Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:44 

Kraak... Piep...

Zeker Da Tweekaz (populair onder dagjes volk en alleen maar bootlegs) DBSTF (zijn nog maar net terug en gelijk Qlimax) en TNT (vorig jaar al Tuneboy en ook vrij dood verder) horen er imo echt niet te staan.

En dan te bedenken dat ze (waarschijnlijk) namen als Phuture Noize, B-Front, Sound Rush e.d. laten liggen daarvoor. Maar ook talenten, waar Q nog wel eens wat van neerzette, zoals Myst, D-Sturb, Andy Svge e.d. worden ook weggelaten.

Ipv daarvan krijg je gewoon een standaard line up met de artiesten die op dit moment gepushed worden door Q afgewisseld met een paar standaard namen. Zoals gezegd, een enorme dagjesvolk line-up en imo echt de slechtste sinds tijden.

Mocht de gehele line-up kloppen, dan zou ik alleen voor NC en G4H heen gaan. En daar 80 euro voor? Voor die 80 euro kreeg je vorig jaar wel Project One, Blademasterz en Angerfist, toch drie behoorlijk exclusieve acts als je naar Qlimax kijkt. En nu, niks bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:44 

Hardtraxx Veteran

Ik ga ook nauwelijks nog en heb dood lopen ergeren aan Freq's afgelopen zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:46 

Hardtraxx Veteran

Heb zelf niet zoveel problemen met freq, kan me prima op vermaken. Maar vind jammer dat ze er weer staan en niet ruimte wordt gemaakt voor nieuwe namen zoals BB zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:48 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Ik ga ook nauwelijks nog en heb dood lopen ergeren aan Freq's afgelopen zaterdag.

Frietquencerz was toch niet zo heel slecht? stuk of 3 nieuwe tracks en lekkere energie erin :yay:

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
DBSTF (zijn nog maar net terug en gelijk Qlimax)

Hol up

Hardtraxx Veteran

Vind er tot nu toe echt maar weinig aan. Wildstylez, dbstf en NC&amf zouden de enige interessante namen zijn.

Kenniewachtentotmorrege
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:49 

Kraak... Piep...

Het vreemdste vind ik dan nog als ze naar hun geschiedenis van events kijken dit jaar. Dan is geloof ik alleen Defqon echt goed verkocht.

Terwijl ze vorig jaar zo goed als elk evenement hadden uitverkocht zonder dat de tickets op ticketswap in het rond vlogen.

Dit jaar al Freaqshow, Qapital (geloof ik), XQ Ran-D (wat net als Frontliner verkleind leek), Return Of Headhunterz e.d.
En dan toch nog doorzetten met zulke vrij standaard line-ups. Het is net alsof ze b2s achterna willen gaan.

sonnebloem schreef:
Broken Balance schreef:

Hol up

Ja? Ze zijn net terug, met een album, en dan gelijk Qlimax? Er zijn toch wel een paar artiesten die zich over de laatste 2/3 jaar ook hebben opgebouwd naar dit niveau, zoals Phuture Noize en Sound Rush en die worden keihard overgeslagen.

Het is niet dat die artiesten niet goed genoeg zijn en het zo niet verdienen, maar als je kijkt naar wat alle grote namen en talenten hebben gepresteerd dit jaar, het jaar met een enorme opleving van HS, is het toch raar dat deze line-up wordt neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:51 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
En dan toch nog doorzetten met zulke vrij standaard line-ups. Het is net alsof ze b2s achterna willen gaan.

Eensch, Q lezen jullie mee ? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:51 

Al die feesten zijn uitverkocht, wat is het verschil voor Q dat er tickets op ticketswap komen, kunnen mensen meer geld aan bier uitgeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:52 

Hardtraxxer

wokkie schreef:
patrickjeb schreef:

Frietquencerz was toch niet zo heel slecht? stuk of 3 nieuwe tracks en lekkere energie erin :yay:

3 Tracks in een 1 uur set is niet echt geweldigmakend in een hitjesparade set

Kraak... Piep...

Anonymous schreef:
Al die feesten zijn uitverkocht, wat is het verschil voor Q dat er tickets op ticketswap komen, kunnen mensen meer geld aan bier uitgeven

Ze verdienen meer aan mensen dan alleen de tickets, veel mensen maken op dat feest meer op dan hun ticket heeft gekost.

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

Misschien hebben Q en TS een deal met elkaar gemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:54 

Hardtraxxer

Het zou wel nice zijn als Da Tweekaz als suprise niet zouden draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:54 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
een enorme dagjesvolk line-up

Wat verwacht je dan joh? Dipmeister.
Kerel dikke analyses er op los laten :lol: :lol: Begint een beetje naar autisme te neigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:55 

Hardtraxx Veteran

Dat is hoe ht erover na denkt, niet iedereen zal daar zo over nadenken. Moeten niet vergeten dat smaken verschillen. De enige mensen in RL die ik ken die hardstyle luisteren, luisteren helemaal niet naar dsturb, myst of phuture noize of sound rush.

Als je puur kijkt naar populariteit dan doen de namen in huidige line up het een stuk beter. (kijk ik bijv. naar aantal spotify luisteraars per maand).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:56 

Hardtraxx Veteran

Juist. En Qlimax = populariteit. En dat is echt geen verschil met voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:57 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
Broken Balance schreef:
een enorme dagjesvolk line-up

Wat verwacht je dan joh? Dipmeister.
Kerel dikke analyses er op los laten :lol: :lol: Begint een beetje naar autisme te neigen.

Ach ja, genoeg gebruiken en het maakt niet meer uit he.

Als je als Q laat zien dat je in voorgaande jaren een goede mix in zo'n line up kan neerzetten en vervolgens vorig jaar een vloed aan lovende reacties krijgt over die editie, dan moet je inderdaad nu zo'n kats standaard line-up verwachten.

Daar heb je echt analyse-skills voor nodig yo.

Want als het een populariteitscontest is, wat deden Deetox, Code Black, Audiotricz e.d. in de voorgaande line-ups..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:58 

Hardtraxx Veteran

Verkoop je kaartje dan, stop met tijd erin steken en ga aan het werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:58 

Hardtraxxer

Zie net op facebook voorbij komen dat Headhunterz 17 november in Thailand draait, ik denk dat we die ook van de lijst af kunnen strepen of hij moet direct terug vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:59 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

sonnebloem schreef:
Broken Balance schreef:

Hol up

Ja? Ze zijn net terug, met een album, en dan gelijk Qlimax? Er zijn toch wel een paar artiesten die zich over de laatste 2/3 jaar ook hebben opgebouwd naar dit niveau, zoals Phuture Noize en Sound Rush en die worden keihard overgeslagen.

Het is niet dat die artiesten niet goed genoeg zijn en het zo niet verdienen, maar als je kijkt naar wat alle grote namen en talenten hebben gepresteerd dit jaar, het jaar met een enorme opleving van HS, is het toch raar dat deze line-up wordt neergezet.

Terug van wat? Ze zijn nooit weggeweest. Oke, het regende geen releases maar wat ze uitbrachten was gewoon van goede kwaliteit. En als je met een strak en vernieuwend (is de meerderheid het wel over eens gok ik) album komt, waarom zou je dan niet op Qlimax kunnen staan?

En wat betreft PN en SR, ik ben niet van mening dat DBSTF hun plek op de lineup inneemt. SR hadden ze in de plaats van da tweekaz kunnen zetten of als opener en PN zou wel in de plaats van freqz kunnen en, als de vermoedelijke lineup klopt, wel in de plaats van G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:01 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Dat is hoe ht erover na denkt, niet iedereen zal daar zo over nadenken. Moeten niet vergeten dat smaken verschillen. De enige mensen in RL die ik ken die hardstyle luisteren, luisteren helemaal niet naar dsturb, myst of phuture noize of sound rush.

Als je puur kijkt naar populariteit dan doen de namen in huidige line up het een stuk beter. (kijk ik bijv. naar aantal spotify luisteraars per maand).

Ja maar het is niet gezegd dat al die spotify luisteraars ook daadwerkelijk naar feesten gaan. Sound Rush, B-Front en Phuture Noize hebben naar mijn idee toch wel een meer toegewijde achterban. Zij hebben ook meer dan 100k spotify luisteraars per maand
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:08 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
Verkoop je kaartje dan, stop met tijd erin steken en ga aan het werk

Ik ben aan het werk, anders zit ik hier ook niet.

En we hebben het over hoe het mogelijk gaat worden nu, ik jump de gun echt niet mochten er toch nog een phuture noize, b-front, en miss k8 ofzo komen.

Citaat:
Terug van wat? Ze zijn nooit weggeweest. Oke, het regende geen releases maar wat ze uitbrachten was gewoon van goede kwaliteit. En als je met een strak en vernieuwend (is de meerderheid het wel over eens gok ik) album komt, waarom zou je dan niet op Qlimax kunnen staan?

Het is ook normaal dat ze op Qlimax staan, maar ik bekijk het meer vanuit, of all people hun. Het is echt meer het totaalplaatje.

Meer van uit alle releases, platen, prestaties van verschillende namen e.d. die dit jaar allemaal enorm goed zijn ontvangen door iedereen, gewaardeerd en in populariteit zijn gestegen, staat deze line-up er. Biem.

Het klopt in mijn optiek gewoon niet met het totaalplaatje van het jaar 2017. De enige die er echt bij passen gezien dit jaar zijn Sub Zero Project en NC & Atmoz imo. Wildstylez en DBSTF hebben voor de helft van het jaar niet echt wat van zich laten horen, Da Tweekaz maakten alleen bootlegs en Frequencerz en TNT lijken meer gewoon filler door hun populariteit, fair enough.

Maar daarom vind ik de line-up persoonlijk minder, t.o.v. de vorige 4 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:09 

Hardtraxx Veteran

Gaatie weer een a4'tje typen.

Laat het toch lekker ipv je zo druk te maken. Jij bent vast leuk op verjaardagen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:09 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
Gaatie weer een a4'tje typen.

Laat het toch lekker ipv je zo druk te maken. Jij bent vast leuk op verjaardagen xd .

Volgens mij maak jij je meer druk om mij dan ik om dit hele gebeuren.

Je hebt niets voor niets een scroll knop op je muis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:10 

Hardtraxx Veteran

:yay:
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten