Ik ben nog nooit zo blij geweest om te besluiten niet naar een feest te gaan 
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden.wrote:kut gunz wat een chappies
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden.wrote:kut gunz wat een chappies
wrote:Sommige mensen zijn ook nooit tevreden.wrote:kut gunz wat een chappies
same tbh, line up komt nu beetje vaag over met da tweekaz erin en alweer frequenzers maar ga me er prima vermaken.wrote:Immortal kick edit incoming.
Nee zelf geen groot fan van Gunz, maar ach, zal vast wel niet zo erg zijn. Hardcore act boeit me niet zoveel dus ik ben al met al tevreden met deze line-up
laat JoS maar thuis gewoonwrote:hoppaaaaa n-vitral afsluiter met aan het begin Jack of Sound surprise act om who you're fucking with door the dome te knallen
WIE BEN JIJ OM TE BEPALEN DAT HIJ HET NIET HEEFT VERDIEND.wrote:laat JoS maar thuis gewoonwrote:hoppaaaaa n-vitral afsluiter met aan het begin Jack of Sound surprise act om who you're fucking with door the dome te knallen
waar hep ik gesegt dat hij het niet heeft verdient ?? maar als hij voor 1 track even saampjes met n-vitraal komt draaie vin dat niet egt ergens op slaan!!wrote:WIE BEN JIJ OM TE BEPALEN DAT HIJ HET NIET HEEFT VERDIEND.wrote:laat JoS maar thuis gewoonwrote:hoppaaaaa n-vitral afsluiter met aan het begin Jack of Sound surprise act om who you're fucking with door the dome te knallen
wrote:Terwijl hardtraxx
Op alles zat te bashen
Was de lineup al gelekt
Maar zaten we toch massaal
te refreshen
Gunz for hire
zal het voor de critici onder ons
weer verneuken
Maar dan heb je gelukkig
Altijd nog
Achterhoeks beuken
View on YouTubewrote:Juist! Gewoon maaien verdomme
of hij drukt gewoon zelf op play in plaats van bij elke collab iemand on stage uit te nodigen.wrote:hoppaaaaa n-vitral afsluiter met aan het begin Jack of Sound surprise act om who you're fucking with door the dome te knallen
Ik vond hem leukwrote:Terwijl hardtraxx
Op alles zat te bashen
Was de lineup al gelekt
Maar zaten we toch massaal
te refreshen
Gunz for hire
zal het voor de critici onder ons
weer verneuken
Maar dan heb je gelukkig
Altijd nog
Achterhoeks beuken
wrote:of hij drukt gewoon zelf op play in plaats van bij elke collab iemand on stage uit te nodigen.wrote:hoppaaaaa n-vitral afsluiter met aan het begin Jack of Sound surprise act om who you're fucking with door the dome te knallen
verdomme jongens was toch niet serieus verkoop mijn kaart toch vanwege de druktewrote:laat JoS maar thuis gewoonwrote:hoppaaaaa n-vitral afsluiter met aan het begin Jack of Sound surprise act om who you're fucking with door the dome te knallen
Genoeg ruimte op de gang hoor!wrote:verdomme jongens was toch niet serieus verkoop mijn kaart toch vanwege de druktewrote:of hij drukt gewoon zelf op play in plaats van bij elke collab iemand on stage uit te nodigen.wrote:hoppaaaaa n-vitral afsluiter met aan het begin Jack of Sound surprise act om who you're fucking with door the dome te knallen
Als hij die plaat draait dan krijg je 3 bier van me.wrote:tja.. of
View on YouTube
Wtf zegwrote:View on YouTubewrote:Juist! Gewoon maaien verdomme