Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 129  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:47 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Q-BASE’s Warehouse verwelkomt dit jaar voor het eerst twee helden van het eerste uur: Charly Lownoise & Mental Theo. Wie is er klaar om het festivalseizoen knallend af te sluiten met deze bazen?

Staat nergens dat ze de hardcore afsluiten. Buiten dat om, Angerfist sloot vorig jaar ook Q-Base en Qlimax af. En eigenlijk zie ik Charlie Lownoise & Mental Theo sowieso niet op Qlimax staan.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:52 

Hardtraxx Addict

nvm
Bericht Geplaatst op 14 aug 2017 22:09 

Hardtraxx Elite

kegel77w schreef:
Citaat:
Q-BASE’s Warehouse verwelkomt dit jaar voor het eerst twee helden van het eerste uur: Charly Lownoise & Mental Theo. Wie is er klaar om het festivalseizoen knallend af te sluiten met deze bazen?

Staat nergens dat ze de hardcore afsluiten. Buiten dat om, Angerfist sloot vorig jaar ook Q-Base en Qlimax af. En eigenlijk zie ik Charlie Lownoise & Mental Theo sowieso niet op Qlimax staan.

Ik mag toch echt hopen van niet inderdaad.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2017 13:37 

Hardtraxxer

Als ik me niet vergist was die bij tha playah ook zo
Bericht Geplaatst op 15 aug 2017 17:39 

Hardtraxxer

Myst als afsluiter of een na laatste act zou ook echt super zijn :love: Zijn tracks van dit jaar passen echt goed bij de qlimax sfeer. Lekker hard maar super melodieus. Heb er wel vertrouwen in dat hij er dit jaar of volgend jaar staat net als deetox in 2015.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2017 17:54 

Hardtraxx Veteran

RikxMusic schreef:
Myst als afsluiter of een na laatste act zou ook echt super zijn :love: Zijn tracks van dit jaar passen echt goed bij de qlimax sfeer. Lekker hard maar super melodieus. Heb er wel vertrouwen in dat hij er dit jaar of volgend jaar staat net als deetox in 2015.

Hoewel ik het hier wel mee eens ben, is het dit jaar echt nog veel te vroeg voor Myst om hier te staan vind ik. Volgend jaar lijkt me de kans wel wat groter, alhoewel me dat ook nog best vroeg lijkt. Verder wel mee eens dat z'n tracks goed passen bij Qlimax :loving:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2017 22:53 

Hardtraxxer

Miss K8 sluit denk ik af
Bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:06 

Hardtraxx Veteran

Astronaut schreef:
Miss K8 sluit denk ik af

Oké
Bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:49 

Hardtraxx Veteran

Astronaut schreef:
Miss K8 sluit denk ik af

Ik neem aan gebaseerd op Tha Playah (2015) en Angerfist (2016) ivm Q-Base en Qlimax?
Bericht Geplaatst op 16 aug 2017 21:23 

Hardtraxx Elite

Indy schreef:
RikxMusic schreef:

Hoewel ik het hier wel mee eens ben, is het dit jaar echt nog veel te vroeg voor Myst om hier te staan vind ik. Volgend jaar lijkt me de kans wel wat groter, alhoewel me dat ook nog best vroeg lijkt. Verder wel mee eens dat z'n tracks goed passen bij Qlimax :loving:

Denk dat Myst nog wel een paar jaartjes moet wachten, alhoewel het wel mega gaaf zou zijn! :drool:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 01:02 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet helemaal waarom mensen verwachten dat Myst volgend jaar op Qlimax staat of überhaupt dit jaar. Myst is een goede producer en maakt kwalitatief goede tracks. Maar is Myst zo'n naam die door jan en alleman geschreeuwd wordt buiten hardtraxx om? Een Deetox was logisch aangezien zij op alle grote feesten primetime stond (al bijna 2 jaar lang).
Maar enfin.

Mijn line-up
21:00 - 22:00 Geck-o
22:00 - 23:00 Sound Rush
23:00 - 00:00 Headhunterz
00:00 - 01:00 Bass Modulators (Anthem)
01:00 - 01:30 NCBM / spirit of hardstyle showcase
01:30 - 02:30 Noisecontrollers
02:30 - 03:45 D-block & S-te-fan
03:45 - 04:45 Atmozfears
04:45 - 06:00 B-front vs Phuture Noize
06:00 - 07:00 Nosferatu
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 01:03 

Hardtraxx Veteran

Zou tekenen voor bovenstaande line-up. :)
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 01:18 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
00:00 - 01:00 Bass Modulators (Anthem)
01:00 - 01:30 NCBM / spirit of hardstyle showcase
01:30 - 02:30 Noisecontrollers

prima lineup vind alleen dit iets teveel van hetzelfde en later ook weer atmozfears die ook bij SoH zit.
laat bfront en pn maar beide een uurtje los draaien al zal het misschien te vroeg voor hem zijn.
verwacht ook deetox als raw act naast bfront.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 01:19 

Hardtraxx Veteran

Mwa, ik denk niet dat Geck-O er ooit nog zal staan..die is wel redelijk uit the picture voor het grote publiek.

Ik verwacht dit jaar in ieder geval D-Block & S-te-Fan (album) en Zatox (album+aantrekkelijk voor de buitenlanders). Headhunterz zal er ook wel staan. Als afsluiter hoop ik op Nosferatu.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 01:29 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Mwa, ik denk niet dat Geck-O er ooit nog zal staan..die is wel redelijk uit the picture voor het grote publiek.

Ik verwacht dit jaar in ieder geval D-Block & S-te-Fan (album) en Zatox (album+aantrekkelijk voor de buitenlanders). Headhunterz zal er ook wel staan. Als afsluiter hoop ik op Nosferatu.

Ja Geck-o blijft een vreemd verhaal. Had sowieso verwacht dat hij wel eens een keer Qlimax mocht openen (zeker 2 jaar geleden ofzo, maar toen ging q-dance een andere weg in met openingsacts).
Ben inderdaad 'de italiaan omdat het moet' vergeten. Verwacht dan wel Zatox inderdaad.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 08:35 

Donateur

Zatox :lol:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 08:59 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ik snap niet helemaal waarom mensen verwachten dat Myst volgend jaar op Qlimax staat of überhaupt dit jaar.

Dat hoort een beetje bij Qlimax toch, qua stijl zou hij er perfect passen ,maar dat is letterlijk het enige. Iemand die net op het punt is dat hij alle grote festivals mag openen (en dan niet eens de mainstages natuurlijk). Is natuurlijk bizar als mensen oprecht verwachten dat hij er zal staan.

Qlimax is, en zal altijd het feest zijn waar de allergrootste namen draaien, niet meer en niet minder. Daarom is het oprecht eerder zo dat da Tweekaz hier zullen staan dan MYST, terwijl MYST alles heeft qua muziek dat bij Qlimax past

*rillingen*
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:30 

Hardtraxx Veteran

Lieve Rickzel,

Q-Dance doet al jaren niet meer aan de stijl van Qlimax, dat duistere is allang verdwenen.

Groetjes,

Ons
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:41 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Lieve Rickzel,

Q-Dance doet al jaren niet meer aan de stijl van Qlimax, dat duistere is allang verdwenen.

Groetjes,

Ons

Lieve Erik,

Lezen >.<

Dat is exact wat ik zeg, ook al past MYST top bij de show, Q gaat eerder da Tweekaz (om maar een tegenpool te noemen) er neer zetten omdat ze populairder/groter zijn.

Groetjes,

Rick
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:41 

Hardtraxx Veteran

Alhoewel ik MYST heel graag op qlimax zou willen zien haha gaat hij de komende 2/3 edities er echt nog niet staan hoor. Op dit moment opent hij zo wat alleen maar bepaalde festivals (zoals decibel, emporium etc) of staat hij b2b met een andere artiest. Hij zit ook pas in de fase waarin die beetje een naam aan het opbouwen is enzo. Ik verwacht dat die volgend jaar vaker solo en wat meer primetime te bewonderen zal zijn. Dan is het aan hem om de komende jaren interessant te blijven en zijn naam nog meer onder aandacht van het publiek te brengen, populariteit winnen dus.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 09:45 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Alhoewel ik MYST heel graag op qlimax zou willen zien haha gaat hij de komende 2/3 edities er echt nog niet staan hoor. Op dit moment opent hij zo wat alleen maar bepaalde festivals (zoals decibel, emporium etc) of staat hij b2b met een andere artiest. Hij zit ook pas in de fase waarin die beetje een naam aan het opbouwen is enzo. Ik verwacht dat die volgend jaar vaker solo en wat meer primetime te bewonderen zal zijn. Dan is het aan hem om de komende jaren interessant te blijven en zijn naam nog meer onder aandacht van het publiek te brengen, populariteit winnen dus.

Dus exact wat Artifact gedaan heeft, eerst alles openen, dan een paar keer paar grote stages pakken (Blue/Hangar) maar die gaat ook niet de stap naar Qlimax zetten. Feit dat B-Front er nog maar 2 keer gestaan heeft met zijn status zegt al genoeg. Zijn 10 namen te bedenken die de komende 10 jaar meer kans maken dan een MYST of een Artifact.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 10:10 

Hardtraxx Veteran

Vind het toch ook wel vreemd dat radical Redemption er nog niet heeft gestaan. Imo verdient hij zijn plek er dit jaar wel en verwacht hem toch ook wel een beetje
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 10:11 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
TSFH schreef:

Dus exact wat Artifact gedaan heeft, eerst alles openen, dan een paar keer paar grote stages pakken (Blue/Hangar) maar die gaat ook niet de stap naar Qlimax zetten. Feit dat B-Front er nog maar 2 keer gestaan heeft met zijn status zegt al genoeg. Zijn 10 namen te bedenken die de komende 10 jaar meer kans maken dan een MYST of een Artifact.

Ik denk dat je de populariteit van Artifact overschat. Artitact is nooit echt met een hit aangekomen die overgenomen werd door de rest van de hardstyle scene en er is ook nooit hype geweest rondom deze man. Tevens denk ik dat MYST z'n stijl wat toegankelijker en unieker is dan die van Artifact en hij bouwt dit jaar redelijk snel naam op (hij heeft in een jaar tijd ook (meer dan) het dubbele aantal likes op FB erbij gekregen en tevens heeft hij ook meer dan 2x zoveel likes dan Artifact op FB). Het kan soms raar lopen weet je. Als je mij vorig jaar verteld had dat Sub Zero Project binnen 1 of 2 jaar op qlimax zou staan had ik het ook niet geloofd, maar nu geef ik ze een goede kans dat ze er dit jaar of volgend jaar wel staan hoor.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 10:12 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Vind het toch ook wel vreemd dat radical Redemption er nog niet heeft gestaan. Imo verdient hij zijn plek er dit jaar wel en verwacht hem toch ook wel een beetje

Volgens velen heeft dit te maken met Most Wanted em exclusiviteitsredenen blabla. Is echt al heel vaak uitgelegd.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2017 10:14 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
RoyAPO schreef:

Volgens velen heeft dit te maken met Most Wanted em exclusiviteitsredenen blabla. Is echt al heel vaak uitgelegd.

Ohh daar heb ik dan overheen gelezen
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten