Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:56 

Hardtraxx Addict

KeizerSneesar schreef:
Terwijl hardtraxx
Op alles zat te bashen
Was de lineup al gelekt
Maar zaten we toch massaal
te refreshen

Gunz for hire
zal het voor de critici onder ons
weer verneuken
Maar dan heb je gelukkig
Altijd nog
Achterhoeks beuken

Hee maar ben jij dan dezelfde KeizerSneesar als van Dumpert of dat dan weer niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:06 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Pipa schreef:
Dan is SZP 10x meer verdiend dan Myst haha. Blij dat ik geen kaartje heb gekocht. Alleen Wildstylez, D-Block & S-te-fan & De mannen van SOH interessant

Myst heeft in een halfjaar al meer betere tracks geproduceerd dan Sub Zero Project.

Subjectief.
Myst heeft alleen nog maar stages geopend of op kleine stages gestaan. Sub Zero Project worden gezien als grootste talenten binnen de Raw, ook worden ze gezien als grotere talenten dan PN. Persoonlijk vind ik Phuture Noize, maar als je kijkt naar populariteit van SZP dan is het toch wel redelijk terecht dat ze hier staan boven een PN
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:11 

Hardtraxx Crew

Nee, dit gaat hem niet worden voor mij. Zwaar beroerde line-up. Qlimax heeft voor mij elke keer iets magisch gehad, en ben bang dat die traditie dit jaar dan verloren gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:15 

Hardtraxxer

Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:33 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen! :bomb: :bomb:

Is N-Vitral al confirmed dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:33 

Hardtraxx Elite

Ben bereid om mijn kaart te verkopen zo :x maar 3 echt leuke acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:34 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Nee, dit gaat hem niet worden voor mij. Zwaar beroerde line-up. Qlimax heeft voor mij elke keer iets magisch gehad, en ben bang dat die traditie dit jaar dan verloren gaat...

Ik dacht dat de traditie was om om het jaar een slechte stage/line-up te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:34 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Spalken schreef:

De gelekte line-up klopt tot nu toe precies, dus de kans dat N-Vitral afsluit is 99% zeker toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:39 

Bierkoning

1 kaartje te koop
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:48 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Nuracore schreef:
Spalken schreef:

De gelekte line-up klopt tot nu toe precies, dus de kans dat N-Vitral afsluit is 99% zeker toch?

En dan een BOMBSQUAD set?

Zou echt zwaar onverdiend zijn, blackburn en aeros draaien echt nog niet lang genoeg mee!!1@ :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:49 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:

Ja, maar ik zit niet te wachten op die meuk die onder zijn Bombsquad alias uitkomt. Ik vond dat stijltje van Cripsy Bassdrum zo vet, maar volgens mij verschillen de meningen hier ook over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:51 

Hardtraxx Veteran

SimpleEffect schreef:
Huej Gunz

Beetje matige line-up, had verwacht dat ze de line up van vorig jaar wilde overtreffen maar neuuuuuuh.

EDIT: ennn ticket verkocht :clap:

Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt je :lol: Denk even na over het fenomeen dat Qlimax heet en jij denkt serieus dat ze een paar pikkentrekkers op HT tegemoet gaan komen om wat voor reden dan ook? Laat me alsjeblieft niet lachen man, omhooggevallen kutkneus xd :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:53 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
SimpleEffect schreef:
Huej Gunz

Beetje matige line-up, had verwacht dat ze de line up van vorig jaar wilde overtreffen maar neuuuuuuh.

Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt je :lol: Denk even na over het fenomeen dat Qlimax heet en jij denkt serieus dat ze een paar pikkentrekkers op HT tegemoet gaan komen om wat voor reden dan ook? Laat me alsjeblieft niet lachen man, omhooggevallen kutkneus xd :x :lol:

Goshie toch, gaat 't ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:53 

Hardtraxx Addict

Mocht iemand nog een kaartje overhebben, houd ik me aanbevolen. Laatst zelf mijn reservekaartje verkocht en nu wil een maat toch alsnog gaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:56 

Kraak... Piep...

The Skribbler schreef:
SimpleEffect schreef:
Huej Gunz

STRIPPMKOAART?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:57 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
SimpleEffect schreef:
Huej Gunz

Nou dat deden ze vorig jaar aardig goed. Meneer Omlaaggevallen Kutkneus (Ouch man je kwetst mn gevoels echt kei hard)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:00 

Kraak... Piep...

SimpleEffect schreef:
The Skribbler schreef:
SimpleEffect schreef:
Huej Gunz

Nou dat deden ze vorig jaar aardig goed. Meneer Omlaaggevallen Kutkneus (Ouch man je kwetst mn gevoels echt kei hard)

Zeg iets over Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:01 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
SimpleEffect schreef:
The Skribbler schreef:

Zeg iets over Theracords.

Nee dan ben ik bang dat zijn volledige autisme naar boven komt en me nog ergere dingen gaat noemen om mijn gevoelentjes te kwetsen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:04 

Hardtraxx Veteran

RELLUHHH

en als Ruffian nou de MC wordt? Is de schok helemaal compleet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:05 

Hardtraxx Addict

zelfs de sfeer hier is duisterder dan de Line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:05 

Hardtraxx Elite

Jordy schreef:
Spalken schreef:

Ja, maar ik zit niet te wachten op die meuk die onder zijn Bombsquad alias uitkomt. Ik vond dat stijltje van Cripsy Bassdrum zo vet, maar volgens mij verschillen de meningen hier ook over.

Dan was het wel leuk maar nu gaat hij heel veel uptempo meuk draaien en dan is het gelijk minder

Maarja sneller = harder maat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:09 

Hardtraxx Crew

SimpleEffect schreef:
wootum schreef:

Ik dacht dat de traditie was om om het jaar een slechte stage/line-up te hebben

Ik bedoel die van mezelf, oftewel de edities waar ik geweest ben.

EDIT: m'n ticket ook verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:10 

Donateur

kegel77w schreef:
zelfs de sfeer hier is duisterder dan de Line-up

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:13 

Hardtraxx Beheerder

The Skribbler schreef:
SimpleEffect schreef:
Huej Gunz

Ga je lekker dirrek?

Ticket ook verkocht binnen 41 seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:15 

Hardtraxx Elite

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten