Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 47 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
RoyAPO wrote:
TSFH wrote:
RoyAPO wrote:Vind het toch ook wel vreemd dat radical Redemption er nog niet heeft gestaan. Imo verdient hij zijn plek er dit jaar wel en verwacht hem toch ook wel een beetje
Volgens velen heeft dit te maken met Most Wanted em exclusiviteitsredenen blabla. Is echt al heel vaak uitgelegd.
Ohh daar heb ik dan overheen gelezen
Zolang radical zn eigen feest heeft in november, is het 100% uitgesloten dat hij op qlimax staat
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Soort trailer, alsnog over hotel packages maar met Noisecontrollers - Yellow Minute (een hint zoals p1 vorig jaar?)
View on Facebook
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Een classics set van Noisecontrollers? :drool:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Hoorde in de wandelgangen al dat Arjan voor een keertje terug kwam, zal hier wel zijn dan
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
MeneerEend wrote:Een classics set van Noisecontrollers? :drool:
Ik had ook al een Attack Again voorspeld (gehoopt) maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat gebeurt, die man heeft zo veel nieuwe muziek. Als hij dan op Qlimax staat wil hij die 100% draaien...
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Rickzel wrote:
MeneerEend wrote:Een classics set van Noisecontrollers? :drool:
Ik had ook al een Attack Again voorspeld (gehoopt) maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat gebeurt, die man heeft zo veel nieuwe muziek. Als hij dan op Qlimax staat wil hij die 100% draaien...
Misschien 50/50 zoals BH vorig jaar?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Steffnov wrote:Hoorde in de wandelgangen al dat Arjan voor een keertje terug kwam, zal hier wel zijn dan
Zou best raar zijn aangezien Bas onlangs in een Q&A aangaf Arjan eigenlijk nooit meer te spreken.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
TSFH wrote:
Steffnov wrote:Hoorde in de wandelgangen al dat Arjan voor een keertje terug kwam, zal hier wel zijn dan
Zou best raar zijn aangezien Bas onlangs in een Q&A aangaf Arjan eigenlijk nooit meer te spreken.
Ik zou het ook raar vinden, in zijn documentaire zie je hem ook niet.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ronzz wrote:
TSFH wrote:
Ik zou het ook raar vinden, in zijn documentaire zie je hem ook niet.
Is ook gwn onzin
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat zou het uitmaken of hij er bij staat, z'n set wordt er echt niet anders van.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Wat zou het uitmaken of hij er bij staat, z'n set wordt er echt niet anders van.
Denk ook niet dat er iemand sentiment naar die man heeft, was toch algemeen bekend dat Bas alles deed
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
Broken Balance wrote:Wat zou het uitmaken of hij er bij staat, z'n set wordt er echt niet anders van.
Denk ook niet dat er iemand sentiment naar die man heeft, was toch algemeen bekend dat Bas alles deed
Nou ze deden beiden wel wat :P Alleen apart van elkaar en voegden dat uiteindelijk samen, alleen dit werd over de jaren meer Bas en minder Arjan. Zoals in de docu een beetje naar voren komt.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Mits ik kaarten kan krijgen, aanwezig met mijn moeder :lol:. Benieuwd hoe ze dit gaat ervaren xd
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Svbtwee wrote:Mits ik kaarten kan krijgen, aanwezig met mijn moeder :lol:. Benieuwd hoe ze dit gaat ervaren xd
Hahah geweldig. Mijn moeder vindt sommige platen ook niet verkeerd maar zou haar denk ik niet snel meevragen naar een feest
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 3 days ago
Hey mam, moet je ook een puntje?

Maar supertof dat je moeder meegaat. Zover ga ik mijn ouders niet krijgen. Mijn vader vindt alleen de eindshows leuk om terug te kijken maar daar blijft het dan ook wel bij.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Svbtwee wrote:Mits ik kaarten kan krijgen, aanwezig met mijn moeder :lol:. Benieuwd hoe ze dit gaat ervaren xd
Grappig, ik zou dit jaar ook gaan met m'n moeder. Helaas gaat dat waarschijnlijk niet lukken ivm andere verplichtingen die zondag. Maar ze wilde wel een keer een avond mee kijken. (gewoon paar uurtjes vanaf de tribune). Altijd als ik van Qlimax terug kom en de video's post is dat het enige feest waarbij ze ook echt iets heeft van, 'dit wil ik een keer van dichtbij zien'.
De show is dan ook echt top notch.

Helemaal geen gek idee dus ook. Is toch ook mooi dat moeders interesse toont in tering herrie muziek hobby van zoon.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Inderdaad supertof dat ze mee wil. De beelden van de feesten die ik laat zien waar ik geweest ben vind ze altijd mooi, en met name euforische hardstyle kan ze best waarderen. Om 1 keer in haar leven z'n feest mee te maken samen met mij leek der wel heel leuk :thumbsup:.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Haha ik neem m'n vriendin dit jaar mee, dat vond ik al een dingetje, laat staan je moeder.

Als ze kut doen pleuren we ze gewoon bij elkaar op de tribune OK Sander?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Jordy wrote:Hey mam, moet je ook een puntje?.
xd. Los van dat heb ik zelf gewoon niet zo'n band met mijn ouders. Ik zou het gewoon beetje ongemakkelijk vinden
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Heb m'n ma een keer meegenomen naar een feest en ze vond het 2 a 3 uurtjes echt best wel leuk, vooral de sfeer vond ze gaaf. Scheelde dat ze op eigen gelegenheid was gekomen, dus ze kon weg toen ze het minder leuk begon te vinden.

Het viel haar wel op hoeveel mensen 'stoned' waren :lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 20 days ago
Die jeugd van tegenwoordig he
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Mijn vader heeft al wel een paar keer achter de bar gestaan bij intents en vind de sfeer en show altijd heel gaaf, maar zou hem niet zo snel meenemen naar een feest. Laat staan mijn moeder haha. Ik had mijn vriendin ook meegevraagd naar Qlimax, maar ze zei: "ik spring nog liever van een brug dan daar de hele avond staan". Nu toch zo ver gekregen mee te gaan naar Euphoria, want dat stijltje kan ze dan nog enigszins waarderen.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Hekzitter wrote: "ik spring nog liever van een brug dan daar de hele avond staan".
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Rickzel wrote:Haha ik neem m'n vriendin dit jaar mee, dat vond ik al een dingetje, laat staan je moeder.

Als ze kut doen pleuren we ze gewoon bij elkaar op de tribune OK Sander?
Haha ja is goed, afgesproken :lol:.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Mag mijn ma er ook bij? Die heeft hier zoveel hardstyle aan moeten horen dat ze het nu ook oprecht leuke muziek vind. Ze zou ook best wel eens mee willen naar een Qlimax ofzo. Maarja, zo'n hele nacht, en dan ook niet echt makkelijk bereikbaar vanaf zeeland. Anders had ze het zeker wel zien zitten.