Ik heb het gedaan... Vorig jaar wordt lastig te overtreffen, line-up is wat minder en vrienden zijn ook afgehaakt.wrote:Zit heel erg te twijfelen om mijn kaart te verkopenIk heb er nog weinig zin in
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Heb er ook erg veel zin in. Kijk erg uit naar de setjes van D-Block & S-Te-Fan en Noisecontrollers & Atmozfears. Ook wel benieuwd naar Frequencerz. Nieuwe platen klinken goed en hoop dat ze nog meer nieuws laten horen. Alleen heb ik echt niks met N-Vitral. Maar misschien is het live wat beter te doen.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
wrote:..., waarbij je 4 armen nodig hebt om mee te trommelen?
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Iemand al iets vernomen van de combideal met een NS kaart en pendelbus vanuit Q-Dance? Kan er nergens iets over vinden, was ideaal altijd de vorige jaren...
Als je met vrienden gaat wat heb je te verliezen? Gewoon gezellig avondje van maken op qlimax jongewrote:Zit heel erg te twijfelen om mijn kaart te verkopenIk heb er nog weinig zin in
Zo'n 150 eurowrote:Als je met vrienden gaat wat heb je te verliezen?
Ja daarom zeg ik ook maak er een gezellige avond van als je met vrienden bent. Dat stukje dat je uit je citaat hebt gehaald. Als je een gezellige avond met vrienden op qlimax met deze line up niet waard vindt dan tja kun je net zo goed verkopen inderdaad. Als je alleen bent snap ik wel dat line up zwaarder weegt.
Ik moet wss alleen heen en terug reizen dus dat zit ook niet meewrote:Als je met vrienden gaat wat heb je te verliezen? Gewoon gezellig avondje van maken op qlimax jongewrote:Zit heel erg te twijfelen om mijn kaart te verkopenIk heb er nog weinig zin in
Vroeg iemand naar bij q dance op fb en zij hebben daarop geantwoord dat er dit jaar geen Ns combi is.wrote:Iemand al iets vernomen van de combideal met een NS kaart en pendelbus vanuit Q-Dance? Kan er nergens iets over vinden, was ideaal altijd de vorige jaren...
Ik hoop nog steeds stiekem op een surprise act van Brennan Heart 
Oke sorry voor offtopic maar ik lag dubbel om de link in je profiel, well playedwrote:Ik hoop nog steeds stiekem op een surprise act van Brennan Heart
-
KHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2015
- last seen 14 days ago
Hi there,wrote:Iemand al iets vernomen van de combideal met een NS kaart en pendelbus vanuit Q-Dance? Kan er nergens iets over vinden, was ideaal altijd de vorige jaren...
Bedankt voor je mail. Dat klopt, deze tickets zijn dit jaar niet te koop. Je kan zelf naar Arnhem Centraal komen en vanaf daar regelen wij pendelbussen die vanaf 19.00 richting GelreDome rijden. Een pendelbuskaartje kost 5 euro en is te koop ter plekke, bij de bushalte op Arnhem CS.
Tot op Qlimax - Temple of Light!
Q-dance
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Thanks!wrote:Hi there,wrote:Iemand al iets vernomen van de combideal met een NS kaart en pendelbus vanuit Q-Dance? Kan er nergens iets over vinden, was ideaal altijd de vorige jaren...
Bedankt voor je mail. Dat klopt, deze tickets zijn dit jaar niet te koop. Je kan zelf naar Arnhem Centraal komen en vanaf daar regelen wij pendelbussen die vanaf 19.00 richting GelreDome rijden. Een pendelbuskaartje kost 5 euro en is te koop ter plekke, bij de bushalte op Arnhem CS.
Q-dance
Deze actie is dan wel interessant denk ik voor de meesten die met de trein willen. Twee enkeltjes voor €20,50 https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html
wrote:Ik hoop nog steeds stiekem op een surprise act van Brennan Heart

Heb zo'n gevoel dat er zondag best een bak mensen spijt gaan hebben dat ze hun kaartje verkocht hebben.
Zal dit alleen hebben als er straks echt een headhunterz of B-front & phuture noize als surprise act staatwrote:Heb zo'n gevoel dat er zondag best een bak mensen spijt gaan hebben dat ze hun kaartje verkocht hebben.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik heb zo'n gevoel dat het dit wordt of het een HHZ feestje wordt.wrote:Heb zo'n gevoel dat er zondag best een bak mensen spijt gaan hebben dat ze hun kaartje verkocht hebben.
wrote:Hi there,wrote:Iemand al iets vernomen van de combideal met een NS kaart en pendelbus vanuit Q-Dance? Kan er nergens iets over vinden, was ideaal altijd de vorige jaren...
Q-dance
Vanaf 19u? Dan sta je daar best lang in de kou te bibberen tussen al de buitenlanders die er al sinds de middag staan te wachten.
Heb me bij Headhunterz ook prima vermaakt dus dat zou ik wel best vinden eigenlijkwrote:Ik heb zo'n gevoel dat het dit wordt of het een HHZ feestje wordt.wrote:Heb zo'n gevoel dat er zondag best een bak mensen spijt gaan hebben dat ze hun kaartje verkocht hebben.
Dan moet je niet om 19:00 die pendelbus pakken.wrote:Vanaf 19u? Dan sta je daar best lang in de kou te bibberen tussen al de buitenlanders die er al sinds de middag staan te wachten.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Nou ik niet.wrote:Heb me bij Headhunterz ook prima vermaakt dus dat zou ik wel best vinden eigenlijkwrote:Ik heb zo'n gevoel dat het dit wordt of het een HHZ feestje wordt.wrote:Heb zo'n gevoel dat er zondag best een bak mensen spijt gaan hebben dat ze hun kaartje verkocht hebben.
Of je gaat nog ff een bodem leggen bij de naastgelegen mac, voordat je tussen al die buitenlanders gaat staanwrote:Vanaf 19u? Dan sta je daar best lang in de kou te bibberen tussen al de buitenlanders die er al sinds de middag staan te wachten.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Das een grapje toch dat mensen dat doen?wrote:Of je gaat nog ff een bodem leggen bij de naastgelegen mac, voordat je tussen al die buitenlanders gaat staanwrote:Vanaf 19u? Dan sta je daar best lang in de kou te bibberen tussen al de buitenlanders die er al sinds de middag staan te wachten.