Broken Balance schreef:
Op Fransen/Franse Belgen na heb ik ook niet echt een collectief buitenlands volk dat vervelend is op feesten imo. Ja Italianen komen op twee. Maar Engelsen, Duitsers, Spanjolen, Oostenrijkers en zelfs eens met een groep Russen gepraat, die zijn wel gewoon chill imo.
Snap wel dat sommigen van hun als leip overkomen, hebben amper feesten daar en gebruiken ook amper tot nooit omdat het een stuk minder gedoogd is daar. Daardoor komen ze hier en nemen ze het er gelijk ook van. Tenminste dat is het verhaal wat ik van veel van hun hoor.
Ook zat van die Nederlandse vaago's met mondkapjes en anabolen waar ik me dan meer aan irriteer.
Mooi volk toch, Delano & Priscilla. Delano, ondertussen 6 maanden aan het fitnessen bij Basic Fit. Tribal van Tattooshop Johnny 2 straten verder op de borst. Priscilla, tienermoeder maar weet niet meer wie de vader is, twijfelt tussen 2 broers uit de flat verderop. Nu for ever met Delano en ondertussen ook van hem in verwachting. Is ook langs Tattooshop Johnny geweest voor een puike tramp stamp.