Geloof best dat ze mijn extreem lage verwachtingen kunnen doen verbazen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light'
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- – (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik denk echt niet dat een da tweekaz een frozen erop gaat donderen... die snappen echt wel dat een qlimax wat anders geniet dan dat soort platen. Ik denk dat ze een nothingness meenemen, red riding hood. En misschien nog wat platen. Die gasten kunnen echt wel nadenken.
Ik ga deze post na Qlimax nog een keer lezen als ik de comments over hun set heb gezien.wrote:Ik denk echt niet dat een da tweekaz een frozen erop gaat donderen... die snappen echt wel dat een qlimax wat anders geniet dan dat soort platen. Ik denk dat ze een nothingness meenemen, red riding hood. En misschien nog wat platen. Die gasten kunnen echt wel nadenken.
Achteraf gezien ook een redelijk gevaarlijke uitspraak, maar misschien komt dat ook wel, omdat ik een van de weinige ben die da tweekaz wel heel tof vind (op hun Disney tooltjes na)wrote:Ik ga deze post na Qlimax nog een keer lezen als ik de comments over hun set heb gezien.wrote:Ik denk echt niet dat een da tweekaz een frozen erop gaat donderen... die snappen echt wel dat een qlimax wat anders geniet dan dat soort platen. Ik denk dat ze een nothingness meenemen, red riding hood. En misschien nog wat platen. Die gasten kunnen echt wel nadenken.
Die GoT bootleg past imo best goed bij Qlimax. Hopen dat ze die ook nog ff draaien 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
100% zeker dat ze Frozen erop gooien en iedereen zingt mee.
Voodoo moeten ze weer erbij pakken, dat vind ik echt een hele dikke schijf
Voodoo moeten ze weer erbij pakken, dat vind ik echt een hele dikke schijf
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Kijk best wel uit naar Gunz for Hire eerlijk gezegd. Nieuwe platen klinken echt prima, vooral Lions en We Will Be Immortal, mochten ze zo heten. Hopelijk pakken ze Warriors bootleg ook erbij en dan wordt het meer dan prima imo. 
Nu al zin om deze door het Gelredome te horen!wrote:vooral Lions
precieswrote:Geloof best dat ze mijn extreem lage verwachtingen kunnen doen verbazen
Ik denk dat de kans erg groot is dat ze Frozen erop gooien. Als het hele Gelredome meezingt behalve 61 hatende HT'ers... hebben ze toch maar mooi 24949 mensen die WEL meezingen tochwrote:Ik denk echt niet dat een da tweekaz een frozen erop gaat donderen... die snappen echt wel dat een qlimax wat anders geniet dan dat soort platen. Ik denk dat ze een nothingness meenemen, red riding hood. En misschien nog wat platen. Die gasten kunnen echt wel nadenken.
Uhuhhhhhhhh Dirk moet het dan niet 24939 zijn?
10 hebben hun kaart nog verkocht vanwege de drukte
Want alleen mensen op HT zijn die plaat zat. Daar buiten vind iedereen die plaat leuk.
-
A
Liever Moana dan die SZP troep

Ik loop zelf ook altijd te kutten op da Tweekaz, maar op Q-base heb ik tijdens hun setje toch de hele tijd met een dikke grijns op m'n bakkes als een mongool staan rondspringen. Ik zou me eerder zorgen maken om de setjes van Frequencerz of SZP.
Fixed itwrote:Ik loop zelf ook altijd te kutten op da Tweekaz, maar op Q-base heb ik tijdens hun setje toch de hele tijd met drugs op als een mongool staan rondspringen. Ik zou me eerder zorgen maken om de setjes van Frequencerz of SZP.
Helaas. OP Q-base heb ik alleen maar gedronken.
nee maat er zijn echt wel 10 mensen ziek die ineens niet kunnen komen enzo... ofwrote:Uhuhhhhhhhh Dirk moet het dan niet 24939 zijn?
wrote:10 hebben hun kaart nog verkocht vanwege de drukte
JONGE DUS STOP NOU MET MIJ AANVALLEN OMGGGGGG
Wel heel veel zin in deze partij trouwens
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Qlimax op FB live.
Wildstylez anthem confirmed
is al gezegd bij de track in releases zie ik
Wildstylez anthem confirmed
is al gezegd bij de track in releases zie ik