Zo ff link anthem mp3 posten
wrote:Hahahahaha mijn god snel weer terug naar hardtraxx. ICH LIEBE EUCH!!!! DEUTSCHLAND
wrote:Hahahahaha mijn god snel weer terug naar hardtraxx. ICH LIEBE EUCH!!!! DEUTSCHLAND
Omdat die shit fucking snel krimpt in de was.wrote:Waarom discussiëren wij nooit met elkaar over Q-dance merchandise?
Dan zou die toch ook op partyflock staanwrote:MAAR ZIJ HEBBEN AL WEL DE TIMETABLE... MIWER OVERGESTAPT????wrote:Hahahahaha mijn god snel weer terug naar hardtraxx. Ik hou van jullie!!!! HOLLAND
Idd ben er ook steeds meer klaar mee. Geef mij maar Nederlandse nuchterheid waar je gewoon lomp/sarcastisch iets kunt zeggen zonder dat er gelijk 30 moraalridders op je springen.wrote:Harderstate.. Tja. Verzamelpunt voor alle buitenlandse hardstyle gekkies. Heb er nooit van gehouden, lees er nooit en kom er al jaren niet meer.
En is deze gedraaid gisteren? Mooi weer verder met speculeren en complottheorienwrote:Lijkt me niet dat je voor een feest als TBYD speciaal een edit gaat maken toch?wrote:B-Front en Phuture Noize staan dit weekend b2b op Try Before You Die, dus eerlijk gezegd denk ik dat er gewoon TBYD edit staat in die foto...
Die zit gewoon mee te lezen hier en wilt even trollen of hij spreekt de waarheidwrote:Om nog even een stapje verder te gaan: B-Front zegt op Snapchat dat hij vandaag 2 boekingen heeft ''en dan volgende week lekker een weekendje vrij''
Laten we maar hopen van nietwrote:Ben benieuwd of Radical als suprise act zal staan.. zijn post op instagra mbt 18 november is namelijk verwijderd.