Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
sonnebloem wrote:wat is dit dan weer
Image
Heb ik ook last van als ik dingen probeer te kopen
Uniforce wrote:geen wolfpack
zal het feest al 10x beter maken
Last edited by SimpleEffect on 04 Oct 2017 16:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Uniforce wrote:en geen wolfpack
Dat zou een hogere quotering dan Frontliner op de lineup zijn.
Hardtraxxer
74 posts member since 2017
last seen May 2023
fflkkr wrote:
sonnebloem wrote:wat is dit dan weer
Image
Laurence heeft dyscalculie of is een enorme paardenlul

hij is een enorme paardenlul en best raar dat zijn ticket binne 3 seconden weg was. zoveel betaal je toch niet voor een q-dance incest feest
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
wokkie wrote:
fflkkr wrote:
sonnebloem wrote: hij is een enorme paardenlul en best raar dat zijn ticket binne 3 seconden weg was. zoveel betaal je toch niet voor een q-dance incest feest
Ik wist niet dat Q-Dance zo veel roots uit vissersdorpen had?
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
fflkkr wrote:
sonnebloem wrote: hij is een enorme paardenlul en best raar dat zijn ticket binne 3 seconden weg was. zoveel betaal je toch niet voor een q-dance incest feest
Hey dat zei ik niet
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Uniforce wrote:Als ze Stealth Mode staan, wat ik wel verwacht, kan het nog best leuk worden. De nieuwe platen, nieuwe B-Freqz en geen wolfpack en je hoort me echt niet klagen. Hoop dat B-Front of Phuture Noize morgen nog komt dan is het echt een prima line-up vind ik.
Hoezo? Waar haal je dat vandaan

Overigens: "als ze stealth mode staan" :lol: :lol: :lol:

hahahahahah ik word echt te oud voor dit soort ongein
Last edited by TiMOTHYb on 04 Oct 2017 16:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Hm, weer Frequencerz, 3e jaar op rij solo.
Kan wat mij betreft 2 kanten op, of heel vet of heel saai. Afgelopen zaterdag nog niet echt onder de indruk geraakt van de nieuwe tracks.
Ik had ze dan liever als B-Freqz of gewoon b2b met iemand gezien...
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Als de rest van de line-up klopt, doe ik mijn ticket iig weg.

Dan is dit toch wel de slechtste line-up sinds jaren voor Qlimax.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Gvd wrm nou precies doen wat niemand wilt
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
sonnebloem wrote:
fflkkr wrote:
Hey dat zei ik niet
sry
C
Hardtraxxer
78 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Broken Balance wrote:Als de rest van de line-up klopt, doe ik mijn ticket iig weg.

Dan is dit toch wel de slechtste line-up sinds jaren voor Qlimax.
G4h dan?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 49 minutes ago
Rickzel wrote:Ik realiseer me net toch iets, ik neem dus m'n vriendin voor het eerst mee... eerste hardstyle feest..

Wat nou als ze da Tweekaz helemaal geweldig fint.... :oh:
Wat vind ze eigenlijk van de muziek die jij maakt? xd

OT: Freqz, tjaa kan er mee leven. Ben er nu niet denderend enthousiast over, maar live vermaak ik me eigenlijk op iedere naam wel goed. Zeker in combinatie met de show zal het best vet worden.

Aangezien we nu bij de raw aangekomen zijn zal BH wel niet meer komen. Vind ik persoonlijk toch jammer maarja..
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Vind Frequencerz best prima eigenlijk. Hebben me weten te overtuigen met hun nieuwe platen. Hoop wel inderdaad dat ze hun hitjesparade lekker thuis laten, maar ik vrees er voor. Benieuwd of de gelekte line-up klopt. Hopen van niet want op een SZP en G4H zit ik niet te wachten, maar waarschijnlijk wel gewoon aanwezig! :D
Last edited by Indy on 04 Oct 2017 16:29, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
TiMOTHYb wrote:
Uniforce wrote:Als ze Stealth Mode staan, wat ik wel verwacht, kan het nog best leuk worden. De nieuwe platen, nieuwe B-Freqz en geen wolfpack en je hoort me echt niet klagen. Hoop dat B-Front of Phuture Noize morgen nog komt dan is het echt een prima line-up vind ik.

Overigens: "als ze stealth mode staan" :lol: :lol: :lol:

hahahahahah ik word echt te oud voor dit soort ongein
:lol: :lol: :lol:

Stonden Willem en Joram maar Project One, was de lineup tenminste nog tof geweest.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
TiMOTHYb wrote:
Weet niet waar je op doelt haha, maar ik denk gewoon dat ze live staan, omdat nu die live-act nog vrij exclusief is en een beetje een voorproefje voor XQ.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Royvn_ wrote:Gvd wrm nou precies doen wat niemand wilt
Het is gewoon een echte dagjes volk line up. Vraag me af of het ooit zo erg geweest is
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Uniforce wrote:
TiMOTHYb wrote:
Weet niet waar je op doelt haha, maar ik denk gewoon dat ze live staan, omdat nu die live-act nog vrij exclusief is en een beetje een voorproefje voor XQ.
*zucht* ik pak 'm wel op Tim

Misschien dat ze dat dan wel aaangekondigd hadden net als dat G4H niet Ran-D vs Adaro in het filmpje staat?

of iig iets met LIVE
Last edited by Rickzel on 04 Oct 2017 16:35, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Als SZP morgen wordt aangekondigd doe ik mijn ticket ook weg. Het enige setje waar ik dan echt naar uit zou kijken is Nosiecontrollers & Atmozfears, beetje karig voor dat geld.
Donateur
last seen Aug 2024
Uniforce wrote: Weet niet waar je op doelt haha, maar ik denk gewoon dat ze live staan, omdat nu die live-act nog vrij exclusief is en een beetje een voorproefje voor XQ.
Had denk wel in de vid gezeten dan?
Donateur
last seen Aug 2024
Pedaalemre wrote:
:lol: :lol: :lol:

Stonden Willem en Joram maar Project One, was de lineup tenminste nog tof geweest.
Hahahaha ja heb je dat gevoel niet af en toe. Wat een stunts er allemaal uitgehaald worden om geen interessant setje aan elkaar te hoeven mixen. Neppe happy shit :yes:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
sonnebloem wrote:Het wachten is op je veranderende avatar :P
Haha, ik heb al wat leuks klaar ;)
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Speciaal na de aankondiging en de eerste reacties hier het topic van Qlimax van vorig jaar en het jaar ervoor nog ff opgezocht. Veel lovende reacties over de sets van Frequencerz toen, met name ook omdat er redelijk wat nieuw werk inzat. Ik vermoed dat dat dit jaar dus ook echt wel weer goedkomt en we dus wel weer een behoorlijk energieke set kunnen verwachten :)

Hoop echter ook dat die gelekte line-up verder niet klopt, voor SZP zou ik het echt nog te vroeg vinden om hier te staan en vond hun set tijdens The Return of Headhunterz niet heel sterk. Maar we wachten maar rustig af, mooi feestje wordt het toch wel weer ^^
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Rickzel wrote: *zucht* ik pak 'm wel op Tim

Misschien dat ze dat dan wel aaangekondigd hadden net als dat G4H niet Ran-D vs Adaro in het filmpje staat?

of iig iets met LIVE
Nounou, vorig jaar kregen de meeste toch ook een aangename verrassing dat Ran-D er live stond. Qlimax doet wel meer surprise acts oid. Maar sorry dat ik zoiets dacht en dat je hierop moest reageren.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Tsja ik denk dat het ook gewoon een kwestie is van hoe veel feesten je nog af gaat. Ik ga niet of nauwelijks meer naar (hardstyle)feesten, dus dan is alles vrij nieuw voor je en ga ik zelf niet echt uit van wat anderen zeggen. Ik ga me dus goed vermaken op Qlimax :)
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
TSFH wrote:Headhunterz als surprise act zou echt nergens op slaan. Hij heeft zijn comeback gemaakt toch? Gooi m dan maar ook gelijk in line ups.