Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RoyAPO wrote:Jij behoort ook niet tot de meesten BB. Ik weet wel dat het merendeel op HT niks met G4H heeft :P
Gelukkig is de zaal dan ook niet gevuld met HT'ers :P.

Gunz op XQ Ran-D was episch hoe dat hele publiek meedeed.

Maar ik snap best dat mensen die gangster vocals en vooral dansvloer raw minder vinden :P
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik vind g4h ook best vet sorry jongens
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
online now
Broken Balance wrote:
RoyAPO wrote:Jij behoort ook niet tot de meesten BB. Ik weet wel dat het merendeel op HT niks met G4H heeft :P
Gelukkig is de zaal dan ook niet gevuld met HT'ers :P.

Gunz op XQ Ran-D was episch hoe dat hele publiek meedeed.

Maar ik snap best dat mensen die gangster vocals en vooral dansvloer raw minder vinden :P
Ik ben zelf ook niet weg van G4H, vond hun set in 2013 dus ook niets aan :( Dat neppe 'gangsta' gedoe...
Maar begrijp best dat vele het ontzettend leuk vinden dus ik denk dat ik tot aan G4H blijf. De rest van de Line-up vind ik echt prima te doen.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ja ik vind die vocals zoals in Executioner Style gewoon heel kinderachtig ofzo xd. Laat dit horen aan een kind van 12 en hij vindt het helemaal te gek
C
Hardtraxxer
78 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Gebbetje helemaal niet geluisterd.

Best tevreden met de line-up
TNT, top
DBSTF, legends setje met nieuwe album zou top zijn.
Wildstylez, ook dikke prima
Tweekaz, geen idee wat ik ervan moet verwachten maar laaat me verrassen
NC & atmosfearz, als atmosfearz alleen nc platen draait is het ook prima

Later boeit het mij niet zoveel meer
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Da Tweekaz en SZP, instant kaartje verkocht.
Had torenhoge verwachtingen na de editie van vorig jaar en zelden ben ik zo teleurgesteld geweest in een line up.
Moet ook wel frustrerend zijn voor artiesten als B-Front, Phuture Noize, Warface & Radical om zo'n kneusjes voor te moeten laten. Zelfs Hard Driver had ik hier graag zien staan, hij heeft echt wel redelijk wat platen die prachtig bij Qlimax zouden passen imo. Gemiste kans van Q-Dance om iets interessants neer te zetten, maar de buitenlanders zullen niet klagen.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Redman wrote:Mocht iemand nog een kaartje overhebben, houd ik me aanbevolen. Laatst zelf mijn reservekaartje verkocht en nu wil een maat toch alsnog gaan. :lol:
:innocent:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
DL22 wrote:Moet ook wel frustrerend zijn voor artiesten als B-Front, Phuture Noize, Warface & Radical om zo'n kneusjes voor te moeten laten.
Deze zin :')
Iets kan je smaak niet zijn maar dat maakt Da Tweekaz en SZP geen kneusjes >.<.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Svbtwee wrote:
DL22 wrote:Moet ook wel frustrerend zijn voor artiesten als B-Front, Phuture Noize, Warface & Radical om zo'n kneusjes voor te moeten laten.
Dat zijn voor mij artiesten die niets bijbrengen in de scène, moesten ze wegvallen zou ik niet missen :)
Da Tweekaz geven mij een hardstyle carnaval gevoel en ja SZP met hun accounts hier voor zichzelf de hemel in te prijzen... Vooral de laatste vallen bij mij onder de noemer 'kneusjes'
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Tering, sommige mensen leven echt op hun dagelijkse portie drama zeg...
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Kom zeg niemand is perfect, je kent ze niet eens, kunnen net zo goed toffe kerels zijn.
Hardtraxx Veteran
online now
DL22 wrote:
Svbtwee wrote:
Dat zijn voor mij artiesten die niets bijbrengen in de scène, moesten ze wegvallen zou ik niet missen :)
Da Tweekaz geven mij een hardstyle carnaval gevoel en ja SZP met hun accounts hier voor zichzelf de hemel in te prijzen... Vooral de laatste vallen bij mij onder de noemer 'kneusjes'
Jou mening staat mij niet aan, maakt jou dat een kneus?
Dat je ze niet zou missen als ze stoppen oke maar vind dit wel erg ver gaan :lol:

Even goede vrienden :kiss:
Last edited by Nuracore on 05 Oct 2017 21:42, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
DL22 wrote:zo'n kneusjes
:/

Dit is wel een niveautje hoor
DL22 wrote: Dat zijn voor mij artiesten die niets bijbrengen in de scène, moesten ze wegvallen zou ik niet missen :)
Jaapie :lol: ze maken shit die jij niet vet vindt dus moeten ze oppleuren. Ben je laatst op je hoofd gevallen ofzo, kan me oprecht niet herinneren dat jij in het verleden zoveel onzin uitkraamde op HT :P

Dit topic is wel echt om te janken op het moment hoor, teleurstelling snap ik, maar het niveautje van de laatste pagina's is echt niet veel beter dan de gemiddelde facebookcommunity post.
Last edited by Rickzel on 05 Oct 2017 21:46, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Nuracore wrote:Jou mening staat mij niet aan, maakt jou dat een kneus?
In dit geval ben ik geneigd te zeggen van wel.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Het meeste komt er bij mij ook het ene oog weer in en het andere oog weer uit xd. Even een spreekwoord omdraaien
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Slaat echt als een krant op een pak boter dit.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Iemand lekker online een kneus noemen maar als the project wordt gedraaid natuurlijk wel mee dansen.. Man man man. Ik heb genoeg gelezen vandaag.
A
Dit toppa is echt een achtbaan van emoties
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
RTM93 wrote:Iemand lekker online een kneus noemen maar als the project wordt gedraaid natuurlijk wel mee dansen.. Man man man. Ik heb genoeg gelezen vandaag.
Hiermee sla je echt de spijker op z'n kop. :worship:

Wat een gejank weer. ik vint niet de diejeejs leuq dus zijn kneuejssjes :corn:

Beetje Evert-Jan logica.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Vandaag niet de tijd gehad om op HT te kijken tot nu. Toen ik de hoeveelheid nieuwe pagina's zag ff een lekker zakje chips en een drankje gepakt om van de drama te genieten. Bedankt jongens :corn:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Als we blijven dippen op het tempo van de afgelopen dagen gaan we zeker terug de 100 pagina's halen. :thumbsup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Het is wel echt bewonderenswaardig dat er tot nog toe niet 1 naam is genoemd waarvan ik dacht HOPPA.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Laatste pagina's in dit toppa zijn best wel kansloos.
Hardtraxx Veteran
online now
Helicaze wrote:Laatste pagina's in dit toppa zijn best wel kansloos.
Iets met lange tenen. Als men het niet aanstaat gewoon kaartje verkopen aan iemand die wel wilt IPV lopen bitchenben de gekste dingen schreeuwen omdat het ze niet aanstaat. Vind sommige opmerkingen hier echt zo kansloos.

Sommige zijn emotioneel aangebrand hier
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Om dan toch maar wat positiviteit in dit topic te brengen, ik heb er nog wel gewoon zin in :). Wat betreft de lineup is het jammer dat Q-Dance Frequencerz er voor de derde keer op rij neer zet, maar als ze net als de laatste 2 jaar een paar dikke nieuwe platen hebben hoor je mij daar niet direct over klagen. Da Tweekaz ben ik nog wat sceptisch over, maar die wil ik op zich ook wel een kans geven als ze die Disney meuk thuislaten. Alleen N-Vitral (ervan uitgaande dat hij er staat) heb ik niet heel veel mee, maar dat overleef ik wel (hoop ik toch).

Vind het verder wel komisch dat alle mensen waar ik vaker feesten mee pak niet heel enthousiast over de lineup zijn, terwijl de mensen die minder naar hardstyle gaan echt staan te springen bij deze set namen.