Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Moggeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Kleine timeout voor Erikz :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Wow duidelijk een snaar geraakt xd

Mooi te zien dat je je duidelijk aangesproken voelt zonder dat ik ook maar refereer aan iets

''Nieuw'' op het forum zijn heeft de status Newbie, dat zegt niets over kennis of smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KeizerSneesar schreef:
ErikZ schreef:
Altijd die Newbies die rond Qlimax op het forum verschijnen..Heerlijk xd


Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden


het is niet eens dinsdag, heerlijk :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mooi te zien dat je je duidelijk aangesproken voelt zonder dat ik ook maar refereer aan iets


Nou, opzich niet heel gek. Je gebruikt namelijk de term 'Newbies' en in de afgelopen twee pagina's zijn KeizerSneesar en Crocky de enige twee personen die de titel "Hardtraxx Newbie" dragen die iets over Qlimax hebben gezegd (CR___1 even buiten beschouwing gelaten omdat hij een reactie plaatst over iets dat even niets met Qlimax te maken heeft).

Desalniettemin heb ik nog niet echt het idee dat het over 9 dagen al zo ver is, aangezien ik nog niks qua hype merk bij mezelf, in tegenstelling tot vorig jaar. Komt misschien ook doordat we maar met een erg klein groepje gaan, aangezien bijna iedereen zijn kaart heeft verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mandy heeft nog geen boeking de 18e en da tweekaz (dirty workz collega's) draaien er ook... 1+1=

#qlimax2017hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
ErikZ schreef:
Mooi te zien dat je je duidelijk aangesproken voelt zonder dat ik ook maar refereer aan iets


Nou, opzich niet heel gek. Je gebruikt namelijk de term 'Newbies' en in de afgelopen twee pagina's zijn KeizerSneesar en Crocky de enige twee personen die de titel "Hardtraxx Newbie" dragen die iets over Qlimax hebben gezegd (CR___1 even buiten beschouwing gelaten omdat hij een reactie plaatst over iets dat even niets met Qlimax te maken heeft).


ErikZ schreef:
''Nieuw'' op het forum zijn heeft de status Newbie, dat zegt niets over kennis of smaak


Dat zegt hij toch? :P

Also

KeizerSneesar schreef:
ErikZ schreef:
Altijd die Newbies die rond Qlimax op het forum verschijnen..Heerlijk xd


Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KeizerSneesar schreef:
Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden

Nee, dat komt vooral omdat onze beheerder de site gebruikt als privé monsterboard. Welkom trouwens, gaan we een hoop lol aan beleven zie ik al. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
KeizerSneesar schreef:
Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden

Nee, dat komt vooral omdat onze beheerder de site gebruikt als privé monsterboard.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KeizerSneesar schreef:
ErikZ schreef:
Altijd die Newbies die rond Qlimax op het forum verschijnen..Heerlijk xd


Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden


Hahahah gvd held
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KeizerSneesar schreef:
Ik wil niet te veel hypen ofzo, maar van heel die China tour van HHZ is niks te vinden.
Een event met vijf aanwezigen, geen site van de locatie, geen promotie, nergens een ticketpagina te vinden.
Iemand die hier mee over kan vertellen?


Het Chinese internet is vooral afgescheiden van de rest van de wereld, gelukkig staat deze er ook gewoon tussen:

Afbeelding

Bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar blijft Headhunterz nou de wereld afreizen ondanks zijn comeback? Dacht dat het touren beetje onderdeel was van zijn EDM leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:56 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
KeizerSneesar schreef:
Ik wil niet te veel hypen ofzo, maar van heel die China tour van HHZ is niks te vinden.
Een event met vijf aanwezigen, geen site van de locatie, geen promotie, nergens een ticketpagina te vinden.
Iemand die hier mee over kan vertellen?


Het Chinese internet is vooral afgescheiden van de rest van de wereld, gelukkig staat deze er ook gewoon tussen:

Afbeelding

Bron


Daarnaast zijn events van andere DJ's op de locaties waar HHZ optreedt die week op Facebook ook maar met 5 aanwezigen. Mocht hij iedereen weer flashen, prima, maar ik zou er niet op rekenen dat hij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B-Front op qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk volgende week even op zijn instagram stories en je ziet of hij daadwerkelijk in China is of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
ErikZ schreef:
Mooi te zien dat je je duidelijk aangesproken voelt zonder dat ik ook maar refereer aan iets


Nou, opzich niet heel gek. Je gebruikt namelijk de term 'Newbies' en in de afgelopen twee pagina's zijn KeizerSneesar en Crocky de enige twee personen die de titel "Hardtraxx Newbie" dragen die iets over Qlimax hebben gezegd (CR___1 even buiten beschouwing gelaten omdat hij een reactie plaatst over iets dat even niets met Qlimax te maken heeft).


ErikZ schreef:
''Nieuw'' op het forum zijn heeft de status Newbie, dat zegt niets over kennis of smaak


Dat zegt hij toch? :P


Ja en dus is het nogal logisch dat iemand zich daarom aangesproken voelt.

Heeft verder ook totaal geen nut dat ik hier mijn punt wil maken of gelijk wil hebben maar ik heb even geen zin om iets te doen op het werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Excuses voor mijn uitbarsting Erik. De stempel newbie is redelijk nikszeggend aangezien ook ik al jaren meedraai en regelmatig feesten organiseer voor 1000-5000 bezoekers. Alleen heb sindskort pas een account op HT omdat het mondkapjekickrollklaplongniveau van RSU me al helemaal de strot uitkomt. Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Halve tamme. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KeizerSneesar schreef:
Excuses voor mijn uitbarsting Erik. De stempel newbie is redelijk nikszeggend aangezien ook ik al jaren meedraai en regelmatig feesten organiseer voor 1000-5000 bezoekers. Alleen heb sindskort pas een account op HT omdat het mondkapjekickrollklaplongniveau van RSU me al helemaal de strot uitkomt. Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )

Mag ik vragen voor welke organisatie? Gewoon nieuwsgierig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
KeizerSneesar schreef:
Excuses voor mijn uitbarsting Erik. De stempel newbie is redelijk nikszeggend aangezien ook ik al jaren meedraai en regelmatig feesten organiseer voor 1000-5000 bezoekers. Alleen heb sindskort pas een account op HT omdat het mondkapjekickrollklaplongniveau van RSU me al helemaal de strot uitkomt. Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )

Mag ik vragen voor welke organisatie? Gewoon nieuwsgierig.


Hardstyle Bitches B.V.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sinds mijn stage bij Time Out en NXT events.
Ik weet hoe de meesten denken over de locatie, neemt niet weg dat er wel dikke feesten georganiseerd mogen worden (morgen TBYD :clap: .)
Maar discussie en input daarvoor graag in die topics :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KeizerSneesar schreef:
Sinds mijn stage bij Time Out en NXT events.
Ik weet hoe de meesten denken over de locatie, neemt niet weg dat er wel dikke feesten georganiseerd mogen worden (morgen TBYD :clap: .)

Aah nice hoor. :thumbup:

Ontopic: Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KeizerSneesar schreef:
ErikZ schreef:
Altijd die Newbies die rond Qlimax op het forum verschijnen..Heerlijk xd


Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden


sicc burn. Ik mag jou wel Sneezar.

Al ben jij dan weer de Dumpert elite, dat is toch wel een flinke stap hoger in de internet pikorde dan een stel hardtraxx rukkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:45 
 
Hardtraxx Addict

KeizerSneesar schreef:
Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )

Uhm?? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
KeizerSneesar schreef:
Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )

Uhm?? :lol:


Niemand zit natuurlijk op jouw niveau met al die inside info bij Q en zo.
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten