Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
:lol: Moggeeee
A
Kleine timeout voor Erikz :surrender: :worship:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Wow duidelijk een snaar geraakt xd

Mooi te zien dat je je duidelijk aangesproken voelt zonder dat ik ook maar refereer aan iets

''Nieuw'' op het forum zijn heeft de status Newbie, dat zegt niets over kennis of smaak
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
KeizerSneesar wrote:
ErikZ wrote:Altijd die Newbies die rond Qlimax op het forum verschijnen..Heerlijk xd
Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden
het is niet eens dinsdag, heerlijk :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
ErikZ wrote: Mooi te zien dat je je duidelijk aangesproken voelt zonder dat ik ook maar refereer aan iets
Nou, opzich niet heel gek. Je gebruikt namelijk de term 'Newbies' en in de afgelopen twee pagina's zijn KeizerSneesar en Crocky de enige twee personen die de titel "Hardtraxx Newbie" dragen die iets over Qlimax hebben gezegd (CR___1 even buiten beschouwing gelaten omdat hij een reactie plaatst over iets dat even niets met Qlimax te maken heeft).

Desalniettemin heb ik nog niet echt het idee dat het over 9 dagen al zo ver is, aangezien ik nog niks qua hype merk bij mezelf, in tegenstelling tot vorig jaar. Komt misschien ook doordat we maar met een erg klein groepje gaan, aangezien bijna iedereen zijn kaart heeft verkocht.
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Mandy heeft nog geen boeking de 18e en da tweekaz (dirty workz collega's) draaien er ook... 1+1=

#qlimax2017hype
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RomanAnthony wrote:
ErikZ wrote: Mooi te zien dat je je duidelijk aangesproken voelt zonder dat ik ook maar refereer aan iets
Nou, opzich niet heel gek. Je gebruikt namelijk de term 'Newbies' en in de afgelopen twee pagina's zijn KeizerSneesar en Crocky de enige twee personen die de titel "Hardtraxx Newbie" dragen die iets over Qlimax hebben gezegd (CR___1 even buiten beschouwing gelaten omdat hij een reactie plaatst over iets dat even niets met Qlimax te maken heeft).
ErikZ wrote: ''Nieuw'' op het forum zijn heeft de status Newbie, dat zegt niets over kennis of smaak
Dat zegt hij toch? :P

Also
KeizerSneesar wrote:
ErikZ wrote:Altijd die Newbies die rond Qlimax op het forum verschijnen..Heerlijk xd
Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
KeizerSneesar wrote:Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden
Nee, dat komt vooral omdat onze beheerder de site gebruikt als privé monsterboard. Welkom trouwens, gaan we een hoop lol aan beleven zie ik al. :yes:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:
KeizerSneesar wrote:Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden
Nee, dat komt vooral omdat onze beheerder de site gebruikt als privé monsterboard.
:lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
KeizerSneesar wrote:
Hahahah gvd held
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
KeizerSneesar wrote:Ik wil niet te veel hypen ofzo, maar van heel die China tour van HHZ is niks te vinden.
Een event met vijf aanwezigen, geen site van de locatie, geen promotie, nergens een ticketpagina te vinden.
Iemand die hier mee over kan vertellen?
Het Chinese internet is vooral afgescheiden van de rest van de wereld, gelukkig staat deze er ook gewoon tussen:

Image

Bron
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Maar blijft Headhunterz nou de wereld afreizen ondanks zijn comeback? Dacht dat het touren beetje onderdeel was van zijn EDM leven.
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Steffnov wrote:
KeizerSneesar wrote:Ik wil niet te veel hypen ofzo, maar van heel die China tour van HHZ is niks te vinden.
Een event met vijf aanwezigen, geen site van de locatie, geen promotie, nergens een ticketpagina te vinden.
Iemand die hier mee over kan vertellen?
Het Chinese internet is vooral afgescheiden van de rest van de wereld, gelukkig staat deze er ook gewoon tussen:

Image

Bron
Daarnaast zijn events van andere DJ's op de locaties waar HHZ optreedt die week op Facebook ook maar met 5 aanwezigen. Mocht hij iedereen weer flashen, prima, maar ik zou er niet op rekenen dat hij komt.
Donateur
last seen Aug 2024
B-Front op qlimax
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Kijk volgende week even op zijn instagram stories en je ziet of hij daadwerkelijk in China is of niet
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:
RomanAnthony wrote:
ErikZ wrote: ''Nieuw'' op het forum zijn heeft de status Newbie, dat zegt niets over kennis of smaak
Dat zegt hij toch? :P
Ja en dus is het nogal logisch dat iemand zich daarom aangesproken voelt.

Heeft verder ook totaal geen nut dat ik hier mijn punt wil maken of gelijk wil hebben maar ik heb even geen zin om iets te doen op het werk.
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2017
last seen Sep 2018
Excuses voor mijn uitbarsting Erik. De stempel newbie is redelijk nikszeggend aangezien ook ik al jaren meedraai en regelmatig feesten organiseer voor 1000-5000 bezoekers. Alleen heb sindskort pas een account op HT omdat het mondkapjekickrollklaplongniveau van RSU me al helemaal de strot uitkomt. Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )
Donateur
last seen Aug 2024
Halve tamme. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
KeizerSneesar wrote:Excuses voor mijn uitbarsting Erik. De stempel newbie is redelijk nikszeggend aangezien ook ik al jaren meedraai en regelmatig feesten organiseer voor 1000-5000 bezoekers. Alleen heb sindskort pas een account op HT omdat het mondkapjekickrollklaplongniveau van RSU me al helemaal de strot uitkomt. Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )
Mag ik vragen voor welke organisatie? Gewoon nieuwsgierig.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Raven wrote:
KeizerSneesar wrote:Excuses voor mijn uitbarsting Erik. De stempel newbie is redelijk nikszeggend aangezien ook ik al jaren meedraai en regelmatig feesten organiseer voor 1000-5000 bezoekers. Alleen heb sindskort pas een account op HT omdat het mondkapjekickrollklaplongniveau van RSU me al helemaal de strot uitkomt. Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )
Mag ik vragen voor welke organisatie? Gewoon nieuwsgierig.
Hardstyle Bitches B.V.
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2017
last seen Sep 2018
Sinds mijn stage bij Time Out en NXT events.
Ik weet hoe de meesten denken over de locatie, neemt niet weg dat er wel dikke feesten georganiseerd mogen worden (morgen TBYD :clap: .)
Maar discussie en input daarvoor graag in die topics :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
KeizerSneesar wrote:Sinds mijn stage bij Time Out en NXT events.
Ik weet hoe de meesten denken over de locatie, neemt niet weg dat er wel dikke feesten georganiseerd mogen worden (morgen TBYD :clap: .)
Aah nice hoor. :thumbup:

Ontopic: Zijn er kluisjes?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
KeizerSneesar wrote:
sicc burn. Ik mag jou wel Sneezar.

Al ben jij dan weer de Dumpert elite, dat is toch wel een flinke stap hoger in de internet pikorde dan een stel hardtraxx rukkers.
H
Hardtraxx Elite
2589 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
KeizerSneesar wrote: Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )
Uhm?? :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
heggenschaar wrote:
KeizerSneesar wrote: Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )
Uhm?? :lol:
Niemand zit natuurlijk op jouw niveau met al die inside info bij Q en zo.