Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 4 days ago
KeizerSneesar wrote:Terwijl hardtraxx
Op alles zat te bashen
Was de lineup al gelekt
Maar zaten we toch massaal
te refreshen

Gunz for hire
zal het voor de critici onder ons
weer verneuken
Maar dan heb je gelukkig
Altijd nog
Achterhoeks beuken
Hee maar ben jij dan dezelfde KeizerSneesar als van Dumpert of dat dan weer niet?
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
TSFH wrote:
Pipa wrote:Dan is SZP 10x meer verdiend dan Myst haha. Blij dat ik geen kaartje heb gekocht. Alleen Wildstylez, D-Block & S-te-fan & De mannen van SOH interessant
Myst heeft in een halfjaar al meer betere tracks geproduceerd dan Sub Zero Project.
Subjectief.
Myst heeft alleen nog maar stages geopend of op kleine stages gestaan. Sub Zero Project worden gezien als grootste talenten binnen de Raw, ook worden ze gezien als grotere talenten dan PN. Persoonlijk vind ik Phuture Noize, maar als je kijkt naar populariteit van SZP dan is het toch wel redelijk terecht dat ze hier staan boven een PN
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Nee, dit gaat hem niet worden voor mij. Zwaar beroerde line-up. Qlimax heeft voor mij elke keer iets magisch gehad, en ben bang dat die traditie dit jaar dan verloren gaat...
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen! :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Spalken wrote:Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen! :bomb: :bomb:
Is N-Vitral al confirmed dan? :oh:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Ben bereid om mijn kaart te verkopen zo :x maar 3 echt leuke acts.
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
wootum wrote:Nee, dit gaat hem niet worden voor mij. Zwaar beroerde line-up. Qlimax heeft voor mij elke keer iets magisch gehad, en ben bang dat die traditie dit jaar dan verloren gaat...
Ik dacht dat de traditie was om om het jaar een slechte stage/line-up te hebben
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Nuracore wrote:
Spalken wrote:Nou, volgens mij ben ik de enige die blij is dat N-vitral gaat afsluiten. Heb Noise Pumper altijd wel eens door het Gelredome heen willen horen knallen! :bomb: :bomb:
De gelekte line-up klopt tot nu toe precies, dus de kans dat N-Vitral afsluit is 99% zeker toch?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
1 kaartje te koop
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 22 days ago
Paling wrote:
Nuracore wrote:
De gelekte line-up klopt tot nu toe precies, dus de kans dat N-Vitral afsluit is 99% zeker toch?

En dan een BOMBSQUAD set?

Zou echt zwaar onverdiend zijn, blackburn en aeros draaien echt nog niet lang genoeg mee!!1@ :list: :list:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ja, maar ik zit niet te wachten op die meuk die onder zijn Bombsquad alias uitkomt. Ik vond dat stijltje van Cripsy Bassdrum zo vet, maar volgens mij verschillen de meningen hier ook over.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
SimpleEffect wrote:Huej Gunz

Beetje matige line-up, had verwacht dat ze de line up van vorig jaar wilde overtreffen maar neuuuuuuh.

EDIT: ennn ticket verkocht :clap:
Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt je :lol: Denk even na over het fenomeen dat Qlimax heet en jij denkt serieus dat ze een paar pikkentrekkers op HT tegemoet gaan komen om wat voor reden dan ook? Laat me alsjeblieft niet lachen man, omhooggevallen kutkneus xd :x :lol:
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
The Skribbler wrote:

Beetje matige line-up, had verwacht dat ze de line up van vorig jaar wilde overtreffen maar neuuuuuuh.

Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt je :lol: Denk even na over het fenomeen dat Qlimax heet en jij denkt serieus dat ze een paar pikkentrekkers op HT tegemoet gaan komen om wat voor reden dan ook? Laat me alsjeblieft niet lachen man, omhooggevallen kutkneus xd :x :lol:
Goshie toch, gaat 't ?
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Mocht iemand nog een kaartje overhebben, houd ik me aanbevolen. Laatst zelf mijn reservekaartje verkocht en nu wil een maat toch alsnog gaan. :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Skribbler wrote:

STRIPPMKOAART?
Hardtraxxer
The Skribbler wrote:

Nou dat deden ze vorig jaar aardig goed. Meneer Omlaaggevallen Kutkneus (Ouch man je kwetst mn gevoels echt kei hard)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
SimpleEffect wrote:
The Skribbler wrote:

Nou dat deden ze vorig jaar aardig goed. Meneer Omlaaggevallen Kutkneus (Ouch man je kwetst mn gevoels echt kei hard)
Zeg iets over Theracords.
Hardtraxxer
Broken Balance wrote:
SimpleEffect wrote:
The Skribbler wrote: Waarom daacht je dit in godsnaam... serieus, wat bezielt je :lol: Denk even na over het fenomeen dat Qlimax heet en jij denkt serieus dat ze een paar pikkentrekkers op HT tegemoet gaan komen om wat voor reden dan ook? Laat me alsjeblieft niet lachen man, omhooggevallen kutkneus xd :x :lol:
Zeg iets over Theracords.
Nee dan ben ik bang dat zijn volledige autisme naar boven komt en me nog ergere dingen gaat noemen om mijn gevoelentjes te kwetsen :x
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
RELLUHHH

en als Ruffian nou de MC wordt? Is de schok helemaal compleet
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
zelfs de sfeer hier is duisterder dan de Line-up
Last edited by kegel77w on 05 Oct 2017 18:07, edited 2 times in total.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Jordy wrote:
Ja, maar ik zit niet te wachten op die meuk die onder zijn Bombsquad alias uitkomt. Ik vond dat stijltje van Cripsy Bassdrum zo vet, maar volgens mij verschillen de meningen hier ook over.
Dan was het wel leuk maar nu gaat hij heel veel uptempo meuk draaien en dan is het gelijk minder

Maarja sneller = harder maat :bomb:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
SimpleEffect wrote:
wootum wrote:Nee, dit gaat hem niet worden voor mij. Zwaar beroerde line-up. Qlimax heeft voor mij elke keer iets magisch gehad, en ben bang dat die traditie dit jaar dan verloren gaat...
Ik dacht dat de traditie was om om het jaar een slechte stage/line-up te hebben
Ik bedoel die van mezelf, oftewel de edities waar ik geweest ben.

EDIT: m'n ticket ook verkocht
Last edited by wootum on 05 Oct 2017 18:23, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
kegel77w wrote:zelfs de sfeer hier is duisterder dan de Line-up
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
The Skribbler wrote:

Ga je lekker dirrek?

Ticket ook verkocht binnen 41 seconden.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.