Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:53 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Die eerste alinea is toch ook prima met bias xd

Vond bfront ook de minste, niks verassends en leek(op evp na) de hele tijd hetzelfde nummer, incl kickrolls op dezelfde momenten

Dit moet je even uitleggen denk ik. Imo is B-Front juist degene die z'n kickrolls op de meest verrassende momenten toepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:58 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
KeizerSneesar schreef:
Is natuurlijk ook lichtelijk overdreven. Uiteindelijk is de lineup oke, maar niks speciaals.
Vorig jaar op P1 na ook niet echt geweldig, maar 10+ voor de uitvoering en beleving.
o

Hahaha goozzzzz, ben je dronken?

Ran-D
B-Front
Angerfist
Bass Modulators
Audiotricz
Blademasterz

Ten eerste wie staat er maandagochtend nou niet op met een kist bier? Ten tweede Blademasterz en Ran-D live waren niet aangekondigd. Andere namen zijn absoluut goed, maar zou je bij wijze van spreken iedere week kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:59 

Kraak... Piep...

Indy schreef:
Anonymous schreef:
Die eerste alinea is toch ook prima met bias xd

Vond bfront ook de minste, niks verassends en leek(op evp na) de hele tijd hetzelfde nummer, incl kickrolls op dezelfde momenten

Dit moet je even uitleggen denk ik. Imo is B-Front juist degene die z'n kickrolls op de meest verrassende momenten toepast.

Mwoa dat is ook niet helemaal zo :P Je kan vaak wel aanvoelen wanneer ze ong komen. En vaak zijn het ook niet hele complexe, wat imo wel chill is, hoeft niet zo te zijn dat iedereen een beroerte op de vloer lijkt te hebben. B-Front doet ook vaak 1/2 op 1. En dan een paar keer. (dus 8 kicks ipv 4 kicks in hetzelfde tijdslot)

KeizerSneesar schreef:
Ten eerste wie staat er maandagochtend nou niet op met een kist bier? Ten tweede Blademasterz en Ran-D live waren niet aangekondigd. Andere namen zijn absoluut goed, maar zou je bij wijze van spreken iedere week kunnen zien.

Blademasterz was wel aangekondigd door Brennan Heart zelf. Het verschil met die artiesten op een normaal feest en die artiesten op Qlimax is de show om de platen heen en de, meestal, vele nieuwe platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:00 

Hardtraxx Veteran

B-Front past zijn kickrolls ook toe zonder die kicks te laten pitchen. Aangezien vrijwel iedere raw artiest die kicks laat pitchen vind ik B-Front hierin zich wel nog echt onderscheiden van de rest. Kickrolls op dezelfde momenten kan ik me ook niet in vinden nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:04 

Hardtraxx Veteran

Enige minpunt voor mij van de set van bfront was eigenlijk het tijdstip. Het had qua opbouw van de hele avond beter geweest (naar mijn mening) als freqz en bfront waren omgedraaid. Maar buiten dat voor mij de beste set van de avond samen met Angerfist.

Komende zaterdag ook gewoon weer van de partij :) Het is geen top line-up nee, maar zeker ook niet slecht. We gaan ons zeker wel vermaken. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:05 

Hardtraxx Veteran

Nou ik moet zeggen, ik luister wel aardig wat B-Front muziek, maar de kickrolls van Lost ken ik nog steeds niet uit mijn hoofd.
Daarnaast, heb je dan liever een Warface of D-Sturb plaat waarbij er geen 4 normale kicks achter elkaar komen zonder dat er een verdwaalde pitchkick of roll van 1/8e beat tussendoor komt op de meest random momenten, waarbij je 4 armen nodig hebt om mee te trommelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:06 

Dat pitchen tel ik niet mee, maar je hebt vaak melodietje meoldietje kickrolls dan climax(paradox etc.) en nog wel meer standaarden.

Over setje vorig jaar mss beter verwoorden: in mijn(en paar uit ons groepje) was de beleving een erg eentonig setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:08 

Hardtraxx Veteran

Zo, wat is iedereen ineens triggered over dat iemand B-front standaard vind :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:10 

Donateur

KeizerSneesar schreef:

Degene die vanaf zaterdagmorgen nog wakker zijn? ;-)

BM was inderdaad prima aangekondigd, en als Ran-D er niet had gestaan had B-Front een volledige set gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:12 

Kraak... Piep...

patrickjeb schreef:
Zo, wat is iedereen ineens triggered over dat iemand B-front standaard vind :lol:

Gaat om het argument waarom niet dat iemand een setje van hem standaard vindt, neem een Fanta en probeer het nog eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:13 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
KeizerSneesar schreef:

Degene die vanaf zaterdagmorgen nog wakker zijn? ;-)

GEWOON AFTEREN TOT WOENSDAGGGG
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:16 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
patrickjeb schreef:

Gaat om het argument waarom niet dat iemand een setje van hem standaard vindt, neem een Fanta en probeer het nog eens.

discussies op een forum wat raar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:23 

patrickjeb schreef:

:lol: altijd zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:30 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Miwer houdt niet van raw en hardcore he daarom vielen ze meer tegen dan bijv Brennan Heart.

Angerfist dieptepunt is helemaal lachwekkend, nog nooit zo'n gevarieerde set op Qlimax gezien.

Ik vind het ook wel grappig hoe er niks verassends bij B-Front was op EVP na terwijl er 4 andere nieuwe platen naast EVP zijn gedraaid. Ben ik benieuwd hoe je die dan zag aankomen.

Als diepte punt van die 3 ;) Was gevarieerd ja maar wel met vrij saaie platen.

En ja dingen niet aan kunnen zien komen omdat het nieuw is maakt het niet meteen een betere set als die nieuwe dingen dus niet opvallen omdat ze het zelfde klinken zowat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:30 

Hardtraxx Veteran

Miwer comfirmed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:35 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
patrickjeb schreef:

:lol: altijd zo

Je moet minstens met 5 goed onderbouwde argumenten komen voordat je één puntje van kritiek op B-Front mag hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 13:49 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
neem een Fanta en probeer het nog eens.

Fanta is leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:21 

Hardtraxx Veteran

B-Front is ook gewoon best eentonig in de zin dat je altijd kunt horen dat het B-Front is. Dat betekent niet dat ie altijd dezelfde platen maakt, maar wel dat ie echt zijn eigen stijl en sound heeft. Ik vind het heerlijk dus mij boeit het niks, maar kan me voorstellen dat het niet jouw ding is.

Over de kickrolls van B-Front: ze zijn inderdaad wat beter te voorspellen dan bij anderen, omdat B-Front's kickrolls naar mijn mening in de dienst van de plaat zijn ipv dat het echt om de kickrolls gaat. Bij andere producers is dit minder vind ik, waardoor die andere producers vaak ultiem gekke kickrolls produceren.

Zelfde als bij oude Delete platen: vrijwel altijd dezelfde kickrolls, maar wel functioneel en doordat ie vaak dezelfde kickrolls gebruikte wel een herkenbare stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:37 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dikke show is het altijd wel ja, maar helemaal geen waarde hechten aan wat er gedraaid wordt gaat mij wel wat ver moet ik zeggen.

Tegenwoordig hecht ik er niet zoveel waarde meer aan, althans niet meer zoals vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:38 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
B-Front is ook gewoon best eentonig in de zin dat je altijd kunt horen dat het B-Front is. Dat betekent niet dat ie altijd dezelfde platen maakt, maar wel dat ie echt zijn eigen stijl en sound heeft. Ik vind het heerlijk dus mij boeit het niks, maar kan me voorstellen dat het niet jouw ding is.

Over de kickrolls van B-Front: ze zijn inderdaad wat beter te voorspellen dan bij anderen, omdat B-Front's kickrolls naar mijn mening in de dienst van de plaat zijn ipv dat het echt om de kickrolls gaat. Bij andere producers is dit minder vind ik, waardoor die andere producers vaak ultiem gekke kickrolls produceren.

Zelfde als bij oude Delete platen: vrijwel altijd dezelfde kickrolls, maar wel functioneel en doordat ie vaak dezelfde kickrolls gebruikte wel een herkenbare stijl.

:worship: Goed verwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:43 

corneelwr schreef:
Daveytl schreef:
Ik vind het heerlijk dus mij boeit het niks, maar kan me voorstellen dat het niet jouw ding is.

Dit is pas mooi verwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 14:49 

Donateur

Alm1ghty schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dikke show is het altijd wel ja, maar helemaal geen waarde hechten aan wat er gedraaid wordt gaat mij wel wat ver moet ik zeggen.

Tegenwoordig hecht ik er niet zoveel waarde meer aan, althans niet meer zoals vroeger.

Joh vroeger was alles beter dat weet jij ook. Mooi dat je iig je oude nick weer terug hebt. Stap in de goeie richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 15:44 

Hardtraxx Veteran

Thx pik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:43 

Hardtraxx Elite

Zin an! Hopen dat ik dit jaar niet weer denk 'mmmm vond het toch niet zo.' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:50 

Hardtraxx Elite

Zit heel erg te twijfelen om mijn kaart te verkopen :/ Ik heb er nog weinig zin in
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten