Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Front en Phuture Noize staan dit weekend b2b op Try Before You Die, dus eerlijk gezegd denk ik dat er gewoon TBYD edit staat in die foto... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
B-Front en Phuture Noize staan dit weekend b2b op Try Before You Die, dus eerlijk gezegd denk ik dat er gewoon TBYD edit staat in die foto... :(


Ssssst verpest de hype nou niet voor ons :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
B-Front en Phuture Noize staan dit weekend b2b op Try Before You Die, dus eerlijk gezegd denk ik dat er gewoon TBYD edit staat in die foto... :(

Lijkt me niet dat je voor een feest als TBYD speciaal een edit gaat maken toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Oordeel zelf maar wat er zou kunnen staan :whistle:

lijkt me inderdaad te weinig ruimte om er 'qlimax' neer te zetten maar 'TBYD' of '2017' zou goed kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Misschien staat er wel QLMX edit.




























HYPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Misschien staat er wel QLMX edit.









HYPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SHCKRZ EDIT
RVRZ EDIT
MANDY EDIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Door al dat gehype hier ben ik wel benieuwd of er daadwerkelijk ook een surprise act zal zijn op qlimax :P Ik verwacht van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Door al dat gehype hier ben ik wel benieuwd of er daadwerkelijk ook een surprise act zal zijn op qlimax :P Ik verwacht van niet.

Ik eerlijk gezegd ook niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pagina's lang gaat het over mogelijke suprise acts, dan vraag je je toch echt af of er uberhaupt iemand wel zin heeft in het feest met de huidige line-up xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 12:55 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Pagina's lang gaat het over mogelijke suprise acts, dan vraag je je toch echt af of er uberhaupt iemand wel zin heeft in het feest met de huidige line-up xd


Ik op de da tweekaz na. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crocky schreef:
Basshunterzz schreef:
Pagina's lang gaat het over mogelijke suprise acts, dan vraag je je toch echt af of er uberhaupt iemand wel zin heeft in het feest met de huidige line-up xd


Ik op de da tweekaz na. :thumbsup:

Hoop alleen op een B-Front/Phuture Noize of Headhunterz, voor de rest vind ik het een poep line-up. Dus inderdaad, suprise acts zijn de laatste hoop :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus jij gaat €80+ betalen voor een feest waar je hoopt op een suprise act die wellicht wel helemaal niet komt? :lol: wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Dus jij gaat €80+ betalen voor een feest waar je hoopt op een suprise act die wellicht wel helemaal niet komt? :lol: wauw

Nee hoor, verjaardagscadeau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Crocky schreef:
Basshunterzz schreef:
Pagina's lang gaat het over mogelijke suprise acts, dan vraag je je toch echt af of er uberhaupt iemand wel zin heeft in het feest met de huidige line-up xd


Ik op de da tweekaz na. :thumbsup:

Hoop alleen op een B-Front/Phuture Noize of Headhunterz, voor de rest vind ik het een poep line-up. Dus inderdaad, suprise acts zijn de laatste hoop :innocent:

Je hoop op Headhunterz kan je dus sowieso laten vliegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

elitair gebrul altijd gewoon prima lineup gwn gaan!! ik neem graag achteraf de 'was fokking vet feest ouwe!!!''s in ontvangst gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
elitair gebrul altijd gewoon prima lineup gwn gaan!! ik neem graag achteraf de 'was fokking vet feest ouwe!!!''s in ontvangst gr.


Dat ben ik :D zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Was beetje sarcastisch natuurlijk, smaken verschillen natuurlijk ook maar' poep lineup' wat hier voorbijkomt edg, man man. Gewoon kwaliteit wat er allemaal staat. Sws een Qlimax ticket als verjaardagscadeau krijgen en dan in het hardtraxx Qlimax topic de lineup gaan afkraken. Honderden als niet duizenden mensen staan te springen om naar Qlimax te gaan maar zullen dat nooit kunnen waarmaken :kiss2: Zal wel weer een moraalridder zijn nu maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand gratis een ticket heeft en gewoon naar dat feest gaat, mag hij best zeuren over dat hij het een slechte line-up vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Was beetje sarcastisch natuurlijk, smaken verschillen natuurlijk ook maar' poep lineup' wat hier voorbijkomt edg, man man. Gewoon kwaliteit wat er allemaal staat. Sws een Qlimax ticket als verjaardagscadeau krijgen en dan in het hardtraxx Qlimax topic de lineup gaan afkraken. Honderden als niet duizenden mensen staan te springen om naar Qlimax te gaan maar zullen dat nooit kunnen waarmaken :kiss2: Zal wel weer een moraalridder zijn nu maargoed.

Ahh wacht, ik mag geen mening hebben over artiesten of feesten puur omdat ik de ticket cadeau heb gehad? Ik sta er gewoon van te kijken dat de ticketprijs 80 euro is en je dan zo'n line-up krijgt. Inderdaad, moraalriddert
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, je mag best kritisch zijn over de line-up als het je niet ligt. Je roept zelf dat alles gewoon kwaliteit is, dat is net zo'n aanname als hij doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het mag wel, maar zijn punt is meer dat je over het algemeen gewoon niet zeurt over verjaardagscadeau's denk ik. Komt beetje verwend over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Komt beetje verwend over.


Dat zijn we ook, maar we zijn Nederlanders. We zijn geboren om te klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mod edit: weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Het mag wel, maar zijn punt is meer dat je over het algemeen gewoon niet zeurt over verjaardagscadeau's denk ik. Komt beetje verwend over.


Dit bedoel ik ook vooral. En met kwaliteit bedoel ik dat het gewoon allemaal namen zijn die kwaliteit platen produceren - los van smaak. Ik zou zelf eerder 'slecht' of 'poep' gebruiken als de lineup compleet zaad was met namen als Zatox, Brennan Heart, -vul voor de rest namen in waar iedereen hier klaar mee is-. Ik kan me niet voorstellen dat geen 1 naam op deze lineup je aanstaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 16:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Het mag wel, maar zijn punt is meer dat je over het algemeen gewoon niet zeurt over verjaardagscadeau's denk ik. Komt beetje verwend over.


Hij kan toch wel blij zijn met het cadeau maar teleurgesteld zijn dat de line-up slecht is uitgepakt? Dat maakt hem toch niet minder dankbaar voor zijn cadeau? Sommige mensen willen echt te snel op hun hoge paardje springen.

TiMOTHYb schreef:
makrooy schreef:
Het mag wel, maar zijn punt is meer dat je over het algemeen gewoon niet zeurt over verjaardagscadeau's denk ik. Komt beetje verwend over.

Mwah..

Chris Two schreef:
Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...

Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen


Haahahaha ja dat was prachtig :lol:
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten