Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:23 

Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Als de kaartjes onder de 30 euro zakken ga ik ook :cool:

Tom blijf nou eens thuis jongen, denk aan je hart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:30 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Remi schreef:
Crocky schreef:
Die vriendin van frontliner moet wel heel erg lekker zijn denk.

Weet niet waar ik het nou heb gezien, via hier op het forum of elders, maar ze stond ergens in haar blote asser op Instagram ofzo en was best goeie. Vanaf de achterkant dan.

hahaha dat was die foto dat hij in bad zat toch. Wat een droeftoeter blijft het toch :lol: :lol: . Ik mis hem niet in de scene trouwens, heeft na TSOF1 toch niks meer interessants released.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 10:37 

Kraak... Piep...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:16 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Remi schreef:
Crocky schreef:
Die vriendin van frontliner moet wel heel erg lekker zijn denk.

Weet niet waar ik het nou heb gezien, via hier op het forum of elders, maar ze stond ergens in haar blote asser op Instagram ofzo en was best goeie. Vanaf de achterkant dan.

hahaha dat was die foto dat hij in bad zat toch. Wat een droeftoeter blijft het toch :lol: :lol: . Ik mis hem niet in de scene trouwens, heeft na TSOF1 toch niks meer interessants released.

https://www.instagram.com/p/BZK2knIgt-p ... _the_curls
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:34 

Donateur

Alm1ghty

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kon die niet meer vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:38 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
https://www.instagram.com/p/BZK2knIgt-p/?taken-by=the_purple_and_the_curls

Wel een aardige anjer zo lijkt het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:13 

Hardtraxxer

JB12394 schreef:
ErikZ schreef:
https://www.instagram.com/p/BZK2knIgt-p/?taken-by=the_purple_and_the_curls

Wel een aardige anjer zo lijkt het :P

Dikke billen, 5 reeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:10 

Hardtraxx Veteran

QLIMAX HYPE

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:33 

Oeeh wel laat maar nog twee dagen om onnodig te hypen :bomb: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:55 

Hardtraxx Veteran

Dit bevestigt toch gewoon dat z'n Asia tour klopt :P hij staat echt niet op Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:59 

Of dat die op zijn terugweg is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:05 

Hardtraxx Elite

Of dat hij gewoon een foto maakt met een nep gps. niet zo heel moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:08 

Hardtraxx Veteran

Is instagram niet blocked in China?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:09 

Hardtraxx Veteran

Ok boys, wie wil er geld op inzetten dat hij gewoon niet op Qlimax staat, zo moeilijk is het allemaal niet als hij zaterdag in Thailand moet draaien...ik match alle inzet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:10 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ok boys, wie wil er geld op inzetten dat hij gewoon niet op Qlimax staat, zo moeilijk is het allemaal niet als hij zaterdag in Thailand moet draaien...

Precies :p durf er best een krat bier op te zetten dat hij er gewoon niet staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:11 

Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Is instagram niet blocked in China?

Kinderlijk eenvoudig op te lossen met VPN. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:26 

Hardtraxx Addict

Zie ook veel liever een B-Front en Phuture Noize surprise act dan Headhunterz. Laat hem eerst maar een jaartje wachten en zijn mini album releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:34 

Hardtraxxer

Denk dat hij droomt van de legends set @ Defqon gezien zijn t-shirt dat hij aan heeft. Misschien heeft Q-dance toch ergens nog deze set gevonden en komt die binnenkort online.
Van mij hoeft Headhunterz zaterdag ook niet te komen als verassing. Hij is geweldig maar voegt aan deze line up niet heel veel toe. B-front of Phutere Noize zou wel echt een toevoeging zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:37 

Hardtraxx Veteran

Yeah discussietijd

nieuwe-tracks-hs/da-tweekaz-sub-zero-project-hardstyle-disco-t61593.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 16:57 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:

Ik zet het antwoord maar hier neer anders krijg ik 48 uur lang dank memes van Rikkert.

Ik denk dat men een beetje afgaat op de stijl die Qlimax neerzet, als je kijkt naar de Artwork, thema's, intro's, voorgaande edities kan je wel merken dat Qlimax een beetje een mysterieuze sfeer heeft. Donker wil ik niet per se zeggen maar tot een zeker punt wel. De branding van Qlimax is gewoon een iets meer serieus, mysterieus, sfeervol, bombastisch feest.

Da Tweekaz zit echt aan de extreme kant van vrolijke mainstream, vrolijke riedeltjes, upbeat sfeertje. Vanuit dat opzicht snap ik prima dat Da Tweekaz niet helemaal bij de stijl passen zoals een Delete, E-Force, Warface, Gunz For Hire en N-Vitral er imo ook niet bij passen. Dit omdat het gewoon lomp beuken/alleen screeches is (de paar uitzonderingen daargelaten). Er is daarbij trouwens niks mis met beide kanten.

Maar afgaande op Qlimax hun branding en uittingen is meer het spectrum van Audiotricz/Andy Svge e.d. aan de ene kant tot aan B-Front e.d. aan de andere kant. Zolang er maar wat mysterieuze of meeslepende sfeer in de muziek zit is het eigenlijk al goed. Dus een Wasted Penguinz zou ook nog net kunnen en Vazard aan de andere kant bijvoorbeeld ook wel.

Met dat oogpunt vallen Da Tweekaz imo net buiten de boot. Het overdreven blije en ook het overdreven lompe gebeuk valt gewoon niet lekker samen met wat Qlimax adverteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:04 

Hardtraxx Veteran

Ik snap dat mensen liever iets anders zien dan Da Tweekaz maar zeg dan dat je het gewoon kutmuziek vind ipv "Qlimax onwaardig" want dat slaat nergens op. Die gasten zijn al 10 jaar actief in de harder stylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:07 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
Ik snap dat mensen liever iets anders zien dan Da Tweekaz maar zeg dan dat je het gewoon kutmuziek vind ipv "Qlimax onwaardig" want dat slaat nergens op. Die gasten zijn al 10 jaar actief in de harder stylez.

Op basis van ervaring is het natuurlijk terecht. Maar men stoort zich vooral aan het stijlverschil t.o.v. het thema van Qlimax. Al kun je daar na het setje natuurlijk pas een echt oordeel over vellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:10 

Hardtraxx Veteran

Tja okay maar waarom wordt dat thema zo serieus genomen? Dat is toch voor de aankleding en de show, zoals ik al zei, daar prik je onderhand toch onderhand wel doorheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:11 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
Tja okay maar waarom wordt dat thema zo serieus genomen? Dat is toch voor de aankleding en de show, zoals ik al zei, daar prik je onderhand toch onderhand wel doorheen?

Nou ja gezien vorig jaar was die hele show wel weer op en top. En als de muziek daar aan toevoegd/bij past maakt dat natuurlijk een heel mooi totaal plaatje. Ik vond het vorig jaar (op Brennan Heart na) allemaal echt prachtig op elkaar aansluiten. Mensen kunnen daar waarde aan hechten en zodoende niet tevreden zijn met Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:12 

Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:

Ik vind da tweekaz geen "kutmuziek", ik vind dat ze op veel feesten een geweldig sfeertje met zich meebrengen. Dat betekent niet dat die sound die normaal gesproken dat sfeertje brengt bij een feest als qlimax past.
Het maakt wat dat betreft niet uit hoelang ze bezig zijn als hun algemene sound (op wat uitzonderingen na) niet bij het concept van het feest past
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten