Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 09:29 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Dyland schreef:
Ben benieuwd of Radical als suprise act zal staan.. zijn post op instagra mbt 18 november is namelijk verwijderd.

Radical zit dat weekend al in Mexico dacht ik

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 09:41 

Donateur

El Chapo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:30 

Hardtraxxer

Qlimax week :yay: echt ontzettend veel zin in

Wie heeft zijn ticket eigenlijk nog niet verkocht? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:35 

Danny Phantom schreef:
Qlimax week

:beer: hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:36 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Ff eerlijk he, het is nou eenmaal moeilijk alles altijd te negeren als je elke dag die bagger leest.

Doe je toch zelf. Geen medelijden met je.

Hier probeer ik gewoon rustig toppa's door te lezen en dan kom ik overal weer van die semi-grappige shit van jou tegen. Dát is pas vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:41 

Hardtraxx Newbie

Dyland schreef:
Exterkate schreef:
Dyland schreef:
Ben benieuwd of Radical als suprise act zal staan.. zijn post op instagra mbt 18 november is namelijk verwijderd.

Radical zit dat weekend al in Mexico dacht ik

Bron?

Check zijn q&a eens, vanaf minuut 13:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:52 

Hardtraxxer

Danny Phantom schreef:
Qlimax week :yay: echt ontzettend veel zin in

Wie heeft zijn ticket eigenlijk nog niet verkocht? :whistle:

Kriebels beginnen te komen, heb er toch wel behoorlijk veel zin in :woot:
Zal vorig jaar niet overtreffen maar dat was denk ik ook wel het beste feest waar ik ooit ben geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:56 

Hardtraxxer

Kaart tijdens de line-up reveal verkocht, maar nu het zo dichtbij komt begint het toch wel te kriebelen om te gaan..
Jammer dat ticketswap weer woekerprijzen vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 11:01 

Hardtraxx Newbie

Gigg schreef:
Kaart tijdens de line-up reveal verkocht, maar nu het zo dichtbij komt begint het toch wel te kriebelen om te gaan..
Jammer dat ticketswap weer woekerprijzen vraagt.

Toch zonde, maar eigen schuld.
Al draait Gemma Glitter in een badpak dan weet je dat Q er alsnog een dikke show van weet te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 11:04 

Hardtraxxer

Zeker waar, neemt niet weg dat zo'n avond een flinke aanslag is voor je portemonnee. Vandaar toen mijn kaart verkocht (beetje uit zelfbescherming i guess).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 11:24 

Donateur

Dikke show is het altijd wel ja, maar helemaal geen waarde hechten aan wat er gedraaid wordt gaat mij wel wat ver moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 11:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dikke show is het altijd wel ja, maar helemaal geen waarde hechten aan wat er gedraaid wordt gaat mij wel wat ver moet ik zeggen.

Dit inderdaad. Ik ga naar hardstyle feesten primair voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 11:58 

Hardtraxx Newbie

Is natuurlijk ook lichtelijk overdreven. Uiteindelijk is de lineup oke, maar niks speciaals.
Vorig jaar op P1 na ook niet echt geweldig, maar 10+ voor de uitvoering en beleving.

Qlimax staat natuurlijk garant voor veel nieuwe muziek en verrassingen.
Verwacht een SOH showcase aansluitend op de set van NC en Atmozfears.
En iets van B-Front vs Phuture Noize.

Geeft het feest toch meer diepgang, gezellige fuif wordt het sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:02 

Donateur

KeizerSneesar schreef:
Is natuurlijk ook lichtelijk overdreven. Uiteindelijk is de lineup oke, maar niks speciaals.
Vorig jaar op P1 na ook niet echt geweldig, maar 10+ voor de uitvoering en beleving.
o

Hahaha goozzzzz, ben je dronken?

Ran-D
B-Front
Angerfist
Bass Modulators
Audiotricz
Blademasterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:07 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
KeizerSneesar schreef:

Ik vond vorig jaar op Qlimax letterlijk iedere set (behalve dat half uur Brennan Heart) kwalitatief vreselijk goed

Dit inderdaad, mede daardoor was de editie van vorig jaar het beste indoorfeest waar ik ooit geweest ben :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:16 

Hardtraxxer

De opening met die edit van Phases en de hele set van Tuneboy waren ook glorieus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:25 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
KeizerSneesar schreef:
o

Ran-D
B-Front
Angerfist

Moet zeggen dat deze 3 me vorig jaar anders wat tegen vielen (met angerfist als dieptepunt)
Niet slecht maar ook niet dat je denkt wow wat een set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:28 

Donateur

heggenschaar schreef:
Moet zeggen dat deze 3 me vorig jaar anders wat tegen vielen (met angerfist als dieptepunt)

Ran-D
B-Front
Angerfist

Of

Sub Zero
Freqz
N-Vitral

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:33 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
TiMOTHYb schreef:
KeizerSneesar schreef:
o

Ran-D
B-Front
Angerfist

Bfront ook ja? Zonder fan boy bias hoe hij zijn set opende met paradox en world outside. Later silent scream door de gelredome en zijn nieuwe albumplaten met als hoogtepunt hoe EVP me compleet verraste en omver blies.

Met fanboy bias... misschien wel de beste set die ik ooit heb meegemaakt op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:35 

Die eerste alinea is toch ook prima met bias xd

Vond bfront ook de minste, niks verassends en leek(op evp na) de hele tijd hetzelfde nummer, incl kickrolls op dezelfde momenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:38 

Kraak... Piep...

Miwer houdt niet van raw en hardcore he daarom vielen ze meer tegen dan bijv Brennan Heart.

Angerfist dieptepunt is helemaal lachwekkend, nog nooit zo'n gevarieerde set op Qlimax gezien.

Ik vind het ook wel grappig hoe er niks verassends bij B-Front was op EVP na terwijl er 4 andere nieuwe platen naast EVP zijn gedraaid. Ben ik benieuwd hoe je die dan zag aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:41 

Die platen klonken niet heel anders dan de rest van zijn platen, daardoor was er niks verassends (geen oude platen bv, of nummer als Blackout remix).

Je kon bij die nieuwe platen letterlijk het kick patroon voorspellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:42 

Kraak... Piep...

Anonymous schreef:
Die platen klonken niet heel anders dan de rest van zijn platen, daardoor was er niks verassends (geen oude platen bv, of nummer als Blackout remix)

Ben ik wel benieuwd welke platen jij het zelfde als Beat The Darkness, Techno, Beyond Reality en Silent Scream vindt, want die steken wel wat boven B-Front zijn standaard stijl uit (2 collabs dus logisch). Kan me geen plaat heugen die meer Euforisch gericht is zoals Beyond Reality of wat subtieler zoals Silent Scream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:43 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Pedaalemre schreef:
Ff eerlijk he, het is nou eenmaal moeilijk alles altijd te negeren als je elke dag die bagger leest.

Doe je toch zelf. Geen medelijden met je.

Hier probeer ik gewoon rustig toppa's door te lezen en dan kom ik overal weer van die semi-grappige shit van jou tegen. Dát is pas vervelend.

Savageee.

En, eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:52 

Hardtraxx Veteran

De zin begint hier ook wel te komen. Voordeel van een standaard line-up is wel dat mijn verwachtingen op muzikaal gebied niet zo hoog zijn, dus misschien toch wel wat verrassende sets of nummers ertussen.
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten