Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Moeders meeting, anyone>? zorgen we voor wat wijn op de tribune en een hotel overnachting in de buurt. Kunnen ze ook de pendelbus mee maken :lol: :lol: :whistle:
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Maar een moedermeeting houden? Mijn ma wil ook graag mee hier heen :innocent:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Qlimax wrote: As the night progresses, the atmosphere changes. Explore the RAW spectrum of hardstyle at #Qlimax.

View on Facebook
Met als track: Frequencerz & Warface - Uber Mash Up
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Koen wrote:
Qlimax wrote: As the night progresses, the atmosphere changes. Explore the RAW spectrum of hardstyle at #Qlimax.

View on Facebook
:lol:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
RoyAPO wrote:
Koen wrote:

View on Facebook
:lol:
Zie het probleem niet echt?
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Zal hier ook maar even vermelden dat Sound Rush niet op qlimax zal staan dit jaar.

Volgens een gesprek dat ik met een van de heren afgelopen vrijdag op decibel had.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
LV1 wrote:Zal hier ook maar even vermelden dat Sound Rush niet op qlimax zal staan dit jaar.

Volgens een gesprek dat ik met een van de heren afgelopen vrijdag op decibel had.
Alsof ze aan een random dude gaan vertellen dat ze er wel zullen staan haha. Zolang de line up niet bekend is kan elke potentiele line up kandidaat je voor de gek houden
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
JeroenB93 wrote:
LV1 wrote:Zal hier ook maar even vermelden dat Sound Rush niet op qlimax zal staan dit jaar.

Alsof ze aan een random dude gaan vertellen dat ze er wel zullen staan haha. Zolang de line up niet bekend is kan elke potentiele line up kandidaat je voor de gek houden
Ze mogen altijd zeggen dat ze er niet staan. Afgelopen jaren is me opgevallen dat diegenen die er wel staan helemaal niks zeggen over de line up.
Maar kan natuurlijk altijd dat hij me voor de gek hield :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Haha met je moeder op de tribune op Qlimax, mooi. Na 5 minuten zitten komt de eerste Fransman met 2 tunnels en 6 neusringen al aan je mams vragen: ''You have MDMA?'' en pleuren de Italianen als bosjes rozen neer in die tribune. :lol:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
chas1n wrote:Haha met je moeder op de tribune op Qlimax, mooi. Na 5 minuten zitten komt de eerste Fransman met 2 tunnels en 6 neusringen al aan je mams vragen: ''You have MDMA?'' en pleuren de Italianen als bosjes rozen neer in die tribune. :lol:
Hardop lachem :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik laat mijn heisenberg shirt maar thuis met Qlimax :whistle:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
chas1n wrote:Haha met je moeder op de tribune op Qlimax, mooi. Na 5 minuten zitten komt de eerste Fransman met 2 tunnels en 6 neusringen al aan je mams vragen: ''You have MDMA?'' en pleuren de Italianen als bosjes rozen neer in die tribune. :lol:
:lol: .

Dit zegt ook vrij weinig denk ik. Zij mogen het niet zeggen als ze er zouden staan en al helemaal niet tegen een random iemand op een feest, dus je krijgt sowieso een ontkennend antwoord. En een antwoord als 'daar mogen wij niets over zeggen' zullen ze ook niet geven want zo snugger zullen ze ook nog wel zijn.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Als ze tegen jou zouden zeggen "ik kan er niks over zeggen" weet je dat ze er staan, beter gewoon ontkennen dan verlul je er ook niet.

Ik acht de kans vrij groot in dat ze er staan...
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
of ze staan er niet en laten lekker de geruchtenmolen draaien. lijkt mij als dj wel lachen
Hardtraxxer
133 posts member since 2017
last seen Dec 2019
Denk trouwens dat Miss k8 ondertussen een zekerheidje is. Heeft reverze afgesloten en the qontinent. :)
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 56 minutes ago
Ik zie Cyber ook nog wel gebeuren. Sound Rush staat al op het feest van Headhunterz, en ik neem aan dat ze toch wel een beetje variatie willen tussen dat feest en Qlimax.

Daarbij heeft Cyber al een Q-Dance anthem gemaakt, voor hoever dat van waarde is natuurlijk
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jordy wrote:Ik zie Cyber ook nog wel gebeuren. Sound Rush staat al op het feest van Headhunterz, en ik neem aan dat ze toch wel een beetje variatie willen tussen dat feest en Qlimax.

Daarbij heeft Cyber al een Q-Dance anthem gemaakt, voor hoever dat van waarde is natuurlijk
Laat toch zeker zien dat Q in hem geloofd, vind het niet zo gek gedacht idd :) Zou het ook erg vet vinden
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Kunnen er sowieso wel vanuit aan dat d-block & s-te-fan hier staan toch? Kijk nu al uit naar Antidote :drool:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Erg gaaf weer, maar de sounds doen me wel veel denken aan Headhunterz

Regular Tickets; €76,-
VIP Tickets; €105,-
Last edited by Koen on 24 Aug 2017 16:09, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Zieke trailer, echt bizar hoe ze dat elke keer voor elkaar krijgen!
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Jezus, kippenvel tot het bot weer. Gaaf sfeertje weer!
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:Zieke trailer, echt bizar hoe ze dat elke keer voor elkaar krijgen!
A
Die diepe grom lijkt wel op Wildstylez Defqon anthem, hopen mag
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
klapstoel wrote:
sonnebloem wrote:Zieke trailer, echt bizar hoe ze dat elke keer voor elkaar krijgen!