaar tegenkomen is trakteren he :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
JB12394 wrote:Ik was serieus nog geen 5 minuten in de zaal en er kwam al zo'n halve zool met de vraag of hij een beetje druggies kon buyen. Heel snel aanmaken. Was overigens m'n 3e Qlimax maar wel de minste. Neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon een super vet feest blijft om te bezoeken. :thumbsup:

En Rickzel, 3 weekenden op rij elkaar tegenkomen is trakteren he :P
Haha ja het wordt nu wel eng he kerel, als ik je zelfs om half 9 's ochtends op station Aalten ga tegenkomen. :lol:
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Spalken wrote:Mijn grootste wtf momentje was wel een of andere strontbezopen buitenlander in de catacomben die ineens z'n lul uit de broek trok en tegen een ton aan begon te pissen. Ben wel echt klaar met dat volk als ik heel eerlijk ben. Werd ook aangestaard door allemaal volk omdat ik als enige nog losging bij N-vitral.
Over buitenlanders en N-Vitral gesproken. Toen was het pas rustig op de vloer! xd
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Ja, over lebensraum kon ik ook zeker niet klagen. Was wel fijn om maximaal te kunnen snoeien.
A
Ziek feestje gehad, kon na vorig jaar alleen tegenvallen maar was episch :worship:

Phuture Noize set van de dag(ook omdat onze hele groep niet de surprise act tease hadden meegekregen), SZP verassing van de dag(kleine Warphole klaplong sessie linksvoor :surrender: ). Vond N-vitral op een paar verkrachtingen van klassiekers ook erg nice
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
RoelofBerlikum wrote:
Spalken wrote:Mijn grootste wtf momentje was wel een of andere strontbezopen buitenlander in de catacomben die ineens z'n lul uit de broek trok en tegen een ton aan begon te pissen. Ben wel echt klaar met dat volk als ik heel eerlijk ben. Werd ook aangestaard door allemaal volk omdat ik als enige nog losging bij N-vitral.
Over buitenlanders en N-Vitral gesproken. Toen was het pas rustig op de vloer! xd
Herinner je je 2014 met Partyraiser niet meer? :lol:
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Erg vet feestje gehad, maar uiteraard niet vorig jaar overtroffen.

Hoogtepuntjes voor mij Phuture Noize en Atmozfears & NC, al had ik verwacht dat laatstgenoemden 1,5 uur zouden krijgen.

D-Block & S-te-fan was ook een leuke set, maar deze hadden van mij na Wildstylez & Da Tweekaz mogen staan. DBSTF gooiden er nog wel wat 'hardere' plaatjes op.

De stage vond ik bij binnenkomst erg gaaf, zo'n tempel. Dit was volgens mij ook de eerste keer dat je de tribune achter de stage kon zien. Anders hangt er altijd een zwart doek voor. Toch vond ik in de loop van de avond de show/stage enigzins tegenvallen, of meer van verwacht misschien. Wel pluspuntje dat de DJ booth wat hoger stond, want vorig jaar kon je echt nauwelijks de DJs zien.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Wtf momentje op Qlimax: Op het begin van de avond wilde een random Italiaanse chick op mijn schouders. Nou oké geen probleem mee dus ik deed dat. Even later wilde ze er vanaf en toen bedankte ze me en liep ze weg. Daarna vonden me maten en ik het ineens heel erg naar poep stinken. Had ze godver gwn op mijn schouders gescheten/dikke natte scheet gelaten :sick:. Gelijk naar de wc gegaan en gelukkig kon ik het eruit wassen xd.

OT: 3e editie Qlimax voor mij (15,16 en 17) en vond deze toch wel de minste maar al met al goed vermaakt. Volgend jaar sowieso weer!
Hardtraxxer
last seen Jul 2020
Goku wrote: Had ze godver gwn op mijn schouders gescheten/dikke natte scheet gelaten :sick:.
WAT :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
JB12394 wrote:
Goku wrote: Had ze godver gwn op mijn schouders gescheten/dikke natte scheet gelaten :sick:.
https://i.imgur.com/4fX2ZL2.jpg :whistle:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 5 days ago
PFFFFFFFF :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Wat een schijtfeest
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Geniaal :lol:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Grootste wtf verhaal wat ik ooit heb gehoord denk ik :lol:
Hardtraxxer
last seen Jul 2020
kegel77w wrote:
JB12394 wrote:
https://i.imgur.com/4fX2ZL2.jpg :whistle:
Die zag ik al voorbijkomen op Vkmag idd, keek er niet eens raar van op >.<
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
Dan voel je je wel bescheten zeg.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
HAHAHAHAHAHA

Wat een prachtig verhaal :lol:

Dan is de vraag, wilde ze op je nek JUIST om op je te bouten :huh: ?