Peace at Lastwrote:Ik hoop zo erg op Guilty en Peace At Last eens live te horen.
En dan deze!
View on YouTube
Peace at Lastwrote:Ik hoop zo erg op Guilty en Peace At Last eens live te horen.
Ik heb deze plaat zoveel geluisterd toen ik net begon met hardstyle te luisteren maar was hem inmiddels helemaal vergetenwrote: Peace At Last
M'n allereerste hardstyle feest. Doodnerveus omdat ik dacht niet binnen te komen als 17 jarige. Wat een avondwrote:filmpje
![]()
![]()
Die wil ik ook nog zo graag een keer live horenwrote:Peace at Lastwrote:Ik hoop zo erg op Guilty en Peace At Last eens live te horen.
En dan deze!
View on YouTube
Voor de stage reveal dus. Voor de 2e act.wrote:Wat is een mooie tijd om binnen te zijn bij Qlimax? Wil niet de stage reveal missen namelijk.
Wordt mijn eerste keer Qlimax, heb dus geen idee hoe het er aan toe gaat.
Ik Angernoizer - De Moeder. Al die mensen hier met hun tijdmachine platen, het is Qlimax, denk eens realistisch.wrote:Ik hoop Thera - Stash te horen tijdens DBSTF.
What should I definitely play at Qlimax?
The Ultimate Disswrote:N-VitralWhat should I definitely play at Qlimax?
DJ Blear paardenlul!!wrote:Waar baseer je het op dat ze dit niet zouden lezen? Ik vermoed dat er zat artiesten zijn die hier gewoon meelezen.
wrote:DJ Blear paardenlul!!wrote:Waar baseer je het op dat ze dit niet zouden lezen? Ik vermoed dat er zat artiesten zijn die hier gewoon meelezen.
Setje van N-Vitral is allang klaar.wrote:Ook al lezen ze hier mee, ze doen er niks mee. Het zijn artiesten die op Qlimax staan, die weten echt wel wat ze moeten draaien. Ze hechten vast geen waarde aan het verzoekje van Jan Rawstyle, gewoon marketing.