Net even gekeken, nog een Wallet met 4,75 over even kijken of ik hem thuis nog heb.wrote:Ja dat is ie, is van te voren bekend gemaakt en als het goed is staat er ook een ''houdbaarheidsdatum'' op het pasjewrote:Zou die wallet van vorig jaar nog werken denken jullie? Ik heb hem hier nog liggen en er staat geloof ik nog een paar euro op, die ik uit luiheid nooit terug heb laten storten(en met het idee dat ik t misschien nog wel ooit kan gebruiken)
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
HHardtraxx Elite
- 2589 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Waar was dit in de zaal? ik heb vorig jaar een pasje gevonden met 50 euro er op. Veel nut om rond te vragen van wie hij is had het niet want iedereen zegt natuurlijk "van mij"wrote:Tot je je pasje kwijt raakt met 50 euro erop. Enige kutte aan Qlimax vorig jaarwrote:Moet echt zeggen dat ik dat nieuwe betaal systeem ideaal vind
wrote:Nou ik heb uit betrouwbare bron verhalen gehoord over meneer Frontliner waardoor je van mij mag aannemen dat die gast niet meer zal verschijnen op een feest met een Q in de naam. En dit gaat verder dan onenigheid met vrouw/management/relletjes
Frontliner topic (page 5)wrote:wrote:Nou ik heb uit betrouwbare bron verhalen gehoord over meneer Frontliner waardoor je van mij mag aannemen dat die gast niet meer zal verschijnen op een feest met een Q in de naam. En dit gaat verder dan onenigheid met vrouw/management/relletjesKom maar op met die drama.
Iemand de post van Frequencerz gezien op instagram? Qlimax post waarin B-Freqz is getagd... 
Ah jammer. Had gehoopt op nieuw drama.wrote:Frontliner topic (page 5)wrote:wrote:Nou ik heb uit betrouwbare bron verhalen gehoord over meneer Frontliner waardoor je van mij mag aannemen dat die gast niet meer zal verschijnen op een feest met een Q in de naam. En dit gaat verder dan onenigheid met vrouw/management/relletjesKom maar op met die drama.
wrote:Iemand de post van Frequencerz gezien op instagram? Qlimax post waarin B-Freqz is getagd...
wrote:Ik zie dat ze dat wel meer doen bij andere posts op instagram. Zou natuurlijk wel kunnen, maar denk het niet.wrote:Frequencerz die Bfreqz tagd in hun Qlimaxpost op Instagram? Zou als verrassing ook niet echt misstaan.
wrote:wrote:Iemand de post van Frequencerz gezien op instagram? Qlimax post waarin B-Freqz is getagd...wrote:Ik zie dat ze dat wel meer doen bij andere posts op instagram. Zou natuurlijk wel kunnen, maar denk het niet.wrote:Frequencerz die Bfreqz tagd in hun Qlimaxpost op Instagram? Zou als verrassing ook niet echt misstaan.
Wel dus, bij 104 pagina’s lees je wel eens ergens overheen.
Tussen waar ik stond links voor en de bar links voor, of 1 na voorste bar.wrote:Waar was dit in de zaal? ik heb vorig jaar een pasje gevonden met 50 euro er op. Veel nut om rond te vragen van wie hij is had het niet want iedereen zegt natuurlijk "van mij"wrote:Tot je je pasje kwijt raakt met 50 euro erop. Enige kutte aan Qlimax vorig jaarwrote:Moet echt zeggen dat ik dat nieuwe betaal systeem ideaal vind
GELD TERUGVORDEREN!!!
+ INTEREST EN INFLATIECORRECTIE
+ INTEREST EN INFLATIECORRECTIE
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Hmm ja het was links voor tussen de voorste bar en het podium. Hoe laat was het?wrote: Tussen waar ik stond links voor en de bar links voor, of 1 na voorste bar.
Zou nog best eens kunnen
pfffff, uh niet gek laat ofzo. tussen 12 en 2 gok ik.
Zou wel ziek zijn haha

Zou wel ziek zijn haha
Miwer geef YWalen 50 euros terug
Iemand waar ik mee was had 3 pasjes gevonden
Dag erna iets van 60 euro terug kunnen storten
Dag erna iets van 60 euro terug kunnen storten
Die comments op fb als Da Tweekaz vraagt welke tracks ze zouden moeten draaien op Qlimax

-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Da tweekaz fans zijn denk de vervelende buitenlander types
wrote:wrote:Miwer geef YWalen 50 euros terug![]()
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Hmm ik stond tot ongeveer kwart voor 11 daar. Dus tsja het zou kunnen maar lijkt me van niet danwrote:pfffff, uh niet gek laat ofzo. tussen 12 en 2 gok ik.
Zou wel ziek zijn haha![]()
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Haha nee ik meen het serieus, rond kwart voor 11 naar rechts achter gelopen omdat ik daar met wat mensen af had gesprokenwrote:draai er nou niet omheen kerel
Rickzel, thanks voor de betaalsysteem-tip! Top!
Heggenschaar, heb je niet gewoon stiekem uit betrouwbare bronnen vernomen dat de kaart toch niet van YWalen was?
En wat betreft het Frontliner drama. Damn. Ik vind dat ie heerlijke tracks maakt(e). Gewoon zonde dit allemaal. Can't we just grow up and 'barry' the hatchet??