Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 9 days ago
YWalen wrote:er staan meestal 9 a 10 acts op qlimax als dit ook de volgorde is, wordt t al vrij vroeg raw. Ik verwacht nog wel surprise hhz ergens voor frequencerz dan.
Ik hoop dat dit waar is en dat je niet stiekem een Jerry bent Morty :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 1 day ago
makrooy wrote:Dat is hoe ht erover na denkt, niet iedereen zal daar zo over nadenken. Moeten niet vergeten dat smaken verschillen. De enige mensen in RL die ik ken die hardstyle luisteren, luisteren helemaal niet naar dsturb, myst of phuture noize of sound rush.

Als je puur kijkt naar populariteit dan doen de namen in huidige line up het een stuk beter. (kijk ik bijv. naar aantal spotify luisteraars per maand).
nou dan zijn we er toch. Snap het gezanik ook niet zo over een kut line up. Qlimax bestaat niet om talentjes of whatever omhoog te werken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Maar Q-Dance wel.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Zou wel heel teleurgesteld zijn als hier geen HHZ staat. Die nieuwe platen...
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Redman wrote:Zou wel heel teleurgesteld zijn als hier geen HHZ staat. Die nieuwe platen...
Worden ongetwijfeld ook door Wildstylez gedraaid :)

Maar hoezo vroeg raw? er zijn meestal toch 8 á 9 acts? Er zijn er nu 6 aangekondigd?
Denk nog 2 acts voordat de complete line-up bekend is.
Last edited by Nuracore on 04 Oct 2017 18:22, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
73 posts member since 2017
last seen Jun 2025
Nuracore wrote:
Redman wrote:Zou wel heel teleurgesteld zijn als hier geen HHZ staat. Die nieuwe platen...
HHZ draait de dag ervoor in Thailand dus betwijfel het
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Woensdaghakdag wrote:
Nuracore wrote:
Wat weerhoud Wildstylez ervan alsnog heady's nieuwe platen te draaien?
Hardtraxxer
73 posts member since 2017
last seen Jun 2025
Nuracore wrote:
Woensdaghakdag wrote:
Nuracore wrote: Worden ongetwijfeld ook door Wildstylez gedraaid :)
Wat weerhoud Wildstylez ervan alsnog heady's nieuwe platen te draaien?
Daar heb je een punt, zou zeker niet verkeerd zijn
C
Hardtraxxer
78 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Woensdaghakdag wrote:
Nuracore wrote:
Draaide vorig jaar met Defqon de dag van te voren in de V.S, dus zegt ook niet zoveel.

Tuurlijk is de line-up belangrijk maar mijn kaartje verkopen omdat favorieten er niet staan.
Vermaak me prima genoeg al is de line-up ruk. Qlimax is altijd top al is het maar voor de show.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Broken Balance wrote:
Basshunterzz wrote:
Sound Rush op Qlimax was wel de ultieme push van Q geweest. DBSTF hebben een dijk van een album neergezet en hebben Q bewezen dat ze niet meer om hun heen kunnen, die zijn dus meer dan terecht terug na al die jaren.
Na al die jaren terwijl ze eigenlijk een tijd zijn weggeweest? Zou je dat niet meer moeten gebruiken voor een naam die de laatste jaren al constant goede releases uitbrengt en niet is geboekt, zoals SZP meer?
De laatste jaren constant goede releases, nou moet je niet gaan overdrijven. SZP werd tot het bot afgezeken tot 2017 om hun 'schreeuw meuk' met als hoogtepunt de Rockstar Remix.

DBSTF zijn een tijd wat stiller geweest, maar zijn altijd aanwezig geweest op festivals als Intents. Q heeft ze een aantal jaar genegeerd om wat exclusiviteits gedoe. Na al die jaren gaan ze zich weer volop focussen op Hardstyle en dan is een Qlimax toch wel iets wat een mooie beloning is wanner je met zo'n album komt.

Zou toch wat zijn als je maar een jaar hoeft te presteren om op Qlimax te staan. Dan laat MYST ook maar snel op die line-up komen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Basshunterzz wrote:
Broken Balance wrote:
Basshunterzz wrote:
Sound Rush op Qlimax was wel de ultieme push van Q geweest. DBSTF hebben een dijk van een album neergezet en hebben Q bewezen dat ze niet meer om hun heen kunnen, die zijn dus meer dan terecht terug na al die jaren.
Na al die jaren terwijl ze eigenlijk een tijd zijn weggeweest? Zou je dat niet meer moeten gebruiken voor een naam die de laatste jaren al constant goede releases uitbrengt en niet is geboekt, zoals SZP meer?
De laatste jaren constant goede releases, nou moet je niet gaan overdrijven. SZP werd tot het bot afgezeken tot 2017 om hun 'schreeuw meuk' met als hoogtepunt de Rockstar Remix.

DBSTF zijn een tijd wat stiller geweest, maar zijn altijd aanwezig geweest op festivals als Intents. Q heeft ze een aantal jaar genegeerd om wat exclusiviteits gedoe. Na al die jaren gaan ze zich weer volop focussen op Hardstyle en dan is een Qlimax toch wel iets wat een mooie beloning is wanner je met zo'n album komt.

Zou toch wat zijn als je maar een jaar hoeft te presteren om op Qlimax te staan. Dan laat MYST ook maar snel op die line-up komen.
Ik bedoel gewoon de gemiddelde artiest die de laatste jaren meer aanwezig was met constante goede releases, dat het hier wordt afgezeken betekent niet dat de rest het ook verschrikkelijk vindt.

En natuurlijk zijn DBSTF op Intents geboekt, zij staan er elke editie omdat ze de ambassadeurs van dat feest zijn (oid).

Maar ze zijn pas sinds kort gekomen met deze dingen, terwijl er artiesten zijn die de laatste jaren al goede releases uitbrengen, goede albums en die zich net zo focussen op hardstyle in de tijd dat DBSTF zijn weggeweest.

Zodoende weer het punt dat ik gezien het voorgaande jaar, of de voorgaande twee jaren, de line-up niet heel erg snap, en ja dan kijk ik ook naar populariteit.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Ik ben benieuwd wat voor stage Q gaat bedenken. Ik vind dat ze dit jaar nog niet echt zo'n mooie stages/shows hebben neer gezet als voorgaande jaren... Return of headhunterz en q base stages waren leuk maar niet heel bijzonder, defqon main was imo oerlelijk. Ja de UV op defqon zag er prachtig uit, maar dan zie ik dat die op defqon australia recycled werd en dan vind ik dat toch een beetje lui...
Hopelijk hebben ze wat geld gespaard zodat ze de mooiste qlimax stage ooit neer kunnen zetten :/
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 minutes ago
Ben echt verre van overtuigd...
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Oioioi als SZP er daadwerkelijk staat dan wordt het voor mij niet best.. Freqz kan nog leuk worden, ALS ZE MEELEZEN EN DIE STANDAARD HITJES THUISLATEN, bvd. Ben benieuwd wat er morgen komt.

Tering wat gaat dit topic hard trouwens, heb net 9 pagina's moeten bijspijkeren
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 18 hours ago
Line-up is tot nu toe... interessant. Da Tweekaz totaal niet verwacht vanwege hun algemene style (toch vooral vrolijk/feestelijk terwijl Qlimax vaak wat mysterieuzer/serieuzer/duisterder is), maar qua populariteit eigenlijk ook weer wel. Voor de rest heb ik wel een brede smaak dus ze moeten het wel heel bont maken willen ze die line-up voor mij verpesten. (ja, zelfs een Brennan Heart kan ik nog mee leven). Ik kijk iig wel uit naar het feest :)
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2017
last seen Aug 2023
TNT 22/23
DBSTF 23/00(they will bang more than wild and tweekaz)
WILDSTYLEZ 00/01 (too early for him imo)
DA TWEEKAZ 01/02
NC & ATMOZ 02/03
SURPRISE 03/04or whatever(hhz set or hhz wild and nc in it)
FREQ 04/04:30
RAW ACT 1 04:30/05
RAW ACT 2 05/06
HARDCORE 06/07

anyway after nc for sure will be a surprise, can't stand a total switch from SOH music to STEALTH MODE without a transition with a headhunterz playnig new music and closing with our church and path of the hunter
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
gianawana wrote: anyway after nc for sure will be a surprise, can't stand a total switch from SOH music to STEALTH MODE without a transition with a headhunterz playnig new music and closing with our church and path of the hunter
Prev year:

02:50 - 04:00: Bass Modulators
04:00 - 05:00: Frequencerz

:P
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
And who says Freqz play live?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
STVK wrote:Freqz kan nog leuk worden, ALS ZE MEELEZEN EN DIE STANDAARD HITJES THUISLATEN, bvd.
Of je doet gewoon even reëel :P. Het is Qlimax, dus tuurlijk gaan ze de standaard hitjes ook draaien. Het grootste deel van de zaal staat gevuld met buitenlanders en nog meer dagjesmensen. Die willen juist de hitjes horen. Het zou toch debiel zijn als Freqz nou ineens bij zichzelf dachten: "Ha, Wolfpack en co gaan we vanavond is ff lekker niet draaien!".
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Svbtwee wrote:
STVK wrote:Freqz kan nog leuk worden, ALS ZE MEELEZEN EN DIE STANDAARD HITJES THUISLATEN, bvd.
Of je doet gewoon even reëel :P. Het is Qlimax, dus tuurlijk gaan ze de standaard hitjes ook draaien. Het grootste deel van de zaal staat gevuld met buitenlanders en nog meer dagjesmensen. Die willen juist de hitjes horen. Het zou toch debiel zijn als Freqz nou ineens bij zichzelf dachten: "Ha, Wolfpack en co gaan we vanavond is ff lekker niet draaien!".
Dat ze de andere hitjes draaien kan ik begrijpen maar wolfpack hebben ze al op qlimax 2015 én 2016 gedraaid. Die mogen ze nu wel een keer thuislaten.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Het is te merken dat de lat erg hoog is gelegd vorig jaar :x de line-up lijkt voor een groot deel op de line-up van return of hhz
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nu al zin in 12:00 en de 6 pagina's die er in de 5 minuten daarna bij komen :corn: .
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 14 days ago
klapstoel wrote:de line-up lijkt voor een groot deel op de line-up van return of hhz
Tot nu toe alleen Wildstylez, Noisecontrollers en Frequencerz, dus dat valt nog best mee toch?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
RomanAnthony wrote:Nu al zin in 12:00 en de 6 pagina's die er in de 5 minuten daarna bij komen :corn: .
De bevestiging dat SZP gaat bij veel mensen in het verkeerde keelgat schieten gok ik zo
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Vitality wrote:
klapstoel wrote:de line-up lijkt voor een groot deel op de line-up van return of hhz
Tot nu toe alleen Wildstylez, Noisecontrollers en Frequencerz, dus dat valt nog best mee toch?
En de twee waarvan iedereen hoopt dat ze er staan ( SR en HHZ) staan er dus waarschijnlijk niet :/