Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 10:45 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
TSFH schreef:
RoyAPO schreef:
Vind het toch ook wel vreemd dat radical Redemption er nog niet heeft gestaan. Imo verdient hij zijn plek er dit jaar wel en verwacht hem toch ook wel een beetje

Volgens velen heeft dit te maken met Most Wanted em exclusiviteitsredenen blabla. Is echt al heel vaak uitgelegd.

Ohh daar heb ik dan overheen gelezen

Zolang radical zn eigen feest heeft in november, is het 100% uitgesloten dat hij op qlimax staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 13:04 

Hardtraxx Veteran

Soort trailer, alsnog over hotel packages maar met Noisecontrollers - Yellow Minute (een hint zoals p1 vorig jaar?)
https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... 836270441/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 13:07 

Hardtraxx Elite

Een classics set van Noisecontrollers? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 13:16 

Hardtraxx Veteran

Hoorde in de wandelgangen al dat Arjan voor een keertje terug kwam, zal hier wel zijn dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 14:41 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:

Ik had ook al een Attack Again voorspeld (gehoopt) maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat gebeurt, die man heeft zo veel nieuwe muziek. Als hij dan op Qlimax staat wil hij die 100% draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 14:43 

Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
MeneerEend schreef:

Ik had ook al een Attack Again voorspeld (gehoopt) maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat gebeurt, die man heeft zo veel nieuwe muziek. Als hij dan op Qlimax staat wil hij die 100% draaien...

Misschien 50/50 zoals BH vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 15:08 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Hoorde in de wandelgangen al dat Arjan voor een keertje terug kwam, zal hier wel zijn dan

Zou best raar zijn aangezien Bas onlangs in een Q&A aangaf Arjan eigenlijk nooit meer te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 15:19 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Steffnov schreef:

Zou best raar zijn aangezien Bas onlangs in een Q&A aangaf Arjan eigenlijk nooit meer te spreken.

Ik zou het ook raar vinden, in zijn documentaire zie je hem ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 19:15 

Hardtraxx Addict

Ronzz schreef:
TSFH schreef:
Steffnov schreef:

Ik zou het ook raar vinden, in zijn documentaire zie je hem ook niet.

Is ook gwn onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 19:16 

Kraak... Piep...

Wat zou het uitmaken of hij er bij staat, z'n set wordt er echt niet anders van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2017 10:03 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wat zou het uitmaken of hij er bij staat, z'n set wordt er echt niet anders van.

Denk ook niet dat er iemand sentiment naar die man heeft, was toch algemeen bekend dat Bas alles deed
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2017 10:18 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:

Denk ook niet dat er iemand sentiment naar die man heeft, was toch algemeen bekend dat Bas alles deed

Nou ze deden beiden wel wat :P Alleen apart van elkaar en voegden dat uiteindelijk samen, alleen dit werd over de jaren meer Bas en minder Arjan. Zoals in de docu een beetje naar voren komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 20:42 

Hardtraxx Veteran

Mits ik kaarten kan krijgen, aanwezig met mijn moeder :lol:. Benieuwd hoe ze dit gaat ervaren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 20:46 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Mits ik kaarten kan krijgen, aanwezig met mijn moeder :lol:. Benieuwd hoe ze dit gaat ervaren xd

Hahah geweldig. Mijn moeder vindt sommige platen ook niet verkeerd maar zou haar denk ik niet snel meevragen naar een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 20:51 

Hardtraxx Veteran

Hey mam, moet je ook een puntje?

Maar supertof dat je moeder meegaat. Zover ga ik mijn ouders niet krijgen. Mijn vader vindt alleen de eindshows leuk om terug te kijken maar daar blijft het dan ook wel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 21:10 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:

Grappig, ik zou dit jaar ook gaan met m'n moeder. Helaas gaat dat waarschijnlijk niet lukken ivm andere verplichtingen die zondag. Maar ze wilde wel een keer een avond mee kijken. (gewoon paar uurtjes vanaf de tribune). Altijd als ik van Qlimax terug kom en de video's post is dat het enige feest waarbij ze ook echt iets heeft van, 'dit wil ik een keer van dichtbij zien'.
De show is dan ook echt top notch.

Helemaal geen gek idee dus ook. Is toch ook mooi dat moeders interesse toont in tering herrie muziek hobby van zoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 21:21 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad supertof dat ze mee wil. De beelden van de feesten die ik laat zien waar ik geweest ben vind ze altijd mooi, en met name euforische hardstyle kan ze best waarderen. Om 1 keer in haar leven z'n feest mee te maken samen met mij leek der wel heel leuk :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 22:53 

Hardtraxx Veteran

Haha ik neem m'n vriendin dit jaar mee, dat vond ik al een dingetje, laat staan je moeder.

Als ze kut doen pleuren we ze gewoon bij elkaar op de tribune OK Sander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 23:02 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Hey mam, moet je ook een puntje?.

xd. Los van dat heb ik zelf gewoon niet zo'n band met mijn ouders. Ik zou het gewoon beetje ongemakkelijk vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 23:30 

Hardtraxx Veteran

Heb m'n ma een keer meegenomen naar een feest en ze vond het 2 a 3 uurtjes echt best wel leuk, vooral de sfeer vond ze gaaf. Scheelde dat ze op eigen gelegenheid was gekomen, dus ze kon weg toen ze het minder leuk begon te vinden.

Het viel haar wel op hoeveel mensen 'stoned' waren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 06:26 

Hardtraxx Veteran

Die jeugd van tegenwoordig he
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 09:38 

Hardtraxx Veteran

Mijn vader heeft al wel een paar keer achter de bar gestaan bij intents en vind de sfeer en show altijd heel gaaf, maar zou hem niet zo snel meenemen naar een feest. Laat staan mijn moeder haha. Ik had mijn vriendin ook meegevraagd naar Qlimax, maar ze zei: "ik spring nog liever van een brug dan daar de hele avond staan". Nu toch zo ver gekregen mee te gaan naar Euphoria, want dat stijltje kan ze dan nog enigszins waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 10:12 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
"ik spring nog liever van een brug dan daar de hele avond staan".

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 10:25 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Haha ik neem m'n vriendin dit jaar mee, dat vond ik al een dingetje, laat staan je moeder.

Als ze kut doen pleuren we ze gewoon bij elkaar op de tribune OK Sander?

Haha ja is goed, afgesproken :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 11:18 

Hardtraxx Elite

Mag mijn ma er ook bij? Die heeft hier zoveel hardstyle aan moeten horen dat ze het nu ook oprecht leuke muziek vind. Ze zou ook best wel eens mee willen naar een Qlimax ofzo. Maarja, zo'n hele nacht, en dan ook niet echt makkelijk bereikbaar vanaf zeeland. Anders had ze het zeker wel zien zitten.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten