Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:04 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Idd ook totaal niet mee eens. Op HHZ was het niet best, maar deze set was dikke dikke prima.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:04 

Hardtraxx Veteran

Man ik had wel een brok in de keel bij de nieuwe nummers van phuture noize. Eerst word je verrast door zijn optreden om vervolgens 2 nieuwe nummers en een edit om je oren te krijgen. Wat was het een geweldig half uurtje :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:05 

Hardtraxxer

Timmeyy schreef:
Grudgie schreef:
Zag rond een uur of 06:00 ongeveer ook een jongen midden uit de zaal worden meegesleept. Volgens mij ging die jongen out. Zag hem door 2 mensen uit het publiek worden opgetild en gebracht naar de EHBO denk ik. Zag er niet goed uit.

Klopt, dit gebeurde naast mij. Die jongen kreeg een epileptische aanval en zat te schuimbekken en verstijfd te trillen op de grond, na een paar seconden lag hij er levenloos bij. We hebben hem geholpen door op zijn zij te leggen en zijn tong uit z'n keel te halen zodat ie die niet in kon slikken. Daarna is ie opgetild en naar de EHBO gebracht zoals je zegt. Erg naar zoiets mee te maken, iedereen keek geschokt om zich heen wat ze moesten doen en wat er gebeurde. Hoe het verder is afgelopen weet ik niet.

Oke. Echt goed van de mensen die die jongen hebben geholpen en zsm hebben gebracht naar de EHBO. Wel erg naar om te zien en mee te maken zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:21 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Man ik had wel een brok in de keel bij de nieuwe nummers van phuture noize. Eerst word je verrast door zijn optreden om vervolgens 2 nieuwe nummers en een edit om je oren te krijgen. Wat was het een geweldig half uurtje :loving: :drool:

Nu PN er een keer heeft gestaan is er een mogelijkheid dat hij het anthem mag maken

(Dromen mag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:55 

Hardtraxx Veteran

Die mogelijkheid bestaat ook al geruime tijd voor B-Front :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:57 

Hardtraxx Addict

LV1 schreef:
Nu PN er een keer heeft gestaan is er een mogelijkheid dat hij het anthem mag maken

Da Tweekaz ook :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 19:00 

Hardtraxx Veteran

Ik heb toch weer echt een fantastische avond gehad :D derde keer Qlimax en ieder jaar is t een feest voor in de boeken voor mij.
Ik was uiteindelijk echt veel te vroeg daar, waardoor ik al iets voor 9 uur in de zaal stond. Geen doek over de stage, en was er nog niet helemaal van onder de indruk. Toen TNT begon werd het ineens enorm druk en vooral de buitenlanders waren toen echt enorm vervelend. Ook was de platenkeuze heel matig, ik heb genoten van Miami Belch maar verder was t niet veel soeps. Die huidige platen van ze vind ik allemaal niks aan op 1998 na, en die hebben ze juist niet gedraaid... Nee geef mij maar de set van Tuneboy vorig jaar.
D-Block & S-Te-Fan hebben voor mij persoonlijk een heerlijke set neergezet. Wat klinken die nieuwe album platen toch heerlijk vol, zuiver en vooral fris. Was bang dat het beetje een album voor thuis zou zijn geweest, maar alles klonk daar zo ontzettend fijn. Ook een paar nieuwe platen waarbij een plaat die ze als 2e draaide en die Twilight Zone mij het meest zijn bijgebleven. Ook +1 voor Nature Of Our Mind. Wildstylez draaide gelukkig geen harddrop zooi, maar besloot zijn eigen nummers te draaien i.c.m. de Headhunterz platen (die ik nog niet gehoord had, klinken goed) P1 platen en een aantal nieuwe nummers, die ook weer enorm fijn klonken. Enorm genoten van dit setje!
Da Tweekaz, tja. Ik heb oprecht nog genoten van de openingsplaat, DWX, Komon en DRKNSS, en voor de rest was het eigenlijk best vermakelijk. Vond het vooral leuk hoe iedereen meedeed. Eigenlijk hadden Jagermeister, Wodka en Frozen dan van mij niet gehoeven, maar de rest vond ik best oke! :) Noisecontrollers vs Atmozfears was zeker een prima set, al had ik op nog wat meer nieuwe nummers gehoopt, maar die collab klonk wel echt enorm sterk. Verder ook gaaf dat ze Gimme Love en VIII draaiden.
Frequencerz had ik beetje een hard hoofd in, maar is me goed meegevallen. Vooral in de 2e helft een paar hele dikke platen gehoord! Voor de rest kon je een paar nummers wel van ze verwachten natuurlijk, maar vond het mede door de sfeer tijdens deze set niet eens zo heel vervelend.
Er waren al geruchten over Phuture Noize als suprise act, maar tijdens de aankondiging was ik alsnog denk ik net zo blij als alle kleine kinderen in Nederland gistermiddag. En hij heeft voor mij persoonlijk wel zijn beste platen van dit jaar erbij gepakt (The Temple :cry: ) en die nieuwe platen klonken ook weer steengoed. Denk het setje van de avond voor mij. Sub Zero Project daarna hebben wel laten zien dat ze er verdiend stonden, hele dikke set. On The Go was een beetje random, maar hun eigen nummers en platen als Before You Go, High Power en Warphole(!) maakten het een heerlijk setje.
Gunz For Hire kon ik persoonlijk weinig mee, op KOTU na had ik t gevoel dat ik 45 min lang naar hetzelfde nummer stond te luisteren, was ook een beetje misplaatst imo, denk dat ze tussen Freqz en PN beter tot hun recht waren gekomen. N-Vitral als afsluiter... Angerfist en Tha Playah waren echt vele malen beter, maar alsnog prima vermaakt op zn set. En ja dat laatste driekwartier boeit me dan ook niet meer :P

Ik zei in dat ik in het begin niet echt onder de indruk was van de stage, maar naarmate de avond vorderde begon ik het steeds meer te waarderen, ook de shows eromheen zaten weer ijzersterk in elkaar vond ik. Dat is toch weer ieder jaar een genot. Geluid vond ik ook goed in orde, beter dan de afgelopen 2 jaar denk ik. Kijk het is geen HMH, maar vond dat het geluid toch wel zeker degelijk was (behalve tijdens TNT, maar toen stond ik misschien op de verkeerde plek)

Plus-minpunten

+++ Phuture Noize
++ D-Block & S-Te-Fan, Wildstylez, Sub Zero Project,
+ Noisecontrollers & Atmozfears, Frequencerz
++ Show en licht
+ Algemene sfeer vanaf 12 uur, en vooral bij Da Tweekaz, Freqz en SZP.
+ Het mogen aansluiten bij een gezellige groep
+ Geluid

+/- Stage, vond hem zeker gaaf maar had toch iets meer uitgehaald kunnen worden
+/- Voor de 3e keer in het Gelredome komen en er nu pas achterkomen dat er als je rechtsvoor naar buiten loopt WC's zijn, scheelt zoveel tijd.

- G4H
- TNT
- Vervelende buitenlanders tijdens TNT en Da Tweekaz (wel pluspunt dat ik bij andere setjes er weinig tot geen last van heb gehad)
- Drukte tot halverwege DBSTF

Kort samengevat: 2016 was natuurlijk uitzonderlijk goed en voor mij het beste feest ooit bezocht, maar ik vond deze Qlimax editie niet eens heel veel minder. En vond ik het een hele stap beter dan 2015, de enige andere editie waarbij ik aanwezig was. Ik heb er misschien ook beetje een zwak voor. Als ik daar in die zaal sta en rondkijk of via de tribune rondkijk krijg ik alleen maar een grijns op mn gezicht van godver wat is het vet om hier te zijn. Volgend jaar sowieso weer Qlimax denk ik, of er moet geen 1 leuke naam op de Line-up staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 19:02 

Hardtraxx Elite

Heeft Nvitral Hai La Noi gedraaid ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 19:13 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 19:17 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Nee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 19:20 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
rakkietakkie schreef:

Mooi, niks gemist dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 19:50 

Hardtraxx Elite

Het hee-hoo gehalte zal weer hoog geweest zijn. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 19:54 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 20:13 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
zeke schreef:

Eerste uurtjes hebben ze het geprobeerd maar kwam niet door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 20:15 

Hardtraxx Veteran

Heb nog zo m'n best gedaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 20:44 

Hardtraxx Elite

Da tweekaz was verschrikkelijk ik heb daar een gezwel aan over gehouden volgens mij, hulde aan Szp voor Warphole trouwens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 20:46 

Hardtraxx Veteran

Even voor de goede orde, is de hype vannacht niet geweest? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 20:55 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Da tweekaz was verschrikkelijk ik heb daar een gezwel aan over gehouden volgens mij, hulde aan Szp voor Warphole trouwens :worship:

Dat was echt een enorm geniet momentje. Warphole door de Gelredome. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 20:56 

Hardtraxx Elite

Lennard95 schreef:

Oooh man ik kan er ook met m'n kop niet bij dat Q zich hier toe heeft laten verleiden.. Alleen die vodka al :/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:01 

Hardtraxx Elite

STVK schreef:
Lennard95 schreef:

Oooh man ik kan er ook met m'n kop niet bij dat Q zich hier toe heeft laten verleiden.. Alleen die vodka al :/ :/ :/

Ik ben tijdens frozen ook op de grond gaan zitten :lol: ik zakte er bijna nog doorheen ook manmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:03 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
ik zakte er bijna nog doorheen ook manmanman

Vind ik niet zo gek Lennard!! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:05 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Lennard95 schreef:
ik zakte er bijna nog doorheen ook manmanman

Vind ik niet zo gek Lennard!! -.-

Ga je nu ook beweren dat ik geen nek heb ofzo !1!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:14 

Hardtraxx Veteran

Ik heb echt m'n best gedaan er blanco in te gaan, maar als je fucking gejodel gaat laten horen op Qlimax, naast let it go en hunger games en game of thrones en tequila. Dan weet ik in 1 klap weer waarom ik echt een teringhekel heb aan de muziek van die gasten. Slechtste set die ik ooit op Qlimax gehoord heb. Zelfs m'n vriendin (die zoals eerder gezegd voor het eerst naar een hardstyle feest ging) keek verbaasd uit d'r ogen omdat het zo fucking misplaatst was. (Zaten zeker wel een paar nummers tussen die echt goed waren hoor, maar dat werd echt verpest door die andere ongein)

Rest van de sets waren allemaal prima tot geweldig. TNT was wel OK als binnenkomer, paar hele lekkere classics, maar ook een berg nieuwe platen waar ik echt geen kloot aan vond. DBSTF was gewoon helemaal top, en de set van Wildstylez sprong er ook echt uit. Slim om het anthem aan het eind van z'n set te doen, qua opbouw was dit echt de juiste keuze! En Phuture Noize :love: jammer dat DWX dit al zo'n beetje kwam spoilen op facebook, anders had ik echt met mn bek vol tanden gestaan. Jammer dat het maar een half uur was, maar was wel meteen de set van de avond Ook gewoon overtuigd van Sub Zero Project, niet elk "gekke kickje" vond ik even sterk, maar wat een onverwachte afwisselende set. Frequencerz trouwens ook, de te verwachten hitjes samen met Inner Creativity en een berg nieuwe tracks. Echt super.

N-Vitral de set waar k na da Tweekaz het minst van heb verwacht. Maar ben echt blij verrast met wat hij gedaan heeft. Vooral dankzij dat opbouwende BPM. Dit was voor een groot deel wel het soort hardcore die ik vet vind. Vond het 10 keer vetter dan Angerfist vorig jaar! Daar stond ik na een kwartier al op m'n telefoon te kijken hoelang we nog moesten >.<

Vriendin is in 1 klap overtuigd, die heeft echt een fantastische avond gehad haha. Waar een aantal mensen niet enorm onder de indruk waren van de stage (het was echt vet gemaakt, maar niet echt een "wow" factor als vorig jaar). Vond m'n vriendin het echt fantastisch wat er allemaal gedaan werd in zo'n stadion haha. Laat ook wel weer even zien dat we ook wel een beetje verwend zijn.

Zag trouwens die vent ook nog op z'n plaat gaan met die epileptische aanval, echt respect voor de mensen die binnen paar seconden meteen handelen en die vent op z'n zij leggen en meteen in z'n mond grepen om z'n tong uit z'n keel te halen. Ik was eerst gewoon flabbergasted voor ik realiseerde wat er aan de hand was. Echt diep respect dat er mensen zijn die zo instinctief meteen er staan :worship: Hopen dat het goed is gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:15 

Hardtraxx Veteran

Je maakt het hem wel heel makkelijk Lennard, daag die jongen eens een beetje uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:24 

Hardtraxx Veteran

Hoorde ik het trouwens goed dat Villain "i'm just as surprised as you" zei tijdens Frozen, leek wel alsof hij er ook van baalde :lol:
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten