Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:33 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez & Noisecontrollers in 2015 was anderhalf uur. Brennan Heart & Ran-D eigenlijk ook, maar die draaiden ook nog apart van elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:35 

Hardtraxxer

Noisecontrollers vs Wildstylez in 2015 kregen ook 1,5 uur.

Kan me niet voorstellen dat Freqz en SZP beiden een uur gaan krijgen. Vorige jaren kreeg bijvoorbeeld B-Front ook maar 45 min en Deetox het jaar ervoor slechts 30min. Het blijft natuurlijk speculeren, maar een verrassingsact lijkt me aardig aannemelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:40 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Rickzel schreef:
Op partyflock staat/stond blijkbaar N-Vitral live... als je half uurtje G4H rekent is er zeker nog ruimte voor een surprise

N-vitral staat op partyflock altijd live, ook al is het een normale dj set :thumbup:

Niet alleen op PF, hij kan gewoon niet draaien :P en dat weet hij zelf ook, werkt altijd met laptop, setjes gewone van reguliere lengte. Paar jaar terug nog wel een vraag over voorbij zien komen in een interview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:41 

Hardtraxx Veteran

Verrassingsact: Hardwell b2b Noisecontrollers b2b Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:43 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Verrassingsact: Hardwell b2b Noisecontrollers b2b Atmozfears

En Freqz vs. 2Faced present de hardtraxx communitymix
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 14:58 

Hardtraxx Addict

Over het algemeen prima line-up imo. D-Block & S-Te-Fan, Noisecontrollers & Atmozfears en SZP vind ik dikke namen gewoon. De rest is ook prima, al heb ik niet veel met N-Vitral. Enige minpunt is inderdaad dat een Phuture Noize of B-Front er n iet staat. Heel Roughstate staat er behalve de man die het nou echt verdiend. Jammer, maar toch ga ik me er zeker vermaken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:29 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Norther66 schreef:
Rickzel schreef:
Op partyflock staat/stond blijkbaar N-Vitral live... als je half uurtje G4H rekent is er zeker nog ruimte voor een surprise

N-vitral staat op partyflock altijd live, ook al is het een normale dj set :thumbup:

Niet alleen op PF, hij kan gewoon niet draaien :P en dat weet hij zelf ook, werkt altijd met laptop, setjes gewone van reguliere lengte. Paar jaar terug nog wel een vraag over voorbij zien komen in een interview.

Toch wel absurd he, geld verdienen met iets (draaien) wat je eigenlijk niet kunt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:33 

Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:

if g4h play 30min togheter with nvitral and maybe freq. there is space for headunterz 30 min and maybe another hardcore 30 min...destructive tendencies and nosferatu will play togheter with nvitral at zoeetmeer..i hope for a total madness closing with the last 30 min of DT...they put a like in a commen t for qlimax written by a friend of mine...maybe they are give signs for being there
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:36 

Hardtraxx Veteran

Ik had m'n moeder getagd in een comment over qlimax en zij gaf een like wtf misschien geeft ze wel tekenen dat ze op qlimax staat je weet het nooit !!11!!elf!een
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:37 

Hardtraxx Veteran

gianawana schreef:
if g4h play 30min togheter with nvitral and maybe freq.

Oke nu moet je echt ophouden

Hardtraxxer

Prima lineup waar ik me zeker op ga vermaken. Ja ook op Da Tweekaz, Sub Zero Project en Frequencerz. N-Vitral is wel echt jammer ben meer van de melodieuze Hardcore maar goed tegen die tijd snap ik het verschil tussen onder en boven ook niet meer.

Hardtraxx Veteran

Enigma_NL schreef:
Yes, line-up is compleet en laat mij de voorbereidingen aftrappen met deze warm-up mix!

Heb je nou serieus het anthem geknipt uit het filmpje van Q-Dance en die in je mix gestopt :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:40 

Hardtraxxer

Je moet snoeien met de riemen die je hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:46 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Enigma_NL schreef:
Yes, line-up is compleet en laat mij de voorbereidingen aftrappen met deze warm-up mix!

Heb je nou serieus het anthem geknipt uit het filmpje van Q-Dance en die in je mix gestopt :/ ?

De mensen die dit doen :sick:
:list: Kwaliteit mensen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:47 

Hardtraxx Beheerder

Spalken schreef:

:lol: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:51 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:

amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:52 

Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:

Ehehehe :innocent: :innocent: betere versies bestaan nog niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:53 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Enigma_NL schreef:

Klinkt wat overstuurd allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 15:59 

Donateur

Spalken schreef:

:lol: Netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 16:41 

Hardtraxx Veteran

Enigma_NL schreef:
ErikZ schreef:

Ehehehe :innocent: :innocent: betere versies bestaan nog niet..

Dan zou ik het maar snel hier van het forum halen want hier zijn onze Magnetronnen en consorten niet van gediend :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 16:56 

Hardtraxxer

Relentless Bass schreef:
N-Vitral is wel echt jammer ben meer van de melodieuze Hardcore maar goed tegen die tijd snap ik het verschil tussen onder en boven ook niet meer.

:lol: Wees daarom blij dat het muzikaal tot een uurtje of 1 tenminste goed zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 16:56 

Hardtraxxer

Relentless Bass schreef:
N-Vitral is wel echt jammer ben meer van de melodieuze Hardcore maar goed tegen die tijd snap ik het verschil tussen onder en boven ook niet meer.

Dit was een Miwer volgens mij, excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 17:18 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe muis kopen pik

Edit:

Ik wacht nog wel met het maken van een warm-up, vind die van vorig jaar nog even goed :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 17:47 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:

10 onderschriften incoming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 18:44 

Kraak... Piep...

Die hebben we helaas niet meer.

Als je oude platen wil horen van N-Vitral, dan kom je van een koude kermis thuis :P

Ik hoor t wel aan, anders gewoon een uur eerder weg.
Wat wel zo is dat sommige platen van N-Vitral echt moeilijk slecht doorkomen live. Op Convoi, wat een goed geluidssysteem heeft, kwamen platen als Crispy Bassdrum, Sam's Gospel e.d. totaal niet lekker door.
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten