maareuh, nog iets positiefs te melden over dit feest, ik kan nog wel even een dosis hype gebruiken
Vorig jaar deze tijd was gekkenhuis
Voordeel van weinig hype is dat de verwachtingen minder zullen zijn.wrote:maareuh, nog iets positiefs te melden over dit feest, ik kan nog wel even een dosis hype gebruiken![]()
wrote:Ik hoorde Rebel[UT]ion eXtra raw album showcaze
Waar is Poephark als je hem nodig hebt.wrote:maareuh, nog iets positiefs te melden over dit feest, ik kan nog wel even een dosis hype gebruiken![]()
Oeh de jaarlijkse jankerd ook aanwazigwrote:Ik hoorde dat er nu nog 10 mensen dezelfde slechte grappen als ieder jaar gaan maken
Dat denk ik ook ja, met One Without A Second, Luminosity, Project 1 (Sound Rush Remix) en It's An Edit ofzowrote:Dit gaat gewoon om een EP?
Ja het staat er ook bijwrote:Dat denk ik ook ja, met One Without A Second, Luminosity, Project 1 (Sound Rush Remix) en It's An Edit ofzowrote:Dit gaat gewoon om een EP?
Heb ik ook gehoord van de neef van de broer van m'n vader!!wrote:Project One op Qlimax confirmed dus !!!!!!
In het Gelredome, als P1.wrote:Kan niet, wildstylez heeft die avond al een optreden
Dus gewoon de neef van je vader?wrote:Heb ik ook gehoord van de neef van de broer van m'n vader!!wrote:Project One op Qlimax confirmed dus !!!!!!
HYPE!!
wrote:Dit gaat gewoon om een EP?
edit:wrote:ik kan nog wel even een dosis hype gebruiken
mijzelfwrote:Dus gewoon de neef van je vader?wrote:Heb ik ook gehoord van de neef van de broer van m'n vader!!wrote:Project One op Qlimax confirmed dus !!!!!!
HYPE!!
Sorry Rickwrote:wrote:Dit gaat gewoon om een EP?wrote:ik kan nog wel even een dosis hype gebruiken
Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houdenwrote:Altijd die Newbies die rond Qlimax op het forum verschijnen..Heerlijk
https://en.wikipedia.org/wiki/Websites_ ... land_Chinawrote:Ik wil niet te veel hypen ofzo, maar van heel die China tour van HHZ is niks te vinden.
Een event met vijf aanwezigen, geen site van de locatie, geen promotie, nergens een ticketpagina te vinden.
Iemand die hier mee over kan vertellen?
wrote:Och weer zo'n halve tamme die al rukkend op zn zolderkamer denkt dat hij tot de elite behoort. Door mensen zoals jij zal een platform als Hardtraxx nooit groeien en het imago 'eliteclubje' houdenwrote:Altijd die Newbies die rond Qlimax op het forum verschijnen..Heerlijk