Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: Die post heb ik ook ergens gelezen ja, dat is dan wel echt oprecht cringe. Als het geen troll is is dat echt extreem triest imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dit bedoel ik ook vooral. En met kwaliteit bedoel ik dat het gewoon allemaal namen zijn die kwaliteit platen produceren - los van smaak. Ik zou zelf eerder 'slecht' of 'poep' gebruiken als de lineup compleet zaad was met namen als Zatox, Brennan Heart, -vul voor de rest namen in waar iedereen hier klaar mee is-. Ik kan me niet voorstellen dat geen 1 naam op deze lineup je aanstaat.

Ja hoor, er staan er wel een paar op die me aanstaan. Er staan er naar mijn mening echter veel artiesten (Da tweekaz, Gunz 4 Hire, SZP, N-Vitral) op die ik liever zou vervangen door andere artiesten.

Broken Balance schreef:
Hij kan toch wel blij zijn met het cadeau maar teleurgesteld zijn dat de line-up slecht is uitgepakt? Dat maakt hem toch niet minder dankbaar voor zijn cadeau?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Het mag wel, maar zijn punt is meer dat je over het algemeen gewoon niet zeurt over verjaardagscadeau's denk ik. Komt beetje verwend over.


Hij kan toch wel blij zijn met het cadeau maar teleurgesteld zijn dat de line-up slecht is uitgepakt? Dat maakt hem toch niet minder dankbaar voor zijn cadeau?

Dit inderdaad. Dacht eerst ook dat ie 'm gekocht had, maar blijkbaar dus cadeau gehad. Maakt het wel anders imo. Stel je zit krap bij kas oid en wil dolgraag naar Qlimax dus vraagt het cadeau en uiteindelijk valt de line-up tegen, natuurlijk baal je dan. En om het kaartje dan weer te verkopen komt weer ondankbaar over, dus vind het wel logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En het blijft wel Qlimax, al is de line up minder, je staat wel in de GelreDome hardstyle te luisteren met een zieke show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NOU WEET JE WAT JONGENS!! IK BEN GEWOON BLIJ MET DE LINE UP!!

OP NAAR DE 100 PAGINA's!!!11!ยก :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit topic is elke dag weer een verrassing :corn:

EDIT- het is bijna weekend laat me
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
verassing

Citaat:
Iemand verassen of verast worden betekent niks anders dan iemand tot as doen overgaan of dat je zelf tot as overgaat. Cremeren dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
NOU WEET JE WAT JONGENS!! IK BEN GEWOON BLIJ MET DE LINE UP!!


Ja? Ik vind hem maar kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Allang blij dat mensen hier normaal inhoudelijk kunnen reageren op dingen en een andere mening geen reden voor de brandstapel is. Krijg nog een keer een enge ziekte van harderstate, allemachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Allang blij dat mensen hier normaal inhoudelijk kunnen reageren op dingen en een andere mening geen reden voor de brandstapel is. Krijg nog een keer een enge ziekte van harderstate, allemachtig.



Harderstaids?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Het mag wel, maar zijn punt is meer dat je over het algemeen gewoon niet zeurt over verjaardagscadeau's denk ik. Komt beetje verwend over.


Hij kan toch wel blij zijn met het cadeau maar teleurgesteld zijn dat de line-up slecht is uitgepakt? Dat maakt hem toch niet minder dankbaar voor zijn cadeau? Sommige mensen willen echt te snel op hun hoge paardje springen.


Jawel, dat kan. Maar dat zou ik zelf niet doen bij de gene die je het cadeau geeft denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
:lol: Die post heb ik ook ergens gelezen ja, dat is dan wel echt oprecht cringe. Als het geen troll is is dat echt extreem triest imo.

Geloof me, alles aan Chris Two was echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs de bloemetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Pedaalemre schreef:
Allang blij dat mensen hier normaal inhoudelijk kunnen reageren op dingen en een andere mening geen reden voor de brandstapel is. Krijg nog een keer een enge ziekte van harderstate, allemachtig.


Harderstaids?


Godvermiljaar man wat een smerige moraalridders allemaal daar. Kut buitenlanders altijd die zich overal maar om beledigd moeten voelen en alles uit z'n verband moeten trekken zodat ze je kunnen aanvallen op iets wat je niet zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Wenzel schreef:
Pedaalemre schreef:
Allang blij dat mensen hier normaal inhoudelijk kunnen reageren op dingen en een andere mening geen reden voor de brandstapel is. Krijg nog een keer een enge ziekte van harderstate, allemachtig.


Harderstaids?


Godvermiljaar man wat een smerige moraalridders allemaal daar. Kut buitenlanders altijd die zich overal maar om beledigd moeten voelen en alles uit z'n verband moeten trekken zodat ze je kunnen aanvallen op iets wat je niet zegt.


Ze zien jou toch als een of andere god
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

lees qlimax topic ff door danny de groot

maar is toch ook cringe daar 108???!?! paginas!!! aan!! complot theorie!!!! en dat 10 ademhalingen van Redicon fridensen precies 11.18 seconden duren wat omgedraaid 18/11 is dus klijmes confirmed!!! waar is de merchandise stand?!?!! omg lineup gelekt!!! Is hadh0nteRz nou in china of niet?

En dan plaats je weer 1x 'nobody cares' en je wordt weer gefileerd :lol: :lol: walgelijk die buitenlanders en sjw moraalridders met zo'n dunne huid dat elk geluidje dat je maakt een aanval op ze is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
Het mag wel, maar zijn punt is meer dat je over het algemeen gewoon niet zeurt over verjaardagscadeau's denk ik. Komt beetje verwend over.


Hij kan toch wel blij zijn met het cadeau maar teleurgesteld zijn dat de line-up slecht is uitgepakt? Dat maakt hem toch niet minder dankbaar voor zijn cadeau? Sommige mensen willen echt te snel op hun hoge paardje springen.


Jawel, dat kan. Maar dat zou ik zelf niet doen bij de gene die je het cadeau geeft denk ik.


Mits jij het cadeau hebt gegeven maakt het dus hier niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
lees qlimax topic ff door danny de groot

maar is toch ook cringe daar 108???!?! paginas!!! aan!! complot theorie!!!! en dat 10 ademhalingen van Redicon fridensen precies 11.18 seconden duren wat omgedraaid 18/11 is dus klijmes confirmed!!! waar is de merchandise stand?!?!! omg lineup gelekt!!! Is hadh0nteRz nou in china of niet?

En dan plaats je weer 1x 'nobody cares' en je wordt weer gefileerd :lol: :lol: walgelijk die buitenlanders en sjw moraalridders met zo'n dunne huid dat elk geluidje dat je maakt een aanval op ze is.


:whistle: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Verschil is dat door 5 moraalridders tegelijk belaagd worden een reden is om je te ergeren, en die ene post van mij dat niet was he maat. 24/7 op eieren lopen om maar niemand op z'n micropenis te trappen maakt een mens moe. Maar dit heeft verder niks te maken met dit topic en hardtraxx zelf dus laten we het hierbij houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
lees qlimax topic ff door danny de groot

maar is toch ook cringe daar 108???!?! paginas!!! aan!! complot theorie!!!! en dat 10 ademhalingen van Redicon fridensen precies 11.18 seconden duren wat omgedraaid 18/11 is dus klijmes confirmed!!! waar is de merchandise stand?!?!! omg lineup gelekt!!! Is hadh0nteRz nou in china of niet?

En dan plaats je weer 1x 'nobody cares' en je wordt weer gefileerd :lol: :lol: walgelijk die buitenlanders en sjw moraalridders met zo'n dunne huid dat elk geluidje dat je maakt een aanval op ze is.

Link ff wat single posts
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Pedaalemre schreef:
lees qlimax topic ff door danny de groot

maar is toch ook cringe daar 108???!?! paginas!!! aan!! complot theorie!!!! en dat 10 ademhalingen van Redicon fridensen precies 11.18 seconden duren wat omgedraaid 18/11 is dus klijmes confirmed!!! waar is de merchandise stand?!?!! omg lineup gelekt!!! Is hadh0nteRz nou in china of niet?

En dan plaats je weer 1x 'nobody cares' en je wordt weer gefileerd :lol: :lol: walgelijk die buitenlanders en sjw moraalridders met zo'n dunne huid dat elk geluidje dat je maakt een aanval op ze is.

Link ff wat single posts


vanaf helft vd pagina tot aan het einde http://harderstate.com/upcoming-parties ... -1590.html

En nu klaar hiermee veel te lang over doorgegaan al :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahaha mijn god snel weer terug naar hardtraxx. Ik hou van jullie!!!! HOLLAND
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hahahahaha mijn god snel weer terug naar hardtraxx. Ik hou van jullie!!!! HOLLAND


MAAR ZIJ HEBBEN AL WEL DE TIMETABLE... MIWER OVERGESTAPT????
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartje verkocht want timetable is gelekt.
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten