Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 129  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:31 

Donateur

Zo ff link anthem mp3 posten
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:31 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hahahahaha mijn god snel weer terug naar hardtraxx. ICH LIEBE EUCH!!!! DEUTSCHLAND
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 18:29 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Waarom discussiƫren wij nooit met elkaar over Q-dance merchandise?

Omdat die shit fucking snel krimpt in de was.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:35 

Hardtraxxer

Die timetable :lol: vgm moeten szp en gunz omgedraaid worden
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 20:56 

Hardtraxx Elite

Danny Phantom schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hahahahaha mijn god snel weer terug naar hardtraxx. Ik hou van jullie!!!! HOLLAND

MAAR ZIJ HEBBEN AL WEL DE TIMETABLE... MIWER OVERGESTAPT????

Dan zou die toch ook op partyflock staan
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 21:09 

Hardtraxx Veteran

Harderstate.. Tja. Verzamelpunt voor alle buitenlandse hardstyle gekkies. Heb er nooit van gehouden, lees er nooit en kom er al jaren niet meer.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 21:15 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Harderstate.. Tja. Verzamelpunt voor alle buitenlandse hardstyle gekkies. Heb er nooit van gehouden, lees er nooit en kom er al jaren niet meer.

Idd ben er ook steeds meer klaar mee. Geef mij maar Nederlandse nuchterheid waar je gewoon lomp/sarcastisch iets kunt zeggen zonder dat er gelijk 30 moraalridders op je springen.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 21:34 

Donateur

Dat is wat mij betreft ook zo'n beetje de nummer 1 reden voor de sfeer op hardstyle feesten. :yes:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 21:57 

Hardtraxx Veteran

Sowieso waar. En een reden waarom de hele Nederlandse danceindustrie domineert. Gewoon normaal doen ipv continu die slachtofferrol.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 23:03 

Hardtraxx Veteran

Je moet ook niet raar opkijken dat je zelf reacties terug krijgt door 'foreigners' zo negatief te benoemen daar. True, er staat een hoop bullshit daar maar je kan natuurlijk ook gewoon niet posten en je niet zo superieur voordoen als je daar doet.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 23:11 

Hardtraxx Veteran

Ff eerlijk he, het is nou eenmaal moeilijk alles altijd te negeren als je elke dag die bagger leest. Anderen zijn er ook als de kippen bij als je iets zegt wat volgens diegene niet klopt. En je laat je 1x gaan en er worden 2.5 pagina's ofzo aan haat gegooid. Niemand kan wat hebben. Het is ook niet zo dat ik bij elk ding denk, laat ik daar ff negativiteit op gaan gooien, maar soms even ventileren (want daar is een forum voor? Je mening neerjanken, net zoals iedereen doet) en gelijk een complete shitstorm. Of vind je de shitstorm die daarna volgt gelijk staan aan mijn post? Log vervolgens uit en het gaat nog 3-4 uur door, dan begin je er langzaam wel zeker van te worden wie er nou het debielst doet in dat toppa. Sowieso een hekel aan dat geschaap met 20v1. En dat foreigners puntje, tja, ik probeer echt al jaren die vergelijking niet te maken maar uiteindelijk zijn de ~ foreigners ~ vaak heel onwetend, maar pleuren alle info die ze vinden maar neer. 200x kan je dat negeren, bij de 201e keer pleur je een keer neer dat het de grootste onzin is en dan is het huilen jongs. Poe.

En hoe graag ik ook eens wil reflecteren, als ik merk dat HST gewoon de enige plek is waar iedereen zo fucking moeilijk doet om dingen ga ik de moeite gewoon niet nemen om mezelf iets kwalijk te nemen. Als anderen dat wel zouden doen, dan, sure. Het moet van 2 kanten komen.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2017 23:31 

Hardtraxx Veteran

:D

hardstyle/qlimax-2017-temple-of-light-warm-up-mix-by-nuracore-t61616.html
Bericht Geplaatst op 11 nov 2017 01:31 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
verhaal.

Pohhh gezellig! Forums!
Bericht Geplaatst op 11 nov 2017 13:59 

Hardtraxxer

DLay10 schreef:
Vitality schreef:
B-Front en Phuture Noize staan dit weekend b2b op Try Before You Die, dus eerlijk gezegd denk ik dat er gewoon TBYD edit staat in die foto... :(

Lijkt me niet dat je voor een feest als TBYD speciaal een edit gaat maken toch?

En is deze gedraaid gisteren? Mooi weer verder met speculeren en complottheorien :corn:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2017 14:05 

Hardtraxx Elite

Blijf dan gewoon weg bij harderstate. Hoef je die bullshit ook niet meer te lezen :)
Laat miwer dat maar lekker doen.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2017 14:14 

Hardtraxx Veteran

Een Try Before You Die edit klinkt sowieso niet echt logisch voor een van je beste platen ooit, verwacht meer een 2017 edit.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2017 17:40 

Hardtraxxer

Heel veel zin in! Eigenlijk wel erg benieuwd naar de set van Frequencerz. Ik vermoed dat we een hoop nieuwe tracks kunnen verwachten
Bericht Geplaatst op 11 nov 2017 18:45 

Hardtraxxer

Het is zeker niet een TBYD edit want gister werd gewoon het origineel gedraaid
Bericht Geplaatst op 11 nov 2017 20:53 

Hardtraxx Veteran

HYPE ALERT

EHRNK SOEP FF DE P1 TREIN NAAR EEN PHUTUREFRONT HYPETREIN
Bericht Geplaatst op 11 nov 2017 20:56 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Om nog even een stapje verder te gaan: B-Front zegt op Snapchat dat hij vandaag 2 boekingen heeft ''en dan volgende week lekker een weekendje vrij'' :corn:

Die zit gewoon mee te lezen hier en wilt even trollen of hij spreekt de waarheid
Bericht Geplaatst op 11 nov 2017 21:00 

Hardtraxx Veteran

Sssst

Ik weet ook best dat het echt lastig wordt met de TT (mini setjes van 30 min voor een aantal acts)

of je dat nou moet willen :P (kwartier Da Tweekaz maybe????? :lol: )

maar toch, hoort er beetje bij toch, de hypetrein moet toch een keer op gang komen.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2017 11:26 

Hardtraxxer

Ben benieuwd of Radical als suprise act zal staan.. zijn post op instagra mbt 18 november is namelijk verwijderd.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2017 11:30 

Hardtraxxer

waarom volg ik bfront niet op snapchat.. wat is zn gebruikersnaam op snapchat? die kan ik nergens vinden
Bericht Geplaatst op 12 nov 2017 11:55 

Hardtraxxer

Voor mensen die nog kaarten zoeken, opeens stroomt ticketswap langzaam aan vol.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2017 17:40 

Hardtraxx Elite

Dyland schreef:
Ben benieuwd of Radical als suprise act zal staan.. zijn post op instagra mbt 18 november is namelijk verwijderd.

Laten we maar hopen van niet
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten