Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Zin is toch wel heel erg aanwezig :thumbsup:

Kijk vooral uit naar Da Tweekaz. Blijft gruwelijk baas dat die gasten er staan. Wildstyles en de anthemshow is allicht mooi. Verder ligt het er een beetje aan wat hij draait. Hoop iig op GS remix, die nieuwe remix, Lose my Mind, Timeless (of de mashup), Lies or truth en de originele Forever. DBSTF met de nieuwe album platen word sws leuk. G4H met het sfeertje wat ze altijd neerzetten kan ook niet anders dan tof zijn. En bij de rest van de namen zit ook meer dan genoeg leuk spul om me de hele avond prima te vermaken. Word een mooie nacht :beer:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Broken Balance wrote:
heggenschaar wrote:
KeizerSneesar wrote: Hier is ten minste iets meer inhoud, verstand en nieuwwaarde aanwezig (dus toch een eliteclubje :P )
Uhm?? :lol:
Niemand zit natuurlijk op jouw niveau met al die inside info bij Q en zo.
Inb4: Hee die grappen waren vroeger leuk
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Svbtwee wrote:Hoop iig op GS remix, die nieuwe remix, Lose my Mind, Timeless (of de mashup), Lies or truth en de originele Forever.
Dit zijn op Forever na dus precies de platen waar ik niet op zit te wachten. Die nieuwe plaat is de enige die (nog) niet is grijsgedraaid.
Svbtwee wrote:Zin is toch wel heel erg aanwezig :thumbsup:
Hier kan ik het dan wel weer alleen maar mee eens zijn :)
Last edited by Pannenkoek on 09 Nov 2017 13:23, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:Lose my Mind, Timeless (of de mashup), Lies or trut
Year of summer dr ook nog bij maat of is dat te mainstream?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik ben oprecht jaloers op SVB dat hij nog zo van de meeste muziek kan genieten. Wou dat ik dat nog kon.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Great Spirit Remix gaat wel een genietmomentje worden hoor, 28000 man HEEEHEEHEEHEJAHEEJAHEJAHO
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Fantazoo wrote:Great Spirit Remix gaat wel een genietmomentje worden hoor, 28000 man HEEEHEEHEEHEJAHEEJAHEJAHO
Om te oefenen:

Wakan Tanka, Hunkaschila
Wohitika Oyate
Nagi Tanka, Tunkasila
Akicita, Oyate.
Wiyan Wakan, Hanhepi-Wi
Nakacijin, Oyate.
heyyy... ayy... hee... ooh!

Wakan Tanka, Hunkaschila.
Wohitika, Oyate.
Niyaha, Le Mita Cola.
Kiksuyapi, Oyate.
Wicoti, Mitawa Wichasha
Wakan Mitakuye, Oyasin.
Oyate!
He... Ayy... Heeee... Ahey!
Last edited by ErikZ on 09 Nov 2017 14:04, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ketaheeeheheeehe
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Joey wrote:Ik ben oprecht jaloers op SVB dat hij nog zo van de meeste muziek kan genieten. Wou dat ik dat nog kon.
Dit inderdaad. Als je alle standaard hitjes nog zo kan waarderen heb je toch een legendarische avond op Qlimax :D .
KeizerSneesar wrote:
ErikZ wrote:Altijd die Newbies die rond Qlimax op het forum verschijnen..Heerlijk xd
Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houden

Hulde voor deze vent :lol: :lol: . Welkom op t forum
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Steffnov wrote:
KeizerSneesar wrote:Ik wil niet te veel hypen ofzo, maar van heel die China tour van HHZ is niks te vinden.
Een event met vijf aanwezigen, geen site van de locatie, geen promotie, nergens een ticketpagina te vinden.
Iemand die hier mee over kan vertellen?
Het Chinese internet is vooral afgescheiden van de rest van de wereld, gelukkig staat deze er ook gewoon tussen:

Image

Bron
Genoeg tijd om daarna gelijk door naar nederland te vliegen en om n uur of half 3 op qlimax te staan denk ik?
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Royvn_ wrote:
Steffnov wrote:
KeizerSneesar wrote:Ik wil niet te veel hypen ofzo, maar van heel die China tour van HHZ is niks te vinden.
Een event met vijf aanwezigen, geen site van de locatie, geen promotie, nergens een ticketpagina te vinden.
Iemand die hier mee over kan vertellen?
Het Chinese internet is vooral afgescheiden van de rest van de wereld, gelukkig staat deze er ook gewoon tussen:

afbeelding

Bron
Genoeg tijd om daarna gelijk door naar nederland te vliegen en om n uur of half 3 op qlimax te staan denk ik?
Image

Kunnen we nu snel naar de B-front surprise act hype?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Joey wrote:Ik ben oprecht jaloers op SVB dat hij nog zo van de meeste muziek kan genieten. Wou dat ik dat nog kon.
Helemaal eens.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Danny Phantom wrote: Kunnen we nu snel naar de B-front surprise act hype?
Bij Purge afgelopen september vroeg ik aan B-Front of die op Qlimax stond en hij zei: "Daar mag ik niks over zeggen". Interpreteer dat maar hoe je wil. :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Dec 2024
YWalen wrote:
Danny Phantom wrote: Kunnen we nu snel naar de B-front surprise act hype?
Bij Purge afgelopen september vroeg ik aan B-Front of die op Qlimax stond en hij zei: "Daar mag ik niks over zeggen". Interpreteer dat maar hoe je wil. :thumbup:
Image
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik interpreteer het alsof hij het niet mag bevestigen of ontkennen van zijn boekingsagency die gelinkt is aan Q.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ja, anders zou je toch gewoon nee zeggen. :P
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
:surrender:

Kaart verkocht
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Royvn_ wrote::surrender:

Kaart verkocht
Te druk he? Snap je man
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Volgens mij ben ik ook de enige niet B-Front fanboy hier >.< zeker bovengemiddeld tov de rest vd artiesten in de scene, maar die extreme hype altijd zal ik nooit begrijpen.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Exterkate wrote:Of of of er komt helemaal geen surprise act :corn:
De suprise is juist dat er geen suprise act komt :cool:
Hardtraxxer
last seen Dec 2024
Da tweekaz is toch al de verassing van dit jaar

stel je voor dat zij opeens als surprise act kwamen aanzetten
C
Hardtraxxer
78 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Pedaalemre wrote:Volgens mij ben ik ook de enige niet B-Front fanboy hier >.< zeker bovengemiddeld tov de rest vd artiesten in de scene, maar die extreme hype altijd zal ik nooit begrijpen.

Ik zie het als minst vervelende raw dj. Zijn muziek past wel super goed bij het sfeertje van qlimax, beter dan het neppe criminele/gangster act van G4h.
Hardtraxxer
last seen 19 days ago
Pedaalemre wrote:
Exterkate wrote:Of of of er komt helemaal geen surprise act :corn:
De suprise is juist dat er geen suprise act komt :cool:
Of dat da tweekaz toch niet draaien
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Crocky wrote:
Pedaalemre wrote:Volgens mij ben ik ook de enige niet B-Front fanboy hier >.< zeker bovengemiddeld tov de rest vd artiesten in de scene, maar die extreme hype altijd zal ik nooit begrijpen.

Ik zie het als minst vervelende raw dj. Zijn muziek past wel super goed bij het sfeertje van qlimax, beter dan het neppe criminele/gangster act van G4h.
Zeker mee eens, vandaar dat ik hem ook wel in 'het betere rijtje' van de artiesten vind zitten. Alleen vind ik niet dat alles dat hij aanraakt in goud veranderd zoals veel anderen. Je ziet vaak mensen zeggen dat x artiest veel van dezelfde platen maakt die allemaal op elkaar lijken, in mijn ogen doet B-Front precies hetzelfde, het valt alleen bij veel meer mensen in de smaak waardoor B-Front dat 'mag' lijkt het.
Hardtraxxer
last seen 19 days ago
Ja maar het verschil is dat B-Front veel dezelfde platen maakt in zijn eigen originele stijl en dat die andere artiesten dat doen in een standaard kick screech fuck you kick roll ping pong stijl.