Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:10 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Gaatie weer een a4'tje typen.

Laat het toch lekker ipv je zo druk te maken. Jij bent vast leuk op verjaardagen xd .

Of we laten hier iedereen gewoon lekker z’n ding doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:10 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
:yay:

Maar he tot op Qlimax he?! Mits het te druk is natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:12 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:19 

Hardtraxx Addict

Ah, het is weer zover :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:21 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:23 

Hardtraxx Addict

Railion schreef:
Ah, het is weer zover :corn:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:24 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Tsja ik denk dat het ook gewoon een kwestie is van hoe veel feesten je nog af gaat. Ik ga niet of nauwelijks meer naar (hardstyle)feesten, dus dan is alles vrij nieuw voor je en ga ik zelf niet echt uit van wat anderen zeggen. Ik ga me dus goed vermaken op Qlimax :)

Helemaal mee eens, Q-base/Return of HHZ/Supremacy e.d allemaal overgeslagen, laatste feestje komt uit Juli, heb een berg LQ filmpjes van Frequencerz gezien met belachelijk vette platen, en die laatste warface collab en vooral Allright zijn gewoon heel erg nice. Dit is 1 van de sets waar ik naar uit kijk :)

Henk-Jan schreef:
Juist. En Qlimax = populariteit. En dat is echt geen verschil met voorgaande jaren.

En ook dit inderdaad, dit is de reden dat ik niet heel gek op kijk van da Tweekaz en dat ik er wel mee kan leven. Verre van mijn eerste keuze, maar dit is gewoon oprecht precies wat je KUNT verwachten van Qlimax

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Zeker Da Tweekaz (populair onder dagjes volk en alleen maar bootlegs) DBSTF (zijn nog maar net terug en gelijk Qlimax) en TNT (vorig jaar al Tuneboy en ook vrij dood verder) horen er imo echt niet te staan.

En dan te bedenken dat ze (waarschijnlijk) namen als Phuture Noize, B-Front, Sound Rush e.d. laten liggen daarvoor. Maar ook talenten, waar Q nog wel eens wat van neerzette, zoals Myst, D-Sturb, Andy Svge e.d. worden ook weggelaten.

Ipv daarvan krijg je gewoon een standaard line up met de artiesten die op dit moment gepushed worden door Q afgewisseld met een paar standaard namen. Zoals gezegd, een enorme dagjesvolk line-up en imo echt de slechtste sinds tijden.

Mocht de gehele line-up kloppen, dan zou ik alleen voor NC en G4H heen gaan. En daar 80 euro voor? Voor die 80 euro kreeg je vorig jaar wel Project One, Blademasterz en Angerfist, toch drie behoorlijk exclusieve acts als je naar Qlimax kijkt. En nu, niks bijzonders.

Sound Rush op Qlimax was wel de ultieme push van Q geweest. DBSTF hebben een dijk van een album neergezet en hebben Q bewezen dat ze niet meer om hun heen kunnen, die zijn dus meer dan terecht terug na al die jaren.

Hardtraxx Veteran

Tsja je kunt ook gewoon je ticket verkopen als je de line-up niet zint :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:25 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
makrooy schreef:
Dat is hoe ht erover na denkt, niet iedereen zal daar zo over nadenken. Moeten niet vergeten dat smaken verschillen. De enige mensen in RL die ik ken die hardstyle luisteren, luisteren helemaal niet naar dsturb, myst of phuture noize of sound rush.

Als je puur kijkt naar populariteit dan doen de namen in huidige line up het een stuk beter. (kijk ik bijv. naar aantal spotify luisteraars per maand).

Ja maar het is niet gezegd dat al die spotify luisteraars ook daadwerkelijk naar feesten gaan. Sound Rush, B-Front en Phuture Noize hebben naar mijn idee toch wel een meer toegewijde achterban. Zij hebben ook meer dan 100k spotify luisteraars per maand

Ja en da tweekaz, NC, wildstylez, hebben er minimaal 3x zoveel. Maar opzich heb je ook wel gelijk ofso. Ik probeer het ook maar beetje te relativeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:28 

Hardtraxx Veteran

Het is toch ook gewoon een optie om veel te zuipen en dan kijken hoe ver je het redt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:29 

Donateur

Jordy schreef:
Het is toch ook gewoon een optie om veel te zuipen en dan kijken hoe ver je het redt?

Sowieso gewoon altijd dit, maar ja soms heb je achteraf dan alsnog het gevoel alsof je in de maling genomen bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:30 

Kraak... Piep...

Basshunterzz schreef:

Sound Rush op Qlimax was wel de ultieme push van Q geweest. DBSTF hebben een dijk van een album neergezet en hebben Q bewezen dat ze niet meer om hun heen kunnen, die zijn dus meer dan terecht terug na al die jaren.

Na al die jaren terwijl ze eigenlijk een tijd zijn weggeweest? Zou je dat niet meer moeten gebruiken voor een naam die de laatste jaren al constant goede releases uitbrengt en niet is geboekt, zoals SZP meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:39 

Hardtraxx Beheerder

TiMOTHYb schreef:
Jordy schreef:

Sowieso gewoon altijd dit, maar ja soms heb je achteraf dan alsnog het gevoel alsof je in de maling genomen bent

Dit ook ja. Benieuwd wat er nog komt, mocht het wacht nog even op de volgende namen en besluit dan of ik ticket verkoop of toch ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:39 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:

Dat geval had ik afgelopen week. Foto's, video's en geluidsfragmenten waar ik niets meer van weet. Wildstylez vond ik ook leuk terwijl velen zeiden dat het meh was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:40 

Hardtraxx Veteran

Zat al flink te twijfelen of ik dit jaar wel zou gaan, maar na het zien van de line-up tot dusver haak ik toch af.
NC & Atmozfears en DBSTF zijn leuk, tijdens TNT ben ik toch nog niet binnen en de rest doet me echt weinig. Freqz hebben prima tracks, maar ik heb hen vaak zat gezien dit jaar. Wildstylez heb ik een setje van bijgewoond bij Defqon en dat was zaaddodend. Da Tweekaz heb ik niks mee. Verder snap ik de keuzes van Q wel, al staan Frequencerz en Atmozfears er al weer voor het derde jaar op rij.

Ik wacht lekker volgend jaar af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:43 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Verder snap ik de keuzes van Q wel, al staan Frequencerz en Atmozfears er al weer voor het derde jaar op rij.

Atmozfears draaide vorig jaar niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:46 

Hardtraxx Veteran

Hoef ik me niet in te spannen om een kaartje te kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:46 

Hardtraxxer

Pfff surprise act ook al gelekt..https://www.facebook.com/hardnewsnl/videos/2109024212457093/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:49 

Bierkoning

Frequencerz, genieten!! Hoop dat ze Wolfpack een keer draaien!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:49 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Uberhout schreef:
Verder snap ik de keuzes van Q wel, al staan Frequencerz en Atmozfears er al weer voor het derde jaar op rij.

Atmozfears draaide vorig jaar niet

My bad, verwarde 'm even met Audiotricz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:50 

Hardtraxx Elite

Een "overgangs-Qlimax" dus... net als in 2015. Hopen op een vet stagedesign en show dan maar. Weet nu al dat de set van D-Block & S-te-Fan mijn hoogtepunt van de avond wordt.

Negatieve modus uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:50 

Hardtraxxer

er staan meestal 9 a 10 acts op qlimax als dit ook de volgorde is, wordt t al vrij vroeg raw. Ik verwacht nog wel surprise hhz ergens voor frequencerz dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:51 

Hardtraxx Veteran

Just88 schreef:

"Koningin van de Hardcore" :/. Hardstyle noem je zoiets meneer :list:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:53 

Hardtraxx Addict

YWalen schreef:
Ik verwacht nog wel surprise hhz

Hou nou eens ooooooop...
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten