Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:14 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Tja okay maar waarom wordt dat thema zo serieus genomen? Dat is toch voor de aankleding en de show, zoals ik al zei, daar prik je onderhand toch onderhand wel doorheen?

Nou ja gezien vorig jaar was die hele show wel weer op en top. En als de muziek daar aan toevoegd/bij past maakt dat natuurlijk een heel mooi totaal plaatje. Ik vond het vorig jaar (op Brennan Heart na) allemaal echt prachtig op elkaar aansluiten. Mensen kunnen daar waarde aan hechten en zodoende niet tevreden zijn met Da Tweekaz.

Denk dat we over een paar jaar pas realiseren hoe bizar geslaagd alles omtrent Qlimax 2016 eigenlijk was... Zelden een feest zo unaniem positiviteit ervaren als hier. Misschien Qlimax 2009?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:15 

Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik snap dat mensen liever iets anders zien dan Da Tweekaz maar zeg dan dat je het gewoon kutmuziek vind ipv "Qlimax onwaardig" want dat slaat nergens op. Die gasten zijn al 10 jaar actief in de harder stylez.

Ik vind da tweekaz geen "kutmuziek", ik vind dat ze op veel feesten een geweldig sfeertje met zich meebrengen. Dat betekent niet dat die sound die normaal gesproken dat sfeertje brengt bij een feest als qlimax past.
Het maakt wat dat betreft niet uit hoelang ze bezig zijn als hun algemene sound (op wat uitzonderingen na) niet bij het concept van het feest past

Ieder feest heeft onderhand een thema maar alleen bij Qlimax is het een probleem als het niet "duister/mysterieus" is. Hopelijk volgend jaar een regenbogen thema en dan maximaal zeiken als B-Front er staat (en anthem heeft) want past niet bij het concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:16 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
LV1 schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik snap dat mensen liever iets anders zien dan Da Tweekaz maar zeg dan dat je het gewoon kutmuziek vind ipv "Qlimax onwaardig" want dat slaat nergens op. Die gasten zijn al 10 jaar actief in de harder stylez.

Ik vind da tweekaz geen "kutmuziek", ik vind dat ze op veel feesten een geweldig sfeertje met zich meebrengen. Dat betekent niet dat die sound die normaal gesproken dat sfeertje brengt bij een feest als qlimax past.
Het maakt wat dat betreft niet uit hoelang ze bezig zijn als hun algemene sound (op wat uitzonderingen na) niet bij het concept van het feest past

Ieder feest heeft onderhand een thema maar alleen bij Qlimax is het een probleem als het niet "duister/mysterieus" is. Hopelijk volgend jaar een regenbogen thema en dan maximaal zeiken als B-Front er staat (en anthem heeft) want past niet bij het concept.

Je pleurt toch ook geen Mind Dimension op Euphoria neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:17 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Je pleurt toch ook geen Mind Dimension op Euphoria neer.

Daar ligt de focus op een bepaalde muziekstroming, op Qlimax staan over het algemeen artiesten die een goed jaar hebben gehad/populairst zijn of dit nou in hokje raw of mainstream is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:18 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Of dat hij gewoon een foto maakt met een nep gps. niet zo heel moeilijk

Ja man is goed. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:19 

Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
LV1 schreef:
Alm1ghty schreef:

Wat?? :lol:
Dus een thema maakt niet uit omdat ieder feest dat heeft????
Het is overal een probleem als het concept verstoord wordt, kijk maar naar de kritiek op artiesten die zich niet aan classics concepten houdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:20 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

Het is geen Wie Is De Mol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:24 

Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
Wat?? :lol:
Dus een thema maakt niet uit omdat ieder feest dat heeft????
Het is overal een probleem als het concept verstoord wordt, kijk maar naar de kritiek op artiesten die zich niet aan classics concepten houdt

Heb me inderdaad kapot geƫrgerd dat er afgelopen Defqon geen vikingliedjes gedraaid werden.

Met classics is het toch makkelijk te definiƫren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:30 

Hardtraxx Veteran

Qlimax is van origine duister, omdat de muziek vroeger gewoonweg veel vaker duisterder was. Nu hardstyle toch wat meer happy stylez varianten kent is het niet gek dat het programma van Qlimax daarin mee verandert.

EDIT: Het is logisch dat het concept van het meest vooraanstaande indoor hardstyle evenement ter wereld wordt gedreven door de muziek, en niet andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:30 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Qlimax is van origine duister, omdat de muziek vroeger gewoonweg veel vaker duisterder was. Nu hardstyle toch wat meer happy stylez varianten kent is het niet gek dat het programma van Qlimax daarin mee verandert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:31 

Kraak... Piep...

Je weet zelf denk ik ook wel een beetje welke straat aan muziek wordt bedoelt Rikkert.

Da Tweekaz heeft gewoon een aparte stijl die aan de enorme blije kant ligt. Dat is nou niet iets wat je op Qlimax in al die jaren ziet en niet iets wat bij de thema's van Qlimax past.

Is niet zo heel moeilijk te zien :P

@ hierboven

Het is inderdaad minder duister dan vroeger maar dat zie je wel terug in namen zoals Bass Modulators, Audiotricz, Wildstylez e.d. Maar Da Tweekaz is nog wel een stap verder dan dat veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:34 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Het is inderdaad minder duister dan vroeger maar dat zie je wel terug in namen zoals Bass Modulators, Audiotricz, Wildstylez e.d. Maar Da Tweekaz is nog wel een stap verder dan dat veranderen.

Je kan het concept ook iets te serieus nemen. Uiteindelijk draait het nog atlijd om de muziek.

Soms worden er ook heel goede grappen gemaakt in ijzersterke drama films.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 17:59 

Hardtraxx Veteran

Ben 't ff helemaal kwijt, begint nou om 22:00 of 23:00 meestal de eerste DJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 18:01 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

22.00 ;)
Deuren openen om 21.00, eerste DJ begint rond 22.00 en dan is de openingsshow om 23.00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 18:03 

Hardtraxxer

Opzich niet heel onverdiend dat Da Tweekaz hier staan. Waar ik het meest tegenop kijk is de timing. Als dit de tweede of derde act was was het prima inkomen geweest, nu na de anthemshow zal het aanvoelen als een anti-climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 18:06 

Hardtraxx Addict

Redle schreef:
Opzich niet heel onverdiend dat Da Tweekaz hier staan. Waar ik het meest tegenop kijk is de timing. Als dit de tweede of derde act was was het prima inkomen geweest, nu na de anthemshow zal het aanvoelen als een anti-climax.

Exact. Had ze maar gewisseld met dbstf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 18:09 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Rickzel schreef:

22.00 ;)
Deuren openen om 21.00, eerste DJ begint rond 22.00 en dan is de openingsshow om 23.00.

Maar de eerste dj heeft de laatste paar jaar ook al wat show dat toch wel bij het "verhaal" hoort.

Over Da tweekaz. Deze 2 tracks vind ik toch wel bij qlimax passen, de eerste heeft zelf wel een anthem feeling.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 18:12 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Rickzel schreef:

22.00 ;)

Top thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 18:26 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
heggenschaar schreef:

Instagram werkt niet op GPS, je kan bij locatie gewoon zelf iets invullen (je krijgt wel suggesties op basis van GPS)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 18:27 

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
chas1n schreef:
heggenschaar schreef:

Instagram werkt niet op GPS, je kan bij locatie gewoon zelf iets invullen (je krijgt wel suggesties op basis van GPS)

Ow joh kan je na gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 19:25 

Hardtraxx Veteran

Confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 19:55 

Hardtraxx Addict

Welke flesjes heeft t Gelredome meestal? Chaudfontaine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 19:55 

Hardtraxx Elite

Sourcy geloof ik, is in ieder geval beter dan Chaufontaine. Maar het liefste drink ik SPA :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 20:05 

Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Sourcy geloof ik, is in ieder geval beter dan Chaufontaine. Maar het liefste drink ik SPA :P

Qua flesje bedoel je? Of bedoel je nou serieus de "smaak" van het water? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 20:09 

Hardtraxx Elite

Ja weldegelijk smaak. ^^ Waterhaters zeggen dat water water is. Maar er zit zoveel verschil in smaak per oorsprong van het bronwater.
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten