En toch staan we straks met zn allen weer in het gelredome een biertje te nuttigen 
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
nothing extraordinary but the like of DT on a friend's post looks good
p.s. nvitral will play with nosferatu and DT near rotterdam the same night of qlimax
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A45FB22
anyway i'm still searching a fucking regular for my friend , but on ticketswap is impossible..when i open tha mail even if i click instantly, the tickets have been just sold.
you have friends that can help me with a ticket to sell?
p.s. nvitral will play with nosferatu and DT near rotterdam the same night of qlimax
https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A45FB22
anyway i'm still searching a fucking regular for my friend , but on ticketswap is impossible..when i open tha mail even if i click instantly, the tickets have been just sold.
Niks mis mee.wrote:Nee man, lekker aan de Baco's van €8,90
'Klaplongen geheel niet inbegrepen. jongons, het was gezellig xx'

Vreselijk.wrote:'Klaplongen geheel niet inbegrepen. jongons, het was gezellig xx'
Vermakelijk de laatste pagina's. Wel veel newbies trouwens
Qleimaks iesch Qoet...
Oprecht een van de mindere line ups in jaren. Showtechnisch zal het wel in orde zijn. Overigens zit er totaal niet mee, moest toch werken dat weekend
Oprecht een van de mindere line ups in jaren. Showtechnisch zal het wel in orde zijn. Overigens zit er totaal niet mee, moest toch werken dat weekend
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 19 hours ago
Van 1 tot 4wrote:vrijdagochtend dipje allemaal??
Goddammithttps://www.facebook.com/events/4807978 ... null%22%7D
3 hour during set by Da Tweekaz confirmed
Blije ik, kan ik weer mensen bannen.wrote:Vermakelijk de laatste pagina's. Wel veel newbies trouwens
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
'Hardtraxx is alleen voor de elite'
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 1 day ago
Ik vraag me nu echt af of het nou Miss K8 is of N-Vitral die gaat afsluiten, want die laatste zou (net als Sub Zero Project) een beetje vanuit het niets aankomen.
Laten we eerlijk zijn, respect op het forum moet je verdienen!!!!!1!!123!!1!ELF1!wrote:'Hardtraxx is alleen voor de elite'
Ik denk wel dat het N-Vitral wordt, aangezien alle voorgaande voorspellingen ook uitkwamen. Is wel echt een 180 graden draai tov vorig jaar
Dan heb je de afgelopen 2 jaar op Hardcore gebied onder een steen geleefdwrote:Ik vraag me nu echt af of het nou Miss K8 is of N-Vitral die gaat afsluiten, want die laatste zou (net als Sub Zero Project) een beetje vanuit het niets aankomen.
Hey dat heb ik gedaanwrote:Als men het niet aanstaat gewoon kaartje verkopen aan iemand die wel wilt IPV lopen bitchenben de gekste dingen schreeuwen omdat het ze niet aanstaat. Vind sommige opmerkingen hier echt zo kansloos.
Ik kon niet hoger gaan. Ticketswap deed stom.wrote: Hey dat heb ik gedaanNog meer geld voor gekregen dan onze Kees ook
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 1 day ago
Dat klopt ook wel enigszins haha, heb eigenlijk alleen een beetje de hardstyle gevolgd aangezien de hardcore niet meer zo interessant was als eerstwrote:Dan heb je de afgelopen 2 jaar op Hardcore gebied onder een steen geleefdwrote:Ik vraag me nu echt af of het nou Miss K8 is of N-Vitral die gaat afsluiten, want die laatste zou (net als Sub Zero Project) een beetje vanuit het niets aankomen.
wrote:Ik vraag me nu echt af of het nou Miss K8 is of N-Vitral die gaat afsluiten, want die laatste zou (net als Sub Zero Project) een beetje vanuit het niets aankomen.
if missk8 have a private jet maybe yes, beacuse she will be in lion(france)
nvitral will be at zoetmeer with nosferatu and DT..it depends by the timetable of zoeetmeer,anyway is not too far from arnhem
-
W
- 7 posts member since 2017
- last seen Dec 2018
N-Vitral als afsluiter?
Nog 3 kwartier tot de volgende 10 pagina's 
Denk niet dat mensen er nog gek van opkijken als N-Vitral wordt aangekondigd...wrote:Nog 3 kwartier tot de volgende 10 pagina's
Opvallend om te zien dat er op Facebook ook best veel commentaar is op het feit dat G4H er staan ipv een B-front of een Phuture Noize