Amenwrote:Deze hele thread in een notendop: "Fanbase van artiest baalt dat artiest niet op feest staat"
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light'
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- – (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Mod edit: wegwrote:Maakt me niet uit hoorwrote:Vind je het leuk om iedere keer op G1LL te bashen?wrote:...
Goed geslapen verder?![]()
En voor zijn doen is dit een heel genuanceerd verhaal. Ik had veel meer haat verwacht in dit verhaal toen ik begon met lezen.
. Kan er ook niks aan doen dat ik verder veel verstand heb van goede muziek
.
wrote:Deze hele thread in een notendop: "hardtraxx baalt dat b-front en Phuture noize er niet staan want die hebben het verdiend"
What de fuck die foto
Goeiedag eem
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Ai die foto. Sneue upload. Ongeacht wie het is.
Adaro op Hard Bass dit jaarwrote: Before You Go door het GelreDome
Die foto gaat mij ook een stapje te ver
Deze is wel heel makkelijk binnen te koppen Stef...wrote:Waarom kan ik mij dit niet herinneren?wrote:Adaro op Hard Bass dit jaarwrote: Before You Go door het GelreDome
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Niet? Enige myst plaat die gedraaid werd inderdaad volgens mij. Kan alleen geen set lijst vinden.wrote:Waarom kan ik mij dit niet herinneren?wrote:Adaro op Hard Bass dit jaarwrote: Before You Go door het GelreDome
Stefke ouwe pilsbaas, je droom is al uitgekomen zonder dat je het door had.

Haha ja, goeiendag. Mooie dingen.wrote:Dit was zo dik. Voor de eerste keer die tweede climax horen. Weet nog dat ik naar Ramon was gelopen om snel te zeggen dat deze plaat echt niet normaal was en dat ie met verbazing zichzelf helemaal kapot stond te rossen toen deze werd gedraaid
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Kaartjes verkocht! Szp en Frequencerz al hele zomer gezien. Persoonlijk heb ik ook niks met Da Tweekaz. Genoeg andere leuke opties rond de 18e 
Was laatst iemand die verwachtte dat de FQS line-up ineens heel dik uit zou pakken geloof ik. Zou deze, mits leuke TT, denk ik nog vetter vinden ook.
1Area 1
Adrenalize
Audiotricz
B-Front
Brennan Heart
D-Fence
E-Force
Ran-D
Ransom
Sound Rush
Zatox
MC: Villain