Heb ik ook last van als ik dingen probeer te kopenwrote:wat is dit dan weer
zal het feest al 10x beter makenwrote:geen wolfpack
Last edited by SimpleEffect on 04 Oct 2017 16:22, edited 1 time in total.
Heb ik ook last van als ik dingen probeer te kopenwrote:wat is dit dan weer
zal het feest al 10x beter makenwrote:geen wolfpack
Dat zou een hogere quotering dan Frontliner op de lineup zijn.wrote:en geen wolfpack
wrote:Laurence heeft dyscalculie of is een enorme paardenlulwrote:wat is dit dan weer
Ik wist niet dat Q-Dance zo veel roots uit vissersdorpen had?wrote:wrote:wrote: hij is een enorme paardenlul en best raar dat zijn ticket binne 3 seconden weg was. zoveel betaal je toch niet voor een q-dance incest feest
Hey dat zei ik nietwrote:Ik wist niet dat Q-Dance zo veel roots uit vissersdorpen had?wrote: hij is een enorme paardenlul en best raar dat zijn ticket binne 3 seconden weg was. zoveel betaal je toch niet voor een q-dance incest feest
Hoezo? Waar haal je dat vandaanwrote:Als ze Stealth Mode staan, wat ik wel verwacht, kan het nog best leuk worden. De nieuwe platen, nieuwe B-Freqz en geen wolfpack en je hoort me echt niet klagen. Hoop dat B-Front of Phuture Noize morgen nog komt dan is het echt een prima line-up vind ik.
srywrote:Hey dat zei ik nietwrote:Ik wist niet dat Q-Dance zo veel roots uit vissersdorpen had?wrote: hij is een enorme paardenlul en best raar dat zijn ticket binne 3 seconden weg was. zoveel betaal je toch niet voor een q-dance incest feest
G4h dan?wrote:Als de rest van de line-up klopt, doe ik mijn ticket iig weg.
Dan is dit toch wel de slechtste line-up sinds jaren voor Qlimax.
Wat vind ze eigenlijk van de muziek die jij maakt?wrote:Ik realiseer me net toch iets, ik neem dus m'n vriendin voor het eerst mee... eerste hardstyle feest..
Wat nou als ze da Tweekaz helemaal geweldig fint....
wrote:Hoezo? Waar haal je dat vandaanwrote:Als ze Stealth Mode staan, wat ik wel verwacht, kan het nog best leuk worden. De nieuwe platen, nieuwe B-Freqz en geen wolfpack en je hoort me echt niet klagen. Hoop dat B-Front of Phuture Noize morgen nog komt dan is het echt een prima line-up vind ik.
Overigens: "als ze stealth mode staan"![]()
![]()
![]()
hahahahahah ik word echt te oud voor dit soort ongein
Weet niet waar je op doelt haha, maar ik denk gewoon dat ze live staan, omdat nu die live-act nog vrij exclusief is en een beetje een voorproefje voor XQ.wrote:Hoezo? Waar haal je dat vandaanwrote:Als ze Stealth Mode staan, wat ik wel verwacht, kan het nog best leuk worden. De nieuwe platen, nieuwe B-Freqz en geen wolfpack en je hoort me echt niet klagen. Hoop dat B-Front of Phuture Noize morgen nog komt dan is het echt een prima line-up vind ik.
Het is gewoon een echte dagjes volk line up. Vraag me af of het ooit zo erg geweest iswrote:Gvd wrm nou precies doen wat niemand wilt
*zucht* ik pak 'm wel op Timwrote:Weet niet waar je op doelt haha, maar ik denk gewoon dat ze live staan, omdat nu die live-act nog vrij exclusief is en een beetje een voorproefje voor XQ.wrote:Hoezo? Waar haal je dat vandaanwrote:Als ze Stealth Mode staan, wat ik wel verwacht, kan het nog best leuk worden. De nieuwe platen, nieuwe B-Freqz en geen wolfpack en je hoort me echt niet klagen. Hoop dat B-Front of Phuture Noize morgen nog komt dan is het echt een prima line-up vind ik.
Had denk wel in de vid gezeten dan?wrote: Weet niet waar je op doelt haha, maar ik denk gewoon dat ze live staan, omdat nu die live-act nog vrij exclusief is en een beetje een voorproefje voor XQ.
Hahahaha ja heb je dat gevoel niet af en toe. Wat een stunts er allemaal uitgehaald worden om geen interessant setje aan elkaar te hoeven mixen. Neppe happy shitwrote:
![]()
![]()
![]()
Stonden Willem en Joram maar Project One, was de lineup tenminste nog tof geweest.
Haha, ik heb al wat leuks klaarwrote:Het wachten is op je veranderende avatar
Nounou, vorig jaar kregen de meeste toch ook een aangename verrassing dat Ran-D er live stond. Qlimax doet wel meer surprise acts oid. Maar sorry dat ik zoiets dacht en dat je hierop moest reageren.wrote: *zucht* ik pak 'm wel op Tim
Misschien dat ze dat dan wel aaangekondigd hadden net als dat G4H niet Ran-D vs Adaro in het filmpje staat?
of iig iets met LIVE