wrote: Nou schiet mij maar lek
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Eet meeting tijdens Da Tweekaz?
Nou, ze hebben iedereen wel weten te verassen 
Dus eerst geniaal Antidote van DBSTF, dan Wildstylez met z'n anthem en dan een inkakker in de vorm van da tweekaz. Erg zonde
Da tweekaz is een blije zaadact, missen volledig die Qlimaxfeeling met hun disney kinderhardstyle...
Wacht maar tot je Frequencerz ziet. Dan kak je pas in.
Bij Qlimax horen imo nummers waar een idee achter zit. Een verhaal die dj’s willen overbrengen op het publiek. Die gasten komen der totaal niet in de buurt. Maar eten moet ook gebeuren...
Hahaha, het is zo kut omdat het Qlimax is, maar tegelijkertijd ook weer gewoon baas. Gewoon schijt hebben en vrolijke shizzle draaien.
Laat maar komen.
Tot nu toe vind ik de line-up echter best wel skeer nog.
Laat maar komen.
Tot nu toe vind ik de line-up echter best wel skeer nog.
Last edited by Broken Balance on 03 Oct 2017 16:08, edited 1 time in total.
Hahahaha nou dit vind ik dus wel even de grap van het jaar. 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Bashen? Valt wel mee toch? Ik wil nu trouwens best iets lulligs over Da Tweekaz zeggen hoor.wrote:
Kom jij hier alleen om te bashen op mensen?
Gooi ook nog maar Zatox, Brennan heart en rebelion dr bij en het is klaarwrote:Wacht maar tot je Frequencerz ziet. Dan kak je pas in.
Ondanks dat het totaal niet bij Qlimax past was het wel te verwachten, ze zijn fucking populair natuurlijk. Nouja als Noisecontrollers, Phuture Noize en B-Front er nou nog bij komen neem ik dit uurtje maar voor lief 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Hahahahahahahahahahahahah
Waar bootlegs maken je al niet kan brengen.

Waar bootlegs maken je al niet kan brengen.
Heb je n keer een nieuwe naam is t weer niet goed. Heb je dezelfde namen als voorgaande jaren is t ook niet goed. Niet iedereen houd van hun style maar t is wel verdiend. Nie zo zeiken, geen 1 qlimax line up was perfect.
Prachtig als je na een minuutje dit topic refresht en gelijk moeilijk veel nieuwe reacties zijn 
edit: er zijn 3 berichten voor me
edit: +1
edit: er zijn 3 berichten voor me
Ondanks dat ik Da Tweekaz best kan waarderen over het algemeen, ben ik het wel met iedereen eens dat zij het Qlimax gevoel wel missen. Of ze moeten met een set komen met allemaal tracks als Nothingness, dan heb ik niks gezegd 
Daar gaat iedereens Qlimax toto. Geen winnaar. GG

Da tweekaz is misschien wel de laatste act waar ik aan denk bij Qlimax
ik ga stuk
wie linkt even die pagina('s) terug met betogen over liever geen da tweekaz op qlimax
Q-dance leest hier mee en besluit heel HT te trollen man
Iedereen had nu heady of NC/tsoh verwacht krijgen da tweekaz
Q-dance leest hier mee en besluit heel HT te trollen man
Iedereen had nu heady of NC/tsoh verwacht krijgen da tweekaz
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025

Stond die wel bij de quotering?wrote:Is er iemand die Da Tweekaz had voorspeld?wrote:Daar gaat iedereens Qlimax toto. Geen winnaar. GG![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Dit ook nog ja!wrote:Daar gaat iedereens Qlimax toto. Geen winnaar. GG![]()
Even nagekeken; neewrote:Is er iemand die Da Tweekaz had voorspeld?wrote:Daar gaat iedereens Qlimax toto. Geen winnaar. GG![]()
Nou als Tweeka hater nummero uno kan ik het ook wel relativeren, het gaat altijd om de meest populaire acts en dat zijn ze nou eenmaal. Uurtje niet voor mij, maar dat overleef ik ook echt wel. Overdrijven is ook een vak 
Dit is voor de pagina count trouwens wel het tegenovergestelde van P1 vorig jaar haha, komt een hele lading bij, maar dan een omgekeerde hypetrain (S/O naar EHRNK om dat even te shoppen)
Dit is voor de pagina count trouwens wel het tegenovergestelde van P1 vorig jaar haha, komt een hele lading bij, maar dan een omgekeerde hypetrain (S/O naar EHRNK om dat even te shoppen)
Last edited by Rickzel on 03 Oct 2017 16:12, edited 1 time in total.