Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
Sound Rush op Qlimax was wel de ultieme push van Q geweest. DBSTF hebben een dijk van een album neergezet en hebben Q bewezen dat ze niet meer om hun heen kunnen, die zijn dus meer dan terecht terug na al die jaren.
Na al die jaren terwijl ze eigenlijk een tijd zijn weggeweest? Zou je dat niet meer moeten gebruiken voor een naam die de laatste jaren al constant goede releases uitbrengt en niet is geboekt, zoals SZP meer?
De laatste jaren constant goede releases, nou moet je niet gaan overdrijven. SZP werd tot het bot afgezeken tot 2017 om hun 'schreeuw meuk' met als hoogtepunt de Rockstar Remix.
DBSTF zijn een tijd wat stiller geweest, maar zijn altijd aanwezig geweest op festivals als Intents. Q heeft ze een aantal jaar genegeerd om wat exclusiviteits gedoe. Na al die jaren gaan ze zich weer volop focussen op Hardstyle en dan is een Qlimax toch wel iets wat een mooie beloning is wanner je met zo'n album komt.
Zou toch wat zijn als je maar een jaar hoeft te presteren om op Qlimax te staan. Dan laat MYST ook maar snel op die line-up komen.
Ik bedoel gewoon de gemiddelde artiest die de laatste jaren meer aanwezig was met constante goede releases, dat het hier wordt afgezeken betekent niet dat de rest het ook verschrikkelijk vindt.
En natuurlijk zijn DBSTF op Intents geboekt, zij staan er elke editie omdat ze de ambassadeurs van dat feest zijn (oid).
Maar ze zijn pas sinds kort gekomen met deze dingen, terwijl er artiesten zijn die de laatste jaren al goede releases uitbrengen, goede albums en die zich net zo focussen op hardstyle in de tijd dat DBSTF zijn weggeweest.
Zodoende weer het punt dat ik gezien het voorgaande jaar, of de voorgaande twee jaren, de line-up niet heel erg snap, en ja dan kijk ik ook naar populariteit.