Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:55 

Hardtraxxer

YWalen schreef:
er staan meestal 9 a 10 acts op qlimax als dit ook de volgorde is, wordt t al vrij vroeg raw. Ik verwacht nog wel surprise hhz ergens voor frequencerz dan.

Ik hoop dat dit waar is en dat je niet stiekem een Jerry bent Morty :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:05 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Dat is hoe ht erover na denkt, niet iedereen zal daar zo over nadenken. Moeten niet vergeten dat smaken verschillen. De enige mensen in RL die ik ken die hardstyle luisteren, luisteren helemaal niet naar dsturb, myst of phuture noize of sound rush.

Als je puur kijkt naar populariteit dan doen de namen in huidige line up het een stuk beter. (kijk ik bijv. naar aantal spotify luisteraars per maand).

nou dan zijn we er toch. Snap het gezanik ook niet zo over een kut line up. Qlimax bestaat niet om talentjes of whatever omhoog te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:10 

Kraak... Piep...

Maar Q-Dance wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:15 

Hardtraxx Addict

Zou wel heel teleurgesteld zijn als hier geen HHZ staat. Die nieuwe platen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:19 

Hardtraxx Veteran

Redman schreef:

Worden ongetwijfeld ook door Wildstylez gedraaid :)

Maar hoezo vroeg raw? er zijn meestal toch 8 á 9 acts? Er zijn er nu 6 aangekondigd?
Denk nog 2 acts voordat de complete line-up bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:21 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Redman schreef:

HHZ draait de dag ervoor in Thailand dus betwijfel het
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:22 

Hardtraxx Veteran

Woensdaghakdag schreef:
Nuracore schreef:
Redman schreef:

Wat weerhoud Wildstylez ervan alsnog heady's nieuwe platen te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:26 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Woensdaghakdag schreef:
Nuracore schreef:

Wat weerhoud Wildstylez ervan alsnog heady's nieuwe platen te draaien?

Daar heb je een punt, zou zeker niet verkeerd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:30 

Hardtraxxer

Woensdaghakdag schreef:
Nuracore schreef:
Redman schreef:

Draaide vorig jaar met Defqon de dag van te voren in de V.S, dus zegt ook niet zoveel.

Tuurlijk is de line-up belangrijk maar mijn kaartje verkopen omdat favorieten er niet staan.
Vermaak me prima genoeg al is de line-up ruk. Qlimax is altijd top al is het maar voor de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:44 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:

Sound Rush op Qlimax was wel de ultieme push van Q geweest. DBSTF hebben een dijk van een album neergezet en hebben Q bewezen dat ze niet meer om hun heen kunnen, die zijn dus meer dan terecht terug na al die jaren.

Na al die jaren terwijl ze eigenlijk een tijd zijn weggeweest? Zou je dat niet meer moeten gebruiken voor een naam die de laatste jaren al constant goede releases uitbrengt en niet is geboekt, zoals SZP meer?

De laatste jaren constant goede releases, nou moet je niet gaan overdrijven. SZP werd tot het bot afgezeken tot 2017 om hun 'schreeuw meuk' met als hoogtepunt de Rockstar Remix.

DBSTF zijn een tijd wat stiller geweest, maar zijn altijd aanwezig geweest op festivals als Intents. Q heeft ze een aantal jaar genegeerd om wat exclusiviteits gedoe. Na al die jaren gaan ze zich weer volop focussen op Hardstyle en dan is een Qlimax toch wel iets wat een mooie beloning is wanner je met zo'n album komt.

Zou toch wat zijn als je maar een jaar hoeft te presteren om op Qlimax te staan. Dan laat MYST ook maar snel op die line-up komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 19:21 

Kraak... Piep...

Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:

Sound Rush op Qlimax was wel de ultieme push van Q geweest. DBSTF hebben een dijk van een album neergezet en hebben Q bewezen dat ze niet meer om hun heen kunnen, die zijn dus meer dan terecht terug na al die jaren.

Na al die jaren terwijl ze eigenlijk een tijd zijn weggeweest? Zou je dat niet meer moeten gebruiken voor een naam die de laatste jaren al constant goede releases uitbrengt en niet is geboekt, zoals SZP meer?

De laatste jaren constant goede releases, nou moet je niet gaan overdrijven. SZP werd tot het bot afgezeken tot 2017 om hun 'schreeuw meuk' met als hoogtepunt de Rockstar Remix.

DBSTF zijn een tijd wat stiller geweest, maar zijn altijd aanwezig geweest op festivals als Intents. Q heeft ze een aantal jaar genegeerd om wat exclusiviteits gedoe. Na al die jaren gaan ze zich weer volop focussen op Hardstyle en dan is een Qlimax toch wel iets wat een mooie beloning is wanner je met zo'n album komt.

Zou toch wat zijn als je maar een jaar hoeft te presteren om op Qlimax te staan. Dan laat MYST ook maar snel op die line-up komen.

Ik bedoel gewoon de gemiddelde artiest die de laatste jaren meer aanwezig was met constante goede releases, dat het hier wordt afgezeken betekent niet dat de rest het ook verschrikkelijk vindt.

En natuurlijk zijn DBSTF op Intents geboekt, zij staan er elke editie omdat ze de ambassadeurs van dat feest zijn (oid).

Maar ze zijn pas sinds kort gekomen met deze dingen, terwijl er artiesten zijn die de laatste jaren al goede releases uitbrengen, goede albums en die zich net zo focussen op hardstyle in de tijd dat DBSTF zijn weggeweest.

Zodoende weer het punt dat ik gezien het voorgaande jaar, of de voorgaande twee jaren, de line-up niet heel erg snap, en ja dan kijk ik ook naar populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 19:48 

Hardtraxxer

Ik ben benieuwd wat voor stage Q gaat bedenken. Ik vind dat ze dit jaar nog niet echt zo'n mooie stages/shows hebben neer gezet als voorgaande jaren... Return of headhunterz en q base stages waren leuk maar niet heel bijzonder, defqon main was imo oerlelijk. Ja de UV op defqon zag er prachtig uit, maar dan zie ik dat die op defqon australia recycled werd en dan vind ik dat toch een beetje lui...
Hopelijk hebben ze wat geld gespaard zodat ze de mooiste qlimax stage ooit neer kunnen zetten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 21:27 

Hardtraxx Crew

Ben echt verre van overtuigd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 22:18 

Hardtraxx Elite

Oioioi als SZP er daadwerkelijk staat dan wordt het voor mij niet best.. Freqz kan nog leuk worden, ALS ZE MEELEZEN EN DIE STANDAARD HITJES THUISLATEN, bvd. Ben benieuwd wat er morgen komt.

Tering wat gaat dit topic hard trouwens, heb net 9 pagina's moeten bijspijkeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 23:03 

Hardtraxxer

Line-up is tot nu toe... interessant. Da Tweekaz totaal niet verwacht vanwege hun algemene style (toch vooral vrolijk/feestelijk terwijl Qlimax vaak wat mysterieuzer/serieuzer/duisterder is), maar qua populariteit eigenlijk ook weer wel. Voor de rest heb ik wel een brede smaak dus ze moeten het wel heel bont maken willen ze die line-up voor mij verpesten. (ja, zelfs een Brennan Heart kan ik nog mee leven). Ik kijk iig wel uit naar het feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 00:27 

Hardtraxx Newbie

TNT 22/23
DBSTF 23/00(they will bang more than wild and tweekaz)
WILDSTYLEZ 00/01 (too early for him imo)
DA TWEEKAZ 01/02
NC & ATMOZ 02/03
SURPRISE 03/04or whatever(hhz set or hhz wild and nc in it)
FREQ 04/04:30
RAW ACT 1 04:30/05
RAW ACT 2 05/06
HARDCORE 06/07

anyway after nc for sure will be a surprise, can't stand a total switch from SOH music to STEALTH MODE without a transition with a headhunterz playnig new music and closing with our church and path of the hunter
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 07:54 

Donateur

gianawana schreef:
anyway after nc for sure will be a surprise, can't stand a total switch from SOH music to STEALTH MODE without a transition with a headhunterz playnig new music and closing with our church and path of the hunter

Prev year:

02:50 - 04:00: Bass Modulators
04:00 - 05:00: Frequencerz

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 09:15 

Hardtraxx Veteran

And who says Freqz play live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 09:39 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Freqz kan nog leuk worden, ALS ZE MEELEZEN EN DIE STANDAARD HITJES THUISLATEN, bvd.
Of je doet gewoon even reëel :P. Het is Qlimax, dus tuurlijk gaan ze de standaard hitjes ook draaien. Het grootste deel van de zaal staat gevuld met buitenlanders en nog meer dagjesmensen. Die willen juist de hitjes horen. Het zou toch debiel zijn als Freqz nou ineens bij zichzelf dachten: "Ha, Wolfpack en co gaan we vanavond is ff lekker niet draaien!".
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 09:58 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
STVK schreef:
Freqz kan nog leuk worden, ALS ZE MEELEZEN EN DIE STANDAARD HITJES THUISLATEN, bvd.
Of je doet gewoon even reëel :P. Het is Qlimax, dus tuurlijk gaan ze de standaard hitjes ook draaien. Het grootste deel van de zaal staat gevuld met buitenlanders en nog meer dagjesmensen. Die willen juist de hitjes horen. Het zou toch debiel zijn als Freqz nou ineens bij zichzelf dachten: "Ha, Wolfpack en co gaan we vanavond is ff lekker niet draaien!".

Dat ze de andere hitjes draaien kan ik begrijpen maar wolfpack hebben ze al op qlimax 2015 én 2016 gedraaid. Die mogen ze nu wel een keer thuislaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:07 

Hardtraxx Veteran

Het is te merken dat de lat erg hoog is gelegd vorig jaar :x de line-up lijkt voor een groot deel op de line-up van return of hhz
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:31 

Hardtraxx Elite

Nu al zin in 12:00 en de 6 pagina's die er in de 5 minuten daarna bij komen :corn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:31 

Hardtraxx Elite

klapstoel schreef:
de line-up lijkt voor een groot deel op de line-up van return of hhz

Tot nu toe alleen Wildstylez, Noisecontrollers en Frequencerz, dus dat valt nog best mee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:32 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Nu al zin in 12:00 en de 6 pagina's die er in de 5 minuten daarna bij komen :corn: .

De bevestiging dat SZP gaat bij veel mensen in het verkeerde keelgat schieten gok ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:32 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
klapstoel schreef:
de line-up lijkt voor een groot deel op de line-up van return of hhz

Tot nu toe alleen Wildstylez, Noisecontrollers en Frequencerz, dus dat valt nog best mee toch?

En de twee waarvan iedereen hoopt dat ze er staan ( SR en HHZ) staan er dus waarschijnlijk niet :/
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten