wrote:Muziek. We wachten nog even op Hard News om er een hokje omheen te plaatsenwrote:Wat gaat N-Vitral zoal draaien dan?
Dis wel okwrote: Verwacht zoiets
Last edited by Anonymous on , edited 2 times in total.
wrote:Muziek. We wachten nog even op Hard News om er een hokje omheen te plaatsenwrote:Wat gaat N-Vitral zoal draaien dan?
Dis wel okwrote: Verwacht zoiets
Het was leuk jullie gekend te hebben.''Het duo dat voorheen niet goed wist welke kant ze op zouden gaan, heeft afgelopen jaar zichzelf bewezen in de ‘euforische rawstyle’.''
Ik denk dat als ik jou in het echt hoor praten ik ook naar baggerherrie luister. Maar verder ben je heel subtiel hoor.wrote:Ja, ik luister alleen naar muziek en dit vind ik baggerherriewrote:Dat jij N-vitral niet kent zegt meer over jou dan over hem.wrote:Prepare voor de grootste flop van deze qlimax line-upIk ken hem niet eens, maar als ik dat nummer met die grasmaaier hoor....
View on YouTube
Die wil ik wel in de gelredome horen.
Dit klinkt me toch ook een partijtje naarwrote:Het was leuk jullie gekend te hebben.''Het duo dat voorheen niet goed wist welke kant ze op zouden gaan, heeft afgelopen jaar zichzelf bewezen in de ‘euforische rawstyle’.''
wrote:Beetje raar dat Villain en N-Vitral het beide om 12.00 bekend maken. Zou het niet kunnen dat Headhunterz als laatste om 16.00 bekend wordt gemaakt?
Headcock Militia incomingwrote:Beetje raar dat Villain en N-Vitral het beide om 12.00 bekend maken. Zou het niet kunnen dat Headhunterz als laatste om 16.00 bekend wordt gemaakt?
Zou het toejuichen zou de line up beter maken en het is inderdaad wel raar dat ze beide om 12:00 zichzelf bekend hadden gemaakt maar zou het raar vinden. Zijn comeback is al af heeft zijn eigen feest al gehad waarom zou hij (of iemand anders die nu nog komt tenzij het een aankondiging is dat B-front qlimax host wordt) dan nog speciale behandeling krijgen bij het aankondigen van de qlimax line up?wrote:wrote:Beetje raar dat Villain en N-Vitral het beide om 12.00 bekend maken. Zou het niet kunnen dat Headhunterz als laatste om 16.00 bekend wordt gemaakt?yes please
N-vitral staat op partyflock altijd live, ook al is het een normale dj setwrote:Op partyflock staat/stond blijkbaar N-Vitral live... als je half uurtje G4H rekent is er zeker nog ruimte voor een surprise
Snel jongens alle agenda's van de DJ's controleren!wrote:Op partyflock staat/stond blijkbaar N-Vitral live... als je half uurtje G4H rekent is er zeker nog ruimte voor een surprise
partyflock = user generated contentwrote:Op partyflock staat/stond blijkbaar N-Vitral live... als je half uurtje G4H rekent is er zeker nog ruimte voor een surprise
Phuture Noize ook niet?! Wasted B-Noize confirmed?wrote:Snel jongens alle agenda's van de DJ's controleren!wrote:Op partyflock staat/stond blijkbaar N-Vitral live... als je half uurtje G4H rekent is er zeker nog ruimte voor een surprise
Bfront heeft niks staan op 18 november
-EDIT- wasted penguinz ook niet
wrote:Phuture Noize ook niet?! Wasted B-Noize confirmed?wrote:Snel jongens alle agenda's van de DJ's controleren!wrote:Op partyflock staat/stond blijkbaar N-Vitral live... als je half uurtje G4H rekent is er zeker nog ruimte voor een surprise
Kan iemand hier ook een photosoep van maken net als noisecock militiawrote:Phuture Noize ook niet?! Wasted B-Noize confirmed?wrote:Snel jongens alle agenda's van de DJ's controleren!wrote:Op partyflock staat/stond blijkbaar N-Vitral live... als je half uurtje G4H rekent is er zeker nog ruimte voor een surprise
Blijkbaar is het qlimax anthem al gereleased.wrote:Yes, line-up is compleet en laat mij de voorbereidingen aftrappen met deze warm-up mix!
View on Mixcloud
2145 2300 TNTwrote:partyflock = user generated contentwrote:Op partyflock staat/stond blijkbaar N-Vitral live... als je half uurtje G4H rekent is er zeker nog ruimte voor een surprise
Gok op dit tenzij HHZ surprise:
2145 2300 TNT
2300 0000 DBSTF (STAGE)
0000 0100 WS (ANTHEM)
0100 0200 TWEEKAZ
0200 0330 NC & ATMO
0330 0430 FREQZ
0430 0530 SZP
0530 0615 G4H LIVE
0615 0700 N VITRAL
2330 0700 Villain