Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:38 

Hardtraxx Veteran

Even die jägermeister track opgezocht op youtube. WTF is dit dan weer voor kermis muziek :lol: :lol:

Staat bij één van de filmpjes nog 'best song of the night'.

Man man man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:41 

Hardtraxx Veteran

Pffff ik keek dat filmpje vanmiddag ook, was flink noar geweest als ik daar had gestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:44 

Hardtraxx Veteran

Ik zag meerdere mensen een dutje doen op de tribunes tijdens da tweekaz. Was een mooi moment om rust te nemen iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:47 

Hardtraxx Veteran

Over de discussie van weinig mensen bij de eetstanden tijdens Da Tweekaz. Er staan maar 200 mensen aanwezig en nog een goeie 200 op interesse. Dat is behoorlijk weinig als je die over de hele GelreDome verdeeld. Best normaal dus dat het niet zo druk was bij de eetstanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:51 

Hardtraxxer

Is het heel gek als ik denk dat deze stage misschien beter tot zijn recht zou zijn gekomen als die in het midden van de zaal stond?
De vormen en het materiaal wat ze gebruikt hebben doet me een beetje denken aan sensation stages. :$

Of zeg ik nou iets heel geks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 22:07 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik heb echt m'n best gedaan er blanco in te gaan, maar als je fucking gejodel gaat laten horen op Qlimax, naast let it go en hunger games en game of thrones en tequila. Dan weet ik in 1 klap weer waarom ik echt een teringhekel heb aan de muziek van die gasten. Slechtste set die ik ooit op Qlimax gehoord heb. Zelfs m'n vriendin (die zoals eerder gezegd voor het eerst naar een hardstyle feest ging) keek verbaasd uit d'r ogen omdat het zo fucking misplaatst was. (Zaten zeker wel een paar nummers tussen die echt goed waren hoor, maar dat werd echt verpest door die andere ongein)

Rest van de sets waren allemaal prima tot geweldig. TNT was wel OK als binnenkomer, paar hele lekkere classics, maar ook een berg nieuwe platen waar ik echt geen kloot aan vond. DBSTF was gewoon helemaal top, en de set van Wildstylez sprong er ook echt uit. Slim om het anthem aan het eind van z'n set te doen, qua opbouw was dit echt de juiste keuze! En Phuture Noize :love: jammer dat DWX dit al zo'n beetje kwam spoilen op facebook, anders had ik echt met mn bek vol tanden gestaan. Jammer dat het maar een half uur was, maar was wel meteen de set van de avond Ook gewoon overtuigd van Sub Zero Project, niet elk "gekke kickje" vond ik even sterk, maar wat een onverwachte afwisselende set. Frequencerz trouwens ook, de te verwachten hitjes samen met Inner Creativity en een berg nieuwe tracks. Echt super.

N-Vitral de set waar k na da Tweekaz het minst van heb verwacht. Maar ben echt blij verrast met wat hij gedaan heeft. Vooral dankzij dat opbouwende BPM. Dit was voor een groot deel wel het soort hardcore die ik vet vind. Vond het 10 keer vetter dan Angerfist vorig jaar! Daar stond ik na een kwartier al op m'n telefoon te kijken hoelang we nog moesten >.<

Vriendin is in 1 klap overtuigd, die heeft echt een fantastische avond gehad haha. Waar een aantal mensen niet enorm onder de indruk waren van de stage (het was echt vet gemaakt, maar niet echt een "wow" factor als vorig jaar). Vond m'n vriendin het echt fantastisch wat er allemaal gedaan werd in zo'n stadion haha. Laat ook wel weer even zien dat we ook wel een beetje verwend zijn.

Zag trouwens die vent ook nog op z'n plaat gaan met die epileptische aanval, echt respect voor de mensen die binnen paar seconden meteen handelen en die vent op z'n zij leggen en meteen in z'n mond grepen om z'n tong uit z'n keel te halen. Ik was eerst gewoon flabbergasted voor ik realiseerde wat er aan de hand was. Echt diep respect dat er mensen zijn die zo instinctief meteen er staan :worship: Hopen dat het goed is gekomen

Dat jouw vriendin nog ooit op een hardstylefeest zou komen en het geweldig vind. :worship: :thumbsup: Wie weet zie ik d'r ook nog eens op een feest. ^^ Zou ik je 7 jaar geleden niet geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 22:10 

Hardtraxxer

LV1 schreef:
Is het heel gek als ik denk dat deze stage misschien beter tot zijn recht zou zijn gekomen als die in het midden van de zaal stond?
De vormen en het materiaal wat ze gebruikt hebben doet me een beetje denken aan sensation stages. :$

Of zeg ik nou iets heel geks?

Dit had me echt geniaal geleken inderdaad. Vond de stage nu ook echt heel mooi en tof om te zien hoe ze aan de kleine details hadden gedacht. Bijvoorbeeld de ledschermen op de pilaren die door de zaal stonden, en bijvoorbeeld een trap achter de stage waardoor in mijn ogen de dj set een soort 'altar' werd. Heel tof gedaan.

Verders een hele toffe avond gehad. Bij da tweekaz lekker van mn patatje genoten, vond het muzikaal ook 3x niets.
Eigenlijk schoot er voor mij niet echt 1 artiest groots bovenuit, ik vond iedereen gewoon goed draaien, misschien nog wel wildstylez omdat ik de set gewoon lekker vond. Moet ik wel bij zeggen dat ik gewoon niets met phuture noize heb aangezien iedereen dat wel geweldig vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 22:19 

Hardtraxx Addict

Zeker een geslaagd feestje gehad. Eerste keer Qlimax, alleen had er toch iets meer van verwacht. Kwamen binnen rond 22:15 en had niet verwacht dat het al zo vol zou staan op de vloer. Niet heel erg gelet op de nummers van TNT maar het klonk wel prima. Opening was mooi met alle artiesten op het podium. Ik stond helemaal linksvoor en ik keek is even goed wie er allemaal stonden. En wie stond er helemaal achteraan; Phuture Noize. Dit was wel even een lichtpuntje voor de avond. Na de opening D-Block & S-Te-Fan, jezus wat een comeback hebben die heren gemaakt, naar mijn mening grootser dan die van Headhunterz. Hun nieuwe album + alle nieuwe platen, klonken echt heerlijk :loving: Wildstylez heeft me ook positief verrast. Veel nieuwe platen en HHZ platen. Da Tweekaz begon sterk maar dat kelderde toch een partij naar beneden toen die jodelmuziek kwam. :sick: Noisecontrollers & Atmozfears was ook heerlijk, al had ik toch iets minder hitjes en meer SOH materiaal verwacht. Frequencerz vond ik een dikke set, nieuwe platen klinken goed. Stealth Mode :surrender: En dikke plus voor Inner Creativity. En natuurlijk de set van de avond; Phuture Noize. Wat een gevoel zit er in zijn platen, en ook die nieuwe platen klinker weer geniaal. Kom maar op met dat album. Sub Zero Project was ook een prima set. This Is Our Church :loving: G4H begon heerlijk, Immortal en Lions, dikke platen zijn dat. De rest + N-Vitral vanaf de tribune gezien. Wat ik daar toch allemaal zag op de tribunes. Weet niet of iemand achter op de tribune zat, maar er zat daar een fransman met mondkapje, volgensmij een bos te kappen en had hij een goed gesprek met N-Vitral. Snap niet waarom je 80 euro voor een kaart betaalt om vervolgens helemaal vdk te gaan. Maarja. Rond kwart voor 7 richting de bus gelopen.
Al met al dus muzikaal zeer goede avond gehad. Veel nieuwe platen gehoord waarvan ik de meeste toch echt heel goed vind. Qua show en stage had ik wel iets meer verwacht, zag er zeker goed uit, maar er miste gewoon iets. Drukte was afwisselend.

+++ Phuture Noize :worship:
++ D-Block & S-Te-Fan, Frequencerz
+Wallet systeem, geluid
+/- Stage
- Drukte wc's
-- Ram vdk buitenlanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 22:36 

Hardtraxx Elite

Tsja wat moet ik nou zeggen.
Paar leuke setjes
2 bout setten (da tweekaz en sub zero project)
en de rest gewoon wat ze altijd doen

Denk dat ik hem volgend jaar maar eens over ga slaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 22:48 

Hardtraxx Elite

Pfffff, ik had niet echt mijn nachtje hier...
Al de hele week met een minimum aan slaap moeten toekomen. En gisteren veel te vroeg op moeten staan.

De stage was op het eerste moment best wel imposant, maar over de hele avond niet echt reuze interessant. En door de pilaren voor de stage waren de plaatsen waar je goed zicht had op de dj-booth maar beperkt.
De set van Da Tweekaz begon veelbelovend, maar daarna ging het steeds bergafwaarts. :thumbdown:

De sets nadien waren erg wisselend. Die van Atmozfears & Noisecontollers was ook zeker een van de betere. Maar Frequencerz vond ik niet echt overtuigend, zelf niet met hun nieuwe nummers.

Phuture Noize was toch echt het lichtpuntje in de duisternis. Sub Zero Project was ook weer beter te genieten na The Return of Headhunterz.
Bij G4H ging mijn licht wel een beetje uit, mezelf even schuldig gemaakt aan het zitten op de tribune.... :x

Het verschil met vorig jaar kon haast niet groter. De line-up was duidelijk minder, maar ik vond het zo sfeerloos met momenten. :yawn: (kan ook aan mezelf liggen hoor)

Uit de 4 keer dat ik Qlimax heb bezocht, was dit veruit de minste.

Toch maar een paar jaartjes overslaan. De rek is er toch wel een beetje uit voor mij.
De hele avond bijna geen bekenden tegengekomen, dat zal ook niet hebben bijgedragen aan mijn algehele ervaring.

Blij om te zien dat er wel mensen zijn die het naar hun zin hebben gehad.

...score 6/10...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 23:01 

Hardtraxx Veteran

Denk dat aan jou ligt. Als je zelf al niet lekker erin zit dan ervaar je het natuurlijk anders. Sfeer zat er voor waar ik stond iig echt zo lekker in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 23:22 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
En Phuture Noize :love: jammer dat DWX dit al zo'n beetje kwam spoilen op facebook, anders had ik echt met mn bek vol tanden gestaan. Jammer dat het maar een half uur was, maar was wel meteen de set van de avond

Persoonlijk vind ik het juist niet jammer, aangezien die tease de reden is dat ik de gok waagde en alsnog een kaartje gekocht heb, en wat een set.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 23:22 

Hardtraxxer

Mega tegenvaller dit jaar.
Had op zijn minst op meer surprise acts gehoopt, en iets meer show wat er dit jaar vrij weinig van was. (Budget op?)

Daarbij blijf ik er heilig in geloven dat Qlimax om t jaar gewoon ruk is. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 23:30 

Hardtraxxer

Echt een geweldige avond gehad :love: Iets later aanwezig dan verwacht omdat we eerst nog iemand moesten zoeken DIE BIJ DE MERCH STOND. Eigenlijk echt pas vanaf wildstylez een mooi plekje gevonden en genoten van zijn goede set. Da tweekaz heel even aangehoord begonnen nog aardig met die bootleg maar uiteindelijk toch maar snel wat gaan eten en gaan dwalen en op tijd terug voor NC en atmozfears. Frozen en die nieuwe plaat jagermeister dus gemist... jammer

Erg genoten tijdens NC en atmozfears. Die nieuwe collab is echt super en you know i like it wordt ook een van mijn favorietjes :loving: Frequencerz ook een prima set veel nieuwe platen. Natuurlijk ook veel hitjes maar vindt het zoals vele zeggen ook wel meevallen het was echt niet meer dan andere. Voelen zich waarschijnlijk ook wel een beetje verplicht om deze te draaien. Zat mensen die het vast nog niet hebben gehoord en het dan juist graag willen horen. Daarom waarschijnlijk nog even snel wolfpack aan het einde erin gepropt ook al paste het op dat moment niet echt.

Toen het moment van de avond. Wist het eigenlijk ook al maar maakte het daarom niet minder: Phuture Noize :love: Zijn setjes de laatste tijd veel bezocht maar het blijft keer op keer genieten. Zijn nummers door het gelredome horen was echt puur genieten. Paradox edit, die nieuwe platen en hoe hij de gelredome behoorlijk stil kreeg tijdens de outro van chaos en order :loving:

Daarna ook alleen maar prima setjes gehoord. SZP draaide lekker en kan hun stijl echt waarderen, vind gunz live ook altijd vet, n-vitral boeide me niet zoveel maar zeker niet minder van genoten.

Echt een top avond :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 23:43 

Hardtraxx Elite

Gewoon weer een onwijs vette nacht gehad, Qlimax is en blijft voor mij toch echt het hoogtepunt van het jaar!

Helaas pas binnen rond 22.15, had er graag vanaf het begin bij willen zijn, omdat vooral vorig jaar die opening al meteen supervet was. De set van TNT viel mij wel behoorlijk tegen, Tuneboy solo was vorig jaar veel beter.

DBSTF bracht de stemming er wel helemaal in bij mij. Die album platen zijn echt stuk voor stuk genieten. Ik had hier alleen wel graag nog 1 of 2 oudere platen bij willen horen.

Wildstylez was vervolgens echt fantastisch! Een aantal hele fijne nieuwe platen en een paar nieuwe Headhunterz platen. Helemaal top!

Da Tweekaz draaiden een paar leuke platen, maar zoals al meer gezegd ook een aantal die ik echt niet hoef te horen op een feest als Qlimax. Die Tiroler plaat als absoluut dieptepunt...

Noisecontrollers vs Atmozfears was leuk, maar niet meer dan dat. Had ze liever 90 minuten gezien, dan was er misschien wat meer variatie geweest.

Van de set van Frequencerz heb ik een groot deel niet echt meegekregen. Inner Creativity wel voorbij horen komen, dat was misschien we de grootste verrassing van de avond.

Phuture Noize was daarna echt 30 minuten lang genieten. Ik heb er echt even over moeten doen om zijn tracks te kunnen waarderen, maar ik ben inmiddels ook echt fan. Past ook echt perfect bij de sfeer van Qlimax!

SZP vond ik ook heel erg vet. Ze draaiden in ieder geval alle tracks van ze die ik vind vind en platen als Warphole, On The Go en Before You Go gaven de set nog net dat beetje extra.

Het stijltje van G4H blijf ik ook gewoon ontzettend vet vinden en bij deze set heb ik echt 45 minuten lang al mijn laatste energie eruit geknald. Paar vette nieuwe platen gehoord, waarvan bij 1 plaat vooral de kicks mij echt zijn bijgebleven!

Ik heb normaal niet veel met Hardcore en was vooral ook nogal sceptisch over N-Vitral, maar ik neem mijn woorden terug. Heb echt genoten van zijn set, bouwde lekker op qua tempo en het sloot ook gewoon erg goed aan op de sets voor hem. Om kwart voor 7 was de pijp bij mij echt helemaal leeg en ben ik richting uitgang gesjokt.

Al met al gewoon weer een topavond en ik kan nu al niet meer wachten op de volgende editie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 00:01 

Hardtraxx Veteran

Zonder hoge verwachtingen hierheen gegaan, maar wel gewoon een heerlijke avond gehad. De stage vond ik persoonlijk erg vet gemaakt. Ook echt alsof je naar een tempel aan het kijken was, en alsof de dj's op een altaar stonden zoals al eerder vermeld hier in het topic.

Tijdens TNT kwamen we binnen dus niet heel veel meegekregen omdat we eerst een plekje moesten zoeken. D-Block & S-te-Fan was genieten. De nieuwe album platen en Nature Of Our Mind.

Wildstylez ook gewoon prima. Toen hij Takin' It Back draaide wist ik wel dat HHZ er niet meer als surprise act zou staan. Bij Da Tweekaz eerst gaan eten, dus dat jodelliedje gemist gelukkig. Verder kan ik me van het 2e gedeelte van de set ook niet zoveel herinneren. Alleen Frozen. :sick:

Bij Noisecontrollers & Atmozfears nog even maximaal staan genieten tijdens Whose Plan Is It. Wat een fijne melodie heeft dat nummer toch. Fuck The Noisecontrollers was ook wel een fijne verrassing als afsluiter. Ook van Frequencerz niet heel veel meegekregen. Alleen Inner Creativity :loving: en helaas Wolfpack. Vond die best misplaatst zo aan het einde van de set.

Dan het moment van de avond. Door de tease van Dirty Workz helaas geen echte verrassing meer maar desondanks niet minder fijn. Een half uur flink losgegaan en iedereen van de groep wel minimaal één knuffel gegeven. Nieuwe platen klonken ook zeer fijn.

Sub Zero Project had nog wel wat fijne platen ertussen maar bij Gunz For Hire en N-Vitral weinig interessants gehoord. N-Vitral vind ik ook niet echt passen hier, alhoewel het wel weer redelijk aansluit op de muziek van Gunz. Maar zie liever een setje als Tha Playah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 00:21 

Hardtraxx Addict

TNT: niet slecht, wel minder dan tuneboy solo vorig jaar. minder classics, minder sensatie.

DBSTF: Dik! Ook niets anders verwacht met dat uitstekende album plus nog wat nieuwere tracks. Alleen de keuze voor die Blasterjaxx collab kon ik niet helemaal begrijpen.

Wildstylez: Prima set. Nieuwe platen van o.a. HHZ. Mixwerk soms wel weinig spannend.

Da Tweekaz: Na WS even een pauze ingelast met een piefje op de tribune. Daardoor niet met volle aandacht naar deze set geluisterd. Wel viel me op dat het begin van deze set nog wel boven mijn verwachting was. Maar even later... frozen, wodka en jägermeister? nooit meer boeken [ONVOLDOENDE]

NC en Atmo: prima. Nieuwe SOH-platen klinken goed. Reawakening enz wel al gehoord intussen. afsluiten met fuck the noisecontrollers altijd pluspunten.

Freqz: zelfde set als altijd aangevuld met 13/12 nieuwe 'stealth mode' platen. slecht mixwerk. hoog hitjesgehalte. Leuk dat ze proberen met kicks te experimenteren, maar ik vind het geen geslaagd experimenti n Freqz' geval. [5,49 NIPTE ONVOLDOENDE]

PN: surprise en 2 nieuwe tracks en 1 edit. held. Set van de avond. Wat jammer dat dit maar 28 minuutjes duurde. Ook kudo's naar Q voor het boeken van PN en het neerzetten van een verrassende doch leuke surprise act.

SZP: leuke platen maar zonde van de slappe kicks in hun platen. this is our church was wel fenomenaal tho

gunz: wat kut. overdreven gangstergedoe, schreeuwende mc (Ran-D?), bekend riedeltje aangevuld met 13/12 pingpong/punch kicks. Dieptepunt dat me is bijgebleven is zo'n plaat over pussy (destroyer? crusher? idk). [ONVOLDOENDE]

n-vitral: engeltje en getverherrie/kapotmaaien, serieus? Deze gast kan niet draaien en mag toch een premixed set opzetten... thuis kunnen we allemaal wel zelf een set maken met de computer. Wel een paar leuke plaatjes tussendoor gehoord maar ook veel verkrachtingen/edits. [ONVOLDOENDE]

Villain: weinig last van gehad

Muzikaal gezien met verre afstand mijn minste Qlimax. Desondanks vond ik de stage (i.t.t. de meerderheid) wel vet. Met name als je dichtbij stond had je wel redelijk het idee dat je in een tempel stond. Decoratie aan de wand (incl LED) droeg daar flink aan bij. Lichtshow vond ik verder wel uitbundig (hogere bezettingsgraad van lasers). Ook wel goed vermaakt met de mensen om me heen. Alles bij elkaar een leuk feestje gehad, maar het muzikale aspect moet toch echt beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 01:11 

Hardtraxx Veteran

Klein verslagje van mijn kant

Binnenkomst om 22u, ging razendsnel. Altijd wel rond die tijd omdat de meesten dan al binnen zijn.
Had een oud vest mee en aangedaan voor dat kleine stukje van security check tot Geledome, lekker tegen die poolwind xd Vest daarna in een hoek gepleurd en op de weg terug lag die er nog netjes :thumbsup:

Setje van TNT was mwah, vorig jaar Tuneboy veel beter.

Setje DB STF erg lekker, heerlijk nieuwe tracks :D

Wildstylez idem :D

Maar t geluid ging vanaf Da Twaakaz merkbaar harder.
Die twee hadden echt omgedraaid moeten worden, onbegrijpelijk Q dance.
Een anthem creator verdient gewoon het beste geluid!

Tweekaz: Had er lage verwachtingen bij maar vond t toch wel tof! Tracks als Jagermeister, ik kan er wel om lachen.
Niet te serieus nemen allemaal, gewoon lol maken! Sfeer zat er best goed in dus ja daar gaat t toch om ;)

NC+ Atmoz, heerlijk setje er werd mss iets te snel doorgemixt.
Daarna kreeg ik helaas barstende koppijn en moest ik t feest voortijdig verlaten.

Stage vond ik erg vet! Kreeg een beetje Sensation gevoel. Er mochten misschien wel meer bewegende onderdelen gebruikt worden.
Verlichting was wel top. Vind vooral die LED verlichting vet die rood/blauw wordt afgewisseld. Hier krijg ik echt zo'n spacend gevoel van xd

Al met al een mooi feest, een slechte Qlimax bestaat niet. Maar het was niet de beste editie.
Had echt gehoopt op HHZ maar toen ik zn tracks hoorde tijdens Wildy's set wist ik dat t niet ging gebeuren.
8 december dan maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 01:18 

Hardtraxx Veteran

Waarom geloofden mensen écht dat Headhunterz er zou zijn, als er gewoon tastbaar bewijs was dat hij op dat moment in Azië was...dan is er echt een gebrek aan denkvermogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 02:31 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Waarom geloofden mensen écht dat Headhunterz er zou zijn, als er gewoon tastbaar bewijs was dat hij op dat moment in Azië was...dan is er echt een gebrek aan denkvermogen.

"Tastbaar bewijs"

Zal niet de eerste keer zijn als hij events zou faken voor hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 03:15 

Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:

Ik werd tijdens DBSTF aangesproken door een duitser, die vroeg of Headhunterz na DBSTF draaide.. Want werd blijkbaar gezegd op Duitse site's / forums what ever, dat die suprise act was :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 09:35 

Hardtraxx Veteran

SimpleEffect schreef:
Steffnov schreef:

"Tastbaar bewijs"

Zal niet de eerste keer zijn als hij events zou faken voor hype

Maar niet bij bestaande locaties, laat staan dat er gewoon fotomateriaal van die feesten was, daags voor Qlimax xd dan wil je ook gewoon de realiteit niet zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 10:24 

Donateur

Behoorlijk vet feestje. Vond alleen het geluid ten opzichte van vorige jaren tegenvallen. Bij sommige kicks kwam er echt veel te weinig bass door. Met die overdreven punches van in bijv SZP tracks klonk het echt niet best.

Over die Tweekaz wanprestatie: beetje relativeren kan ook wel; die gasten hebben een enorme fanbase en zo staat er ieder jaar wel een act waar ik helemaal niks mee heb. Ik was allang blij dat je een keer niet een uur Zatox middenin de nacht om je oren kreeg. Als je ze nou gewoon na TNT had gezet was het allemaal ook niet zo´n probleem geweest:

23:00 - 00:00: Da Tweekaz
00:00 - 01:00: Wildstylez
01:00 - 02:00: D-Block & S-te-Fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 10:48 

Hardtraxx Elite

Zesde keer Qlimax en zoals altijd weer met het zelfde gevoel naar huis, leuk feestje, maar meer ook niet. :P Ik blijf me toch altijd irriteren aan het dagjesvolk en buitenlanders die als een megool staan te hakken/dansen of hoe je het ook wilt noemen.

Verder genoeg genietmomentjes.
Phuture Noize
Whose plan is it.
Warphole :drool: :drool:
Shiverz
Set DBSTF

Minder momentje oordop verloren, gelukkig verzekering maar best wel zuur want ik had ze nog geen jaar. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 10:55 

Hardtraxx Elite

Eigenlijk moet je blij zijn dat Headhunterz niet in een line-up staat. Anders krijg je alleen maar een hysterisch schapenpubliek dat voor Heady komt :x
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten