Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:
Alm1ghty wrote:Tja okay maar waarom wordt dat thema zo serieus genomen? Dat is toch voor de aankleding en de show, zoals ik al zei, daar prik je onderhand toch onderhand wel doorheen?
Nou ja gezien vorig jaar was die hele show wel weer op en top. En als de muziek daar aan toevoegd/bij past maakt dat natuurlijk een heel mooi totaal plaatje. Ik vond het vorig jaar (op Brennan Heart na) allemaal echt prachtig op elkaar aansluiten. Mensen kunnen daar waarde aan hechten en zodoende niet tevreden zijn met Da Tweekaz.
Denk dat we over een paar jaar pas realiseren hoe bizar geslaagd alles omtrent Qlimax 2016 eigenlijk was... Zelden een feest zo unaniem positiviteit ervaren als hier. Misschien Qlimax 2009?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
LV1 wrote:
Alm1ghty wrote:Ik snap dat mensen liever iets anders zien dan Da Tweekaz maar zeg dan dat je het gewoon kutmuziek vind ipv "Qlimax onwaardig" want dat slaat nergens op. Die gasten zijn al 10 jaar actief in de harder stylez.
Ik vind da tweekaz geen "kutmuziek", ik vind dat ze op veel feesten een geweldig sfeertje met zich meebrengen. Dat betekent niet dat die sound die normaal gesproken dat sfeertje brengt bij een feest als qlimax past.
Het maakt wat dat betreft niet uit hoelang ze bezig zijn als hun algemene sound (op wat uitzonderingen na) niet bij het concept van het feest past
Ieder feest heeft onderhand een thema maar alleen bij Qlimax is het een probleem als het niet "duister/mysterieus" is. Hopelijk volgend jaar een regenbogen thema en dan maximaal zeiken als B-Front er staat (en anthem heeft) want past niet bij het concept.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:
LV1 wrote:
Alm1ghty wrote:Ik snap dat mensen liever iets anders zien dan Da Tweekaz maar zeg dan dat je het gewoon kutmuziek vind ipv "Qlimax onwaardig" want dat slaat nergens op. Die gasten zijn al 10 jaar actief in de harder stylez.
Ik vind da tweekaz geen "kutmuziek", ik vind dat ze op veel feesten een geweldig sfeertje met zich meebrengen. Dat betekent niet dat die sound die normaal gesproken dat sfeertje brengt bij een feest als qlimax past.
Het maakt wat dat betreft niet uit hoelang ze bezig zijn als hun algemene sound (op wat uitzonderingen na) niet bij het concept van het feest past
Ieder feest heeft onderhand een thema maar alleen bij Qlimax is het een probleem als het niet "duister/mysterieus" is. Hopelijk volgend jaar een regenbogen thema en dan maximaal zeiken als B-Front er staat (en anthem heeft) want past niet bij het concept.
Je pleurt toch ook geen Mind Dimension op Euphoria neer.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Broken Balance wrote:Je pleurt toch ook geen Mind Dimension op Euphoria neer.
Daar ligt de focus op een bepaalde muziekstroming, op Qlimax staan over het algemeen artiesten die een goed jaar hebben gehad/populairst zijn of dit nou in hokje raw of mainstream is.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
heggenschaar wrote:Of dat hij gewoon een foto maakt met een nep gps. niet zo heel moeilijk
Ja man is goed. :lol:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Alm1ghty wrote:
LV1 wrote:
Wat?? :lol:
Dus een thema maakt niet uit omdat ieder feest dat heeft????
Het is overal een probleem als het concept verstoord wordt, kijk maar naar de kritiek op artiesten die zich niet aan classics concepten houdt
Last edited by LV1 on 16 Nov 2017 16:20, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
heggenschaar wrote:Of dat hij gewoon een foto maakt met een nep gps. niet zo heel moeilijk
Het is geen Wie Is De Mol?
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
LV1 wrote:Wat?? :lol:
Dus een thema maakt niet uit omdat ieder feest dat heeft????
Het is overal een probleem als het concept verstoord wordt, kijk maar naar de kritiek op artiesten die zich niet aan classics concepten houdt
Heb me inderdaad kapot geërgerd dat er afgelopen Defqon geen vikingliedjes gedraaid werden.

Met classics is het toch makkelijk te definiëren?
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Qlimax is van origine duister, omdat de muziek vroeger gewoonweg veel vaker duisterder was. Nu hardstyle toch wat meer happy stylez varianten kent is het niet gek dat het programma van Qlimax daarin mee verandert.

EDIT: Het is logisch dat het concept van het meest vooraanstaande indoor hardstyle evenement ter wereld wordt gedreven door de muziek, en niet andersom.
Last edited by Mark With A Tarrel on 16 Nov 2017 16:32, edited 3 times in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Mark With A Tarrel wrote:Qlimax is van origine duister, omdat de muziek vroeger gewoonweg veel vaker duisterder was. Nu hardstyle toch wat meer happy stylez varianten kent is het niet gek dat het programma van Qlimax daarin mee verandert.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Je weet zelf denk ik ook wel een beetje welke straat aan muziek wordt bedoelt Rikkert.

Da Tweekaz heeft gewoon een aparte stijl die aan de enorme blije kant ligt. Dat is nou niet iets wat je op Qlimax in al die jaren ziet en niet iets wat bij de thema's van Qlimax past.

Is niet zo heel moeilijk te zien :P

@ hierboven

Het is inderdaad minder duister dan vroeger maar dat zie je wel terug in namen zoals Bass Modulators, Audiotricz, Wildstylez e.d. Maar Da Tweekaz is nog wel een stap verder dan dat veranderen.
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Het is inderdaad minder duister dan vroeger maar dat zie je wel terug in namen zoals Bass Modulators, Audiotricz, Wildstylez e.d. Maar Da Tweekaz is nog wel een stap verder dan dat veranderen.
Je kan het concept ook iets te serieus nemen. Uiteindelijk draait het nog atlijd om de muziek.

Soms worden er ook heel goede grappen gemaakt in ijzersterke drama films.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ben 't ff helemaal kwijt, begint nou om 22:00 of 23:00 meestal de eerste DJ?
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Ben 't ff helemaal kwijt, begint nou om 22:00 of 23:00 meestal de eerste DJ?
22.00 ;)
Deuren openen om 21.00, eerste DJ begint rond 22.00 en dan is de openingsshow om 23.00.
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Opzich niet heel onverdiend dat Da Tweekaz hier staan. Waar ik het meest tegenop kijk is de timing. Als dit de tweede of derde act was was het prima inkomen geweest, nu na de anthemshow zal het aanvoelen als een anti-climax.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Redle wrote:Opzich niet heel onverdiend dat Da Tweekaz hier staan. Waar ik het meest tegenop kijk is de timing. Als dit de tweede of derde act was was het prima inkomen geweest, nu na de anthemshow zal het aanvoelen als een anti-climax.
Exact. Had ze maar gewisseld met dbstf.
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Fantazoo wrote:
Rickzel wrote:Ben 't ff helemaal kwijt, begint nou om 22:00 of 23:00 meestal de eerste DJ?
22.00 ;)
Deuren openen om 21.00, eerste DJ begint rond 22.00 en dan is de openingsshow om 23.00.
Maar de eerste dj heeft de laatste paar jaar ook al wat show dat toch wel bij het "verhaal" hoort.

Over Da tweekaz. Deze 2 tracks vind ik toch wel bij qlimax passen, de eerste heeft zelf wel een anthem feeling.
View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Fantazoo wrote:
22.00 ;)
Top thanks!
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
chas1n wrote:
Instagram werkt niet op GPS, je kan bij locatie gewoon zelf iets invullen (je krijgt wel suggesties op basis van GPS)
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Chroman wrote:
chas1n wrote:
Instagram werkt niet op GPS, je kan bij locatie gewoon zelf iets invullen (je krijgt wel suggesties op basis van GPS)
Ow joh kan je na gaan
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Confirmed
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Welke flesjes heeft t Gelredome meestal? Chaudfontaine?
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Sourcy geloof ik, is in ieder geval beter dan Chaufontaine. Maar het liefste drink ik SPA :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
simon10pont wrote:Sourcy geloof ik, is in ieder geval beter dan Chaufontaine. Maar het liefste drink ik SPA :P
Qua flesje bedoel je? Of bedoel je nou serieus de "smaak" van het water? :P
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ja weldegelijk smaak. ^^ Waterhaters zeggen dat water water is. Maar er zit zoveel verschil in smaak per oorsprong van het bronwater.