Sws pro ruffianwrote:RELLUHHH
en als Ruffian nou de MC wordt? Is de schok helemaal compleet
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Sws pro ruffian als je van vrouw meppende mafkezen houdt.
wrote:zelfs de sfeer hier is duisterder dan de Line-up
Sws anti ruffian, is alleen maar gebaseerd op sentiment. Dan 10 keer liever Villain die (de afgelopen 2 edities, voor zover ikw eet) gewoon helemaal prima bezig was.wrote:Sws pro ruffianwrote:RELLUHHH
en als Ruffian nou de MC wordt? Is de schok helemaal compleet
Zou b2s nu denken: Wat Q-Dance op Qlimax 2016 kon, kunnen wij op Hardbass 2018.
Wat ik denk dat b2s denkt:wrote:Zou b2s nu denken: Wat Q-Dance op Qlimax 2016 kon, kunnen wij op Hardbass 2018.
Rebelion vorig jaar was wel goed voor de verkoop. Dit jaar weer.
Nou, zo snel was HB niet uitverkocht afgelopen editie hoor.wrote:Wat ik denk dat b2s denkt:wrote:Zou b2s nu denken: Wat Q-Dance op Qlimax 2016 kon, kunnen wij op Hardbass 2018.
Rebelion vorig jaar was wel goed voor de verkoop. Dit jaar weer.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Ik denk dat hard bass vergane glorie is. Net als dit topic.
Edit :
Waarom moet dit uitgerekend een nieuwe pagina worden.
Edit :
Waarom moet dit uitgerekend een nieuwe pagina worden.
Heb gehoord dat er dit jaar 67.000 kaarten worden verkocht. Mij te druk, kaartje verkocht.
-
CHardtraxxer
- last seen Nov 2018
Emancipatie. Nee je mag geen meisjes slaan.wrote:Sws pro ruffian als je van vrouw meppende mafkezen houdt.
Line up is nu wel bekend maar volgens mij is het nog een naam te weinig. Ik gok op hhz
Headhunterz schijnt die Vrijdag voor Qlimax ergens in Azië te staan.wrote:Emancipatie. Nee je mag geen meisjes slaan.wrote:Sws pro ruffian als je van vrouw meppende mafkezen houdt.
Line up is nu wel bekend maar volgens mij is het nog een naam te weinig. Ik gok op hhz
Andere tijdzone. Wel haalbaar.wrote:Headhunterz schijnt die Vrijdag voor Qlimax ergens in Azië te staan.wrote:Emancipatie. Nee je mag geen meisjes slaan.wrote:Sws pro ruffian als je van vrouw meppende mafkezen houdt.
[/quote]Andere tijdzone. Wel haalbaar.[/quote]
Ik hoop het van harte! Heb naast tickets van zijn return feestje gegrepen dus die hoop ik op Qlimax nog een soort van mee te maken.
Ik hoop het van harte! Heb naast tickets van zijn return feestje gegrepen dus die hoop ik op Qlimax nog een soort van mee te maken.
Tickets stonden op een gegeven moment voor €30 te koopwrote: Ik hoop het van harte! Heb naast tickets van zijn return feestje gegrepen dus die hoop ik op Qlimax nog een soort van mee te maken.
Om 2uur nog voor €6,- hahawrote:Tickets stonden op een gegeven moment voor €30 te koopwrote: Ik hoop het van harte! Heb naast tickets van zijn return feestje gegrepen dus die hoop ik op Qlimax nog een soort van mee te maken.
Voor de mensen die bashen op G4H:
Gunz For Hire ft. Nikki Milou - We Will Be Immortal (ROUGH093)
Skip Marley - Lions (Gunz For Hire Bootleg)
Deze nog niet gehoord zeker?
Neemt niet weg dat Executioner Style, Death Row, No Mercy, I’m A Criminal verschrikkelijke bout platen voor de meesten zijn en deze gaan sws gedraaid worden natuurlijk 
Als iedereen nou met extreem lage verwachtingen hierheen gaat, kan t alleen maar meevallen. Soort van omgekeerd feest van Return Of Headhunterz afgelopen week, waar het meerendeel torenhoge verwachtingen had en het daardoor over het algemeen tegenviel 
Don't tell what i like and don't like.wrote:Neemt niet weg dat Executioner Style, Death Row, No Mercy, I’m A Criminal verschrikkelijke bout platen voor de meesten zijn en deze gaan sws gedraaid worden natuurlijk
En check op de lage verwachtingen. Ga gewoon, fuck it wat heb je nu nog te verliezen behalve minstens 100 euro.
Last edited by Broken Balance on 05 Oct 2017 19:29, edited 2 times in total.
-
CHardtraxxer
- last seen Nov 2018
Wat een zaad muziekwrote:Voor de mensen die bashen op G4H:
Idd, voor mij maakt de opening met het doek gevolgd door dbstf al een hele hoop goed. NC & Atmoz is ook prima. Dat uurtje wildstylez kom ik wel door met het anthem, szp idem met die kicks. Alleen Da Tweekaz wordt dan maar een uurtje rondjes lopen ofzo 
Bij G4H wordt het extra druk, ik zou je kaarten gewoon verkopen.wrote:Wat een zaad muziekwrote:Voor de mensen die bashen op G4H: