Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:32 

Kraak... Piep...

RoyAPO schreef:
Jij behoort ook niet tot de meesten BB. Ik weet wel dat het merendeel op HT niks met G4H heeft :P

Gelukkig is de zaal dan ook niet gevuld met HT'ers :P.

Gunz op XQ Ran-D was episch hoe dat hele publiek meedeed.

Maar ik snap best dat mensen die gangster vocals en vooral dansvloer raw minder vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:42 

Hardtraxx Veteran

Ik vind g4h ook best vet sorry jongens
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:47 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
Jij behoort ook niet tot de meesten BB. Ik weet wel dat het merendeel op HT niks met G4H heeft :P

Gelukkig is de zaal dan ook niet gevuld met HT'ers :P.

Gunz op XQ Ran-D was episch hoe dat hele publiek meedeed.

Maar ik snap best dat mensen die gangster vocals en vooral dansvloer raw minder vinden :P

Ik ben zelf ook niet weg van G4H, vond hun set in 2013 dus ook niets aan :( Dat neppe 'gangsta' gedoe...
Maar begrijp best dat vele het ontzettend leuk vinden dus ik denk dat ik tot aan G4H blijf. De rest van de Line-up vind ik echt prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:48 

Hardtraxx Veteran

Ja ik vind die vocals zoals in Executioner Style gewoon heel kinderachtig ofzo xd. Laat dit horen aan een kind van 12 en hij vindt het helemaal te gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:48 

Hardtraxxer

Gebbetje helemaal niet geluisterd.

Best tevreden met de line-up
TNT, top
DBSTF, legends setje met nieuwe album zou top zijn.
Wildstylez, ook dikke prima
Tweekaz, geen idee wat ik ervan moet verwachten maar laaat me verrassen
NC & atmosfearz, als atmosfearz alleen nc platen draait is het ook prima

Later boeit het mij niet zoveel meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:00 

Hardtraxx Elite

Da Tweekaz en SZP, instant kaartje verkocht.
Had torenhoge verwachtingen na de editie van vorig jaar en zelden ben ik zo teleurgesteld geweest in een line up.
Moet ook wel frustrerend zijn voor artiesten als B-Front, Phuture Noize, Warface & Radical om zo'n kneusjes voor te moeten laten. Zelfs Hard Driver had ik hier graag zien staan, hij heeft echt wel redelijk wat platen die prachtig bij Qlimax zouden passen imo. Gemiste kans van Q-Dance om iets interessants neer te zetten, maar de buitenlanders zullen niet klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:01 

Hardtraxx Addict

Redman schreef:
Mocht iemand nog een kaartje overhebben, houd ik me aanbevolen. Laatst zelf mijn reservekaartje verkocht en nu wil een maat toch alsnog gaan. :lol:

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:34 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Moet ook wel frustrerend zijn voor artiesten als B-Front, Phuture Noize, Warface & Radical om zo'n kneusjes voor te moeten laten.

Deze zin :')
Iets kan je smaak niet zijn maar dat maakt Da Tweekaz en SZP geen kneusjes >.<.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:43 

Hardtraxx Elite

Svbtwee schreef:
DL22 schreef:
Moet ook wel frustrerend zijn voor artiesten als B-Front, Phuture Noize, Warface & Radical om zo'n kneusjes voor te moeten laten.

Dat zijn voor mij artiesten die niets bijbrengen in de scène, moesten ze wegvallen zou ik niet missen :)
Da Tweekaz geven mij een hardstyle carnaval gevoel en ja SZP met hun accounts hier voor zichzelf de hemel in te prijzen... Vooral de laatste vallen bij mij onder de noemer 'kneusjes'
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:45 

Hardtraxx Veteran

Tering, sommige mensen leven echt op hun dagelijkse portie drama zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:48 

Hardtraxx Veteran

Kom zeg niemand is perfect, je kent ze niet eens, kunnen net zo goed toffe kerels zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 21:42 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Svbtwee schreef:
DL22 schreef:

Dat zijn voor mij artiesten die niets bijbrengen in de scène, moesten ze wegvallen zou ik niet missen :)
Da Tweekaz geven mij een hardstyle carnaval gevoel en ja SZP met hun accounts hier voor zichzelf de hemel in te prijzen... Vooral de laatste vallen bij mij onder de noemer 'kneusjes'

Jou mening staat mij niet aan, maakt jou dat een kneus?
Dat je ze niet zou missen als ze stoppen oke maar vind dit wel erg ver gaan :lol:

Even goede vrienden :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 21:42 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
zo'n kneusjes

:/

Dit is wel een niveautje hoor

DL22 schreef:

Jaapie :lol: ze maken shit die jij niet vet vindt dus moeten ze oppleuren. Ben je laatst op je hoofd gevallen ofzo, kan me oprecht niet herinneren dat jij in het verleden zoveel onzin uitkraamde op HT :P

Dit topic is wel echt om te janken op het moment hoor, teleurstelling snap ik, maar het niveautje van de laatste pagina's is echt niet veel beter dan de gemiddelde facebookcommunity post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 21:45 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Jou mening staat mij niet aan, maakt jou dat een kneus?

In dit geval ben ik geneigd te zeggen van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 21:48 

Hardtraxx Veteran

Het meeste komt er bij mij ook het ene oog weer in en het andere oog weer uit xd. Even een spreekwoord omdraaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 21:51 

Hardtraxx Veteran

Slaat echt als een krant op een pak boter dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 21:52 

Hardtraxx Veteran

Iemand lekker online een kneus noemen maar als the project wordt gedraaid natuurlijk wel mee dansen.. Man man man. Ik heb genoeg gelezen vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 21:53 

Dit toppa is echt een achtbaan van emoties
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 21:57 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Iemand lekker online een kneus noemen maar als the project wordt gedraaid natuurlijk wel mee dansen.. Man man man. Ik heb genoeg gelezen vandaag.

Hiermee sla je echt de spijker op z'n kop. :worship:

Wat een gejank weer. ik vint niet de diejeejs leuq dus zijn kneuejssjes :corn:

Beetje Evert-Jan logica.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:06 

Hardtraxxer

Vandaag niet de tijd gehad om op HT te kijken tot nu. Toen ik de hoeveelheid nieuwe pagina's zag ff een lekker zakje chips en een drankje gepakt om van de drama te genieten. Bedankt jongens :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:09 

Hardtraxx Veteran

Als we blijven dippen op het tempo van de afgelopen dagen gaan we zeker terug de 100 pagina's halen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:12 

Donateur

Het is wel echt bewonderenswaardig dat er tot nog toe niet 1 naam is genoemd waarvan ik dacht HOPPA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:14 

Hardtraxx Veteran

Laatste pagina's in dit toppa zijn best wel kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:19 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Laatste pagina's in dit toppa zijn best wel kansloos.

Iets met lange tenen. Als men het niet aanstaat gewoon kaartje verkopen aan iemand die wel wilt IPV lopen bitchenben de gekste dingen schreeuwen omdat het ze niet aanstaat. Vind sommige opmerkingen hier echt zo kansloos.

Sommige zijn emotioneel aangebrand hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:57 

Hardtraxx Addict

Om dan toch maar wat positiviteit in dit topic te brengen, ik heb er nog wel gewoon zin in :). Wat betreft de lineup is het jammer dat Q-Dance Frequencerz er voor de derde keer op rij neer zet, maar als ze net als de laatste 2 jaar een paar dikke nieuwe platen hebben hoor je mij daar niet direct over klagen. Da Tweekaz ben ik nog wat sceptisch over, maar die wil ik op zich ook wel een kans geven als ze die Disney meuk thuislaten. Alleen N-Vitral (ervan uitgaande dat hij er staat) heb ik niet heel veel mee, maar dat overleef ik wel (hoop ik toch).

Vind het verder wel komisch dat alle mensen waar ik vaker feesten mee pak niet heel enthousiast over de lineup zijn, terwijl de mensen die minder naar hardstyle gaan echt staan te springen bij deze set namen.
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten