Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zo ff link anthem mp3 posten
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Hahahahaha mijn god snel weer terug naar hardtraxx. ICH LIEBE EUCH!!!! DEUTSCHLAND
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Exterkate wrote:Waarom discussiëren wij nooit met elkaar over Q-dance merchandise?
Omdat die shit fucking snel krimpt in de was.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Die timetable :lol: vgm moeten szp en gunz omgedraaid worden
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Danny Phantom wrote:
TiMOTHYb wrote:Hahahahaha mijn god snel weer terug naar hardtraxx. Ik hou van jullie!!!! HOLLAND
MAAR ZIJ HEBBEN AL WEL DE TIMETABLE... MIWER OVERGESTAPT????
Dan zou die toch ook op partyflock staan
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Harderstate.. Tja. Verzamelpunt voor alle buitenlandse hardstyle gekkies. Heb er nooit van gehouden, lees er nooit en kom er al jaren niet meer.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
RTM93 wrote:Harderstate.. Tja. Verzamelpunt voor alle buitenlandse hardstyle gekkies. Heb er nooit van gehouden, lees er nooit en kom er al jaren niet meer.
Idd ben er ook steeds meer klaar mee. Geef mij maar Nederlandse nuchterheid waar je gewoon lomp/sarcastisch iets kunt zeggen zonder dat er gelijk 30 moraalridders op je springen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dat is wat mij betreft ook zo'n beetje de nummer 1 reden voor de sfeer op hardstyle feesten. :yes:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Sowieso waar. En een reden waarom de hele Nederlandse danceindustrie domineert. Gewoon normaal doen ipv continu die slachtofferrol.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Je moet ook niet raar opkijken dat je zelf reacties terug krijgt door 'foreigners' zo negatief te benoemen daar. True, er staat een hoop bullshit daar maar je kan natuurlijk ook gewoon niet posten en je niet zo superieur voordoen als je daar doet.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ff eerlijk he, het is nou eenmaal moeilijk alles altijd te negeren als je elke dag die bagger leest. Anderen zijn er ook als de kippen bij als je iets zegt wat volgens diegene niet klopt. En je laat je 1x gaan en er worden 2.5 pagina's ofzo aan haat gegooid. Niemand kan wat hebben. Het is ook niet zo dat ik bij elk ding denk, laat ik daar ff negativiteit op gaan gooien, maar soms even ventileren (want daar is een forum voor? Je mening neerjanken, net zoals iedereen doet) en gelijk een complete shitstorm. Of vind je de shitstorm die daarna volgt gelijk staan aan mijn post? Log vervolgens uit en het gaat nog 3-4 uur door, dan begin je er langzaam wel zeker van te worden wie er nou het debielst doet in dat toppa. Sowieso een hekel aan dat geschaap met 20v1. En dat foreigners puntje, tja, ik probeer echt al jaren die vergelijking niet te maken maar uiteindelijk zijn de ~ foreigners ~ vaak heel onwetend, maar pleuren alle info die ze vinden maar neer. 200x kan je dat negeren, bij de 201e keer pleur je een keer neer dat het de grootste onzin is en dan is het huilen jongs. Poe.

En hoe graag ik ook eens wil reflecteren, als ik merk dat HST gewoon de enige plek is waar iedereen zo fucking moeilijk doet om dingen ga ik de moeite gewoon niet nemen om mezelf iets kwalijk te nemen. Als anderen dat wel zouden doen, dan, sure. Het moet van 2 kanten komen.
Last edited by Pedaalemre on 10 Nov 2017 22:34, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
:D

Qlimax 2017 | Temple Of Light | Warm-Up Mix By Nuracore
View on YouTube
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Pedaalemre wrote:verhaal.
Pohhh gezellig! Forums!
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
DLay10 wrote:
Vitality wrote:B-Front en Phuture Noize staan dit weekend b2b op Try Before You Die, dus eerlijk gezegd denk ik dat er gewoon TBYD edit staat in die foto... :(
Lijkt me niet dat je voor een feest als TBYD speciaal een edit gaat maken toch?
En is deze gedraaid gisteren? Mooi weer verder met speculeren en complottheorien :corn:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Blijf dan gewoon weg bij harderstate. Hoef je die bullshit ook niet meer te lezen :)
Laat miwer dat maar lekker doen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Een Try Before You Die edit klinkt sowieso niet echt logisch voor een van je beste platen ooit, verwacht meer een 2017 edit.
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Heel veel zin in! Eigenlijk wel erg benieuwd naar de set van Frequencerz. Ik vermoed dat we een hoop nieuwe tracks kunnen verwachten
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Het is zeker niet een TBYD edit want gister werd gewoon het origineel gedraaid
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
HYPE ALERT

EHRNK SOEP FF DE P1 TREIN NAAR EEN PHUTUREFRONT HYPETREIN
C
Hardtraxxer
78 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Exterkate wrote:Om nog even een stapje verder te gaan: B-Front zegt op Snapchat dat hij vandaag 2 boekingen heeft ''en dan volgende week lekker een weekendje vrij'' :corn:
Die zit gewoon mee te lezen hier en wilt even trollen of hij spreekt de waarheid
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Sssst

Ik weet ook best dat het echt lastig wordt met de TT (mini setjes van 30 min voor een aantal acts)

of je dat nou moet willen :P (kwartier Da Tweekaz maybe????? :lol: )

maar toch, hoort er beetje bij toch, de hypetrein moet toch een keer op gang komen.
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Ben benieuwd of Radical als suprise act zal staan.. zijn post op instagra mbt 18 november is namelijk verwijderd.
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 9 days ago
waarom volg ik bfront niet op snapchat.. wat is zn gebruikersnaam op snapchat? die kan ik nergens vinden
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Voor mensen die nog kaarten zoeken, opeens stroomt ticketswap langzaam aan vol.
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Dyland wrote:Ben benieuwd of Radical als suprise act zal staan.. zijn post op instagra mbt 18 november is namelijk verwijderd.
Laten we maar hopen van niet