Dit ja.wrote:Tot nu toe vind ik de line-up echter best wel skeer nog.
Bijna een evenaring met vorig jaar...
Dit ja.wrote:Tot nu toe vind ik de line-up echter best wel skeer nog.
wrote:Prachtig als je na een minuutje dit topic refresht en gelijk moeilijk veel nieuwe reacties zijn
edit: er zijn 3 berichten voor me
edit: +1
edit: +1
Deze reactie valt me tegen! Kan veel meer over the top!wrote:Nou als Tweeka hater nummero uno kan ik het ook wel relativeren, het gaat altijd om de meest populaire acts en dat zijn ze nou eenmaal. Uurtje niet voor mij, maar dat overleef ik ook echt wel. Overdrijven is ook een vak
Hahahahahawrote:Even nagekeken; neewrote:Is er iemand die Da Tweekaz had voorspeld?wrote:Daar gaat iedereens Qlimax toto. Geen winnaar. GG![]()
Haha tsja, wat moet je dan? Ik neem m'n vriendin voor het eerst mee, als frans bauer er met dat podium staat kijkt ze ook nog wel d'r ogen uit, dus geniet wel van haar enthousiasme. Als 2 van de 8 acts wat midner zijn moet je toch gewoon incalculeren? Lekker boeiend allemaal.wrote:Deze reactie valt me tegen! Kan veel meer over the top!wrote:Nou als Tweeka hater nummero uno kan ik het ook wel relativeren, het gaat altijd om de meest populaire acts en dat zijn ze nou eenmaal. Uurtje niet voor mij, maar dat overleef ik ook echt wel. Overdrijven is ook een vak
probeer het opnieuw.
Hard bass gooiden ze ook de frozen bootleg erop nadat the project van szp was gedraaid, was ook knap om dat te bedenken.wrote:Ze hebben wel 'donkere' nummers zoals Nothingness, DRKNSS, Little Red Riding Hood, mss gaan ze wel edits maken van oude tracks, etc. Snappen ook wel dat ze op Qlimax staan en niet op de kermis. Maar zie dan niet echt voor me hoe ze een hele set gaan vullen zonder kermistracks. Moeten ze wel heel veel spul van anderen gaan draaien
Nou nouwrote:Stelletje tering zeikerds.
wrote:Kom maar door met Zatox, Rebelion en Dr. Peaock!
Dat was ook deels omdat ze team blue waren, toen kon het nog welwrote:Hard bass gooiden ze ook de frozen bootleg erop nadat the project van szp was gedraaid, was ook knap om dat te bedenken.wrote:Ze hebben wel 'donkere' nummers zoals Nothingness, DRKNSS, Little Red Riding Hood, mss gaan ze wel edits maken van oude tracks, etc. Snappen ook wel dat ze op Qlimax staan en niet op de kermis. Maar zie dan niet echt voor me hoe ze een hele set gaan vullen zonder kermistracks. Moeten ze wel heel veel spul van anderen gaan draaien
wrote:Eet meeting tijdens Da Tweekaz?
Linksachter?wrote:Ze hebben inderdaad wel wat nummers die bij Qlimax passen. Maar de disney bootlegs zullen ook wel langskomen aangezien deze super populair zijn. En als ik ergens geen zin in heb is het 25.000 man die mee gaan blèren met Frozen en vergelijkbare zooi. En de Hee-Hoo om de plaat is natuurlijk ook niet uit te sluiten.
wrote:Eet meeting tijdens Da Tweekaz?
Present.
wrote:
Nothingness door het Gelredome zou echt wel tof zijn.