Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Exterkate wrote:
Dyland wrote:Ben benieuwd of Radical als suprise act zal staan.. zijn post op instagra mbt 18 november is namelijk verwijderd.
Radical zit dat weekend al in Mexico dacht ik
Bron?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
El Chapo
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Qlimax week :yay: echt ontzettend veel zin in

Wie heeft zijn ticket eigenlijk nog niet verkocht? :whistle:
A
Danny Phantom wrote:Qlimax week

:beer: hype
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Pedaalemre wrote:Ff eerlijk he, het is nou eenmaal moeilijk alles altijd te negeren als je elke dag die bagger leest.
Doe je toch zelf. Geen medelijden met je.

Hier probeer ik gewoon rustig toppa's door te lezen en dan kom ik overal weer van die semi-grappige shit van jou tegen. Dát is pas vervelend.
W
7 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Dyland wrote:
Exterkate wrote:
Dyland wrote:Ben benieuwd of Radical als suprise act zal staan.. zijn post op instagra mbt 18 november is namelijk verwijderd.
Radical zit dat weekend al in Mexico dacht ik
Bron?
Check zijn q&a eens, vanaf minuut 13:55
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Danny Phantom wrote:Qlimax week :yay: echt ontzettend veel zin in

Wie heeft zijn ticket eigenlijk nog niet verkocht? :whistle:
Kriebels beginnen te komen, heb er toch wel behoorlijk veel zin in :woot:
Zal vorig jaar niet overtreffen maar dat was denk ik ook wel het beste feest waar ik ooit ben geweest
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Kaart tijdens de line-up reveal verkocht, maar nu het zo dichtbij komt begint het toch wel te kriebelen om te gaan..
Jammer dat ticketswap weer woekerprijzen vraagt.
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2017
last seen Sep 2018
Gigg wrote:Kaart tijdens de line-up reveal verkocht, maar nu het zo dichtbij komt begint het toch wel te kriebelen om te gaan..
Jammer dat ticketswap weer woekerprijzen vraagt.
Toch zonde, maar eigen schuld.
Al draait Gemma Glitter in een badpak dan weet je dat Q er alsnog een dikke show van weet te maken.
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Zeker waar, neemt niet weg dat zo'n avond een flinke aanslag is voor je portemonnee. Vandaar toen mijn kaart verkocht (beetje uit zelfbescherming i guess).
Donateur
last seen Aug 2024
Dikke show is het altijd wel ja, maar helemaal geen waarde hechten aan wat er gedraaid wordt gaat mij wel wat ver moet ik zeggen.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
TiMOTHYb wrote:Dikke show is het altijd wel ja, maar helemaal geen waarde hechten aan wat er gedraaid wordt gaat mij wel wat ver moet ik zeggen.
Dit inderdaad. Ik ga naar hardstyle feesten primair voor de muziek.
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2017
last seen Sep 2018
Is natuurlijk ook lichtelijk overdreven. Uiteindelijk is de lineup oke, maar niks speciaals.
Vorig jaar op P1 na ook niet echt geweldig, maar 10+ voor de uitvoering en beleving.

Qlimax staat natuurlijk garant voor veel nieuwe muziek en verrassingen.
Verwacht een SOH showcase aansluitend op de set van NC en Atmozfears.
En iets van B-Front vs Phuture Noize.

Geeft het feest toch meer diepgang, gezellige fuif wordt het sowieso
Donateur
last seen Aug 2024
KeizerSneesar wrote:Is natuurlijk ook lichtelijk overdreven. Uiteindelijk is de lineup oke, maar niks speciaals.
Vorig jaar op P1 na ook niet echt geweldig, maar 10+ voor de uitvoering en beleving.
o
Hahaha goozzzzz, ben je dronken?

Ran-D
B-Front
Angerfist
Bass Modulators
Audiotricz
Blademasterz
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Exterkate wrote:
KeizerSneesar wrote:Vorig jaar op P1 na ook niet echt geweldig, maar 10+ voor de uitvoering en beleving.
Ik vond vorig jaar op Qlimax letterlijk iedere set (behalve dat half uur Brennan Heart) kwalitatief vreselijk goed
Dit inderdaad, mede daardoor was de editie van vorig jaar het beste indoorfeest waar ik ooit geweest ben :worship:
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
De opening met die edit van Phases en de hele set van Tuneboy waren ook glorieus :worship:
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
TiMOTHYb wrote:
KeizerSneesar wrote:Is natuurlijk ook lichtelijk overdreven. Uiteindelijk is de lineup oke, maar niks speciaals.
o

Ran-D
B-Front
Angerfist
Moet zeggen dat deze 3 me vorig jaar anders wat tegen vielen (met angerfist als dieptepunt)
Niet slecht maar ook niet dat je denkt wow wat een set.
Donateur
last seen Aug 2024
heggenschaar wrote: Moet zeggen dat deze 3 me vorig jaar anders wat tegen vielen (met angerfist als dieptepunt)
Ran-D
B-Front
Angerfist

Of

Sub Zero
Freqz
N-Vitral

:lol:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
heggenschaar wrote:
TiMOTHYb wrote:
o

Ran-D
B-Front
Angerfist
Moet zeggen dat deze 3 me vorig jaar anders wat tegen vielen (met angerfist als dieptepunt)
Bfront ook ja? Zonder fan boy bias hoe hij zijn set opende met paradox en world outside. Later silent scream door de gelredome en zijn nieuwe albumplaten met als hoogtepunt hoe EVP me compleet verraste en omver blies.

Met fanboy bias... misschien wel de beste set die ik ooit heb meegemaakt op een feest
A
Die eerste alinea is toch ook prima met bias xd

Vond bfront ook de minste, niks verassends en leek(op evp na) de hele tijd hetzelfde nummer, incl kickrolls op dezelfde momenten
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Miwer houdt niet van raw en hardcore he daarom vielen ze meer tegen dan bijv Brennan Heart.

Angerfist dieptepunt is helemaal lachwekkend, nog nooit zo'n gevarieerde set op Qlimax gezien.

Ik vind het ook wel grappig hoe er niks verassends bij B-Front was op EVP na terwijl er 4 andere nieuwe platen naast EVP zijn gedraaid. Ben ik benieuwd hoe je die dan zag aankomen.
A
Die platen klonken niet heel anders dan de rest van zijn platen, daardoor was er niks verassends (geen oude platen bv, of nummer als Blackout remix).

Je kon bij die nieuwe platen letterlijk het kick patroon voorspellen :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Anonymous wrote:Die platen klonken niet heel anders dan de rest van zijn platen, daardoor was er niks verassends (geen oude platen bv, of nummer als Blackout remix)
Ben ik wel benieuwd welke platen jij het zelfde als Beat The Darkness, Techno, Beyond Reality en Silent Scream vindt, want die steken wel wat boven B-Front zijn standaard stijl uit (2 collabs dus logisch). Kan me geen plaat heugen die meer Euforisch gericht is zoals Beyond Reality of wat subtieler zoals Silent Scream.
Last edited by Broken Balance on 13 Nov 2017 11:43, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:
Pedaalemre wrote:Ff eerlijk he, het is nou eenmaal moeilijk alles altijd te negeren als je elke dag die bagger leest.
Doe je toch zelf. Geen medelijden met je.

Hier probeer ik gewoon rustig toppa's door te lezen en dan kom ik overal weer van die semi-grappige shit van jou tegen. Dát is pas vervelend.
Savageee.

En, eens.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
De zin begint hier ook wel te komen. Voordeel van een standaard line-up is wel dat mijn verwachtingen op muzikaal gebied niet zo hoog zijn, dus misschien toch wel wat verrassende sets of nummers ertussen.