Ik ben best wel een tweeka fan maar dit is gewoon misplaatst 
Eens, was meer een defqon mainstage setje dan een qlimax setwrote:Ik ben best wel een tweeka fan maar dit is gewoon misplaatst
Eens, was meer een defqon mainstage setje dan een qlimax setwrote:Ik ben best wel een tweeka fan maar dit is gewoon misplaatst
Kijk eens op de vorige pagina.wrote:Reken ik verkeerd of is er nog de kans op een suprise act?!
Mijn exuceswrote:Kijk eens op de vorige pagina.wrote:Reken ik verkeerd of is er nog de kans op een suprise act?!
Ja eens met dit, Phuture noize set van de avondwrote:Onderweg naar huis. Zeer matige show imo. Minder fx, minder licht, minder laser. Setjes waren aardig, met name pn, nc en atmoz waren erg vermakelijk. De rest? Meh.
Is toch vrij normaal bij Qlimax? Meestal een showcase van de artiest zelf met veel nieuwe platen.wrote:Ik zat net even te tellen hoeveel platen er van artiesten zijn gedraaid die niet op Qlimax stonden. Ik tel 15 tracks in 7 sets. Man man man wat is dit voor shit.
Ja dat viel me ook op, maar het viel me ook op dat de sfeer tijdens deze nummers uitstekend was. Vind je het dan heel gek dat ze standaard deze paar nummers draaien?wrote: Frequencerz draaide traag en alle hitjes, gewoon weer man of steel, wolfpack, unknown, renegades![]()
Ik ben echt niet thuis in het gerne , maar oa. Braincracker, Thrillseeka, Stampuhh.wrote:Wat draaide N-Vitral zoal?