Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 13:37 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Ik zat net even te tellen hoeveel platen er van artiesten zijn gedraaid die niet op Qlimax stonden. Ik tel 15 tracks in 7 sets. Man man man wat is dit voor shit.

Is toch vrij normaal bij Qlimax? Meestal een showcase van de artiest zelf met veel nieuwe platen.

Ja het is te verwachten bij Qlimax, maar ik vind t alsnog niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 13:44 

Hardtraxxer

Redle schreef:
Mijn enige Qlimax tot nu toe was 2013, dus kan dit jaar niet vergelijken, maar ik vond het beter dan verwacht. Geluid prima, ontzettend rustig op de dansvloer en overal genoeg ruimte om te bewegen, setjes prima met als uitschieter phuture noize. Ik had de foto dat er een surprise act was niet gezien, dus kippenvel toen hij werd aangekondigd.
Frequencerz en da tweekaz waren te overleven, maar het was niet echt best. Frequencerz draaide traag en alle hitjes, gewoon weer man of steel, wolfpack, unknown, renegades :thumbdown: Stage was in het begin erg leeg, maar werd ook steeds mooier naarmate de avond vorderde.

Gewoon heel erg goed vermaakt, in ieder geval stukken beter als 2013

Ik zie dat Frequencerz een stuk of 5 nieuwe platen heeft gedraaid. Valt mee met de hitjes dan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 13:51 

Hardtraxx Addict

Wat was de suprise act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 13:52 

Hardtraxx Elite

JeroenB93 schreef:
Wat was de suprise act?

Phuture Noize :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 13:54 

Hardtraxx Addict

DonnyD schreef:
JeroenB93 schreef:
Wat was de suprise act?

Phuture Noize :yay:

Vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 14:45 

Hardtraxx Veteran

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... keergarage

Citaat:
ARNHEM - De politie heeft zondagochtend een man in een onderbroek uit een parkeergarage in Arnhem gevist. Het bleek om 28-jarige een Est te gaan die zaterdagavond naar het feest Qlimax was gegaan.
Zondagochtend was hij zijn vrienden kwijt, de politie is bezig om de man weer met zijn vrienden te herenigen.
Waar de kleding van de man is, is op dit moment onbekend.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 14:53 

Hardtraxxer

Vond het allemaal een heel stuk minder dan vorig jaar. Daarentegen wel prima vermaakt. En het verbaast me dat iedereen vooraf zegt: ja lekker eten bij da tweekaz, past totaal niet bij qlimax enzo. Vervolgens is het echt super rustig bij de eetstands. Loop ik de zaal weer in zingt iedereen gigantisch hard frozen mee. Busted guys.. geef het maar toe.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 14:57 

Hardtraxx Veteran

Ik vond dit weer een geslaagd Qlimax editie. Natuurlijk overstijgt dit nog niet de editie van vorig jaar maar ondanks de line-up zijn er zoveel vette platen gedraait.

TNT- Ondanks dat er iets te veel nieuwe platen in de mix zaten heb ik me hier toch wel vermaakt mede dankzij de mix skills van Tuneboy. Hierdoor wist hij toch wat energie te behouden door hele vette overgangen te plaatsen :)

D-Block & S-Te-Fan - Die nieuwe platen.... Om deze een keer live te horen en op een geweldig tempo ook nog eens was heel fijn :loving: Bracht flink wat herinneringen met zich mee.

Wildstylez - Moet zeggen dat ik toch wel verast was met zijn set. Leuke nieuwe platen wat best een leuke verfrissing is in de scene van iemand die al een lange tijd in de markt zit. Had stiekem wel gehoopt dat hij wat oude platen als Revenge of Dirty rmx zou draaien maar helaas.

Da Tweekaz - Ondanks hier op het forum werd de naam goed ontvangen in de zaal. Op de manier hoe zij begonnen had ik nog echt een Qlimax gevoel en af en toe kwam er een zieke reversed voorbij waar je live 'amen' tegen zegt. HOe verder de set bevoorderde nam het een beetje af. Vind hun laatste releases (Vooral de drankjes platen) toch echt niet geschikt voor Qlimax. En helaas ook geen Nothigness.... wat ontzettend goed zou passen.

Noisecontrollers & Atmozfears - Wat heb ik hier goed van genoten zeg :loving: Hier heb ik echt goed op staan klaplongen. Deze platen gingen live door het Gelredome zo fijn dat ik het hele uur kippevel heb gehad.

Frequencerz - Ik vond dit eigenlijk niet zo veel aan. Al jaren vind ik ze niet bijzonder meer. Ben hier maar even gaan zitten tot dat ik Zombie hoorde. Toen moest ik wel ff naar beneden om weer los te gaan.

Phuture Noize: :bomb: Meer hoef ik niet te zeggen. Deze man verdiende het gewoon en dat had iedereen gelukkig ook in de gaten. :drool: Heel er fijn om deze platen eens live te horen.

Sub Zero Project; Ik blijf het altijd verbazen hoeveel energie deze gasten in hun muziek steken en hoeveel dit overgedragen word. Ontzettend vet om Sub Zero Project eens live mee te mogen maken. Wat gaan die platen hard, lekker en steekt het goed in elkaar zeg :love:

Over G4H en N-Vitral kan ik niet veel zeggen. Ben rond die tijd naar huis gegaan. Ben de hele stijl wannabe-gangster door de jaren heen echt helemaal zat geworden. Vocals die stoerdoenderij proberen uit te stralen, nee niks voor mij.

Al met al een erg leuke editie. De show is wat minder uitgepakt in mijn ogen ten opzichtte van vorig jaar. Vond het eigenlijk een beetje matig als het om de lichtshow gaat. Stage was wel weer erg vet gedaan :)

Tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 14:57 

Hardtraxx Veteran

RikxMusic schreef:
Vond het allemaal een heel stuk minder dan vorig jaar. Daarentegen wel prima vermaakt. En het verbaast me dat iedereen vooraf zegt: ja lekker eten bij da tweekaz, past totaal niet bij qlimax enzo. Vervolgens is het echt super rustig bij de eetstands. Loop ik de zaal weer in zingt iedereen gigantisch hard frozen mee. Busted guys.. geef het maar toe.. :lol:

Want 20 hardtraxxers weergeeft de gehele populatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 14:59 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
RikxMusic schreef:

En elke persoon in de zaal zong mee, natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 15:04 

Hardtraxx Addict

Weer eentje voor in de boeken hoor.. :cool:

Lag het aan mij of bekroop mij het gevoel dat ik op een buitenlands feest stond (en met name Duits).. :huh:
Plus de eersten waarbij het feest om 23.00 uur al over was xd Wat doe je jezelf aan, kom je van heinde en verre om na 2 uur al voor dood op de tribune te liggen..
Desondanks ontzettend goed vermaakt, merkte de 90 minuten van die middag nog wel in de benen, maar mede door mijn gezelschap en de heerlijke sets erg vermaakt :D

Set van Wildstylez, NC & Atmozfears en Frequencerz vond ik heerlijk. Al die nieuwe platen :love: met name de collab tussen NC & Atmozfears :loving:
Da Tweekaz vond ik echt geen ruk aan, ik heb op de decks ook alleen maar om me heen staan te kijken en me lopen verbazen hoeveel mensen meezongen. Ik vond het meer een kermisset..
Show vond ik vet, minder als de afgelopen jaren, maar toch blijft deze setting in het Gelredome top vinden.. Geluid op de decks bij 121 schommelde imo ook ontzettend.. al met al de beentjes weer heerlijk het werk laten doen en genoten van de eerste tot laatste minuut.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 15:08 

Hardtraxx Veteran

75% bestaat uit dagjesvolk en buitenlanders. Natuurlijk vinden die Da Tweekaas vet. Helaas....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 15:09 

Hardtraxx Veteran

Spitta schreef:
Weer eentje voor in de boeken hoor.. :cool:

Lag het aan mij of bekroop mij het gevoel dat ik op een buitenlands feest stond (en met name Duits).. :huh:
Plus de eersten waarbij het feest om 23.00 uur al over was xd Wat doe je jezelf aan, kom je van heinde en verre om na 2 uur al voor dood op de tribune te liggen..
Desondanks ontzettend goed vermaakt, merkte de 90 minuten van die middag nog wel in de benen, maar mede door mijn gezelschap en de heerlijke sets erg vermaakt :D

Set van Wildstylez, NC & Atmozfears en Frequencerz vond ik heerlijk. Al die nieuwe platen :love: met name de collab tussen NC & Atmozfears :loving:
Da Tweekaz vond ik echt geen ruk aan, ik heb op de decks ook alleen maar om me heen staan te kijken en me lopen verbazen hoeveel mensen meezongen. Ik vond het meer een kermisset..
Show vond ik vet, minder als de afgelopen jaren, maar toch blijft deze setting in het Gelredome top vinden.. Geluid op de decks bij 121 schommelde imo ook ontzettend.. al met al de beentjes weer heerlijk het werk laten doen en genoten van de eerste tot laatste minuut.. ;)

Nee, merkte ook dat er ontzettend veel Duitsers waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 15:25 

Hardtraxxer

Zag rond een uur of 06:00 ongeveer ook een jongen midden uit de zaal worden meegesleept. Volgens mij ging die jongen out. Zag hem door 2 mensen uit het publiek worden opgetild en gebracht naar de EHBO denk ik. Zag er niet goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 15:51 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
TSFH schreef:
RikxMusic schreef:

Dat laatste was sarcastisch. Het viel me flink op dat ik van alle kanten hoor bagger en eten. Vervolgens is het super rustig bij de eetstands en hoor je de hele zaal hard meebleren. Gewoon lachwekkend, of jij of iemand anders hier nou niet mee zingt boeit me trouwens niet heb het over degene die wel meezongen en dat waren er erg veel. Terwijl je zou verwachten van niet en het heel druk zou zijn bij de eetstands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 16:06 

Hardtraxx Veteran

RikxMusic schreef:
Dat laatste was sarcastisch. Het viel me flink op dat ik van alle kanten hoor bagger en eten. Vervolgens is het super rustig bij de eetstands en hoor je de hele zaal hard meebleren. Gewoon lachwekkend, of jij of iemand anders hier nou niet mee zingt boeit me trouwens niet heb het over degene die wel meezongen en dat waren er erg veel. Terwijl je zou verwachten van niet en het heel druk zou zijn bij de eetstands.

Rebels hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 16:38 

Hardtraxxer

Heerlijke nacht gehad. Sets van D-Block & S-te-fan, WIldstylez en Noisecontrollers en Atmozfears waren dikke prima, veel nieuwe nummers gehoord :thumbsup: Da Tweekaz vond ik zoals verwacht niks, met als dieptepunt 'jägermeister'... De set Frequencers was oke, paar nieuwe nummers die wel lekker waren, maar ook weer veel standaard plaatjes. Veruit de beste set van de avond was van Phuture Noize. Wat een heerlijke platen maakt die man. Echt 30 minuten helemaal los gegaan! :bomb: Set van Sub Zero Project was ook wel prima, maar de vermoeidheid begon er toen wel in te komen. Na klein stuk G4H maar op weg naar huis gegaan.
Stage was weer dikke prima, al had ik niet echt een wow gevoel toen ik binnen kwam lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 17:12 

Hardtraxxer

Ik snap echt niet waarom iedereen zit te zeuren over de vele 'standaard plaatjes' die Frequencerz hebben gedraaid.
Oke, Wolfpack heb ik nu ook wel gehad, maar verder viel het echt wel mee toch?
Men of Steel (Devin Wild remix) draaien ze echt niet heel vaak meer de laatste tijd en The Unknown was een logische keuze om te draaien en paste ook goed in de set op dat moment. Renegades zou je wat voor kunnen zeggen, maar vind dat nummer persoonlijk nog steeds heel dik. Zombie is dan misschien wel echt een 'standaard' nummer, maar het is ook niet onlogisch dat de meest populaire track van het jaar op Qlimax wordt gedraaid.
Dan houd je het Defqon anthem nog over, maar je gaat ze het toch echt niet kwalijk nemen dat ze die draaien.
Verder draaiden ze heel veel nieuwe of half-nieuwe nummers, en halen ze ook nog een nummer als Inner Creativity erbij.
Als je ze zo vergelijkt met andere artiesten die gedraaid hebben, hebben ze echt niet meer 'standaard hitjes' gedraaid dan anderen.
Als je Frequencerz niks vond, prima, maar dat iedereen hier zegt dat ze te veel standaard nummers draaiden vind ik echt onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 17:17 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Ik snap echt niet waarom iedereen zit te zeuren over de vele 'standaard plaatjes' die Frequencerz hebben gedraaid.
Oke, Wolfpack heb ik nu ook wel gehad, maar verder viel het echt wel mee toch?
Men of Steel (Devin Wild remix) draaien ze echt niet heel vaak meer de laatste tijd en The Unknown was een logische keuze om te draaien en paste ook goed in de set op dat moment. Renegades zou je wat voor kunnen zeggen, maar vind dat nummer persoonlijk nog steeds heel dik. Zombie is dan misschien wel echt een 'standaard' nummer, maar het is ook niet onlogisch dat de meest populaire track van het jaar op Qlimax wordt gedraaid.
Dan houd je het Defqon anthem nog over, maar je gaat ze het toch echt niet kwalijk nemen dat ze die draaien.
Verder draaiden ze heel veel nieuwe of half-nieuwe nummers, en halen ze ook nog een nummer als Inner Creativity erbij.
Als je ze zo vergelijkt met andere artiesten die gedraaid hebben, hebben ze echt niet meer 'standaard hitjes' gedraaid dan anderen.
Als je Frequencerz niks vond, prima, maar dat iedereen hier zegt dat ze te veel standaard nummers draaiden vind ik echt onzin.

Eens.
Ik vond dat de freqz echt een prima set hadden! 1 van de betere!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 17:21 

Hardtraxx Elite

Idd ook totaal niet mee eens. Op HHZ was het niet best, maar deze set was dikke dikke prima.

Ik kan vredig sterven na gister. Voor mij echt veruit de beste Qlimax van de afgelopen 7 keren. Alleen maar pluspunten en één minpunt: Da Tweekaz... Nooit meer plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 17:35 

Hardtraxx Elite

Grudgie schreef:
Zag rond een uur of 06:00 ongeveer ook een jongen midden uit de zaal worden meegesleept. Volgens mij ging die jongen out. Zag hem door 2 mensen uit het publiek worden opgetild en gebracht naar de EHBO denk ik. Zag er niet goed uit.

Hoorde dat het hier om een duiveluitdrijving ging, niks aan de hand dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 17:37 

Hardtraxx Newbie

Grudgie schreef:

Klopt, dit gebeurde naast mij. Die jongen kreeg een epileptische aanval en zat te schuimbekken en verstijfd te trillen op de grond, na een paar seconden lag hij er levenloos bij. We hebben hem geholpen door op zijn zij te leggen en zijn tong uit z'n keel te halen zodat ie die niet in kon slikken. Daarna is ie opgetild en naar de EHBO gebracht zoals je zegt. Erg naar zoiets mee te maken, iedereen keek geschokt om zich heen wat ze moesten doen en wat er gebeurde. Hoe het verder is afgelopen weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 17:45 

Hardtraxx Veteran

Vannacht mijn eerste Qlimax gehad en het voldeed perfect aan mijn verwachtingen. Qua show ben ik nog niet zoveel gewend wat Qlimax betreft, dus ik keek mijn ogen af en toe echt uit. Ook echt alleen maar lekkere setjes gehoord op die van SZP en G4H na. Ik zit daar dus gewoon echt niet op te wachten op een feest als Qlimax. Da Tweekaz vond ik zelfs ook gewoon tof. Ik kan zelf ook wel oprecht genieten van de Frozen bootleg, helemaal als zoveel mensen het meezingen xd.
En verder hulde aan Q-Dance dat ze toch geluisterd hebben naar het publiek en Phuture Noize lieten komen. Was een geweldig half uurtje :loving:

Begin van de avond vond ik het wel erg druk maar dit nam gelukkig af naarmate de avond vorderde. Verder was ik ook echt heel snel binnen in de zaal. Erg knap voor zo’n groot feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:01 

Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
Grudgie schreef:

Ik zag dit ook, grappig dat je het zegt, maar daar leek het verdomde veel op. Was gvd akelig om te zien. Ook spontaan meerdere dames waarbij de tranen in de ogen vlogen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 18:03 

Hardtraxxer

STVK schreef:
Millard Fillmore schreef:
Grudgie schreef:

Ik zag dit ook, grappig dat je het zegt, maar daar leek het verdomde veel op. Was gvd akelig om te zien. Ook spontaan meerdere dames waarbij de tranen in de ogen vlogen..

Mn vriendin zei dat het een hele groep mensen was die die jongen weg bracht naar de EHBO. Er stond wel een hele groep mensen erom heen. Wat ik wel zag was dat die jongen niet bij bewustzijn was. Hoop dat het alsnog goed is gekomen met die jongen.
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten