Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Basshunterzz schreef:
Svbtwee schreef:
Timeless mag die van mij wel draaien :loving:. YoS en Lose my Mind ook, maar kan me voorstellen dat mensen van hier dat liever niet zien xd


Hopen op YoS en Lose my MInd, fan zijn van Brennan Heart. Ik krijg bijna medelijden :aww:

Ja man, we moeten allemaal hetzelfde leuk vinden!!!!


Kom jij hier alleen om te bashen op mensen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso Lose My Mind draaien gek, losnâh
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bae af, and let me lose my mind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Basshunterzz schreef:
Svbtwee schreef:
Timeless mag die van mij wel draaien :loving:. YoS en Lose my Mind ook, maar kan me voorstellen dat mensen van hier dat liever niet zien xd


Hopen op YoS en Lose my MInd, fan zijn van Brennan Heart. Ik krijg bijna medelijden :aww:

Ja man, we moeten allemaal hetzelfde leuk vinden!!!!


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop dat hij I See Stars weer eens draait :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 15:06 
 
Hardtraxxer

Kan niet wachten tot de line-up helemaal bekend is en eindelijk de discussie over de stage kan beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crocky schreef:
Kan niet wachten tot de line-up helemaal bekend is en eindelijk de discussie over de stage kan beginnen


Helaas kan ik mededelen dat ik uit zéér betrouwbare bronnen heb vernomen dat Poephark dit jaar niet de moeite neemt om zijn geniale fantasieën om te zetten in een schets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G'dumme. Misschien moeten we hem lokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
G'dumme. Misschien moeten we hem lokken


Dat probeerde ik dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 15:17 
 
Hardtraxxer

Trajanusch schreef:
Ik hoop dat hij I See Stars weer eens draait :loving:

Zaterdag draaide hij hem, wilde net drinken gaan halen. Als een gek teruggegaan een helemaal uit m'n plaat gegaan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister TnT om 12:00 gepost, wildstylez ook 12:00 vandaag.
D-Block postte om 16:00 gister dus om 16:00 straks de volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het ondenkbare is mogelijk, Da Tweekaz xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/DaTweekaz/vide ... 315381794/

Nou schiet mij maar lek
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit meen je toch niet :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://www.facebook.com/DaTweekaz/videos/10155005315381794/

Nou schiet mij maar lek

Samen dippen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophecy (SO YOU THINK YOU CAN DUCK TWEEMIX)

Fuck it, je kan niet eens zeggen dat het onverdiend is, het past alleen totaal niet bij wat Qlimax is... Maargoed of je nou een uur brennan heart of een uur da tweekaz hebt. Kan altijd een minder setje tussen zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha nooo :lol: . Dat wordt een uurtje poepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een grapje toch hoop ik? :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:03 
 
Hardtraxx Newbie

Oke 1 qlimax ticket te koop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee-Hoo gehalte wordt ook even aangezwengeld. Dankjewel Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahahaha dit kan toch niet :lol: :lol: :lol:

Naja uurtje zitten dan.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten