Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:05 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Zit heel erg te twijfelen om mijn kaart te verkopen :/ Ik heb er nog weinig zin in

Ik heb het gedaan... Vorig jaar wordt lastig te overtreffen, line-up is wat minder en vrienden zijn ook afgehaakt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:09 

Hardtraxx Addict

Heb er ook erg veel zin in. Kijk erg uit naar de setjes van D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers & Atmozfears. Ook wel benieuwd naar Frequencerz. Nieuwe platen klinken goed en hoop dat ze nog meer nieuws laten horen. Alleen heb ik echt niks met N-Vitral. Maar misschien is het live wat beter te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:17 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
..., waarbij je 4 armen nodig hebt om mee te trommelen?

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:18 

Hardtraxxer

Iemand al iets vernomen van de combideal met een NS kaart en pendelbus vanuit Q-Dance? Kan er nergens iets over vinden, was ideaal altijd de vorige jaren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:24 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Zit heel erg te twijfelen om mijn kaart te verkopen :/ Ik heb er nog weinig zin in

Als je met vrienden gaat wat heb je te verliezen? Gewoon gezellig avondje van maken op qlimax jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:52 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Als je met vrienden gaat wat heb je te verliezen?

Zo'n 150 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:55 

Hardtraxx Veteran

Ja daarom zeg ik ook maak er een gezellige avond van als je met vrienden bent. Dat stukje dat je uit je citaat hebt gehaald. Als je een gezellige avond met vrienden op qlimax met deze line up niet waard vindt dan tja kun je net zo goed verkopen inderdaad. Als je alleen bent snap ik wel dat line up zwaarder weegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:19 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Lennard95 schreef:

Als je met vrienden gaat wat heb je te verliezen? Gewoon gezellig avondje van maken op qlimax jonge

Ik moet wss alleen heen en terug reizen dus dat zit ook niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:37 

Hardtraxxer

Svennn schreef:
Iemand al iets vernomen van de combideal met een NS kaart en pendelbus vanuit Q-Dance? Kan er nergens iets over vinden, was ideaal altijd de vorige jaren...

Vroeg iemand naar bij q dance op fb en zij hebben daarop geantwoord dat er dit jaar geen Ns combi is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:59 

Hardtraxx Newbie

Ik hoop nog steeds stiekem op een surprise act van Brennan Heart :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 20:01 

Hardtraxx Veteran

GerrieGok schreef:

Oke sorry voor offtopic maar ik lag dubbel om de link in je profiel, well played
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 20:20 

Donateur

Van brugge in je mand man
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 20:20 

Hardtraxx Newbie

Svennn schreef:

Hi there,

Bedankt voor je mail. Dat klopt, deze tickets zijn dit jaar niet te koop. Je kan zelf naar Arnhem Centraal komen en vanaf daar regelen wij pendelbussen die vanaf 19.00 richting GelreDome rijden. Een pendelbuskaartje kost 5 euro en is te koop ter plekke, bij de bushalte op Arnhem CS.
Tot op Qlimax - Temple of Light!

Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 21:33 

Hardtraxxer

klimgeit schreef:
Svennn schreef:

Hi there,

Bedankt voor je mail. Dat klopt, deze tickets zijn dit jaar niet te koop. Je kan zelf naar Arnhem Centraal komen en vanaf daar regelen wij pendelbussen die vanaf 19.00 richting GelreDome rijden. Een pendelbuskaartje kost 5 euro en is te koop ter plekke, bij de bushalte op Arnhem CS.

Q-dance

Thanks!

Deze actie is dan wel interessant denk ik voor de meesten die met de trein willen. Twee enkeltjes voor €20,50 https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 22:06 

Hardtraxxer

GerrieGok schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 00:41 

Hardtraxx Veteran

Heb zo'n gevoel dat er zondag best een bak mensen spijt gaan hebben dat ze hun kaartje verkocht hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:13 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Heb zo'n gevoel dat er zondag best een bak mensen spijt gaan hebben dat ze hun kaartje verkocht hebben.

Zal dit alleen hebben als er straks echt een headhunterz of B-front & phuture noize als surprise act staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:21 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:

Ik heb zo'n gevoel dat het dit wordt of het een HHZ feestje wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:30 

Hardtraxx Veteran

klimgeit schreef:
Svennn schreef:

Hi there,

Q-dance

Vanaf 19u? Dan sta je daar best lang in de kou te bibberen tussen al de buitenlanders die er al sinds de middag staan te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:33 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Rickzel schreef:

Heb me bij Headhunterz ook prima vermaakt dus dat zou ik wel best vinden eigenlijk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:33 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Vanaf 19u? Dan sta je daar best lang in de kou te bibberen tussen al de buitenlanders die er al sinds de middag staan te wachten.

Dan moet je niet om 19:00 die pendelbus pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:48 

Hardtraxx Elite

Pannenkoek schreef:
Onthafloorx schreef:
Rickzel schreef:

Heb me bij Headhunterz ook prima vermaakt dus dat zou ik wel best vinden eigenlijk :whistle:

Nou ik niet. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:49 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:

Of je gaat nog ff een bodem leggen bij de naastgelegen mac, voordat je tussen al die buitenlanders gaat staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 11:16 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Grim schreef:

Of je gaat nog ff een bodem leggen bij de naastgelegen mac, voordat je tussen al die buitenlanders gaat staan :)

Das een grapje toch dat mensen dat doen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 11:19 

Hardtraxx Veteran

Dan heb je toch weer honger op het moment dat je eindelijk in de zaal staat?
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten