Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:17 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Als kut op Dirk xd. Vind het gewoon zo verdacht stil rond die hele act

Volgens mij komt dat omdat 50% van die act nergens meer welkom is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:25 

Hardtraxxer

Het is altijd stil rond die act, zoveel optredens doen ze niet! Snap werkelijk waar niet hoe je er op komt Roy haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:27 

RomanAnthony schreef:
als kut op Dirk

Dirk Jan confirmed :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:28 

Donateur

Dirk Jan!!!!!!!!!!!! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:33 

Hardtraxx Veteran

Het is idd al jaren stil rondom Dirk-Jan DJ. Toeval???
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:34 

Hardtraxx Veteran

Makreel schreef:
Het is altijd stil rond die act, zoveel optredens doen ze niet! Snap werkelijk waar niet hoe je er op komt Roy haha

Ze hebben wel een handvol nieuwe platen waar weinig over naar buiten gebracht wordt. En ja ik weet ook dat Frontliner niet welkom is bij Q Dance maar alsnog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:37 

Hardtraxx Veteran

Dus je geeft al genoeg reden waarom het niet gaat gebeuren en tocht verwacht je het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:37 

Hardtraxx Veteran

Maar alsnog idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:41 

Hardtraxx Veteran

Nee dat zeg ik nergens. Ik zou het een stunt vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:41 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Makreel schreef:

Ze hebben wel een handvol nieuwe platen waar weinig over naar buiten gebracht wordt.

Zouden die niet aan het einde van het jaar samen met World Outsider op een mini album komen? Meen zoiets hier ooit gelezen te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:43 

Donateur

RoyAPO schreef:
Ze hebben wel een handvol nieuwe platen waar weinig over naar buiten gebracht wordt. En ja ik weet ook dat Frontliner niet welkom is bij Q Dance maar alsnog :P

Wat exclusiviteitswaanzin betreft krijgt Bfrontliner zeker een 9+ ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:07 

Hardtraxx Newbie

Nou ik heb uit betrouwbare bron verhalen gehoord over meneer Frontliner waardoor je van mij mag aannemen dat die gast niet meer zal verschijnen op een feest met een Q in de naam. En dit gaat verder dan onenigheid met vrouw/management/relletjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:11 

Hardtraxx Veteran

Moet echt zeggen dat ik dat nieuwe betaal systeem ideaal vind elke keer als ik naar het Gelredome ga. Kluisje is van te voren al gefixt, pasje kun je al opwaarderen.

Kunt gewoon in 1 rits de zaal in lopen tegenwoordig. Perfecto :thumbsup:

Oja en dan dus meteen tip voor de mensen die voor het eerst gaan, je hebt geen munten, en het is handig om van tevoren al een account aan te maken op wallet.gelredome.nl.

als je dan een pasje koopt kun je je account meteen koppelen aan je pasje (die je daar kunt haleN) en kun je hem opwaarderen/blokkeren/geld eraf halen e.d.

Wijst zich vanzelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:23 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Moet echt zeggen dat ik dat nieuwe betaal systeem ideaal vind elke keer als ik naar het Gelredome ga. Kluisje is van te voren al gefixt, pasje kun je al opwaarderen.

Kunt gewoon in 1 rits de zaal in lopen tegenwoordig. Perfecto :thumbsup:

Oja en dan dus meteen tip voor de mensen die voor het eerst gaan, je hebt geen munten, en het is handig om van tevoren al een account aan te maken op wallet.gelredome.nl.

als je dan een pasje koopt kun je je account meteen koppelen aan je pasje (die je daar kunt haleN) en kun je hem opwaarderen/blokkeren/geld eraf halen e.d.

Wijst zich vanzelf :)

Dankuu voor de tip :thumbsup: , handig dat ik dit nu al weet in plaats van daar staan te klungelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:24 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Kluisje is van te voren al gefixt

Wist niet dat dit ook kon! Hoe gaat dit in zn werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:32 

Hardtraxx Veteran

JB12394 schreef:
Rickzel schreef:
Kluisje is van te voren al gefixt

Wist niet dat dit ook kon! Hoe gaat dit in zn werk?

Bij het kopen van je kaartje kon dit. Kon je aanklikken of je al een voucher voor kluisje wil halen. En meteen betalen. Je moet dan wel je ticket twee keer uitrpinten omdat je qlimax ticket ook de barcode voor het kluisje is :P (voor het geval ze je ticket wegpleuren bij de ingang)

@Voluerunt precies, is idd gewoon slim om nu al een account te maken, je kunt nu dus nog niks koppelen dus je hebt eeven je telefoon nodig om dat te regelen wanneer je je pasje hebt. Je haalt gewoon eenmalig zo'n pasje in het gelredome (kies je meteen hoeveel geld je er op wil laten zetten) dan kun je met je telefoon de code van je pasje invoeren op die website (wallet.gelredome.nl) en dan is je account gekoppeld aan je net aangeschafte pasje :) als je er dus 100 piek op zet en je hebt nog 50 over, kun je dat heel makkelijk weer terug storten na het feest.

Enige nadeel is rondjes drank halen, maar daar moet je dan maar geowon niet te moeilijk over doen om omstebeurten ff voor te schieten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:56 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Moet echt zeggen dat ik dat nieuwe betaal systeem ideaal vind

Tot je je pasje kwijt raakt met 50 euro erop. Enige kutte aan Qlimax vorig jaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:57 

Hardtraxx Addict

YWalen schreef:
Rickzel schreef:

Tot je je pasje kwijt raakt met 50 euro erop. Enige kutte aan Qlimax vorig jaar :cry:

Als je die dus koppelt aan je account, kan je deze ook meteen blokkeren wanneer je je kaart kwijtraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:02 

Hardtraxxer

kegel77w schreef:
YWalen schreef:
Rickzel schreef:

Als je die dus koppelt aan je account, kan je deze ook meteen blokkeren wanneer je je kaart kwijtraakt.

Handig om te weten. Toen was het nieuw dus wist ik niks van het systeem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:11 

Hardtraxx Veteran

Als je pech hebt is er meteen een lading drank voor gehaald, maar als je het op tijd merkt kun je hem dus met je telefoon blokkeren idd :P

Je kunt ook een berg munten kwijt raken natuurlijk, dus ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:20 

Hardtraxxer

Ook een tip: Je pasje halen bij de automaten die rechts achterin de zaal staan (Wanneer je met je gezicht naar het podium staat).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:26 

Hardtraxx Veteran

Van tevoren een kluisje kopen heb ik ook ooit gedaan, maar dat scheelt dus niks qua tijd. In plaats van dat je geld overhandigt voor een sleutel/code, overhandig je nu een barcode xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:42 

Hardtraxx Veteran

Zou die wallet van vorig jaar nog werken denken jullie? Ik heb hem hier nog liggen en er staat geloof ik nog een paar euro op, die ik uit luiheid nooit terug heb laten storten xd (en met het idee dat ik t misschien nog wel ooit kan gebruiken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:45 

Donateur

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:46 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Zou die wallet van vorig jaar nog werken denken jullie? Ik heb hem hier nog liggen en er staat geloof ik nog een paar euro op, die ik uit luiheid nooit terug heb laten storten xd (en met het idee dat ik t misschien nog wel ooit kan gebruiken)

Ja dat is ie, is van te voren bekend gemaakt en als het goed is staat er ook een ''houdbaarheidsdatum'' op het pasje
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten