Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Er zit een deel van het originele opzetje in de livestream en dat klinkt mij toch eigenlijk wat beter dan de uiteindelijk versie.


Leek wel ontzettend veel op die van Brennan Heart imo... maar het gevoel in dat stukje was wel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk komt die livevideo nog weer online, heb m vanavond niet volledig kunnen zien... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 07:29 
 
Hardtraxx Newbie

Q-dance heeft gisteravond een gedeelte van van de Anthem trailer op Facebook geplaatst, dit bericht is echter weer verwijderd. Er stond wel al een link in naar de officiële release https://qdance.lnk.to/temple-of-lightFa.

Wat een waanzinnige intro heeft het uiteindelijke nummer, één van de beste Qlimax anthems sinds lange tijd voor mij :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz over Qlimax

A few days ago you announced that you will be playing at Qlimax this year. Congratulations! How does it feel being able to play there? What was the reaction of your Tweeka-family
Thank you! Qlimax has always been that one party we’d hope to tick off our list. We’ve been several times as visitors. So of course, we are super excited to finally perform at Qlimax and it also brings along a good portion of nerves. We don’t get nervous very easily, but then again.. it’s QLIMAX! The Tweeka-family has been very supportive of course! It’s so great to see that they’re also happy for us and also good to see so many people who have tickets who are as excited as we are that we’ll be performing there.

A lot of people seem to be confused about what to expect from a Tweekaz Qlimax set – What awaits us?
Let’s get one thing straight. We’re Da Tweekaz and Q-dance is very much aware that they have booked Da Tweekaz for Qlimax. Now, let that sink in a bit.
Of course, just like with every thematic event, we always adapt to the night and it goes without saying we’re very busy working on new material for Qlimax. Let’s just say we still got a few tricks up our sleeve



What is special about Qlimax for you? You have been there as visitors, what were your impressions?
We’ve already been several times. If we don’t have bookings that weekend, we go. Back in the days we used to even free up that weekend, just so we could go and party with our friends who always fly in from Norway. It’s kind of a little holiday for us. It’s hard to explain what Qlimax is. It’s always an event that sets a new level for stage design, technique and atmosphere. It’s just electrifying and you need to be there to understand the exact feeling. It’s like everyone is there for the same reason as yourself. To be amazed, to let loose and to be together in that one place.

“It’s hard to explain what Qlimax is. It’s always an event that sets a new level for stage design, technique and atmosphere. It’s just electrifying and you need to be there to understand the exact feeling.” – Da Tweekaz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hhz heeft blijkbaar op 538 gespoiled dat die hier staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Hhz heeft blijkbaar op 538 gespoiled dat die hier staat


hoe kom je aan die informatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Spobbertiet schreef:
Hhz heeft blijkbaar op 538 gespoiled dat die hier staat


hoe kom je aan die informatie?


Miwer is radiojockey geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Miwerkt daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

>.< geldige bron aub gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Stond op Dedicated to Hardstyle, rond 21:23 in de uitzending #feedhype
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Kan hem nergens vinden, als dat interview op YT ofzo komt zal dat stukje er ook wel uitgeknipt zijn als het echt perongeluk was :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 00:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hi guys, nieuwe hardtraxxer hier! Lees al een jaar mee als een of andere ouwe stalkert, maar besloot me eindelijk eens in het gebeuren te moeien. Want awesome community! :loving:

Goed, dat terzijde denk ik dat het bijna niet anders kan dat HHZ er gewoon bij is. Er staat in z'n tour data dat ie dan in China zou draaien. En al had ik niet verwacht dat ie het geintje twee keer zou flikken (is Wuhan niet gewoon de hoofdstad van Nieuw Zeeland? :yes: ), lijkt het me stug dat Qlimax (tattoo) wel op HHZ staat, maar HHZ niet op Qlimax.

en verder nog een Pommer
Citaat:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 00:36 
 
Hardtraxx Newbie

HHZ vertelde in dat interview dat hij de komende periode een tijdje in buitenland zit, en dat er binnenkort natuurlijk ook Qlimax is en dat hij daar ook graag bij had willen zijn. Alleen nu nog niet ivm overkill na Return of hhz en het speciaal houden ervan.

Het is maar hoe je het interpreteert.

Via de 538 app kan je het terugluisteren rond 23 min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klimgeit schreef:
en dat hij daar ook graag bij had willen zijn. Alleen nu nog niet ivm overkill na Return of hhz en het speciaal houden ervan.

Tegenstrijdigheid to da max >.<
Komt me meer over als: ff de verwachtingen laag houden, des te groter is de verassing :P
Maar zoals eerder gezegd, afwachten of Wildstylez nieuwe HHZ tracks zal draaien in zijn set.
Zo ja, geen HHZ op Qlimax. Zo nee, dan wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anna schreef:
Hi guys, nieuwe hardtraxxer hier! Lees al een jaar mee als een of andere ouwe stalkert, maar besloot me eindelijk eens in het gebeuren te moeien. Want awesome community! :loving:

Goed, dat terzijde denk ik dat het bijna niet anders kan dat HHZ er gewoon bij is. Er staat in z'n tour data dat ie dan in China zou draaien. En al had ik niet verwacht dat ie het geintje twee keer zou flikken (is Wuhan niet gewoon de hoofdstad van Nieuw Zeeland? :yes: ), lijkt het me stug dat Qlimax (tattoo) wel op HHZ staat, maar HHZ niet op Qlimax.

en verder nog een Pommer
Citaat:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


:)


Welkom op hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 07:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anna schreef:
lijkt het me stug dat Qlimax (tattoo) wel op HHZ staat, maar HHZ niet op Qlimax.

:)

Hahahaha, zit wat in op zich. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha jaa op zich mee eens anna, maar dat van die overkilll ben ik het ook echt wel mee eens. Ik heb hem ook nog niet gezien sinds z'n return dus had hem graag op QLimax gezien, maar WEER een heel verhaal bij z'n intro over de legend die terug komt en WEER een episch moment/tranentrek momentje.. het wordt dan ook snel heel veel minder speciaal denk ik !! Hij weet als geen ander hoe Nederlanders zijn, binnen no-time is iedereen weer helemaal klaar met dat sentimentele gezwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat q-dance zich gaat branden om headhunterz hier neer te zetten. Headhunterz geeft zelf ook aan het een overkill te vinden. Ik zie hem daarom dit jaar er nog niet staan. Wie weet volgend jaar weer. Hij zal dit jaar vast wel op veel andere feesten staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou het ook niet zo'n probleem vinden als hij er niet is. Zullen vast wel wat van zijn nieuwe platen horen tijdens de set van wildstylez en this is our church tijdens SZP...

Kijk misschien door een bobbril maar zie nog steeds liever een b-front opeens op komen dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ja je kan het op twee manieren interpreteren ja... Wel raar dat die over Qlimx begint als die over zijn opcoming optredens begint :P tis niet alsof het hem gevraagd werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ja je kan het op twee manieren interpreteren ja... Wel raar dat die over Qlimx begint als die over zijn opcoming optredens begint :P tis niet alsof het hem gevraagd werd


het schijnt wel een bekend feestje te zijn

Danny Phantom schreef:
Kijk misschien door een bobbril maar zie nog steeds liever een b-front opeens op komen dagen


Ik heb precies hetzelfde. Hopelijk kan hij wat tijd van gunz weg snoepen ipv ran-d van hem :P ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 10:32 
 
Hardtraxxer

"Verhaal " Klopt niks van >.< Ik denk niet dat headhunterz er staat, hij heeft gewoon een asia tour, ook op de datum van qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Vindt dat er anders wel een vreemde logica in zijn tour zit, eerst in China, dan Thailand en dan weer terug naar China. Kan puur toeval zijn dat het qua schema niet anders kon, maar mede kijkend naar zijn andere tours in verre landen blijft hij niet heen en weer vliegen.

Ook krijg je op Google weinig resultaten al zoek je op (dance-)evenementen in het Wuhan Keting Stadium, niks in het verleden en in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
Ook krijg je op Google weinig resultaten al zoek je op (dance-)evenementen in het Wuhan Keting Stadium, niks in het verleden en in de toekomst.


Detective Joey kan dit vast wel even onderzoeken.
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten