Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 10:56 

Hardtraxx Veteran

Heb een prima avond gehad, laatste keer Qlimax was 2010 dus mocht wel weer een keer. Mede door het mega hoge bekenden gehalte niet echt alles van de muziek meegekregen. Lekker lopen ouwehoeren bij de verschillende groepen. Heb ook geen last gehad van irritante buitenlanders ofzo. Volgend jaar rond september maar weer eens kijken of we weer gaan, het trauma van de 2010 editie is in ieder geval overwonnen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 10:58 

Donateur

Echt AF? 2011/2014/2016 vond ik echt mega vette edities. Eerste uren zijn inderdaad wel vaak overleven met al dat addergebroed op de vloer. Het helpt verder ook niet echt als je anderhalve meter hoog bent. Na 2en verder geen last meer van gehad eigenlijk. Vind ’t Gelredome altijd nog een stuk beter te doen dan de schijtziggodome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 11:03 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Echt AF? 2011/2014/2016 vond ik echt mega vette edities. Eerste uren zijn inderdaad wel vaak overleven met al dat addergebroed op de vloer. Het helpt verder ook niet echt als je anderhalve meter hoog bent. Na 2en verder geen last meer van gehad eigenlijk. Vind ’t Gelredome altijd nog een stuk beter te doen dan de schijtziggodome.

Als ik mijn Partyflock moet geloven dan vond ik 2012/2013/2014 geweldig. Ik vond vorig jaar sowieso geen goede editie, 2014 was het podium wel echt mega genieten. :love:

Ik heb volgens mij gewoon meer met kleine feestjes waar iedereen staat te maaien linksvoor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 11:05 

Hardtraxx Veteran

Werd me ook nog gevraagd of ik iemand kon filmen terwijl die aan het hakken was :lol:. Ik zeg niet gauw nee maar dacht wel ff kom op hee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:07 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Zesde keer Qlimax en zoals altijd weer met het zelfde gevoel naar huis, leuk feestje, maar meer ook niet. :P Ik blijf me toch altijd irriteren aan het dagjesvolk en buitenlanders die als een megool staan te hakken/dansen of hoe je het ook wilt noemen.

Nou en, deze buitenlanders zijn vaak ook gewoon fan van hardstyle die niet veel kansen hebben om feesten te bezoeken. Wat boeit het nou weer hoe mensen los gaan, is geen dans wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:12 

Hardtraxx Addict

Ik pleit voor minder tickets verkopen aan buitenlanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:14 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Waarom geloofden mensen écht dat Headhunterz er zou zijn, als er gewoon tastbaar bewijs was dat hij op dat moment in Azië was...dan is er echt een gebrek aan denkvermogen.

Op de verschillende groepsApps werd er gewoon nog tot 01:00 gespeculeerd op zijn komst. Wat moet je dan toch een ongelooflijke plaat voor je kop hebben gehad. :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:17 

Hardtraxx Veteran

Over t algemeen geen problemen met buitenlanders nee. In de trein naar Arnhem nog met twee Oostenrijkers lopen praten waarvan er eentje zelfs Nederlands kon. Mocht ook nog eens meedrinken met hun Ice Tea/Vodka :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:20 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Onthafloorx schreef:
Zesde keer Qlimax en zoals altijd weer met het zelfde gevoel naar huis, leuk feestje, maar meer ook niet. :P Ik blijf me toch altijd irriteren aan het dagjesvolk en buitenlanders die als een megool staan te hakken/dansen of hoe je het ook wilt noemen.

Nou en, deze buitenlanders zijn vaak ook gewoon fan van hardstyle die niet veel kansen hebben om feesten te bezoeken. Wat boeit het nou weer hoe mensen los gaan, is geen dans wedstrijd.

Is gewoon mijn irritatiefactor, ziet eruit alsof ze drie epileptische aanvallen hebben gehad en nog een beetje na spartelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:23 

Hardtraxx Veteran

Stoor me meer aan dat volk dat om je heen de hele tijd stilstaat en dat als je een keer vol begint te maaien je wordt aangekeken alsof je een randdebiel bent. Moet je je gvd nog ongemakkelijk gaan voelen omdat je losgaat. :lol: ben daar toch niet om de hele avond naar de stage te kijken en geen kik te geven. Geef mij dan liever gewoon een paar gasten om me heen die helemaal leip zijn van de drugs en mee snoeien ipv dat omhoog getilde volk dat niet begrijpt dat je losgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:26 

Kraak... Piep...

Op Fransen/Franse Belgen na heb ik ook niet echt een collectief buitenlands volk dat vervelend is op feesten imo. Ja Italianen komen op twee. Maar Engelsen, Duitsers, Spanjolen, Oostenrijkers en zelfs eens met een groep Russen gepraat, die zijn wel gewoon chill imo.

Snap wel dat sommigen van hun als leip overkomen, hebben amper feesten daar en gebruiken ook amper tot nooit omdat het een stuk minder gedoogd is daar. Daardoor komen ze hier en nemen ze het er gelijk ook van. Tenminste dat is het verhaal wat ik van veel van hun hoor.

Ook zat van die Nederlandse vaago's met mondkapjes en anabolen waar ik me dan meer aan irriteer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:29 

Hardtraxxer

Redman schreef:
Ik pleit voor minder tickets verkopen aan buitenlanders.

Ik vind al die buitenlanders wel fijn, zitten toch allemaal rond 01:00 op de tribunes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:30 

Hardtraxx Veteran

Ik irriteerde me gister meer aan een Nederlander die hele tijd met z'n lijpe kop mij wou vertellen hoe die sinds de middag al aan de pillen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:32 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Op Fransen/Franse Belgen na heb ik ook niet echt een collectief buitenlands volk dat vervelend is op feesten imo. Ja Italianen komen op twee. Maar Engelsen, Duitsers, Spanjolen, Oostenrijkers en zelfs eens met een groep Russen gepraat, die zijn wel gewoon chill imo.

Snap wel dat sommigen van hun als leip overkomen, hebben amper feesten daar en gebruiken ook amper tot nooit omdat het een stuk minder gedoogd is daar. Daardoor komen ze hier en nemen ze het er gelijk ook van. Tenminste dat is het verhaal wat ik van veel van hun hoor.

Ook zat van die Nederlandse vaago's met mondkapjes en anabolen waar ik me dan meer aan irriteer.

Mooi volk toch, Delano & Priscilla. Delano, ondertussen 6 maanden aan het fitnessen bij Basic Fit. Tribal van Tattooshop Johnny 2 straten verder op de borst. Priscilla, tienermoeder maar weet niet meer wie de vader is, twijfelt tussen 2 broers uit de flat verderop. Nu for ever met Delano en ondertussen ook van hem in verwachting. Is ook langs Tattooshop Johnny geweest voor een puike tramp stamp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:35 

Hardtraxx Elite

:lol: :lol: :lol:

Maar ik zei ook dagjesvolk én buitenlanders jongens. Dus ook die hierboven beschreven worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:36 

Hardtraxx Elite

Vitality schreef:
Qlimax is en blijft voor mij toch echt het hoogtepunt van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:39 

Donateur

Pedaalemre schreef:
Mooi volk toch, Delano & Priscilla. Delano, ondertussen 6 maanden aan het fitnessen bij Basic Fit. Tribal van Tattooshop Johnny 2 straten verder op de borst. Priscilla, tienermoeder maar weet niet meer wie de vader is, twijfelt tussen 2 broers uit de flat verderop. Nu for ever met Delano en ondertussen ook van hem in verwachting. Is ook langs Tattooshop Johnny geweest voor een puike tramp stamp.

Hey die zaten bij mij in de bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:45 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pedaalemre schreef:

Hey die zaten bij mij in de bus

Wat zei Delano? Heey pik Tim alles goed ouwe? Haha rustaaahg, wij gaan helemaal knettah vanavond maat. Beetje gel in me haar, luchtje op 10 min voor de spiegel ben je klaar gek. Heb toch al een vrouwtje!! Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:50 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 12:58 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
DEN HAAG - Priscilla en Johan Waldschmit uit Den Haag zijn enorme fans van het realityprogramma Utopia en daarom hebben ze hun baby naar tv-programma vernoemd: Utopia Utopiana. Priscilla kijkt de hele dag naar het SBS-programma.’s Middags kijkt ze naar de livestream en ’s avonds de samenvatting op tv. Daar moet de rest van de familie zich wel een beetje op aanpassen. 'De kinderen gaan om zeven uur naar bed en de hond moet al uitgelaten zijn. En ik mag niet eens een zak chips eten, want dat kraakt te veel', zegt Johan in het Haags TV Journaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 13:05 

Donateur

John Waldschmidt? :lol:

https://nl.wikipedia.org/wiki/John_Waldschmit

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 13:09 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Volgens mij is het serieus zijn dochter :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 13:10 

Hardtraxx Veteran

En dat is dus het type volk waar verplichte sterilisatie bij toegepast moet worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 13:12 

Donateur

Haahahahaha hebbie chef genocide weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 13:15 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik irriteerde me gister meer aan een Nederlander die hele tijd met z'n lijpe kop mij wou vertellen hoe die sinds de middag al aan de pillen is.

Irriteren? Daar moet je toch diep respect voor hebben. Wat een krijger.
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten