Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:12 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Tot nu toe vind ik de line-up echter best wel skeer nog.

Dit ja.
Bijna een evenaring met vorig jaar...

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Prachtig als je na een minuutje dit topic refresht en gelijk moeilijk veel nieuwe reacties zijn :lol:

edit: er zijn 3 berichten voor me
edit: +1
edit: +1

Moest hier ook een paar keer proberen eer mijn post erdoor kwam :D

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Nou als Tweeka hater nummero uno kan ik het ook wel relativeren, het gaat altijd om de meest populaire acts en dat zijn ze nou eenmaal. Uurtje niet voor mij, maar dat overleef ik ook echt wel. Overdrijven is ook een vak :)

Deze reactie valt me tegen! Kan veel meer over the top!
probeer het opnieuw. :P

Hardtraxx Addict

sonnebloem schreef:
Exterkate schreef:
kegel77w schreef:
Daar gaat iedereens Qlimax toto. Geen winnaar. GG :lol: :lol:

Is er iemand die Da Tweekaz had voorspeld? :lol:

Even nagekeken; nee :lol:

Hahahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:13 

Hardtraxx Veteran

Quotering was niet eens zo heel hoog, 4,nogwat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:15 

Hardtraxx Elite

Eindelijk een keer een leuke verrassende act. Stelletje tering zeikerds. Tweekaz is juist een act die zich denk ik erg kan aanpassen aan een thema. Ik ga hierdoor juist een kaart aanschaffen.

:worship:

Hardtraxx Veteran

Ze hebben wel 'donkere' nummers zoals Nothingness, DRKNSS, Little Red Riding Hood, mss gaan ze wel edits maken van oude tracks, etc. Snappen ook wel dat ze op Qlimax staan en niet op de kermis. Maar zie dan niet echt voor me hoe ze een hele set gaan vullen zonder kermistracks. Moeten ze wel heel veel spul van anderen gaan draaien >.<

Hardtraxx Veteran

Tweekaz :worship:

Hardtraxx Veteran

Ondanks dat zij niet bepaald bij de stijl passen vind ik het persoonlijk wel super vet. Hun sets en voorgaande producties zitten altijd vol met energie.

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Nou als Tweeka hater nummero uno kan ik het ook wel relativeren, het gaat altijd om de meest populaire acts en dat zijn ze nou eenmaal. Uurtje niet voor mij, maar dat overleef ik ook echt wel. Overdrijven is ook een vak :)

Deze reactie valt me tegen! Kan veel meer over the top!
probeer het opnieuw. :P

Haha tsja, wat moet je dan? Ik neem m'n vriendin voor het eerst mee, als frans bauer er met dat podium staat kijkt ze ook nog wel d'r ogen uit, dus geniet wel van haar enthousiasme. Als 2 van de 8 acts wat midner zijn moet je toch gewoon incalculeren? Lekker boeiend allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:17 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Ze hebben wel 'donkere' nummers zoals Nothingness, DRKNSS, Little Red Riding Hood, mss gaan ze wel edits maken van oude tracks, etc. Snappen ook wel dat ze op Qlimax staan en niet op de kermis. Maar zie dan niet echt voor me hoe ze een hele set gaan vullen zonder kermistracks. Moeten ze wel heel veel spul van anderen gaan draaien >.<

Hard bass gooiden ze ook de frozen bootleg erop nadat the project van szp was gedraaid, was ook knap om dat te bedenken.

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Stelletje tering zeikerds.
:worship:

Nou nou

Hardtraxx Veteran

Vind dit ook niet eens onverdiend, ze zijn de afgelopen tijd echt absurd populair geweest dus best een logische stap. Zo lang ze de duistere en oudere platen niet achterwege laten en See The Light maar draaien kom ik dit uurtje ook zeker wel door.

Hardtraxx Veteran

Kom maar door met Zatox, Rebelion en Dr. Peaock!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:19 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Kom maar door met Zatox, Rebelion en Dr. Peaock!

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:20 

Hardtraxx Veteran

Redle schreef:
Pedaalemre schreef:

Hard bass gooiden ze ook de frozen bootleg erop nadat the project van szp was gedraaid, was ook knap om dat te bedenken.

Dat was ook deels omdat ze team blue waren, toen kon het nog wel :P als de announcement volgorde de lineup volgorde is moeten ze nu wel aanpakken ja.

Hardtraxx Veteran

Ze hebben inderdaad wel wat nummers die bij Qlimax passen. Maar de disney bootlegs zullen ook wel langskomen aangezien deze super populair zijn. En als ik ergens geen zin in heb is het 25.000 man die mee gaan blèren met Frozen en vergelijkbare zooi. En de Hee-Hoo om de plaat is natuurlijk ook niet uit te sluiten.

Grim schreef:
Eet meeting tijdens Da Tweekaz?

Present.

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog liever de toppers dan da tweekaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:21 

Hardtraxxer

Jordy schreef:
Ze hebben inderdaad wel wat nummers die bij Qlimax passen. Maar de disney bootlegs zullen ook wel langskomen aangezien deze super populair zijn. En als ik ergens geen zin in heb is het 25.000 man die mee gaan blèren met Frozen en vergelijkbare zooi. En de Hee-Hoo om de plaat is natuurlijk ook niet uit te sluiten.

Grim schreef:
Eet meeting tijdens Da Tweekaz?

Present.

Linksachter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:22 

Hardtraxxer

Da Tweekaz :thumbsup:

Nothingness door het Gelredome zou echt wel tof zijn. Qlimax is voor mij ook qua sfeer ook meer mythisch en niet duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:22 

Hardtraxx Elite

Blijf anders helemaal thuis :thumbsup: Wat hoop ik op brennan heart en frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:23 

Hardtraxx Elite

Echo schreef:

Nothingness door het Gelredome zou echt wel tof zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:23 

Kraak... Piep...

Het is ook helemaal geen ramp zoals veel nu uitmaken. Je kan prima een uur skippen.

Maar de line up tot nu toe is niet een waarvan ik zeg, dat is mijn geld waard.

Mogen toch minstens wel namen als B-Front, Phuture Noize, Ran-D/Gunz For Hire, Noisecontrollers en Headhunterz bijkomen.

Als je namen als Brennan Heart, Psyko Punkz, Frequencerz, Alpha Twins en E-Force er nog na komen, dan gaat mijn ticket iig weg. Dan hebben ze toch echt het tegenovergestelde van vorig jaar gedaan.

Oke Da Tweekaz, best, maar waarom als 4e act. En niet na TNT. Dan schop je de opbouw toch enorm terug. En als ze die Tweekacore set doen dan ga ik wel een uur ergens anders heen. Als normale act wil ik er best wel heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:25 

Hardtraxx Veteran

Game Of Thrones 2017 edit is ook goed te doen in het Gelredome lijkt me.

Angeli Domini (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:26 

Hardtraxxer

Als hier nog een Zatox en/of Brennan Heart bij komt sla ik hem denk ik over.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten