Ik vond dit weer een geslaagd Qlimax editie. Natuurlijk overstijgt dit nog niet de editie van vorig jaar maar ondanks de line-up zijn er zoveel vette platen gedraait.
TNT- Ondanks dat er iets te veel nieuwe platen in de mix zaten heb ik me hier toch wel vermaakt mede dankzij de mix skills van Tuneboy. Hierdoor wist hij toch wat energie te behouden door hele vette overgangen te plaatsen

D-Block & S-Te-Fan - Die nieuwe platen.... Om deze een keer live te horen en op een geweldig tempo ook nog eens was heel fijn

Bracht flink wat herinneringen met zich mee.
Wildstylez - Moet zeggen dat ik toch wel verast was met zijn set. Leuke nieuwe platen wat best een leuke verfrissing is in de scene van iemand die al een lange tijd in de markt zit. Had stiekem wel gehoopt dat hij wat oude platen als Revenge of Dirty rmx zou draaien maar helaas.
Da Tweekaz - Ondanks hier op het forum werd de naam goed ontvangen in de zaal. Op de manier hoe zij begonnen had ik nog echt een Qlimax gevoel en af en toe kwam er een zieke reversed voorbij waar je live 'amen' tegen zegt. HOe verder de set bevoorderde nam het een beetje af. Vind hun laatste releases (Vooral de drankjes platen) toch echt niet geschikt voor Qlimax. En helaas ook geen Nothigness.... wat ontzettend goed zou passen.
Noisecontrollers & Atmozfears - Wat heb ik hier goed van genoten zeg

Hier heb ik echt goed op staan klaplongen. Deze platen gingen live door het Gelredome zo fijn dat ik het hele uur kippevel heb gehad.
Frequencerz - Ik vond dit eigenlijk niet zo veel aan. Al jaren vind ik ze niet bijzonder meer. Ben hier maar even gaan zitten tot dat ik Zombie hoorde. Toen moest ik wel ff naar beneden om weer los te gaan.
Phuture Noize:

Meer hoef ik niet te zeggen. Deze man verdiende het gewoon en dat had iedereen gelukkig ook in de gaten.

Heel er fijn om deze platen eens live te horen.
Sub Zero Project; Ik blijf het altijd verbazen hoeveel energie deze gasten in hun muziek steken en hoeveel dit overgedragen word. Ontzettend vet om Sub Zero Project eens live mee te mogen maken. Wat gaan die platen hard, lekker en steekt het goed in elkaar zeg
Over G4H en N-Vitral kan ik niet veel zeggen. Ben rond die tijd naar huis gegaan. Ben de hele stijl wannabe-gangster door de jaren heen echt helemaal zat geworden. Vocals die stoerdoenderij proberen uit te stralen, nee niks voor mij.
Al met al een erg leuke editie. De show is wat minder uitgepakt in mijn ogen ten opzichtte van vorig jaar. Vond het eigenlijk een beetje matig als het om de lichtshow gaat. Stage was wel weer erg vet gedaan

Tot volgend jaar!