Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:21 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
wat is dit dan weer
Afbeelding

Heb ik ook last van als ik dingen probeer te kopen

Uniforce schreef:
geen wolfpack

zal het feest al 10x beter maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:22 

Hardtraxx Elite

Uniforce schreef:
en geen wolfpack

Dat zou een hogere quotering dan Frontliner op de lineup zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:22 

Hardtraxxer

fflkkr schreef:
sonnebloem schreef:
wat is dit dan weer
Afbeelding

Laurence heeft dyscalculie of is een enorme paardenlul

hij is een enorme paardenlul en best raar dat zijn ticket binne 3 seconden weg was. zoveel betaal je toch niet voor een q-dance incest feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:23 

Hardtraxxer

wokkie schreef:
fflkkr schreef:
sonnebloem schreef:
hij is een enorme paardenlul en best raar dat zijn ticket binne 3 seconden weg was. zoveel betaal je toch niet voor een q-dance incest feest

Ik wist niet dat Q-Dance zo veel roots uit vissersdorpen had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:25 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
sonnebloem schreef:

Hey dat zei ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:26 

Donateur

Uniforce schreef:
Als ze Stealth Mode staan, wat ik wel verwacht, kan het nog best leuk worden. De nieuwe platen, nieuwe B-Freqz en geen wolfpack en je hoort me echt niet klagen. Hoop dat B-Front of Phuture Noize morgen nog komt dan is het echt een prima line-up vind ik.

Hoezo? Waar haal je dat vandaan

Overigens: "als ze stealth mode staan" :lol: :lol: :lol:

hahahahahah ik word echt te oud voor dit soort ongein

Hardtraxx Elite

Hm, weer Frequencerz, 3e jaar op rij solo.
Kan wat mij betreft 2 kanten op, of heel vet of heel saai. Afgelopen zaterdag nog niet echt onder de indruk geraakt van de nieuwe tracks.
Ik had ze dan liever als B-Freqz of gewoon b2b met iemand gezien...

Kraak... Piep...

Als de rest van de line-up klopt, doe ik mijn ticket iig weg.

Dan is dit toch wel de slechtste line-up sinds jaren voor Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:27 

Hardtraxx Addict

Gvd wrm nou precies doen wat niemand wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:28 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
fflkkr schreef:
sonnebloem schreef:

Hey dat zei ik niet

sry
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:28 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Als de rest van de line-up klopt, doe ik mijn ticket iig weg.

Dan is dit toch wel de slechtste line-up sinds jaren voor Qlimax.

G4h dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:29 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik realiseer me net toch iets, ik neem dus m'n vriendin voor het eerst mee... eerste hardstyle feest..

Wat nou als ze da Tweekaz helemaal geweldig fint.... :oh:

Wat vind ze eigenlijk van de muziek die jij maakt? xd

OT: Freqz, tjaa kan er mee leven. Ben er nu niet denderend enthousiast over, maar live vermaak ik me eigenlijk op iedere naam wel goed. Zeker in combinatie met de show zal het best vet worden.

Aangezien we nu bij de raw aangekomen zijn zal BH wel niet meer komen. Vind ik persoonlijk toch jammer maarja..

Hardtraxx Veteran

Vind Frequencerz best prima eigenlijk. Hebben me weten te overtuigen met hun nieuwe platen. Hoop wel inderdaad dat ze hun hitjesparade lekker thuis laten, maar ik vrees er voor. Benieuwd of de gelekte line-up klopt. Hopen van niet want op een SZP en G4H zit ik niet te wachten, maar waarschijnlijk wel gewoon aanwezig! :D

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Uniforce schreef:
Als ze Stealth Mode staan, wat ik wel verwacht, kan het nog best leuk worden. De nieuwe platen, nieuwe B-Freqz en geen wolfpack en je hoort me echt niet klagen. Hoop dat B-Front of Phuture Noize morgen nog komt dan is het echt een prima line-up vind ik.

Overigens: "als ze stealth mode staan" :lol: :lol: :lol:

hahahahahah ik word echt te oud voor dit soort ongein

:lol: :lol: :lol:

Stonden Willem en Joram maar Project One, was de lineup tenminste nog tof geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:30 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Uniforce schreef:

Weet niet waar je op doelt haha, maar ik denk gewoon dat ze live staan, omdat nu die live-act nog vrij exclusief is en een beetje een voorproefje voor XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:31 

Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Gvd wrm nou precies doen wat niemand wilt

Het is gewoon een echte dagjes volk line up. Vraag me af of het ooit zo erg geweest is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:35 

Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
TiMOTHYb schreef:
Uniforce schreef:

Weet niet waar je op doelt haha, maar ik denk gewoon dat ze live staan, omdat nu die live-act nog vrij exclusief is en een beetje een voorproefje voor XQ.

*zucht* ik pak 'm wel op Tim

Misschien dat ze dat dan wel aaangekondigd hadden net als dat G4H niet Ran-D vs Adaro in het filmpje staat?

of iig iets met LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:35 

Hardtraxxer

Als SZP morgen wordt aangekondigd doe ik mijn ticket ook weg. Het enige setje waar ik dan echt naar uit zou kijken is Nosiecontrollers & Atmozfears, beetje karig voor dat geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:36 

Donateur

Uniforce schreef:

Had denk wel in de vid gezeten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:37 

Donateur

Pedaalemre schreef:

:lol: :lol: :lol:

Stonden Willem en Joram maar Project One, was de lineup tenminste nog tof geweest.

Hahahaha ja heb je dat gevoel niet af en toe. Wat een stunts er allemaal uitgehaald worden om geen interessant setje aan elkaar te hoeven mixen. Neppe happy shit :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:38 

Hardtraxx Elite

sonnebloem schreef:
Het wachten is op je veranderende avatar :P

Haha, ik heb al wat leuks klaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:39 

Hardtraxx Veteran

Speciaal na de aankondiging en de eerste reacties hier het topic van Qlimax van vorig jaar en het jaar ervoor nog ff opgezocht. Veel lovende reacties over de sets van Frequencerz toen, met name ook omdat er redelijk wat nieuw werk inzat. Ik vermoed dat dat dit jaar dus ook echt wel weer goedkomt en we dus wel weer een behoorlijk energieke set kunnen verwachten :)

Hoop echter ook dat die gelekte line-up verder niet klopt, voor SZP zou ik het echt nog te vroeg vinden om hier te staan en vond hun set tijdens The Return of Headhunterz niet heel sterk. Maar we wachten maar rustig af, mooi feestje wordt het toch wel weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:41 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
*zucht* ik pak 'm wel op Tim

Misschien dat ze dat dan wel aaangekondigd hadden net als dat G4H niet Ran-D vs Adaro in het filmpje staat?

of iig iets met LIVE

Nounou, vorig jaar kregen de meeste toch ook een aangename verrassing dat Ran-D er live stond. Qlimax doet wel meer surprise acts oid. Maar sorry dat ik zoiets dacht en dat je hierop moest reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:42 

Hardtraxx Veteran

Tsja ik denk dat het ook gewoon een kwestie is van hoe veel feesten je nog af gaat. Ik ga niet of nauwelijks meer naar (hardstyle)feesten, dus dan is alles vrij nieuw voor je en ga ik zelf niet echt uit van wat anderen zeggen. Ik ga me dus goed vermaken op Qlimax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:43 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Headhunterz als surprise act zou echt nergens op slaan. Hij heeft zijn comeback gemaakt toch? Gooi m dan maar ook gelijk in line ups.
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten