Kom jij hier alleen om te bashen op mensen?wrote:Ja man, we moeten allemaal hetzelfde leuk vinden!!!!wrote:Hopen op YoS en Lose my MInd, fan zijn van Brennan Heart. Ik krijg bijna medelijdenwrote:Timeless mag die van mij wel draaien. YoS en Lose my Mind ook, maar kan me voorstellen dat mensen van hier dat liever niet zien
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
wrote:Ja man, we moeten allemaal hetzelfde leuk vinden!!!!wrote:Hopen op YoS en Lose my MInd, fan zijn van Brennan Heart. Ik krijg bijna medelijdenwrote:Timeless mag die van mij wel draaien. YoS en Lose my Mind ook, maar kan me voorstellen dat mensen van hier dat liever niet zien
Ik hoop dat hij I See Stars weer eens draait 
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Kan niet wachten tot de line-up helemaal bekend is en eindelijk de discussie over de stage kan beginnen
Helaas kan ik mededelen dat ik uit zéér betrouwbare bronnen heb vernomen dat Poephark dit jaar niet de moeite neemt om zijn geniale fantasieën om te zetten in een schets.wrote:Kan niet wachten tot de line-up helemaal bekend is en eindelijk de discussie over de stage kan beginnen
G'dumme. Misschien moeten we hem lokken
Dat probeerde ik duswrote:G'dumme. Misschien moeten we hem lokken
-
CHardtraxxer
- 106 posts member since 2017
- last seen Jun 2023
Zaterdag draaide hij hem, wilde net drinken gaan halen. Als een gek teruggegaan een helemaal uit m'n plaat gegaan!wrote:Ik hoop dat hij I See Stars weer eens draait
Gister TnT om 12:00 gepost, wildstylez ook 12:00 vandaag.
D-Block postte om 16:00 gister dus om 16:00 straks de volgende!
D-Block postte om 16:00 gister dus om 16:00 straks de volgende!
Het ondenkbare is mogelijk, Da Tweekaz 
Last edited by simon10pont on 03 Oct 2017 16:01, edited 1 time in total.
Samen dippenwrote:https://www.facebook.com/DaTweekaz/videos/10155005315381794/
Nou schiet mij maar lek
The Prophecy (SO YOU THINK YOU CAN DUCK TWEEMIX)
Fuck it, je kan niet eens zeggen dat het onverdiend is, het past alleen totaal niet bij wat Qlimax is... Maargoed of je nou een uur brennan heart of een uur da tweekaz hebt. Kan altijd een minder setje tussen zitten...
Fuck it, je kan niet eens zeggen dat het onverdiend is, het past alleen totaal niet bij wat Qlimax is... Maargoed of je nou een uur brennan heart of een uur da tweekaz hebt. Kan altijd een minder setje tussen zitten...
Last edited by Rickzel on 03 Oct 2017 16:03, edited 1 time in total.
Haha nooo
. Dat wordt een uurtje poepen.
-
SHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2014
- last seen Jul 2025
Oke 1 qlimax ticket te koop 
Hee-Hoo gehalte wordt ook even aangezwengeld. Dankjewel Q-Dance.