Henk-Jan schreef:
Verkoop je kaartje dan, stop met tijd erin steken en ga aan het werk
Ik ben aan het werk, anders zit ik hier ook niet.
En we hebben het over hoe het mogelijk gaat worden nu, ik jump de gun echt niet mochten er toch nog een phuture noize, b-front, en miss k8 ofzo komen.
Citaat:
Terug van wat? Ze zijn nooit weggeweest. Oke, het regende geen releases maar wat ze uitbrachten was gewoon van goede kwaliteit. En als je met een strak en vernieuwend (is de meerderheid het wel over eens gok ik) album komt, waarom zou je dan niet op Qlimax kunnen staan?
Het is ook normaal dat ze op Qlimax staan, maar ik bekijk het meer vanuit, of all people hun. Het is echt meer het totaalplaatje.
Meer van uit alle releases, platen, prestaties van verschillende namen e.d. die dit jaar allemaal enorm goed zijn ontvangen door iedereen, gewaardeerd en in populariteit zijn gestegen, staat deze line-up er. Biem.
Het klopt in mijn optiek gewoon niet met het totaalplaatje van het jaar 2017. De enige die er echt bij passen gezien dit jaar zijn Sub Zero Project en NC & Atmoz imo. Wildstylez en DBSTF hebben voor de helft van het jaar niet echt wat van zich laten horen, Da Tweekaz maakten alleen bootlegs en Frequencerz en TNT lijken meer gewoon filler door hun populariteit, fair enough.
Maar daarom vind ik de line-up persoonlijk minder, t.o.v. de vorige 4 jaar.