Hee maar ben jij dan dezelfde KeizerSneesar als van Dumpert of dat dan weer niet?wrote:Terwijl hardtraxx
Op alles zat te bashen
Was de lineup al gelekt
Maar zaten we toch massaal
te refreshen
Gunz for hire
zal het voor de critici onder ons
weer verneuken
Maar dan heb je gelukkig
Altijd nog
Achterhoeks beuken
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 16 hours ago
Subjectief.wrote:Myst heeft in een halfjaar al meer betere tracks geproduceerd dan Sub Zero Project.wrote:Dan is SZP 10x meer verdiend dan Myst haha. Blij dat ik geen kaartje heb gekocht. Alleen Wildstylez, D-Block & S-te-fan & De mannen van SOH interessant
Myst heeft alleen nog maar stages geopend of op kleine stages gestaan. Sub Zero Project worden gezien als grootste talenten binnen de Raw, ook worden ze gezien als grotere talenten dan PN. Persoonlijk vind ik Phuture Noize, maar als je kijkt naar populariteit van SZP dan is het toch wel redelijk terecht dat ze hier staan boven een PN
Nee, dit gaat hem niet worden voor mij. Zwaar beroerde line-up. Qlimax heeft voor mij elke keer iets magisch gehad, en ben bang dat die traditie dit jaar dan verloren gaat...
Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen!

Is N-Vitral al confirmed dan?wrote:Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen!![]()
Ben bereid om mijn kaart te verkopen zo
maar 3 echt leuke acts.
Ik dacht dat de traditie was om om het jaar een slechte stage/line-up te hebbenwrote:Nee, dit gaat hem niet worden voor mij. Zwaar beroerde line-up. Qlimax heeft voor mij elke keer iets magisch gehad, en ben bang dat die traditie dit jaar dan verloren gaat...
De gelekte line-up klopt tot nu toe precies, dus de kans dat N-Vitral afsluit is 99% zeker toch?wrote:Is N-Vitral al confirmed dan?wrote:Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen!![]()
wrote:De gelekte line-up klopt tot nu toe precies, dus de kans dat N-Vitral afsluit is 99% zeker toch?wrote:Is N-Vitral al confirmed dan?wrote:Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen!![]()
En dan een BOMBSQUAD set?
Zou echt zwaar onverdiend zijn, blackburn en aeros draaien echt nog niet lang genoeg mee!!1@
Ja, maar ik zit niet te wachten op die meuk die onder zijn Bombsquad alias uitkomt. Ik vond dat stijltje van Cripsy Bassdrum zo vet, maar volgens mij verschillen de meningen hier ook over.wrote:Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen!![]()
Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt jewrote:Huej Gunz
Beetje matige line-up, had verwacht dat ze de line up van vorig jaar wilde overtreffen maar neuuuuuuh.
EDIT: ennn ticket verkocht
Goshie toch, gaat 't ?wrote:Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt jewrote:Huej Gunz
Beetje matige line-up, had verwacht dat ze de line up van vorig jaar wilde overtreffen maar neuuuuuuh.
EDIT: ennn ticket verkochtDenk even na over het fenomeen dat Qlimax heet en jij denkt serieus dat ze een paar pikkentrekkers op HT tegemoet gaan komen om wat voor reden dan ook? Laat me alsjeblieft niet lachen man, omhooggevallen kutkneus
![]()
![]()
Mocht iemand nog een kaartje overhebben, houd ik me aanbevolen. Laatst zelf mijn reservekaartje verkocht en nu wil een maat toch alsnog gaan. 
STRIPPMKOAART?wrote:Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt jewrote:Huej Gunz
EDIT: ennn ticket verkochtDenk even na over het fenomeen dat Qlimax heet en jij denkt serieus dat ze een paar pikkentrekkers op HT tegemoet gaan komen om wat voor reden dan ook? Laat me alsjeblieft niet lachen man, omhooggevallen kutkneus
![]()
![]()
Nou dat deden ze vorig jaar aardig goed. Meneer Omlaaggevallen Kutkneus (Ouch man je kwetst mn gevoels echt kei hard)wrote:Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt jewrote:Huej Gunz
![]()
![]()
Zeg iets over Theracords.wrote:Nou dat deden ze vorig jaar aardig goed. Meneer Omlaaggevallen Kutkneus (Ouch man je kwetst mn gevoels echt kei hard)wrote:Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt jewrote:Huej Gunz
![]()
![]()
Nee dan ben ik bang dat zijn volledige autisme naar boven komt en me nog ergere dingen gaat noemen om mijn gevoelentjes te kwetsenwrote:Zeg iets over Theracords.wrote:Nou dat deden ze vorig jaar aardig goed. Meneer Omlaaggevallen Kutkneus (Ouch man je kwetst mn gevoels echt kei hard)wrote: Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt jeDenk even na over het fenomeen dat Qlimax heet en jij denkt serieus dat ze een paar pikkentrekkers op HT tegemoet gaan komen om wat voor reden dan ook? Laat me alsjeblieft niet lachen man, omhooggevallen kutkneus
![]()
![]()
RELLUHHH
en als Ruffian nou de MC wordt? Is de schok helemaal compleet
en als Ruffian nou de MC wordt? Is de schok helemaal compleet
zelfs de sfeer hier is duisterder dan de Line-up
Last edited by kegel77w on 05 Oct 2017 18:07, edited 2 times in total.
Dan was het wel leuk maar nu gaat hij heel veel uptempo meuk draaien en dan is het gelijk minderwrote:Ja, maar ik zit niet te wachten op die meuk die onder zijn Bombsquad alias uitkomt. Ik vond dat stijltje van Cripsy Bassdrum zo vet, maar volgens mij verschillen de meningen hier ook over.wrote:Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen!![]()
Maarja sneller = harder maat
Ik bedoel die van mezelf, oftewel de edities waar ik geweest ben.wrote:Ik dacht dat de traditie was om om het jaar een slechte stage/line-up te hebbenwrote:Nee, dit gaat hem niet worden voor mij. Zwaar beroerde line-up. Qlimax heeft voor mij elke keer iets magisch gehad, en ben bang dat die traditie dit jaar dan verloren gaat...
EDIT: m'n ticket ook verkocht
Last edited by wootum on 05 Oct 2017 18:23, edited 1 time in total.
wrote:zelfs de sfeer hier is duisterder dan de Line-up
Ga je lekker dirrek?wrote:Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt jewrote:Huej Gunz
![]()
![]()
Ticket ook verkocht binnen 41 seconden.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.