Wit doek als stage!

Ik had serieus enkele dagen terug een nachtmerrie dat er helemaal niks aan het stage was gedaan. Afgetrapt, half leeg zaaltje waar het daglicht(!) naar binnen scheen door allerlei kieren en openstaande deuren en op het podium Project 1 in matching lumberjack shirts en kaki broeken met die fakkels van vorig jaar. Lichtjes depri wakker geworden toen.
Maar luier als stage of niet. Het wordt sowieso prachtig! Snap wel dat mensen die vaak naar feesten gaan wat kritischer zijn vooraf. Maar ervaring leert dat 9 van de 10 keer de verwachtingen toch wel worden overtroffen. Misschien wel mede daardoor. Ik verwijs even kort naar het 15 years of Scantraxx topic. Man, man, man wat een gezeik heeft dat feest over zich heen gekregen, terwijl achteraf iedereen de tijd van z'n leven heeft gehad daar. Ik kijk persoonlijk een beetje uit voor een overload aan wat-dan-ook, waardoor ik vaak juist enorm blijf genieten wanneer ik wel een feestje bezoek. Ach jah, zal ook wel met ouder worden te maken hebben.
In jedemfall, zin ahn!
Exterkate schreef:
Anna schreef:
Can't we just grow up and 'barry' the hatchet??
Ik heb zo'n gevoel dat het Qlimax topic weer bijzondere vormen gaat aannemen de komende dagen
Yeh, yeh, yeh! Breng ons alsjeblieft gauw weer on-topic dan. Stelletje ongeleide projectielen die we er zijn.
En wie confirmation heeft over die B-Froqhunterz surprise act, mag het roepen!!